Romantische thuis date ideeen
woensdag 9 januari 2019 om 19:57
Hallo allemaal!
Ik heb even een vraagje, wat vinden jullie nou echt een leuke en romantische thuis date?
Ik heb veel gelezen en vaak word er gezegd dat het niet uitmaakt wat het is, zolang je maar je best doet.
Maar ik wil graag weten wat jullie harten nou sneller doen kloppen als een man ren thuis date organiseert.
Mvg!
Ik heb even een vraagje, wat vinden jullie nou echt een leuke en romantische thuis date?
Ik heb veel gelezen en vaak word er gezegd dat het niet uitmaakt wat het is, zolang je maar je best doet.
Maar ik wil graag weten wat jullie harten nou sneller doen kloppen als een man ren thuis date organiseert.
Mvg!
woensdag 9 januari 2019 om 20:03
woensdag 9 januari 2019 om 20:25
woensdag 9 januari 2019 om 20:25
Hmmm zullen wij daten Cateau?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 9 januari 2019 om 20:27
Koken of in elk geval lekker eten doet het em voor mij, hopen dat jullie een beetje van dezelfde muziek houden en dan muziek luisteren, drankje erbij en elkaar beter leren kennen.
Als er niet is afgesproken om te wippen gewoon je handen thuishouden, wel laten blijken dat je haar leuk vindt, als dat echt zo is, door een paar complimenten te maken, altijd goed.
Als er niet is afgesproken om te wippen gewoon je handen thuishouden, wel laten blijken dat je haar leuk vindt, als dat echt zo is, door een paar complimenten te maken, altijd goed.
Ik denk dat je iets mis om mij in een romantische stemming te krijgen.
Altijd leuk om zo verrast te worden. Voor mij is het dat er heerlijk gekookt wordt, maakt niet uit of het makkelijk of moeilijk ik. Kaarsjes aan, fijne muziek op de achtergrond, tafel mooi aangekleed en een wijntje erbij. Vooral even de aandacht hebben voor elkaar (telefoons weg) is super fijn. Oh ja, een bloemetje is ook zo leuk om mee verrast te worden
woensdag 9 januari 2019 om 20:31
Hangt er ook vanaf of het date 1-2 is of dat je elkaar al langer kent. Over het algemeen maakt het niet uit wat alle vrouwen willen zolang je inspeelt op wat zij leuk vindt en dat kan iets anders zijn dan mainstream.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 9 januari 2019 om 20:32
Ik ook.
woensdag 9 januari 2019 om 20:33
Juist
woensdag 9 januari 2019 om 20:34
Precies, die zou ik meenemen om op te eten tijdens de vlucht
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 9 januari 2019 om 20:37
woensdag 9 januari 2019 om 20:39
Hoe is het met haar verjaardagscadeau afgelopen?
Bedenk wel dat vrouwen geen homogene groep zijn die allemaal voor hetzelfde warmlopen.
Met een groot deel van de suggesties die al geopperd zijn, hoef je bij mij niet aan te komen.
Bovendien zijn jullie al een tijd aan het daten toch? Ik zou er dan sowieso kriegelig van worden als elke date verrassend en spectaculair moet zijn.
Bedenk wel dat vrouwen geen homogene groep zijn die allemaal voor hetzelfde warmlopen.
Met een groot deel van de suggesties die al geopperd zijn, hoef je bij mij niet aan te komen.
Bovendien zijn jullie al een tijd aan het daten toch? Ik zou er dan sowieso kriegelig van worden als elke date verrassend en spectaculair moet zijn.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 20:40
0.13% gewijzigd
woensdag 9 januari 2019 om 20:40
Een paar centimeter?