Samenwonen

01-07-2018 02:15 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw en ik denk verslaafd aan gokken. De laatste tijd heb ik mezelf redelijk in de hand. Ik heb een limiet ingesteld van €100 per maand. Gisteren heb ik echter een andere site gevonden en gelukkig “maar” €50 gestort. Nu heb ik alweer spijt. Ik heb nooit schulden gehad, maar anderhalf jaar geleden was ik met stomheid geslagen toen ik €6000 won. Uiteraard direct laten uitbetalen en mezelf voorgenomen niet meer te gokken aangezien dit geen tweede keer kon gebeuren! Na een paar weken toch weer een keer €50 gestort en tot mijn verbazing was mijn saldo weer opgelopen tot €3000. Hier ging het mis. Die €3000 raakte ik kwijt, maar wilde ik terugwinnen waardoor ik dus die €6000 die ik eerder gewonnen heb ook compleet vergokt heb.

Mijn vriend en ik gaan binnenkort samen wonen. Ik heb hem niet verteld dat ik nog speel waar ik me dus gigantisch schuldig over voel. Ben bang dat hij dan bij me weg gaat.

Aan de ene kant denk ik: het is mijn geld, dus ik mag er mee doen wat ik wil. Als ik elke maand een paar nieuwe schoenen koop van €500 mag ik dat toch ook zelf bepalen? Alleen is in de geval het geld niet aan schoenen opgegaan, maar aan gokken.

Ik vraag me af hoe jullie hier tegenover staan.

Groetjes
De moed zakt me in de schoenen. Ben zoveel fora aan het afstruinen en overal is de reactie: dumpen, dit komt nooit goed, je kan diegene nooit meer vertrouwen, ze zullen het altijd blijven doen.

Het plan is dat ik na de zomer bij hem intrek, maar hij wil het liefst samen een huis kopen. Ik weet zeker van mezelf dat als ik het gat niet meer hoef te dichten (dus de waarheid vertellen) ik niet meer ga spelen. Ik voel me momenteel zo ellendig, dat ik dat nooit meer wil voelen.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij dan geen huis meer met me wil kopen omdat we dan de schuld enzo delen. Ben zo kwaad op mezelf en teleurgesteld in mezelf dat ik het zo ver heb laten komen.
Wat een mooie woorden koekie!
Dan ga je toch eerst even 2-3 jaar huren? Of idd bij hem inwonen en meebetalen aan hyp.rente, electra, water en boodschappen enx.. Zo woon ik nu namelijk ook, zegt niets over hoe goed je relatie is, toch?

Is sowieso een goed idee om mee te beginnen, zonder koophuis, los van jouw situatie. Of wat is de reden dat je perse zsm wil kopen?
Ik ga het nu vertellen. M’n hart gaat zo gigantisch tekeer dat ik het even niet meer aan kan. Zo kan ik het niet uitstellen.
Zoek morgenochtend gelijk hulp en ga er mee aan de slag, samen wonen kan altijd nog :hug:
Hoe is het nou TO??
Gokken begint altijd klein. Net als drinken. Niemand begint zijn huis in te zetten bij zijn eerste avondje gokken. Ik ken wel wat mensen met gokproblemen. De een groter dan de ander. Nu voel je je naar, maar met de tijd heb je dat weer rechtgepraat voor jezelf en ga je weer 50,- spelen. Daarmee win je weer wat. Die sites weten echt wel wat ze doen hoor. Je hebt wel je eigen afspraak geschonden, want het geld wat je “won” heb je ingezet. Dat was 6000 en 3000. Heel wat anders dan 50 pm. Goed dat je het je vriend gaat vertellen. Zoek hulp voor je verslaving.
TO... laat je nog effe horen hoe het gaat?
Anoniemevrouw12345 schreef:
01-07-2018 13:35
De moed zakt me in de schoenen. Ben zoveel fora aan het afstruinen en overal is de reactie: dumpen, dit komt nooit goed, je kan diegene nooit meer vertrouwen, ze zullen het altijd blijven doen.

Het plan is dat ik na de zomer bij hem intrek, maar hij wil het liefst samen een huis kopen. Ik weet zeker van mezelf dat als ik het gat niet meer hoef te dichten (dus de waarheid vertellen) ik niet meer ga spelen. Ik voel me momenteel zo ellendig, dat ik dat nooit meer wil voelen.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij dan geen huis meer met me wil kopen omdat we dan de schuld enzo delen. Ben zo kwaad op mezelf en teleurgesteld in mezelf dat ik het zo ver heb laten komen.
Ik snap je totaal niet. Je hebt eerst gewonnen, daarna verloren maar niet meer dan je had gewonnen. Daarna ben je gestopt.

Als je jezelf dan gokverslaafd durft te noemen, heb je totaal geen idee wat een gokverslaving inhoudt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven