ring van vriend willen

12-06-2012 16:44 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas jarig geweest. mijn vriend wil een kado kopen maar hij weet nog niet wat hij mij wil geven. ik heb een ring gevraagd..gewoon een zilveren. hij heeft geen groot budget. ik heb gewoon een ring gezien van 7,50. ik wil een ring van hem. Alleen hij vind een ring geen leuk kado. wij zijn al jaren bij elkaar..gewoon als symbool van onze relatie. is er misschien iets anders dan sieraden. hij draagt zelf ook geen sieraden maar ik alleen ringen en oorbellen. wat kunnen wij doen? toch wil ik graag een ring
quote:anoniem001 schreef op 13 juni 2012 @ 04:31:

ooit komt er een tijd dat ik voor mezelf ga kiezenGoed zo meid. Ik hoop het zo van harte! En ik hoop ook dat dit snel gebeurt.
quote:anoniem001 schreef op 13 juni 2012 @ 04:31:

ooit komt er een tijd dat ik voor mezelf ga kiezen

En tot die tijd laat je jezelf misbruiken en ben je niet gelukkig. Succes Smurf. Ik heb er geen energie meer voor.

(En dat je een telefoonnummer uit je hoofd kent wil nog niet zeggen dat je MOET bellen! Ik ken 112 ook uit mijn hoofd, maar bel het zelden!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ooit ga je voor jezelf kiezen zeg je.

Waarom ooit? En niet nu? Wat houdt je tegen?
quote:anoniem001 schreef op 12 juni 2012 @ 16:44:

ik wil een ring van hem.(...) toch wil ik graag een ringDoet me denken aan mijn buurmeisje van 11 vroeger. Die wilde een pony.
quote:mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!quote:wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoopquote:ik heb het erg moeilijk en twijfel nog steeds. vandaag was hij weer bezig.. hij smste gister niet terug en vanmorgen op het werk zei hij..ja je weet dat ik er niet van gediend ben van het zoveel smsen en ik haal dus gekke dingen in mn hoofd. ik zei recht in zijn gezicht.je wilt een beurt en mn naaktfoto,s en niet smsen of bellen? het is goed met jou! en ik liep weg.. later kwam ik hem weer tegen en ik zei niks meer tegen hem en zei hij doe je nog steeds zo raar? ja dus! en liep hij weg.quote: Afgelopen weekend hadden we leuk gesmst met elkaar en we zouden een keer samen iets leuks gaan doen.zaterdag had hij geen zin om iets te ondernemen omdat hij psychisch niet lekker zat,geen geld enzo.oke had ik begrip voor.ik wou ook wel betalen. we hadden een bios in gedachten en wouden een film zien die we allebei leuk vinden. dus ik zondag,had ik toch besloten naar die film te gaan.ik vroeg hem via een smsje of hij mee wilde,geen reactie.ik maar smsen en bellen maar krijg geen gehoor,heb ik besloten alleen te gaan.volgende dag,gister dus ,hij vond t vervelend dat ik hem te veel smsde,hij voelde zich niet lekker vandaar dat hij zich niets laat horen,meneer had de hele middag geslapen.

ik zei oke sorry maar ik wou je het gewoon vragen of je mee wilde gaan.en ik zei je had het op z,n minst kunnen laten weten of je mee wilde of niet,was ik niet blijven smsen.ik maakte me wel zorgen toen ik niks hoorde,misschien dat er iets gebeurd zou zijn ofzo.gisteren belde ik hem nog op en ik zei waar dat allemaal op sloeg en ik zei de ene keer ben ik wel goed andere keer kan ik opsodemieteren en wil hij met rust gelaten worden.hij zei nee dat is niet waar, je denkt zwart/wit. hij wou gewoon even rust hebben dushadden we verder gepraat aan de telefoon.t was wel weer oke ,maar ik heb slecht geslapen en gepiekerd en was verdrietig. hij wil zijn zaken op orde hebben en zo en daardoor heeft hij weinig tijd en energie zei hij. zelfs toen hij deze maand geen geld had.was ik in de storm gefietst om een tientje naar hem te brengen.vrijdag heb ik nog 20 euro gepint om dat ook aan hem uit te lenen en krijg ik dit weerquote:is het geil om bij iemand te komen en zonder een woord te zeggen als je je uitkleed en je laat neuken? is dat een spannend iets of betekend dat iets?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik geloof dat Coco 'm al doorhad, nu jij nog.
Ik heb de ring gekregen en wij hebben het samen uitgezocht
Fijn smurf, kunnen jullie weer jaaaaaren vooruit.

@tickel, volgens mag je geen quotes uit andere topics in een nieuw topic plaatsen.
Nou, wat een symbool!! Zeiken voor een prulletje.
quote:anoniem001 schreef op 14 juni 2012 @ 19:58:

Ik heb de ring gekregen en wij hebben het samen uitgezocht
En smurf moest je het zelf betalen of heeft hij hem van van jou geleend geld betaald?
En, blij mee?
Hij heeft hem helemaal zelf betaald

Ja zeker blij mee!
quote:VotesforLeo schreef op 14 juni 2012 @ 20:02:

Fijn smurf, kunnen jullie weer jaaaaaren vooruit.

@tickel, volgens mag je geen quotes uit andere topics in een nieuw topic plaatsen.Volgens mij wel zonder naam. Anders zou het hele EAUSM topic opgedoekt moeten worden.
quote:anoniem001 schreef op 14 juni 2012 @ 21:05:

Hij heeft hem helemaal zelf betaald

Ja zeker blij mee!

Nou meid, applaus voor hem en vooral voor jouw grootse overwinning hoor; nadat jij hebt zitten drammen en drammen heeft ie een prul van 7,50 wel HELEMAAL zelf betaald !

Djieeeee, ga eens een normaal leven (ééntje!) opbouwen, Anoniem001 en Smurf !
Wat verschrikkelijk kansloos dit.
quote:Tickel schreef op 14 juni 2012 @ 23:38:

[...]

Volgens mij wel zonder naam. Anders zou het hele EAUSM topic opgedoekt moeten worden.Oh ok, dan heb ik niks gezegd
quote:VotesforLeo schreef op 17 juni 2012 @ 13:26:

[...]

Oh ok, dan heb ik niks gezegd

NP

Eigenlijk is dit alles te triest voor woorden.
quote:Oriane schreef op 12 juni 2012 @ 16:54:

Wil eigenlijk de symboliek van de 'afgedwongen ring' niet eens weten.... "Kijk eens wat een mooi symbool van onze liefde!!" zeggen tegen iedereen, terwijl de ring alles behalve 'met liefde' gegeven is. Daar is niks symbolisch aan. En als er al iets symbolisch aanhangt dan is dat voornamelijk negatief.heel juist!
Lol. Droeftoeter.
What the? Is dit serieus? Niemand is zo dom toch?
quote:lemur schreef op 17 juni 2012 @ 16:37:

What the? Is dit serieus? Niemand is zo dom toch?Onze smurf wel hoor.
Wat leuk, impulsief, attent en zo spontaan van hem!
quote:saracenen schreef op 17 juni 2012 @ 16:46:

Wat leuk, impulsief, attent en zo spontaan van hem!Wie wil er nu niet zo'n vriend?
quote:jaschenca_2 schreef op 17 juni 2012 @ 17:16:

[...]

Wie wil er nu niet zo'n vriend?

Ik zou een moord doen voor zo'n topgozer.!

Ja,ik geef het toe ik ben jaloers..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven