Schaamteloos stoom afblazen over je partner. Hier mag het!

05-01-2008 08:59 162 berichten
Op de Kinderen-pijler is nog ergens een stoomafblaastopic waar vaders en moeders schaamteloos stoom af kunnen blazen over hun kinderen, hen achter het behang kunnen plakken en hen virtueel kunnen verwensen. Héérlijk. Gewoon even spuien zonder dat iemand zegt dat je zoiets niet mag zeggen over kinderen. Even spuien zonder te zeggen dat je uiteraard heel veel van ze houdt. Maar niet alleen mijn kinderen drijven me af en toe tot wanhoop. Mijn partner ook. Dus daarom dit topic voor het spuien in de categorie Klein Leed. Heb je stoom af te blazen? Werkt je partner je ontzettend op je zenuwen? Ga je gang!
Mijn man is een heerlijke levenspartner en ik ben apetrots op hem. Hij is alleen kleurenblind. Heel jammer en helemaal als iemand die kleurenblind is ontzettend attent is en dus bloemen meeneemt. Prach-ti-ge bloemen. Vuistdikke rozen. 40 stuks maar liefst! Loodzwaar, ik kreeg ze nauwelijks in een vaas, echt een wereldcadeau.

Knaloranje met roodoranje zijn ze.....

Alles is hier auberginekleurig, roestvrijstaal, zilver. Ze staan prominent te vloeken op de opiumtafel.

Zelfs mijn dochter kent de afwijking van mijn man en helpt bij het uitzoeken van haar kleding tegenwoordig (ze is drie), hij trekt haar rustig 4 verschillende kleuren aan, of hij gooit designs door elkaar en hij ziet het absoluut niet als het niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk, ook even wat stoom afblazen hoor.

Mijn lief en ik "delen" het huishouden. Zijn taken is de vuilniszak buiten zetten en strijken. De rest doe ik dan (ben nogal van de schone kant). Alleen het strijkgoed ligt nu al twee maanden zich op te stapelen, maar ik zeg er niks van want dan behandel ik hem als een kind volgens hem. Dus nu heeft hij geen gestreken broeken of overhemden meer.

En de vuilniszaktaak komt er elke week op neer dat ik alle prullenbakken leeg, de zak klaar zet en vervolgens drie keer zeg dat het vandaag naar buiten moet. Net voordat we gaan slapen zeg ik het nog een keer en al morrend zet hij dan de zak buiten. Pfff, vermoeiend hoor, maar ik houd vol. Misschien onthoudt hij het ooit een keer.
.
Aaaaaaah wat aandoenlijk Lindy, dat hij je per ongeluk graftakken geeft.....

Heb net een beeldig boeket laten maken voor mijn tante van tachtig. Met witte lelies er in. *kuch*

Het zou zomaar kunnen dat zij vanavond een topic opent met als titel 'schaamteloos stoom afblazen over je nicht'.
hahahaha ik geloof dat mijn ex ook een betweter was alles wist ie beter... en uiteraard er zijn veel mannen die eerst aan hun zelf denken... Waarom doen vrouwen dat nou niet meer....?????
Mijn vriend is voor vele vrouwen geweldig afgeleverd door schoonmoeder qua huishoudelijke taken. Hij kan alles, hij is erg opgeruimd, hij ziet het! Wij delen ook het huishouden, maar als ik ergens mee bezig ben en ik doe het anders dan hij, dan kan hij het niet laten me daarop te wijzen!!! Het meest irritante is nog wel, dat zijn manier dan ook nog vaak beter/ efficienter is.

Ik voel me soms echt aangetast in mijn vrouwelijkheid!
wel lachen jullie verhalen... zo zie je maar altijd zijn er irritaties ook in goede relaties
PS: witte lelies! Ik vind ze schitterend en ben een groot fan! Ik heb de associatie met grafbloemen nooit gelegd eigenlijk en ze zelf ook al eens cadeau gedaan...
.
.
Waar ik zo'n ongelovelijke "jeuk" van krijg is dit topic.

Het is bedoeld om eens ongenuanceerd van je af te schelden en dan zijn er toch nog mensen die menen dat ze goede raad moeten gaan geven.
ik vroeg zelf om raad hoor...
Er zijn twee momenten wanneer manlief spontaan hoorntjes opkrijgt: (en ik moordneigingen op doe)

In de auto; alle andere weggebruikers zijn stuk voor stuk stumperds wiens rijvaardigheden niet eens in de buurt komen van die van hem. Dit moet vervolgens gedeeld worden met iedereen in de auto. Herhaaldelijk gedeeld worden.

Tijdens het klussen; alle werkzaamheden gaan met zuchten, steunen, kreunen gepaard, en niet te vergeten de veelvuldige luide (en wederom herhaalde) kreten die ik gezien het verbod op vloekwoorden niet mag herhalen. Wil ik hem echt gek maken hoef ik alleen maar te vragen "gaat het schat?"
dat was mij ookalopgevallen houvanjezelf... op het kinderen topic gebeurt dat niet eigenlijk. Misschien omdat het geaccepteerd is dat kinderen af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen en partners dat niet 'horen' te doen of zo?
quote:houvanjezelf schreef op 05 januari 2008 @ 13:17:

Waar ik zo'n ongelovelijke "jeuk" van krijg is dit topic.

Het is bedoeld om eens ongenuanceerd van je af te schelden en dan zijn er toch nog mensen die menen dat ze goede raad moeten gaan geven. Speciaal voor jou, ook een goede raad. Gratis en voor niks: Zeur niet.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Tijdens het klussen; alle werkzaamheden gaan met zuchten, steunen, kreunen gepaard, en niet te vergeten de veelvuldige luide (en wederom herhaalde) kreten die ik gezien het verbod op vloekwoorden niet mag herhalen. Wil ik hem echt gek maken hoef ik alleen maar te vragen "gaat het schat?"

Whoehahahahahaaaa, ik vraag dan 'wil het lukken lieffie?' Met m'n allerliefste glimlach en een honingzoete stem dat ie met goed fatsoen niet boos kan worden

Maar goed, omgekeerd zegt hij ook op een hele lieve toon ; ik dacht dat je wilde afvallen?' als ik teveel snoep.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
[quote:Sssenta schreef op 05 januari 2008 @ 13:26:

Daar heb ik na 2 maanden huwelijk gelijk wat opgevonden. Ik klus zelf wel! Lampen ophangen, fietsen repareren, kasten verslepen, ik ben slim en gelukkig blijkbaarr ook sterk genoeg om dat soort dingen zelf te doen. Scheelt me het geluister en me ergeren aan een heleboel scheldwoorden, "hier vasthouden!, loslaten!" "Blijf er nou eens af" en het al oude: "Jullie vrouwen!? Klussen kunnen jullie niet!"

Vind het dus ook heerlijk dat hij vandaag is gaan wandelen, boekenkasten in de woonkamer zijn nu dus al 50 cm opgeschoven om ruimte te maken voor de computer tafel, de nieuwe buitenlamp hangt......
Zuss schreef: Maar goed, omgekeerd zegt hij ook op een hele lieve toon ; ik dacht dat je wilde afvallen?' als ik teveel snoep.[/quote]

Hahaha heel herkenbaar!

Hier heb ik me vanmorgen nog flink geergerd! Hij heeft de gewoonte om bij het stoplicht (rood dus) op zijn gemakkie in de rondte te gaan kijken.....het stoplicht springt dan op groen en hij doet niks, zit lekker te wachten tot het groen is....dan als ik bedenk dat het nu binnen een seconde of 2 weer rood zal zijn en iets zeg van GROENER WORDT IE NIET HOOR! Gaat ie pas weer rijden, vanmorgen was het dus zo erg dat de auto achter ons begon te toeteren!

Daar is ie dan ook nog kwaad over! En ik moet niet zo meerijden!?

Grrrrrrrr!
.
Grmpf$!#..!!!! Vandaag zouden we aan de andere kant van het land een kast gaan ophalen. Aangezien we echter net zijn verhuisd richting centrum van het grote dorp en we nog geen parkeervergunning hebben, heeft vriend de auto ergens buiten de ring geparkeerd waar je nog gratis kan parkeren. Iedereen zou een herkenningspunt (in gedachte) nemen zodat je de automobiel ook weer terug kan vinden. Zo niet vriendlief: ''Het kan hier zijn, maar hier ziet het er eigenlijk ook wel bekend uit..'' We hebben ruim vier! uur rondgesjokt om de kar te vinden alvorens zonder gewenst resultaat huiswaarts te keren.

Ik ben enigszins pissed, maar heb echt niets gezegd. Ik heb echt op m'n tong gebeten, met als resultaat dat ik nu een stuk rauw vlees in m'n bek heb. Meneer is vervolgens kwaad omdat ik chagrijnig kijk. Ja, het is niet leuk om je afspraak (die al een hele tijd zit te wachten) af te moeten bellen omdat hij zich niet meer kan herinneren waar hij de auto heeft geparkeerd. Ik geloof dus best dat ik een sprekende gelijkenis met ''Kleine Donderwolk'' vertoonde. Vervolgens richting Stadstoezicht om e.e.a. na te vragen, misschien is het bakbeest wel weggesleept. Het goede nieuws: dat is in ieder geval niet het geval.

Vervolgens nicht plus vriend gebeld of we wellicht straks samen met hun auto een zoektour kunnen maken. Net deze afspraak gemaakt, besluit meneer toch maar zelf nog eens op de fiets te gaan kijken. Waarom laat je mij dan die afspraak maken, LUL!

Ik neem maar ffe een borrel.
O, leuk, ik heb er ook nog wel een paar.

Onze kledingkast is te klein, tenminste, alles zou er wel inpassen als BoompjeMan zijn kant eens een beetje zou opruimen. Vanaf de zomer hoor al toch minstens eens in de drie weken: ja, dit weekend ga ik de kast opruimen.

Niet dus

Ik doe nu zijn kleren gewoon ongestreken in een krat en zet deze aan zijn kant van het bed, zo dat hij er elke dag over struikelt. En maar mopperen hè.

Of we hebben allebei vakantie, spreken af dat we aan het einde ervan alles in huis samen opruimen en schoonmaken. Nou eerst moet ik hem al tien keer vragen wat te gaan doen, en als tie dan wat doet, gaat het zo langzaam! In die tijd dat hij 1 kamer doet, doe ik het hele huis. Zo irritant!

Of voor elke keer dat hij wat te drinken pakt een nieuw glas pakken, ik heb op een gegeven moment niets meer in de kast staan en het hele aanrecht vol met vaat.

Hè, dit lucht op!
Update: man is terug van fietstocht, helaas niet onze kar gespot. Hij lijkt nu vrij zeker dat ie 'm toch daar in de buurt heeft neergezet. De enige optie die dan overblijft is dat onze automobiel is ontvreemd door een schurk. Straks toch nog maar met de auto van nicht rondtoeren en anders linea recta richting de sterke arm om aangifte te doen...zucht.
Oooh ik weet er ook nog wel 1, hij smeert zijn boterhammen met pindakaas en laat dan het mes, dat hij zeker tot halverwege in die pot heeft gestoken, op het aanrecht liggen waardoor de pindakaas lekker overal aan zit. Kan ik het weer opruimen. En idd al zijn vaat laten staan en voor elk kruimeltje iets nieuws pakken. T is dat ie verder zo leuk is maar anders
Weken heb ik lopen zeuren om een bloemetje..... enfin hij heeft er aan gedacht. Er staat nu een levensgrote ficus in dit veel te volle huis.

Reden? ' Tja, zo'n bloemetje heb je zo weinig aan, dit blijft het tenminste een paar jaar doen' .
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven