Schaamteloos stoom afblazen over je partner. Hier mag het!

05-01-2008 08:59 162 berichten
Op de Kinderen-pijler is nog ergens een stoomafblaastopic waar vaders en moeders schaamteloos stoom af kunnen blazen over hun kinderen, hen achter het behang kunnen plakken en hen virtueel kunnen verwensen. Héérlijk. Gewoon even spuien zonder dat iemand zegt dat je zoiets niet mag zeggen over kinderen. Even spuien zonder te zeggen dat je uiteraard heel veel van ze houdt. Maar niet alleen mijn kinderen drijven me af en toe tot wanhoop. Mijn partner ook. Dus daarom dit topic voor het spuien in de categorie Klein Leed. Heb je stoom af te blazen? Werkt je partner je ontzettend op je zenuwen? Ga je gang!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stukje geschreven op mijn hyves! Toen ik dit las, moest ik hier aan denken!quote:Ik wil een vent

en geen mietje...of

*De lomperik, die zijn kop in het zand steekt op het moment dat jij even niet lekker in je vel zit!

Je met lompe en "helaas" goed bedoelde opmerkingen nog bozer of verdrietiger maakt en zich van geen kwaad bewust is.

* De boer, die met een grote boog om een puinhoop heen loopt en jou lekker alle zooi laat opruimen.

Je quasi nonchalant staat aan te kijken als je een pestbui hebt, omdat je voor de zoveelste keer ondergoed en sokken naast zijn bed staat op te rapen...

*De drukker, die altijd wel iets beters te doen heeft dan mee te gaan naar de winkel, om de zware boodschappen te tillen, maar wel steen en been loopt te klagen als de boodschappen niet naar zijn zin zijn.

*De luilak, die tot een uur of 14.00 uitslapen de normaalste zaak van de wereld vindt, en vervolgens om 20.00 uur aan je vraagt of het inmiddels al weer bed tijd is.

*De workaholic, die zich laat ondersneeuwen door zijn werk, en het ook nog eens fijn vindt ook!

*De klager, hij is altijd net iets zieker en zieliger dan jij bent!

*De addict, iemand die teveel tijd besteed aan zijn "verslaving" en niet in ziet dat hij verslaafd is...

Gelukkig heb ik een vent, die bijna alle facetten in mindere mate beheerst.

Het kan dus altijd erger !

Ja....Ik ben (toch) wel blij met mijn vriendje! Wie herkent zijn vriend/man hierin?
hier nog 1!!!

manlief loopt al maanden m`n kop gek te zeuren om een Playstation 3, die hij ook gekregen heeft voor de kerst met de afspraak alleen in overleg spelen of als ik er niet ben of echt iets anders te doen heb..... Deal....

Hij zit nu al sinds vanmiddag half 1 te spelen!!! en maakt ook geen aanstalten om ook maar iets anders te doen! Ik saboteer straks gewoon de draadloze verbinding, dan kan hij niet meer spelen!!! AHHHHHHHHH
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Minny, met betrekking tot zijn meubels wat dacht je van een annonce op marktplaats ? Ik denk dat je ex dan zeker peper in zijn reet krijgt.
Gut, met al deze klachten over de mannen, overweeg ik ineens of mijn minnaar, die soms best een beetje irritant is en daarom niet verder komt dan die status, misschien toch wel relatiemateriaal is...

oh that purrrrrrrrrfect feeling
~Grappig; ik overweeg echt NNOOOOITT meer een man te nemen;hoewel de meeste situaties hier gewoon grappig zijn!
Denk je dat het met een vrouw beter is dan?
,
quote:duploo schreef op 07 januari 2008 @ 07:53:

Denk je dat het met een vrouw beter is dan?Nah, Duploo, domme vraag.

Túúrlijk is het met een vrouw beter! Wij zijn làng niet zo irritant als mannen!
Volgens mij denkt mijn vriend daar anders over.... ;-P
Ja maar das een màn, Duploo....
quote:extrahalo schreef op 07 januari 2008 @ 07:59:

ik schijn hilarisch te zijn als ik pijn heb, hij probeert niet te lachen, maar dat gegrinnik achter zijn hand plus de keiharde lachsalvo's die hij op de gang laat horen kan ik niet negeren. Tuurlijk, ik schreeuw en vloek als ik pijn heb, maar ik vind het zo naar!!!!!!!!!!!!

Oh en ik ben ook grappig als ik boos ben........... ik ben duidelijk nog niet toe aan kinderen als ik mijn vriend nieteens de baas kan oe, zo herkenbaar, alleen schijn ik heel grappig te zijn als ik huil. als ik zit te snotteren en probeer uit te leggen wat er aan de hand is, houdt ie het niet meer van het lachen. zeer irritant, waardoor ik alleen maar harder ga huilen, en hij weer meer moet lachen...
Madokus snurkt. Da's ook heeeuuuuul irritant

En mijn persoonlijk favoriet. Als ik tijdens een ruzie begin te huilen zeggen 'je gaat toch niet janken hè?' Dat levert gegarandeerd een dijkdoorbraak op.
Ik heb nav dit topic lang en diep nagedacht ver waar ik me nu echt aan kan ergeren en kom eigenlijk niet verder dan dat ie soms zo vreselijk gelijk heeft en de spijker recht op z'n kop kan slaan. En dat doet soms van auw.

Maar omdat ie het op zo'n manier kan brengen dat ik echt niet boos kan worden en absoluut niet kwetsend is hou juist ook weer van 'm.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Over dat huilen, ik mag toch aannemen dat jullie mannen je niet uitlachen als je echt verdriet hebt he?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
quote:Sssenta schreef op 05 januari 2008 @ 13:26:

Er zijn twee momenten wanneer manlief spontaan hoorntjes opkrijgt: (en ik moordneigingen op doe)

In de auto; alle andere weggebruikers zijn stuk voor stuk stumperds wiens rijvaardigheden niet eens in de buurt komen van die van hem. Dit moet vervolgens gedeeld worden met iedereen in de auto. Herhaaldelijk gedeeld worden.

Tijdens het klussen; alle werkzaamheden gaan met zuchten, steunen, kreunen gepaard, en niet te vergeten de veelvuldige luide (en wederom herhaalde) kreten die ik gezien het verbod op vloekwoorden niet mag herhalen. Wil ik hem echt gek maken hoef ik alleen maar te vragen "gaat het schat?"

Whoehaha, hebben wij dezelfde man??

Sjonge, hier net zo. Autorijden en klussen in huis. Pfff.

Ook erg irritant: Hij weet veel meer dan ik. Over werkelijk ieder onderwerp, 't is net een wandelende Wikipedia. Valt niet tegenop te discussieren. Puh.

En dat-ie van het weekend vond dat het doodgewoon zou moeten zijn dat ik dagelijks zijn kleding voor hem klaarleg (grappenmaker!) en hij niet begreep dat ik 3 kinderen heb en géén 4.. was ook beetje jammer. Maar goed, koste wat moeite maar mijn punt is overgekomen en meneer zoekt nog steeds zelf zijn kledingstukken uit. Zoals-ie al 36 jaar doet. Duh.
(Kon het niet laten Meave, moest hier toch even kijken )

Maar dan kon hij toch tot 09.10 blijven liggen, zondag? Voor een gezin-met-jonge-kinderen is dat best uitslapen... Rare jongen, die Mav.
Eh, o, er zijn inmiddels wat postings bijgetikt hier (als in: wel 3 pagina's, lezen Lil, lézen!)
(heeft inmiddels meer gelezen)

Bril-jant topic dit, dank, Meave! Had er al moeten zijn toen GG vond dat ons huishouden wel 3 kano's kon gebruiken. (En gisteravond aankondigde dat de oude electrische fiets van zijn vader bij ons komt. Want die staat nu maar werkeloos te wezen bij een broer. En wij hebben slechts twee sportfietsen, twee stadsfietsen, 3 vouwfietsen, 6 kinderfietsen in diverse maten met-en-zonder zijwieltjes, een fietskar en een zwikje zitjes. Dus ja hoor: die kan er nog wel bij!)
oh oh ik herken het gedrag in de auto allemaal zijn het stumpers en `dat die zijn-haar rijbewijs gekregen heeft zeg ! ´ uitspraken. Hij kijkt bij voorbaat al boos wanneer iemand anders rijdt dan hem, want natuurlijk rijdt hij het beste. Als ik er iets van zeg, zo van, schat hoe zou jij reageren als jij iets te langzaam aan kwam rijden en de ander even op je moet anticiperen, dat zou je dan toch ook willen= dan is steevast de reactie ± rij jij of rij ik en wat wil je nou je hebt zelf geeneens een rijbewijs !

ps± ik krijg de dubbele punt en vraagtekens niet voor elkaar in dit bericht vandaar de = en de ±
en als ´s avonds laat zijn werkkleding nog niet in de wasmachine ligt, laat staat klaar gedraaid is, dan heb IK het natuurlijk gedaan, Want waarom denk ik daar niet aan !!!

tsssssss
Alles stond hier de afgelopen dagen in het teken van 'de blauwe map'. De blauwe map namelijk bevat de jaarcijfers van mijn man's bedrijf en met die geweldige jaarcijfers moest de accountant aan de slag, er moet een prognose worden gemaakt een rapport enzovoort, want er moet een fikse hypotheek komen voor ons droomhuis, op het land wat we in Drente gekocht hebben. Die map had al vorige week bij de accountant moeten zijn.

Nogal belangrijk dus die blauwe map.

Heb je alles schat? vroeg ik gisteren bij het weggaan om 06.45 uur. Ja hoor, ik heb alles. Deur dicht, deur op slot, kind in de auto, kind naar het KDV, wij eerst naar Landsmeer, vóór we naar ons eigen werk kunnen, naar de accountant want daar moest de 'blauwe map' naartoe he, want dan kon die accountant lekker aan de slag, haast, haast, we hebben haast!

En dan staan we in de file, op weg naar de afslag van Landsmeer. Ik ben de 'blauwe map' vergeten zegt mijn man.

Ik had hem wel een blauwe map op zijn ogen willen geven.....
quote:Poezewoes schreef op 07 januari 2008 @ 00:28:

Gut, met al deze klachten over de mannen, overweeg ik ineens of mijn minnaar, die soms best een beetje irritant is en daarom niet verder komt dan die status, misschien toch wel relatiemateriaal is...

quote:Zuss schreef op 07 januari 2008 @ 21:35:

Over dat huilen, ik mag toch aannemen dat jullie mannen je niet uitlachen als je echt verdriet hebt he?

nee, gelukkig niet, dat zou wel heel erg zijn

en hij probeert me ook altijd wel te troosten / het probleem op te lossen, hij doet het alleen lachend.....
Fijn dit topic, ik wil even stoom afblazen. Normaal ben ik altijd iets eerder thuis van mijn werk dan mijn partner, omdat ik 's ochtends eerder wegga. Vandaag echter niet: lange dag, druk en natuurlijk weer onnodig opgehouden door stompzinnige facilitaire medewerkers voor wie facilitair betekent dat ze vooral niks voor je doen.

Ik was dus later, en dat belde ik door aan partner. Met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik dan in ieder geval niet hoefde te koken, omdat wie het eerst thuis is bij ons kookt.

Maar natuurlijk is mijn partner even facilitair als de stompzinnige facilitaire medewerkers op mijn werk. Ik kom thuis en wat zegt hij: ja, ik heb al gegeten, want ik had honger. De eikel!!! GRRRRRRR. Waarom werkt dit altijd maar een kant op?? Waarom wacht ik wel op hem met eten als hij thuis komt, maar hij niet op mij?? Is een beetje sympathie soms teveel gevraagd?? Ik kan hem wel slaan momenteel.

Dankjullie voor het luisterend oog. Nu ga ik weer aan het werk, want het is nog steeds niet af. Zonder eten, want ik heb geen tijd om nu nog in de keuken te gaan staan. God, wat vind ik mezelf zielig.

(ik lach mezelf nu uit )
quote:winniedepoeh schreef op 08 januari 2008 @ 12:32:

ps± ik krijg de dubbele punt en vraagtekens niet voor elkaar in dit bericht vandaar de = en de ±

Onderin je beeldscherm kun je je toetsenbord van nl naar en verzetten, dan doen je leestekens het weer ;)

Geweldig topid hier, maar helaas kan ik nog niets toevoegen. Ik heb een nog korte relatie en ben gewoon nog geen irritante dingen tegengekomen. Al las ik hier ergens dat er nog iemand een relatie heeft met een wandelende wikipedia. Ik vind het nu nog interessant, want ik leer er ook weer heel veel bij en daar sta ik altijd open voor, maar ik zie de bui al hangen dat dat inderdaad wel eens frustrerend kan worden in een discussie ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven