Schaamte schuldig [lege OP]
vrijdag 7 mei 2021 om 12:43
Maak het uit.
Zij heeft er recht op om een vriend te hebben die haar het mooiste van de wereld vind, ongeacht.
Jij hebt er recht op om een vriendin te hebben waar je zonder schuld over je gedachten naast wil lopen.
Je mag gewoon besluiten dat er niet voldoende is om jullie te binden. De eerste keer einde relatie is verrot. Maar geen excuus om het aan te houden tegen heug en meug.
Zij heeft er recht op om een vriend te hebben die haar het mooiste van de wereld vind, ongeacht.
Jij hebt er recht op om een vriendin te hebben waar je zonder schuld over je gedachten naast wil lopen.
Je mag gewoon besluiten dat er niet voldoende is om jullie te binden. De eerste keer einde relatie is verrot. Maar geen excuus om het aan te houden tegen heug en meug.
vrijdag 7 mei 2021 om 12:45
Geen idee Martijn. De perfecte partner bestaat niet. Als je nu een meid met meer curves zou vinden mankeert daar op den duur ook vast wel weer wat aan. Misschien heeft ze een hele nasale stem, krijgt ze snel last van overgewicht naarmate ze ouder wordt of gaan haar borsten hangen. Aan jou de keus waar je fysiek gezien echt geen concessies op wil doen. Dat kan een ander niet voor je bepalen.
vrijdag 7 mei 2021 om 12:51
Misschien hebben ze al een kind.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
vrijdag 7 mei 2021 om 12:51
Het ligt eraan hoeveel het je relatie beinvloed.
Je hoeft haar echt niet de mooiste van de wereld te vinden, ik denk dat maar weinig mensen dat van hun partner vinden, zeker na verloop van tijd.
Maar als jij je niet meer gelukkig in je relatie voelt omdat dit tussen jullie in staat, is er ook niks mis mee om het uit te maken.
Je hoeft haar echt niet de mooiste van de wereld te vinden, ik denk dat maar weinig mensen dat van hun partner vinden, zeker na verloop van tijd.
Maar als jij je niet meer gelukkig in je relatie voelt omdat dit tussen jullie in staat, is er ook niks mis mee om het uit te maken.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:07
Voel je je fysiek helemaal niet tot haar aangetrokken of zijn er gewoon lichamen die je aantrekkelijker vindt? Dat tweede lijkt me niet zo'n punt, ik denk dat er genoeg mensen zijn die vallen op grote borsten, lange benen, sixpacks, brede schouders, blond haar, volle billen (of misschien juist het tegenovergestelde van die dingen), terwijl hun partner dat niet heeft.
Als het probleem is dat je haar echt niet aantrekkelijk vindt kun je de relatie beter verbreken, als het probleem is dat je je schuldig voelt omdat je haar niet de meest aantrekkelijke vindt qua lichaam dan zou ik dat proberen naast me neer te leggen.
Als het probleem is dat je haar echt niet aantrekkelijk vindt kun je de relatie beter verbreken, als het probleem is dat je je schuldig voelt omdat je haar niet de meest aantrekkelijke vindt qua lichaam dan zou ik dat proberen naast me neer te leggen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:38
Misschien ben je nog niet toe aan een vaste relatie. In een relatie draait het om veel meer dan uiterlijk. Wanneer dat voor jou niet belangrijk genoeg is, dan is het wellicht tijd om single te zijn.
Een psych kan jouw seksuele voorkeur niet veranderen. Straks heb je een voller meisje met donker haar en dan vind je blond weer mooier. Zo kun je aan de gang blijven. Een relatie is niet oppervlakkig, je ruilt houden van niet in voor een extra vet%.
Een psych kan jouw seksuele voorkeur niet veranderen. Straks heb je een voller meisje met donker haar en dan vind je blond weer mooier. Zo kun je aan de gang blijven. Een relatie is niet oppervlakkig, je ruilt houden van niet in voor een extra vet%.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:44
Vollere vrouwen aantrekkelijk vinden is een issue?
Wel eens dat hij dat nooit bij haar had moeten neerleggen. Onnodig kwetsend.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:45
Waarom vertel je nou die reden aan haar? Dit is nou typisch iets wat je beter voor jezelf had kunnen houden. Je kwetst en het is niet alsof ze dit kan veranderen. Of zie jij dat anders en vind je dat ze moet beginnen met aankomen? Maar als dit een breekpunt is dan is dat het; gun elkaar een andere liefde.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:46
Volgens mij snap je heus wel dat ze dat niet bedoelt.
Hij heeft een slanke vriendin en voelt zich aangetrokken tot volle vrouwen, dat is het issue.
Als hij een volle vriendin had gehad en zich aangetrokken had gevoeld tot slanke vrouwen was dat het issue.
Don't waste your time on jealousy,
vrijdag 7 mei 2021 om 13:47
vrijdag 7 mei 2021 om 13:49
Ik vind lange mannen vaak mooier dan wat korter. Liefde van mijn leven is niet lang. En zo zijn er nog een aantal dingen op hem aan te merken.
Maar who cares? Ik hou van hem en door alles wat hij wel heeft, zie ik die andere dingen niet eens meer.
Mocht ik mij daar na tien jaar samen wel aan ergeren, dan denk ik dat er meer aan de hand is.
Het zou, zeker na zo lang samen, niet meer uit moeten maken.
Maar who cares? Ik hou van hem en door alles wat hij wel heeft, zie ik die andere dingen niet eens meer.
Mocht ik mij daar na tien jaar samen wel aan ergeren, dan denk ik dat er meer aan de hand is.
Het zou, zeker na zo lang samen, niet meer uit moeten maken.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:52
En ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb ooit een vriendje gehad dat me te dik vond. En neuken wilde hij wel, maar als hij me naakt zag keek hij snel weg. Zo kleinerend en naar vond ik dat.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:53
Klopt. Ik hou zielsveel van mijn partner en het zou niet in me opkomen om te zeggen dat ik me erger aan zijn lichaamslengte. erger ik me ook niet aan, maar ook als dat wel het geval was, zou ik hem daar niet mee kwetsen.
Als ik de focus leg op zo’n ‘minpuntje’, is dat dus inderdaad MIJN probleem.
vrijdag 7 mei 2021 om 13:58
Echt he? Wat een rotzak!
Laat ik hem inderdaad maar eens attent maken op het feit, dat waar hij zelf al onzeker over is, ook echt een probleem is. Dat zal hem leren...
vrijdag 7 mei 2021 om 14:00
Ik verwacht dan weer dan in een relatie mensen elkaar vertellen mogen wat hun dwars zit.
Moet hij anders wachten tot hij besluit de relatie te stoppen?
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
vrijdag 7 mei 2021 om 14:02
je mag in een relatie aan de ander vertellen wat je dwarszit, als de ander daar iets aan kan doen. Iets aan kan veranderen, je kan helpendocotrandus schreef: ↑07-05-2021 14:00Ik verwacht dan weer dan in een relatie mensen elkaar vertellen mogen wat hun dwars zit.
Moet hij anders wachten tot hij besluit de relatie te stoppen?
Maar benoemen, dat je de ander dik vindt/dun vindt/lelijk etc. Dat is iets wat in je hoofd zit, niet iets waar de ander iets mee kan. Dat is onnodig kwetsend. Daar wordt je relatie niet beter van