Schaamteloos stoom afblazen over je partner. Hier mag het!

zaterdag 5 januari 2008 om 08:59
Op de Kinderen-pijler is nog ergens een stoomafblaastopic waar vaders en moeders schaamteloos stoom af kunnen blazen over hun kinderen, hen achter het behang kunnen plakken en hen virtueel kunnen verwensen. Héérlijk. Gewoon even spuien zonder dat iemand zegt dat je zoiets niet mag zeggen over kinderen. Even spuien zonder te zeggen dat je uiteraard heel veel van ze houdt. Maar niet alleen mijn kinderen drijven me af en toe tot wanhoop. Mijn partner ook. Dus daarom dit topic voor het spuien in de categorie Klein Leed. Heb je stoom af te blazen? Werkt je partner je ontzettend op je zenuwen? Ga je gang!

zaterdag 5 januari 2008 om 09:01
Wil iemand Mav (mijn man dus) hebben? Ik hoef hem niet meer. Ik ben zó boos op hem. Stomme stijfkoppige lul is het soms. En waar gaat het om? Nou? Wat is dat enorme probleem??? Uitslapen.
Zaterdag is mijn uitslaapdag, maar morgen ga ik 's ochtends naar de film met gratis kaartjes van Viva (joepie, ik heb ook een keer prijs!). En dan kan Mav dus maar tot een uur of negen uitslapen. Dus ik dacht gisteravond, laten we het er even over hebben, kijken wat handig is. En nu weigert Mav gewoon zijn bed uit te komen. Hij weigert. Lummel.
Nou had ik uiteraard ook wel bedacht dat hij beter kon uitslapen vandaag, hoewel ik dan maandag wel erg brak aan een werkweek begin. Maar dat hij iets gewoon niet doet als hij geen zin heeft, vind ik irritant. Heel Irritant. Waarom mogen vaders iets weigeren en lossen moeders het dan gewoon alsnog op? Meestal word ik niet zo boos hierom, maar vandaag wel. Zal wel PMS zijn ofzo.
Nah ja.
Adem in.
Adem uit.
Zaterdag is mijn uitslaapdag, maar morgen ga ik 's ochtends naar de film met gratis kaartjes van Viva (joepie, ik heb ook een keer prijs!). En dan kan Mav dus maar tot een uur of negen uitslapen. Dus ik dacht gisteravond, laten we het er even over hebben, kijken wat handig is. En nu weigert Mav gewoon zijn bed uit te komen. Hij weigert. Lummel.
Nou had ik uiteraard ook wel bedacht dat hij beter kon uitslapen vandaag, hoewel ik dan maandag wel erg brak aan een werkweek begin. Maar dat hij iets gewoon niet doet als hij geen zin heeft, vind ik irritant. Heel Irritant. Waarom mogen vaders iets weigeren en lossen moeders het dan gewoon alsnog op? Meestal word ik niet zo boos hierom, maar vandaag wel. Zal wel PMS zijn ofzo.
Nah ja.
Adem in.
Adem uit.
anoniem_654038f62dff5 wijzigde dit bericht op 05-01-2008 09:33
Reden: smiley vergeten
Reden: smiley vergeten
% gewijzigd
zaterdag 5 januari 2008 om 09:18
Die van mij geeft vaak kritiek op andermans gedrag. Zeg maar gerust altijd. Als iemand anders dan eens kritiek op ZIJN gedrag heeft wordt 'ie boos. Krijgt die persoon opmerkingen als "ja hoor, jij weet het weer beter" of "je hebt blijkbaar niet goed geluisterd" met daarbij een hautaine blik.
Moet je horen wie het zegt denk ik dan!!! ZO IRRITANT!
Moet je horen wie het zegt denk ik dan!!! ZO IRRITANT!

zaterdag 5 januari 2008 om 09:20
Wat Zuss? Dat ik dit topic heb geopend? Ik vind van niet. Ik mag in de categorie Klein Leed toch af en toe wel even ongeneerd hier mopperen? Ik heb geen relatieproblemen, weet wanneer ik moet sms-en, waarom hij niet binnen 5 min terug sms't, heb geen behoefte aan sex buiten het huwelijk, wordt niet onzeker van die aantrekkelijke buurman, bla bla zwets zwets etc etc. Ik heb dus geen vragen waar ik een eigen topic voor zou moeten openen, maar af en toe spuien.., ja, dat vind ik prettig en het zorgt ervoor dat ik mijn man hier niet mee lastig val. Want welbeschouwd gaat het nergens over natuurlijk.

zaterdag 5 januari 2008 om 09:32
Goed idee meave om ff hier op het forum te spuien..
Die van mij heeft gister zijn spullen gepakt omdat we ruzie hadden gekregen om een knakworst...
Wij wonen nog niet samen, dus elke keer bij een ruzie pakt hij zijn spullen en loopt weg. Heel irritant, want het ging dus nergens over, maar nu wordt het allemaal zo opgeblazen...Praat het gewoon uit denk ik dan ipv zo makkelijk weg te lopen.

Die van mij heeft gister zijn spullen gepakt omdat we ruzie hadden gekregen om een knakworst...

zaterdag 5 januari 2008 om 09:35
quote:meave schreef op 05 januari 2008 @ 09:20:
Wat Zuss? Dat ik dit topic heb geopend? Ik vind van niet. Ik mag in de categorie Klein Leed toch af en toe wel even ongeneerd hier mopperen? Ik heb geen relatieproblemen, weet wanneer ik moet sms-en, waarom hij niet binnen 5 min terug sms't, heb geen behoefte aan sex buiten het huwelijk, wordt niet onzeker van die aantrekkelijke buurman, bla bla zwets zwets etc etc. Ik heb dus geen vragen waar ik een eigen topic voor zou moeten openen, maar af en toe spuien.., ja, dat vind ik prettig en het zorgt ervoor dat ik mijn man hier niet mee lastig val. Want welbeschouwd gaat het nergens over natuurlijk.Nee, niet van jou, van je man
Wat Zuss? Dat ik dit topic heb geopend? Ik vind van niet. Ik mag in de categorie Klein Leed toch af en toe wel even ongeneerd hier mopperen? Ik heb geen relatieproblemen, weet wanneer ik moet sms-en, waarom hij niet binnen 5 min terug sms't, heb geen behoefte aan sex buiten het huwelijk, wordt niet onzeker van die aantrekkelijke buurman, bla bla zwets zwets etc etc. Ik heb dus geen vragen waar ik een eigen topic voor zou moeten openen, maar af en toe spuien.., ja, dat vind ik prettig en het zorgt ervoor dat ik mijn man hier niet mee lastig val. Want welbeschouwd gaat het nergens over natuurlijk.Nee, niet van jou, van je man
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!

zaterdag 5 januari 2008 om 09:39

zaterdag 5 januari 2008 om 09:48
De film is morgen Zuss. Daarom wil Mav vandaag uitslapen ipv morgen. Want morgen ga ik rond 9.15 uur de deur uit.
Ik kan natuurlijk één van de kinderen heel hard knijpen zodat hij heel hard gaat brullen.
Ach, het komt wel weer goed hoor. Ik ga vanmiddag even lekker met een boek of een tijdschrift op bed hangen ofzo.
Ik kan natuurlijk één van de kinderen heel hard knijpen zodat hij heel hard gaat brullen.
Ach, het komt wel weer goed hoor. Ik ga vanmiddag even lekker met een boek of een tijdschrift op bed hangen ofzo.
zaterdag 5 januari 2008 om 09:56
zaterdag 5 januari 2008 om 09:56
O, zit het zo. Ik begreep het verkeerd. Pff wat een gedoe zeg. Kunnen de kids geen ontbijt op bed gaan brengen?
@Lagune, Lief is totaal niet gevoelig voor tranen. Ik heb 1 keer gehuild tijdens een ruzie, maar hij is zo gewend aan vrouwen die manipuleren met een jankbui dat ie daar totaal niet meer op reageert. Behalve als het echt verdriet is,. dan is het wat anders natuurlijk.
Als je wat dwars zit kun je dat egwoon zeggen, als je iets wilt ook. Daar hoef je niet voor te gaan janken is zijn credo. En gelijk heeft ie.
@Lagune, Lief is totaal niet gevoelig voor tranen. Ik heb 1 keer gehuild tijdens een ruzie, maar hij is zo gewend aan vrouwen die manipuleren met een jankbui dat ie daar totaal niet meer op reageert. Behalve als het echt verdriet is,. dan is het wat anders natuurlijk.
Als je wat dwars zit kun je dat egwoon zeggen, als je iets wilt ook. Daar hoef je niet voor te gaan janken is zijn credo. En gelijk heeft ie.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
zaterdag 5 januari 2008 om 09:58
quote:high hopes schreef op 05 januari 2008 @ 09:56:
Die van mij denkt altijd dat hij het beter weet...en als hij dan wat gedronken heeft..wordt hij daar nog stelliger in..dan gaat hij zelfs met me in discussie over MIJN werk, waar hij dus ECHT geen kaas van gegeten heeft..
Echt bloedirritant...Misschien helpt mijn goede-forum-voornemen jou ook. Dat je gewoon denkt (of zegt) 'Dat is zo raar, ik dacht altijd dat ik verstand had van wat ik doe, maar natuurlijk zijn er mensen die de situatie totaal niet kennen, die het beter weten dan ik. Knap hoor'
Die van mij denkt altijd dat hij het beter weet...en als hij dan wat gedronken heeft..wordt hij daar nog stelliger in..dan gaat hij zelfs met me in discussie over MIJN werk, waar hij dus ECHT geen kaas van gegeten heeft..
Echt bloedirritant...Misschien helpt mijn goede-forum-voornemen jou ook. Dat je gewoon denkt (of zegt) 'Dat is zo raar, ik dacht altijd dat ik verstand had van wat ik doe, maar natuurlijk zijn er mensen die de situatie totaal niet kennen, die het beter weten dan ik. Knap hoor'