Roddel

04-05-2011 20:40 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft geroddeld over mij tegen een andere vriendin.. Ik heb natuurlijk ook wel eens mijn gal gespuwd , wat nu als het terugkomt bij mij. Heb haar al wel gemeld toen ik haar roddel heb vergeven dat ik ook wel eens over haar heb geroddeld.

Maar goed iedereen roddelt toch over elkaar ook vriendinnen?
Ik roddel niet over m'n beste vriendin en haar geheimen zijn absoluut veilig bij mij.
Ik roddel niet over mijn vriendinnen. Als iets mij niet aanstaat zeg ik het zelf wel. Ik roddel wel positief, dus als de één in verwachting is of een nieuwe baan heeft vertel ik dat wel aan andere vriendinnen.
Eens met Elninjoo
Eens met elninjoo!

Daarbij, wat wil je met dit topic? Ik begrijp het niet zo goed uit de openingspost eigenlijk
Ok misschien is mijn vriendin toch niet zo'n goede vriendin en ik ook visa versa ook niet van haar. Bedankt voor je mening
Wat versta je over roddelen?
Roddel of achterklap is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken - met name in ongunstige zin - zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roddel

Eens met Elninjoo
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je over een vriendin roddelt , moet je dan nog met deze persson vrienden blijven
Als je over een vriendin roddelt , moet je dan nog met deze persson vrienden blijven

Wat een rare stelling!

Ik ben het dan ook niet met je eens.

Over mijn vriendinnen roddel ik niet, ik praat wel eens met vriendinnen over vriendinnen, maar dat doe ik nooit achter ruggen om.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je dat beiden een normale gang van zaken vindt, kan je natuurlijk gewoon met elkaar omgaan. Ik zou me wel ff 2x bedenken voor ik weer wat vertel.

Zelf zou ik het trouwens geen vriendschap meer noemen, eerder kennissen. Ik kwets mijn vrienden niet en zij mij niet.
En dan is er ook nog roddelen en roddelen. Waar gaat de roddel over, heeft iemand de hele dag met z'n gulp open rondgelopen of is 'ie vreemd gegaan tijdens 'n decadent feest waar de cocaïne met kilo's tegelijk werd binnengereden? Roddelahiti....
quote:Summerdance schreef op 04 mei 2011 @ 21:03:

Wat een rare stelling!

Volgens mij zit ze op de middelbare school, daar gaan die dingen zo.
Op de middelbare school deed ik dat ook niet hoor...

Daarom zijn waarschijnlijk mijn middelbare school vriendinnen nog steeds mijn vriendinnen...
Wellicht komt t omdat we mekaar van school kennen? Ik vind t moeilijk, maar jullie hebben gelijk over vrienden roddel je niet, maar vreemde gewoontes enzo bespreek je die ook met niemand?
Ik zal nooit dingen over mijn vriendin vertellen die ik niet tegen haar zelf zou zeggen
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:kizzzzz schreef op 04 mei 2011 @ 22:17:

Wellicht komt t omdat we mekaar van school kennen? Ik vind t moeilijk, maar jullie hebben gelijk over vrienden roddel je niet, maar vreemde gewoontes enzo bespreek je die ook met niemand?Wat bedoel je dan met vreemde gewoontes?
quote:calvijn1 schreef op 04 mei 2011 @ 22:19:

Ik zal nooit dingen over mijn vriendin vertellen die ik niet tegen haar zelf zou zeggenHelemaal mee eens!
quote:Summerdance schreef op 04 mei 2011 @ 21:03:

Wat een rare stelling!

Ik ben het dan ook niet met je eens.

Over mijn vriendinnen roddel ik niet, ik praat wel eens met vriendinnen over vriendinnen, maar dat doe ik nooit achter ruggen om.Maar TO is w.s. Turks, en Turkse vrouwen hebben roddelen tot volkssport nummer 1 verheven
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:kizzzzz schreef op 04 mei 2011 @ 22:17:

Wellicht komt t omdat we mekaar van school kennen? Ik vind t moeilijk, maar jullie hebben gelijk over vrienden roddel je niet, maar vreemde gewoontes enzo bespreek je die ook met niemand?Ik vind dat getuigen van zeer weinig respect.
quote:Very Cherry schreef op 04 mei 2011 @ 22:43:

[...]

Maar TO is w.s. Turks, en Turkse vrouwen hebben roddelen tot volkssport nummer 1 verheven

Ah ja, daar kan ik dan weer niets tegen in brengen

Hier een blonde Hollandsche Kaaskop....
quote:calvijn1 schreef op 04 mei 2011 @ 22:19:

Ik zal nooit dingen over mijn vriendin vertellen die ik niet tegen haar zelf zou zeggenMee eens. Maar wij wisselen wel nieuwtjes uit over elkaar. Maar dat vind ik geen roddelen.
Ik denk altijd maar zo; als je roddelen zo'n leuke dagbesteding vindt, is je eigen leven niet interessant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven