Romantisch idee?

18-06-2010 14:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn allebei niet zo heel erg romantisch in gesteld. Maar nu wil ik toch eens een keer iets romantisch doen, ik heb alleen geen origineel leuk idee wat ook nog een beetje binnen het budget blijft, ( dus een weekend Parijs kan ik niet betalen).

Heeft iemand leuke ideeën en tips zodat ik mijn vriend een keertje kan verassen?
quote:sammiesan schreef op 18 juni 2010 @ 14:12:

Mijn vriend en ik zijn allebei niet zo heel erg romantisch in gesteld. Maar nu wil ik toch eens een keer iets romantisch doen, ik heb alleen geen origineel leuk idee wat ook nog een beetje binnen het budget blijft, ( dus een weekend Parijs kan ik niet betalen).

Heeft iemand leuke ideeën en tips zodat ik mijn vriend een keertje kan verassen?

Het is helemaal en absoluut niet romantisch, om een sfeer te gaan kweken waar jullie beiden niet op ingesteld zijn, en dus niet van houden.

Of je gaat hem uitleggen dat je toch stiekem wel af en toe romantisch wilt doen, of je doet wat je altijd doet, niet romantisch.

Meer smaken zijn er wel, maar die zullen allemaal bitter zijn.
Hangt er ook maar vanaf wat je verstaat onder romantisch. Een weekeindje Parijs bijv. hoeft helemaal niet altijd romantisch te zijn *ik denk even terug aan een autorit in een kleine maar volle clio bij 35 graden C dwars door Parijs en mijn fantastische ex die GEEN rijbewijs had en slechter kaarten las dan ik, maar wel constant mij, de auto en mijn rijden becommentarieerde. Romantisch?? Klap voor z'n kanus kon die krijgen!!*

Met mijn huidige vriend doe ik vooral veel aan buitensporten. kanokampeerweekeindjes, altijd goed.

Een van de allereerste dates gingen we samen picknicken op het strand. Hij had het helemaal voorbereid, hapjes, flesje wijn, echte wijnglazen, dekentje om op te liggen, kaarsje. Hij had zelfs uitgezocht op welke avond een bepaalde meteorietenregen voorbij kwam, dus overal vallende sterren!

Samen -naakt- zwemmen.

Low budget, spontaan, ongedwongen en een fantastische herinnering. Daar kan geen weekeindje in een hotel tegenop wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven