Samenwonen, adviezen?
woensdag 2 mei 2018 om 09:21
woensdag 2 mei 2018 om 17:59
Als zijn kinderen er zijn, slapen jullie op de bank. Dat is dus niet riant. Vergis je niet hoe lastig het kan zijn om samen te gaan leven in een net wat te klein huis, je ergert veel makkelijker aan elkaar.
En geen tijd te verliezen? Ik zou juist even wachten tot die roze wolken wat opgetrokken zijn voordat je deze stap zet
Als het goed gaat allemaal, kun je samen bejaard worden, dan zie je elkaar nog vaak en lang genoeg (wie weet, tot vervelens toe)
En geen tijd te verliezen? Ik zou juist even wachten tot die roze wolken wat opgetrokken zijn voordat je deze stap zet
Als het goed gaat allemaal, kun je samen bejaard worden, dan zie je elkaar nog vaak en lang genoeg (wie weet, tot vervelens toe)
woensdag 2 mei 2018 om 18:55
Je vriend is niet bereid om wat extra reistijd in jou te investeren, dus ik had al zo'n idee dat het niet zijn plan was..greenbean schreef: ↑02-05-2018 17:12Ik had eigenlijk wel wat meer positieve reacties verwacht. Er zijn landen waar 50m2 riant is voor 2 volwassen en 2 kleine kinderen
Ik zal het nog eens met vriend overleggen. Dit was overigens helemaal mijn idee, hij heeft me niet gepusht of wat dan ook of voorgesteld dat ik nu al bij hem zou kunnen komen wonen. Ik vind het gewoon zo fijn bij hem en we zijn zo gelukkig samen dat ik geen tijd wil verliezen.
Het nieuwe huis staat trouwens tussen onze werkplekken in, dus dan hebben we allebei dezelfde reistijd. Zij huidige huis staat op een voor mij erg onhandige plek.
Mijn huurhuis opzeggen ga ik voorlopig niet doen trouwens.
woensdag 2 mei 2018 om 19:01
Het bezwaar zit 'm niet in de oppervlakte van het huis, maar meer in het feit dat hij niet bereid is naar jou te komen, dat hij kinderen heeft die niet van jou zijn en je hen ook echt niet makkelijker maak zo en je hebt een kat waar deze constructie ook niet voor gaat werken. Als er geen kinderen in het spel waren had ik het positiever ingezien, maar dit is vragen om ellende, alleen maar omdat je zo ongeduldig bent.
woensdag 2 mei 2018 om 21:41
Waarom zoveel haast? Omdat jullie zó gelukkig zijn enz enz en geen tijd willen verliezen? Hoezo verlies je tijd, als ik het me goed herinner ben je nog niet zo oud dat de jaren al gaan tellen. Ik kan me nog herinneren uit het Tindertopic dat je vrij snel van de ene relatie in de andere bent gehobbeld. Nogmaals, waarom die haast? Kan je niet gewoon genieten van wat jullie nu hebben ipv je in onmogelijke bochten wringen om te voldoen aan een of ander droombeeld wat je lijkt te hebben.
Je had positievere reacties verwacht zeg je, echt? Ik zie vooral een recept voor drama als ik heel eerlijk ben.
Je had positievere reacties verwacht zeg je, echt? Ik zie vooral een recept voor drama als ik heel eerlijk ben.