Rustoord/herstellingsoord

09-05-2010 15:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden ben ik op bezoek geweest bij een collega, die toen in een soort herstellingsoord in Lunteren verbleef. Ze was psychisch in de war en is daar toen een aantal maanden geweest en is er heel goed van opgeknapt.

Een nicht van mij zit momenteel helemaal niet lekker in haar vel (postnatale depressie, burnout, hyperventilatie etc.) en wil eigenlijk ook een tijdje opgenomen worden. Maar ik weet niet meer hoe dat oord heette in Lunteren.

Is er iemand hier die uit Lunteren komt of iemand die weet hoe het heet?

Alvast bedankt!
Ik weet de naam niet (meer), maar je kunt je hier hoogstwaarschijnlijk niet zelf voor aanmelden, maar dit zal via een huisarts/psycholoog moeten gaan.

Maak je nicht dus niet blij met een dooie mus, misschien gaat het niet lukken en moet ze vanwege allerlei (verzekerings)regels ergens anders heen.

Wel lief dat je haar wilt helpen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, ze is onder behandeling van een psycholoog, maar dat is 1 x per week een gesprek en dat gaat haar te langzaam. Bovendien voelt ze zich limaleijk ook niet in orde en is mijn zus vaak bij haar om de zorg voor haar dochtertje over te nemen, huishouding etc.
Even googlen levert op: De Gelderse Roos.
Hoi Nammma,

Dat zit tegenwoordig in Wolfheze. Ik ben er ook twee maanden geweest en ik ben er flink van opgeknapt.
De Gelderse Roos idd. Heeft ook vestiging in bijvoorbeeld Wolfheze (vlakbij Xandorp)

Kijk hier eens....
http://degelderseroos.nl/site/Zorgaanbo ... llingsoord
Dank jullie wel! Dit zal ik mijn zus doorgeven!
Zus? Het was toch je nicht?
De dochter van haar zus Bdwtje... Lezen
quote:bosaapje schreef op 10 mei 2010 @ 10:16:

De dochter van haar zus Bdwtje... Lezen

Oei... Nou als excuus: Het was nog vroeg .

Maarre, het is BBwtje, niet BDwtje ;). Dusse, zullen we allebei maar gaan lezen?
quote:Bbwtje schreef op 10 mei 2010 @ 13:23:

[...]

Maarre, het is BBwtje, niet BDwtje ;). Dusse, zullen we allebei maar gaan lezen? Ik maakte er Blowtje van
quote:Omen schreef op 10 mei 2010 @ 14:01:

[...]

Ik maakte er Blowtje van

Hahaha en als er iets is dat ik nog nooit in mijn leven heb gedaan dan is het dat wel . Serieus!

Maar om even ontopic te blijven: Ik heb geen idee hoe het herstellingsoord in Lunteren heet. De Gelderse Roos ken ik dan weer wel, maar of dat is wat je bedoeld....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven