Rot situatie, wat te doen?

16-08-2018 21:24 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2018 09:09
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
98.72% gewijzigd
Uitleggen dat het een rotgeintje was van je ex vriend
Gewoon negeren en laten gaan.
Er zijn ergere dingen in het leven.
Ik zou hem iig niet vertellen dat het je ex is geweest tenzij hij er zelf over begint. Dat komt toch wel ongeloofwaardig over en who cares wat je prive situatie is.
anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 21:36
56.23% gewijzigd
Is het wel al uit met je ex?
Om te beginnen zou ik de relatie met die ex echt definitief verbreken en daar geen twijfel meer over laten bestaan. Dat hij moeite heeft het te accepteren, dat is zijn probleem en geen reden voor jou om het nog half half aan te houden. Dus zeg duidelijk dat het over is en kap alles af, ga ook niet in discussie over of je wel of niet iemand op het oog hebt. De volgende stap is alle wachtwoorden veranderen, maar dat zul je inmiddels zelf ook wel hebben bedacht.

Wat betreft dat werkcontact: ik neem aan dat je de opmerkingen gewoon hebt verwijderd? Dan zou ik het daar verder bij laten, ik zou geen slapende honden wakker maken. Het lijkt mij heel sterk dat die persoon met zoiets naar je baas gaat stappen. Mocht hij er ooit op terugkomen, dan zou ik zeggen dat een grapjas uit je omgeving op je account heeft gezeten - ik zou verder niet in detail treden en in het midden houden wie die grapjas precies is. Ik zou hem niet betrekken in de problemen met je jaloerse ex.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou er nog even kort op terugkomen en uitleggen dat er iemand anders op je FB heeft gezeten. En om er geen raar dramatisch verhaal van te maken, zou ik zeggen dat dat mijn nichtje van 9 was die in de vakantie bij me logeerde (i.p.v. je vriend/bijna ex/ex -- wat is het eigenlijk). Berichtje vriendelijk/zakelijk afsluiten.
Morgen krijgen we een topic van hem: "Ze stuurt me na twee weken stilte ineens hartjes. Wat betekent dat?" ;-D
Poeh. Ik zou het denk ik niet geloven, als iemand zou zeggen 'het was m'n ex' of 'het was m'n nichtje'. Zeker niet twee weken later zonder contact.
Such fun!1
RikM schreef:
16-08-2018 21:46
Morgen krijgen we een topic van hem: "Ze stuurt me na twee weken stilte ineens hartjes. Wat betekent dat?" ;-D
:rofl:
Zoiets als “Ha Piet, excuses voor de laatste ongepaste reactie, deze kwam niet van mijn hand. Natuurlijk wel onhandig van me dat ik mijn Facebook zo open heb laten staan dat er een ander op mijn account kon komen, dit zal me niet meer gebeuren.. het compliment er voor was overigens wel van mij en gemeend! Grt Dobbelsteen

Ik zou het hele ex verhaal er buiten houden maar er dus wel op terug komen aangezien je zakelijk (en misschien ook wel niet zakelijk) nog een leuk en ontspannen contact wil hebben.
Gewoon doen alsof je neus bloedt. Als hij ernaar vraagt, dan kan je zeggen dat dat waarschijnlijk in je broekzak is gebeurt ofzo.
Rozebosbes schreef:
16-08-2018 21:49
Zoiets als “Ha Piet, excuses voor de laatste ongepaste reactie, deze kwam niet van mijn hand. Natuurlijk wel onhandig van me dat ik mijn Facebook zo open heb laten staan dat er een ander op mijn account kon komen, dit zal me niet meer gebeuren.. het compliment er voor was overigens wel van mij en gemeend! Grt Dobbelsteen

Ik zou het hele ex verhaal er buiten houden maar er dus wel op terug komen aangezien je zakelijk (en misschien ook wel niet zakelijk) nog een leuk en ontspannen contact wil hebben.
Dit! Ik zou het niet negeren want als je hem ooit weer treft zal het ongemakkelijk zijn. Je hoeft niet in detail te treden over het hoe en waarom.
Of een algemeen bericht dat iemand heeft ingebroken op je account, dus als iemand rare berichten heeft gehad, ze niet van jou kwamen en dat je inmiddels je ww gewijzigd hebt. En je ex ontvrienden.
Ik zou denk ik even een berichtje sturen dat je in je berichten zat, dit opeens zag staan en wat onderzoek hebt gedaan en dat er tijdens een avond uit iemand je telefoon in zijn handen heeft gekregen en onvolwassen berichtjes gestuurd heeft. Met excuses voor het eventuele ongemak.

Maak je duidelijk hoe de situatie zit zonder in details te treden en blijft het niet eeuwig in je hoofd spoken omdat het onuitgesproken is.

Face to face kan ook.
Perkele schreef:
16-08-2018 21:52
Gewoon doen alsof je neus bloedt. Als hij ernaar vraagt, dan kan je zeggen dat dat waarschijnlijk in je broekzak is gebeurt ofzo.

Yeah right
Such fun!1
Huh, hier snap ik niets van, Oifa is toch niet de TO? Hoe kan dit?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Denk dat de stagiair aan de knopjes zat.
Was wel appart idd, gelukkig is de OP terug (wel aangepast zo te lezen) en de juiste TO
Ah, ik zie het :-D
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
16-08-2018 23:45
Ah, ik zie het :-D
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven