Ruzie met vriend totaal uit de hand gelopen.

17-09-2017 18:08 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet meer wat ik met de situatie aan moet maar het is totaal fout en ik type dit nu terwijl ik bij een vriendin logeer.

Twee weken geleden was er ergens in een programma op tv iets over die baudet. Ik zei dat ik het een racistische griezel vond en mijn vriend vroeg waarom dan want hij had wel op hem gestemd.
Ik noemde wat dingen op die hij over vrouwen had gezegd en toen vroeg hij mij om dat te laten zien.

Nou bleek dus dat een ding in een of ander boek van hem had gestaan maar had geen zin om verder te zoeken.
Hij verweet mij ook nog dat ik alleen stemde op groen links vanwege jesse klaver.
Wat begon met iets kleins escaleerde volledig.

Die avond geen sex vond die niet erg. Alleen de volgende dag toen hij thuis kwam van het werk had ik ook geen eten gemaakt. Dus hij vroeg waar is het eten dan?
Mijn antwoord was dat mannen ook zelf kunnen koken. Vervolgens reed hij zonder wat te zeggen weg en is met een vriend wat gaan eten in de stad. Sindsdien gaat hij dus altijd na het werk ergens daghappen of bij vrienden eten.

Vorig weekend was ik weg met een vriendin shoppen. Ik wil pinnen en automaat zegt "onvoldoende saldo". Ik schaamde mij kapot.
Kijk ik op de app zie ik saldo 0 staan. Bel bank en wil de pas laten blokkeren. Maar de medewerker zegt dat saldo naar de hoofdrekening is geboekt en dus niks raars is.
Vriend neemt niet op. Woedend kom ik thuis en wat mij opvalt is dat mijn auto weg is. Zit meneer met vriendin onder afdak bier te drinken en te BBQ-en en ook nog extreem duur vlees hadden ze gehaald. Meneer bleek mijn auto te hebben verkocht en daarvan japanse biefstuk of zo te hebben gekocht.
Ik ging helemaal door het lint en vroeg waar dat op sloeg allemaal.

Meneer antwoorde dat een groenlinks stemmer zonder baan geen recht heeft op een auto, geld om te shoppen. Dat als ik wat wil dat ik zelf maar moet gaan werken ipv te parasiteren van een "man".
Ik kon geen woord uitbrengen en toen begonnen zijn vrienden ook nog eens te lachen.
Ben in huilen uitgebarsten en met vriendin mee gegaan. Ik zit nu een week hier mij zij hebben een klein appartementje en het word te druk hier.
Eigenlijk wil ik terug naar huis maar dan geef ik hem zijn gelijk.

help wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-09-2017 18:48
Dat is wel erg zwart wit. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Natuurlijk is hij niet zonder schuld, hij reageert best heftig, maar ik snap hem wel hoor. Koekje van eigen deeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna bang dat dit echt is. Mens ga werken. Hoe bedoel je minimum loon niet rendabel? Lekker he, afhankelijk zijn van een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-09-2017 18:50
Natuurlijk is hij niet zonder schuld, hij reageert best heftig, maar ik snap hem wel hoor. Koekje van eigen deeg.
KoekJe? Dat is ondertussen een taart van 5 verdiepingen.
Tarlin schreef:
17-09-2017 18:54
KoekJe? Dat is ondertussen een taart van 5 verdiepingen.
Want? Hij mag zijn eigen auto niet verkopen en met het geld doen wat hij zelf wil? TO'tje is de gene die zijn geld heeft uitgegeven dit jaar omdat ze te lui is om de dag aan te kijken.

Ze zijn allebei zo maf als een deur.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
17-09-2017 18:50
Natuurlijk is hij niet zonder schuld, hij reageert best heftig, maar ik snap hem wel hoor. Koekje van eigen deeg.
Ik vind hem totaal overtrokken reageren. Ik zou het uitmaken, dit werkt toch niet? Accepteer elkaar zoals je bent, dat doen jullie allebei niet.
appelientjex wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:58
18.44% gewijzigd
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:35
ze hadden voor 600 euro aan vlees gekocht en dat met 7 man opgegeten in een avondje :S, dat is toch niet normaal meer.
Dat jij werken voor een minimumloon niet de moeite vind dat is niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
17-09-2017 18:41
Wel een klein beetje ironisch dat al die uitspraken van Thierry over vrouwen wel op TO van toepassing zijn... :hihi:
Dit :bonk:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
17-09-2017 18:54
KoekJe? Dat is ondertussen een taart van 5 verdiepingen.
Ik neem aan (en dat is inderdaad een aanname) dat TO geen excuses heeft aangeboden al die dagen. En in de tussentijd wilde ze wel gewoon shoppen van zijn geld.
nogwatalles schreef:
17-09-2017 18:30
Ik werkte wel maar ben jaar geleden ontslagen na een reorganisatie.
En hij verdiend zoveel dat 40 uur met minimumloon nauwelijks loonde.
Hij heeft er ook nooit een punt van gemaakt alleen nu staat hij op zijn strepen.
Ik vind het heel erg voor je dat je relatie in zwaar weer verkeert, maar dat werken tegen het minimumloon niet loont, is echt niet waar. Als jij een baan met minimumloon hebt verdien je je eigen geld. Dan kun je ook je eigen woonruimte betalen als er iets mis gaat met je relatie. Je bouwt ook je eigen pensioen op. Als het uit gaat met je vriend heb je geen enkel recht op zijn pensioen.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-09-2017 18:57
Ik vind hem totaal overtrokken reageren. Ik zou het uitmaken, dit werkt toch niet? Accepteer elkaar zoals je bent, dat doen jullie allebei niet.
Ze reageren allebei behoorlijk overtrokken. Het is een ontzettend kinderachtige manier van doen van allebei de kanten.
Alle reacties Link kopieren
En volgende week te zien bij Achter gesloten deuren? Ik ben gek op drama.
Alle reacties Link kopieren
Leuk verzonnen...
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben samen besloten dat TO niet meer ging werken en samen besloten dat ze zijn auto kreeg, toch? In een relatie is het toch niet ieder voor zich, dan ben je een team.
Ik vind ze beiden erg kinderachtig reageren, waarin t blijkbaar normaal is om elkaar voor schut te zetten en een machtsstrijd te voeren. Therapietje?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-09-2017 18:57
Ik vind hem totaal overtrokken reageren. Ik zou het uitmaken, dit werkt toch niet? Accepteer elkaar zoals je bent, dat doen jullie allebei niet.
Dat kan niehiet. Hij is haar wandelende portemonnee. Dus TO er zit niks anders op: slikken maar!
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
17-09-2017 19:03
Dat kan niehiet. Hij is haar wandelende portemonnee. Dus TO er zit niks anders op: slikken maar!
TO kan ook haar eigen broek gaan ophouden dan hoeft ze dit niet te pikken.
Ok ok dit is wel een originele, vinden jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
17-09-2017 18:58
Dat jij werken voor een minimumloon niet de moeite vind dat is niet normaal.
Nou ja, je weet toch dat vrouwen minder ambities hebben dan mannen en dat ze een alfaman willen die voor ze zorgt.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
17-09-2017 19:04
Ok ok dit is wel een originele, vinden jullie niet?
Ik ga er vanuit dat het echt is
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
17-09-2017 19:04
Ok ok dit is wel een originele, vinden jullie niet?
Ik vind 'm prachtig!
Simitçi schreef:
17-09-2017 18:58
Dat jij werken voor een minimumloon niet de moeite vind dat is niet normaal.

Precies. Je laat jezelf door je vriend onderhouden, rijdt in zijn auto (die je vervolgens als jouw auto beschouwt), shopt op kosten van je vriend maar bent te belazerd om zelf te werken. Ik kan me wel voorstellen dat je vriend dat een keer zat is, zeker als je zelfs weigert om te koken.

Hoe kan het trouwens dat je niet wist wat de politieke voorkeur van je vriend was, praten jullie nooit?
anoniem_299213 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 19:07
0.18% gewijzigd
Annelleke schreef:
17-09-2017 19:05
Nou ja, je weet toch dat vrouwen minder ambities hebben dan mannen en dat ze een alfaman willen die voor ze zorgt.
Dat is ook zo in het algemeen.

Don't shoot the messenger, maar de vrouwen die massaal part time werken uit eigen vrijheid (ja).
Terug naar (zijn) huis, vannacht zijn autosleutels afpakken en vanaf morgen rij jij in zijn auto. Is hij nu helemaal, hoe kan hij je dit aandoen!
Annelleke schreef:
17-09-2017 19:06
Ik vind 'm prachtig!
Ik vind voor al die toevoeging van die Japanse koeien echt fijnzinnig.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
17-09-2017 19:06
Dat is ook zo in het algemeen.

Don't shoot the messenger, maar de vrouwen die massaal part time werken uit eigen vrijheid (ja).
Niks mis met parttime werken. Waarom fulltime als je met parttime ook je eigen broek op kunt houden?
sandra1905 schreef:
17-09-2017 19:07
Terug naar (zijn) huis, vannacht zijn autosleutels afpakken en vanaf morgen rij jij in zijn auto.

Goed advies. :nooo: En dan doet hij aangifte van diefstal, is ze nog verder van huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven