Ruzie met vriend totaal uit de hand gelopen.

17-09-2017 18:08 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet meer wat ik met de situatie aan moet maar het is totaal fout en ik type dit nu terwijl ik bij een vriendin logeer.

Twee weken geleden was er ergens in een programma op tv iets over die baudet. Ik zei dat ik het een racistische griezel vond en mijn vriend vroeg waarom dan want hij had wel op hem gestemd.
Ik noemde wat dingen op die hij over vrouwen had gezegd en toen vroeg hij mij om dat te laten zien.

Nou bleek dus dat een ding in een of ander boek van hem had gestaan maar had geen zin om verder te zoeken.
Hij verweet mij ook nog dat ik alleen stemde op groen links vanwege jesse klaver.
Wat begon met iets kleins escaleerde volledig.

Die avond geen sex vond die niet erg. Alleen de volgende dag toen hij thuis kwam van het werk had ik ook geen eten gemaakt. Dus hij vroeg waar is het eten dan?
Mijn antwoord was dat mannen ook zelf kunnen koken. Vervolgens reed hij zonder wat te zeggen weg en is met een vriend wat gaan eten in de stad. Sindsdien gaat hij dus altijd na het werk ergens daghappen of bij vrienden eten.

Vorig weekend was ik weg met een vriendin shoppen. Ik wil pinnen en automaat zegt "onvoldoende saldo". Ik schaamde mij kapot.
Kijk ik op de app zie ik saldo 0 staan. Bel bank en wil de pas laten blokkeren. Maar de medewerker zegt dat saldo naar de hoofdrekening is geboekt en dus niks raars is.
Vriend neemt niet op. Woedend kom ik thuis en wat mij opvalt is dat mijn auto weg is. Zit meneer met vriendin onder afdak bier te drinken en te BBQ-en en ook nog extreem duur vlees hadden ze gehaald. Meneer bleek mijn auto te hebben verkocht en daarvan japanse biefstuk of zo te hebben gekocht.
Ik ging helemaal door het lint en vroeg waar dat op sloeg allemaal.

Meneer antwoorde dat een groenlinks stemmer zonder baan geen recht heeft op een auto, geld om te shoppen. Dat als ik wat wil dat ik zelf maar moet gaan werken ipv te parasiteren van een "man".
Ik kon geen woord uitbrengen en toen begonnen zijn vrienden ook nog eens te lachen.
Ben in huilen uitgebarsten en met vriendin mee gegaan. Ik zit nu een week hier mij zij hebben een klein appartementje en het word te druk hier.
Eigenlijk wil ik terug naar huis maar dan geef ik hem zijn gelijk.

help wat moet ik doen?
Orangetree schreef:
17-09-2017 18:19
En zo breed heeft hij het ook niet da hij jouw auto moet verkopen om een biefstukje te betalen. Noorwegen?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Iets met een duim en dik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch niet serieus? Hij verkoopt zomaar jouw auto zonder toestemming? Alleen omdat jullie ruzie hadden over politieke voorkeuren? Kijk dat jij niet kookt voor hem is kinderachtig, mensen mogen zelf weten waar ze op stemmen. Ook al begrijp ik dat een rechts en een links persoon soms moeilijk door 1 deur gaan met zulke verschillende denkbeelden. Maar zomaar jouw auto verkopen is totaal bizar. Maak het dan gewoon uit. Hoeveel was dat ding waard?
Alle reacties Link kopieren
Grappig verhaal hoor, maar anders heeft je vriend gewoon gelijk
Alle reacties Link kopieren
En gelijk heeft hij, waarom heb je geen baan? Los daarvan zou ik de relatie beeindigen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Ik vind het trouwens heel lastig om advies te geven. Zo uit jouw verhaal vind ik je vriend echt een eikel en buitenproportioneel reageren dus als dit echt de situatie is zou ik zeggen: wegwezen bij Baudet de tweede. Maar ik ken natuurlijk niet zijn kant en ik weet ook niet hoe jullie relatie verder is dus ik neig toch naar alles rustig uitpraten en vooral ook toegeven dat jij sommige dingen anders had kunnen aanpakken (bijv het niet koken). Dan is hij ook sneller geneigd om zijn excuses aan te bieden voor de biefstukactie
Ik denk wel of niet reageren...vooruit: dit is toch een nep verhaal?
Naja, Groen Links stemmers hebben nou eenmaal geen baan, dat is algemeen bekend. En wat moet een Groen Links stemmer met zo'n vervuilende vieze auto. TO zou haar Thierry juist dankbaar moeten zijn, dat ie haar van die gore rammelkast af heeft geholpen.
Mensen die zeggen dat dit nep is moeten beseffen dat mensen over de kleinste dingen ruzie maken, ik geloof het wel, maar ga weg bij die man als die zo reageert is die toch niks waard?
Alle reacties Link kopieren
Ok dit vind ik best grappig. Jij laat de boel escaleren door geen eten voor hem te maken want dat moeten mannen maar zelf doen. Dan is het volgens jouw visie dus geheel terecht dat jij zelf je broek op moet kunnen houden. Jullie zijn allebei ontzettend kinderachtig bezig, maar kom op zeg, blijkbaar teer je op zijn zak en dan ga jij je zo gedragen? Hij geeft je een koekje van eigen deeg. Niet chique, zeker niet, maar wel grappig om te lezen. Je wil dat hij voor zichzelf zorgt, maar jij voor jezelf zorgen, ho maar.
appelientjex schreef:
17-09-2017 18:21
Maar zomaar jouw auto verkopen is totaal bizar. Maak het dan gewoon uit. Hoeveel was dat ding waard?
Niet erg veel vrees ik. Of die Japanse biefstuk moet verguld zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Pffff, bizar verhaal. Zo snel mogelijk een baan zoeken en wegwezen natuurlijk, in zo'n relatie wil je niet zitten, toch?

Hoe oud ben je en waarom heb je zelf geen inkomen?
Tuurlijk :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Op deze manier komt het niet goed nee. Praat het uit en gedraag jullie als volwassenen. Iemand moet hier de eerste stap zetten. Ik denk niet dat hij die zet..

:popcorn: ook een vervolg graag
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-09-2017 18:21
Dit is toch niet serieus? Hij verkoopt zomaar jouw auto zonder toestemming? Alleen omdat jullie ruzie hadden over politieke voorkeuren? Kijk dat jij niet kookt voor hem is kinderachtig, mensen mogen zelf weten waar ze op stemmen. Ook al begrijp ik dat een rechts en een links persoon soms moeilijk door 1 deur gaan met zulke verschillende denkbeelden. Maar zomaar jouw auto verkopen is totaal bizar. Maak het dan gewoon uit. Hoeveel was dat ding waard?

Het was zijn auto uit zijn studententijd, een polo. Hij heeft hem voor de helft van wat hij waard was online gezet zodat hij hem binnen paar uur kwijt was.
Ik werkte wel maar ben jaar geleden ontslagen na een reorganisatie.
En hij verdiend zoveel dat 40 uur met minimumloon nauwelijks loonde.
Hij heeft er ook nooit een punt van gemaakt alleen nu staat hij op zijn strepen.

Ik hoorde ook dat hij met vrienden was gaan stappen en dat volledig uit de hand is gelopen en dat deed die eigenlijk ook nooit meer.
Wageningen1985 schreef:
17-09-2017 18:26
Mensen die zeggen dat dit nep is moeten beseffen dat mensen over de kleinste dingen ruzie maken, ik geloof het wel, maar ga weg bij die man als die zo reageert is die toch niks waard?
Tja, ist echt waar dan sluit ik mij daar bij aan. Wegwezen!
-
anoniem_299213 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:43
Reden: het was zijn auto
0.00% gewijzigd
Op wiens naam stond die auto.
Alle reacties Link kopieren
Sja, dan lijkt het me einde oefening...
die ik wilde bestaat al...
Stem anders allebei gewoon niet meer, lijkt me beter. Ik twijfel oprecht aan de echtheid van dit verhaal, maar joh, for the hell of it:

Wat is dit voor een raar gedoe?! Dit kun je toch niet menen? Jij stopt met sexen en eten koken omdat hij op Thierry stemt, hij verkoopt de auto omdat jij meer een Jesse-type bent?

Ik moet er trouwens niet aan denken met iemand samen te zijn waarmee ik over zoveel zaken van mening verschil, dat je kennelijk totaal bipolair stemt. Maargoed, da's vast een andere discussie.

Ik denk dat jullie beter af zijn zonder elkaar. Het lijkt me verstandig dat jij een baan zoekt en in het vervolg geen auto's op andermans naam zet. Gewoon de eigen broek op houden, dan kan wie dan ook dit soort gekke kunstjes ook niet flikken.
anoniem_281085 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:35
Reden: Oeps, te snel verstuurd
86.90% gewijzigd
Tr0tter schreef:
17-09-2017 18:30
Natuurlijk. Het is gelukkig onmogelijk om iemands auto te verkopen zonder dat de eigenaar er bij is om 'm over te schrijven. Jammer TO, volgende keer ietsje beter nadenken over de details.
Nee het was zijn eigen ouwe studentenrammelbakje, waar TO in mocht rijden want zelf rijdt ie inmiddels Maserati. Dus hij mocht hem gewoon verkopen, voor de prijs van een Japanse biefstuk.
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
17-09-2017 18:31
Op wiens naam stond die auto.
Zijn naam, was zijn oude auto die ik gebruikte. Hij heeft zelf nieuwe gekocht vorig jaar.
40 uur minimumloon niet lonend?
Alle reacties Link kopieren
Het was zijn eigen auto trotter, denk dat zij er misschien het meeste in reed, maar beetje Noors doet het allemaal wel aan ja...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Op zondag overschrijven wordt al wat lastiger trouwens....ook een detail...
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven