Schaamte schuldig [lege OP]

07-05-2021 12:09 41 berichten
tsja
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2021 22:17
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wordt een feeder. Eten zal ze! Tot ze minstens 80 kg. weegt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Maak het uit.
Zij heeft er recht op om een vriend te hebben die haar het mooiste van de wereld vind, ongeacht.
Jij hebt er recht op om een vriendin te hebben waar je zonder schuld over je gedachten naast wil lopen.

Je mag gewoon besluiten dat er niet voldoende is om jullie te binden. De eerste keer einde relatie is verrot. Maar geen excuus om het aan te houden tegen heug en meug.
Geen idee Martijn. De perfecte partner bestaat niet. Als je nu een meid met meer curves zou vinden mankeert daar op den duur ook vast wel weer wat aan. Misschien heeft ze een hele nasale stem, krijgt ze snel last van overgewicht naarmate ze ouder wordt of gaan haar borsten hangen. Aan jou de keus waar je fysiek gezien echt geen concessies op wil doen. Dat kan een ander niet voor je bepalen.
Als schuldgevoel de enige reden is dat je bij haar blijft, kun je het beter uitmaken.
-Simone- schreef:
07-05-2021 12:48
Als schuldgevoel de enige reden is dat je bij haar blijft, kun je het beter uitmaken.
Misschien hebben ze al een kind.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Het ligt eraan hoeveel het je relatie beinvloed.
Je hoeft haar echt niet de mooiste van de wereld te vinden, ik denk dat maar weinig mensen dat van hun partner vinden, zeker na verloop van tijd.
Maar als jij je niet meer gelukkig in je relatie voelt omdat dit tussen jullie in staat, is er ook niks mis mee om het uit te maken.
Hoe is dit anders dan welke andere reden dan ook als je uit elkaar groeit?
Waarom deel je dit niet met haar? 10 jaar relatie zou toch wel voor iets moeten tellen zou je denken.
Voel je je fysiek helemaal niet tot haar aangetrokken of zijn er gewoon lichamen die je aantrekkelijker vindt? Dat tweede lijkt me niet zo'n punt, ik denk dat er genoeg mensen zijn die vallen op grote borsten, lange benen, sixpacks, brede schouders, blond haar, volle billen (of misschien juist het tegenovergestelde van die dingen), terwijl hun partner dat niet heeft.

Als het probleem is dat je haar echt niet aantrekkelijk vindt kun je de relatie beter verbreken, als het probleem is dat je je schuldig voelt omdat je haar niet de meest aantrekkelijke vindt qua lichaam dan zou ik dat proberen naast me neer te leggen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dus.... JIJ hebt een issue, en je bespreekt dat op zo'n manier met haar. Dat ze het zich zo aantrekt. Dat zij er verdrietig van wordt

Grote jongen hoor! Fijne verkering ben je

Laat haar alsjeblieft los
Sinds wanneer blijf je bij iemand omdat de reden als kwetsend kan worden ervaren?

Ik maak het uit omdat [vul reden in] gaat sowieso voor verdriet zorgen, wat de reden ook is.
Misschien ben je nog niet toe aan een vaste relatie. In een relatie draait het om veel meer dan uiterlijk. Wanneer dat voor jou niet belangrijk genoeg is, dan is het wellicht tijd om single te zijn.

Een psych kan jouw seksuele voorkeur niet veranderen. Straks heb je een voller meisje met donker haar en dan vind je blond weer mooier. Zo kun je aan de gang blijven. Een relatie is niet oppervlakkig, je ruilt houden van niet in voor een extra vet%.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
lilalinda schreef:
07-05-2021 13:08
dus.... JIJ hebt een issue, en je bespreekt dat op zo'n manier met haar. Dat ze het zich zo aantrekt. Dat zij er verdrietig van wordt

Grote jongen hoor! Fijne verkering ben je

Laat haar alsjeblieft los
Vollere vrouwen aantrekkelijk vinden is een issue? :O

Wel eens dat hij dat nooit bij haar had moeten neerleggen. Onnodig kwetsend.
Waarom vertel je nou die reden aan haar? Dit is nou typisch iets wat je beter voor jezelf had kunnen houden. Je kwetst en het is niet alsof ze dit kan veranderen. Of zie jij dat anders en vind je dat ze moet beginnen met aankomen? Maar als dit een breekpunt is dan is dat het; gun elkaar een andere liefde.
Dwaler schreef:
07-05-2021 13:44

Volgens mij snap je heus wel dat ze dat niet bedoelt.

Hij heeft een slanke vriendin en voelt zich aangetrokken tot volle vrouwen, dat is het issue.
Als hij een volle vriendin had gehad en zich aangetrokken had gevoeld tot slanke vrouwen was dat het issue.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dwaler schreef:
07-05-2021 13:44

nee, haar NIET aantrekkelijk vinden, dat is ZIJN issue

en dat dan tegen haar zeggen, is een klote streek
Ik vind lange mannen vaak mooier dan wat korter. Liefde van mijn leven is niet lang. En zo zijn er nog een aantal dingen op hem aan te merken.
Maar who cares? Ik hou van hem en door alles wat hij wel heeft, zie ik die andere dingen niet eens meer.
Mocht ik mij daar na tien jaar samen wel aan ergeren, dan denk ik dat er meer aan de hand is.
Het zou, zeker na zo lang samen, niet meer uit moeten maken.
Saivash schreef:
07-05-2021 13:49
Ik vind lange mannen vaak mooier dan wat korter.
kun je gewoon net zo vaak tegen hem zeggen, tot hij er diep ongelukkig van wordt hoor!
wat denkt hij wel! kort-zijn, tssss
lilalinda schreef:
07-05-2021 13:47

:hihi: weet ik. Ik plaag je maar.

En ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb ooit een vriendje gehad dat me te dik vond. En neuken wilde hij wel, maar als hij me naakt zag keek hij snel weg. Zo kleinerend en naar vond ik dat.
Dwaler schreef:
07-05-2021 13:52
:hihi: weet ik. Ik plaag je maar.
help je me dan nu weer van de kast af, waar je me opjaagde?????
:)
lilalinda schreef:

Klopt. Ik hou zielsveel van mijn partner en het zou niet in me opkomen om te zeggen dat ik me erger aan zijn lichaamslengte. erger ik me ook niet aan, maar ook als dat wel het geval was, zou ik hem daar niet mee kwetsen.
Als ik de focus leg op zo’n ‘minpuntje’, is dat dus inderdaad MIJN probleem.
lilalinda schreef:
07-05-2021 13:52
help je me dan nu weer van de kast af, waar je me opjaagde?????
:)
*pakt ladder*
lilalinda schreef:
07-05-2021 13:50
kun je gewoon net zo vaak tegen hem zeggen, tot hij er diep ongelukkig van wordt hoor!
wat denkt hij wel! kort-zijn, tssss
Echt he? Wat een rotzak!
Laat ik hem inderdaad maar eens attent maken op het feit, dat waar hij zelf al onzeker over is, ook echt een probleem is. Dat zal hem leren...
lilalinda schreef:

Ik verwacht dan weer dan in een relatie mensen elkaar vertellen mogen wat hun dwars zit.
Moet hij anders wachten tot hij besluit de relatie te stoppen?
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
docotrandus schreef:
07-05-2021 14:00
Ik verwacht dan weer dan in een relatie mensen elkaar vertellen mogen wat hun dwars zit.
Moet hij anders wachten tot hij besluit de relatie te stoppen?
je mag in een relatie aan de ander vertellen wat je dwarszit, als de ander daar iets aan kan doen. Iets aan kan veranderen, je kan helpen
Maar benoemen, dat je de ander dik vindt/dun vindt/lelijk etc. Dat is iets wat in je hoofd zit, niet iets waar de ander iets mee kan. Dat is onnodig kwetsend. Daar wordt je relatie niet beter van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven