Ruzie over huishouden

07-04-2015 17:53 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!
anoniem_225841 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 18:46
98.98% gewijzigd
quote:twijlfelmiep schreef op 10 april 2015 @ 09:44:

[...]





Ben ik niet helemaal met je eens: mijn vriend deed in het begin ook niks. Na 2 jaar doet ie meer dan mij ;). En geeft ie zelfs aan dat een papadag normaal is. Kan ook zijn dat mannen nog een beetje volwassen moeten worden of vanuit thuis een heel ander voorbeeld hebben gehad.Dus dan moet je maar hopen op beter? Ik vind TO een slimme dame.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niet dat je er op moet hopen.



Maar het kan wel veranderen. En überhaupt een schoonmaakster nemen, scheelt heel veel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem lekker een tijdje op zichzelf wonen scheelt een hoop strijd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 10 april 2015 @ 09:57:

Laat hem lekker een tijdje op zichzelf wonen scheelt een hoop strijd.Hij woont op zichzelf en doet het huishouden, maar hij verwacht dat TO de hele bliksemse boel overneemt als ze gaan samenwonen.
Goed dat je die Neanderthaler de deur uit hebt gepleurd TO. Die is echt niet goed boemel.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijlfelmiep schreef op 10 april 2015 @ 09:55:

Ik zeg niet dat je er op moet hopen.



Maar het kan wel veranderen. En überhaupt een schoonmaakster nemen, scheelt heel veel gedoe.

Mannen maken er altijd zo'n verwijtend punt van naar vrouwen wanneer ze willen dat hun man verandert.



TS trekt, heel verstandig, haar conclusies uit wat hij haar zelf stellig heeft duidelijk gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven