Schaamte is nog het ergste

14-02-2010 18:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Heel veel van de onderwerpen die ik hier lees spreken me aan, of heb ik mee te maken op dit moment. Heel veel van jullie adviezen en tips neem ik dan ook graag ter harte en kan ik heel goed gebruiken. Wat ik van mezelf niet snap is waarom ik me zo schaam (voor de acties van een ander) Normaal gesproken ben ik stoere chick, zorg goed voor mezelf heb een kicke baan, alles ok zeg maar. Maar in dit huwelijk van 7 jaar lijk ik wel een vaatdoek, echt een slappe muts en ik HAAT het. Ik schaam me zo voor de buitenwereld dat ik in zo'n probleem relatie zit. Weet ook echt niet mee wat ik nu moet doen. Het oplossen van alle problemen die er nu spelen is al niet makkelijk maar daarna.....! Waarschijnlijk vind ik het ook heel moeilijk om aan mezelf toe te geven dat het allemaal naar de klote is maar ik ga serieus aan mezelf twijfelen nu..
Dus eigenlijk wil je deze relatie niet meer? Of is dat niet wat je bedoelt?

Dan lijkt het me goed eens na te denken over een scheiding. Hoe je dat aanpakt etc.

Ik neem aan dat je man zelf niet echt bezig is zijn problemen op te lossen?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
SusieD, alles wat je verteld wijst maar 1 richting uit: maak een einde aan die relatie.

Maar dat wist je al. Om de een of andere reden heb je dat nog steeds niet gedaan.

Is dat omdat je twijfelt? Of omdat je bang bent voor reacties van de buitenwereld?

Of misschien zelfs beiden.

Waarschijnlijk nodeloos om te zeggen: je gaat je waarschijnlijk een stuk beter voelen als je de knoop door hakt.
Waarom zou je je schamen?

Denk er aan hoe trots je later op jezelf kunt zijn als je jezelf behoedt voor een (blijkbaar) uitzichtloze situatie!

Sterkte!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven