Roddel
woensdag 4 mei 2011 om 20:40
Mijn vriendin heeft geroddeld over mij tegen een andere vriendin.. Ik heb natuurlijk ook wel eens mijn gal gespuwd , wat nu als het terugkomt bij mij. Heb haar al wel gemeld toen ik haar roddel heb vergeven dat ik ook wel eens over haar heb geroddeld.
Maar goed iedereen roddelt toch over elkaar ook vriendinnen?
woensdag 4 mei 2011 om 20:48
Roddel of achterklap is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken - met name in ongunstige zin - zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roddel
Eens met Elninjoo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roddel
Eens met Elninjoo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 4 mei 2011 om 21:03
woensdag 4 mei 2011 om 21:06
woensdag 4 mei 2011 om 21:07
woensdag 4 mei 2011 om 22:21
quote:kizzzzz schreef op 04 mei 2011 @ 22:17:
Wellicht komt t omdat we mekaar van school kennen? Ik vind t moeilijk, maar jullie hebben gelijk over vrienden roddel je niet, maar vreemde gewoontes enzo bespreek je die ook met niemand?Wat bedoel je dan met vreemde gewoontes?
Wellicht komt t omdat we mekaar van school kennen? Ik vind t moeilijk, maar jullie hebben gelijk over vrienden roddel je niet, maar vreemde gewoontes enzo bespreek je die ook met niemand?Wat bedoel je dan met vreemde gewoontes?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 4 mei 2011 om 22:43
quote:Summerdance schreef op 04 mei 2011 @ 21:03:
Wat een rare stelling!
Ik ben het dan ook niet met je eens.
Over mijn vriendinnen roddel ik niet, ik praat wel eens met vriendinnen over vriendinnen, maar dat doe ik nooit achter ruggen om.Maar TO is w.s. Turks, en Turkse vrouwen hebben roddelen tot volkssport nummer 1 verheven
Wat een rare stelling!
Ik ben het dan ook niet met je eens.
Over mijn vriendinnen roddel ik niet, ik praat wel eens met vriendinnen over vriendinnen, maar dat doe ik nooit achter ruggen om.Maar TO is w.s. Turks, en Turkse vrouwen hebben roddelen tot volkssport nummer 1 verheven
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 4 mei 2011 om 22:45
woensdag 4 mei 2011 om 22:46