Scharrel/minnaar doet raar

11-11-2018 10:07 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een jaar of 2 zie ik een man hij is 37 ik 28 elke week hebben we seks enzo maar, het begint me op te vallen dat na de seks de dag erna bijvoorbeeld dat die niet belt enzovoort. Nou ben ik erachter gekomen dat die met een ex van hem praat en vrijdag hebben we elkaar voor het laats gesproken nu is het alweer zondag en heb nog niks van hem vernomen🙄🙄🙄 ben hierdoor super geïrriteerd!!!! Ohjaa ik had hem een paar dagen geleden ook gezegd dat ik soort van , van hem hou of zo voelt het teminste soms en dat ik hem geef. Zijn reactie hierop was van wat wil ik hem eigelijk echt zeggen...? Wat bedoeld hij met die vraag😫😫?

Jullie mening!!!??
Nee.
Damned if I don’t
Eh, dus jij zegt: "ik …. hou … soort van van je, of zo.... tenminste, soms - en ik geef om je"

en dan vraag je je af waarom hij reageert met iets als "Wat wil je nu eigenlijk echt zeggen?"

Nou eh... ik denk, soort van, eh.... nou ja soms, dat je misschien wel... soms... een beetje onduidelijk bent.... ten minste, soort van?
Hij wil alleen neuken zonder gedoe.
Een Friend met bennefits wil zoiets echt niet horen horen.
Het is gewoon niet meer als seks.
That's it.
Ik ga ervanuit dat je 'm hebt laten schrikken.
Weg vrijheid ...blijheid.
Lord*Voldemort schreef:
11-11-2018 10:50
Hij wil alleen neuken zonder gedoe.
Dit ja
Jullie scharrelen..al jaren. En nu zeg je dat je een soort van om hem geeft of van hem houdt want zo voelt het ongeveer. Natuurlijk stelt hij je dan die vraag. Niet gek dat hij afstand neemt. Hij ziet je als scharrel niet als relatiemateriaal.
Afbeelding
Damned if I don’t
Mijn mening is dat je 2 jaar van je leven hebt verspild aan een man.

Hij wil je voor de seks. Waarom zou hij moeten bellen de dag nadat jullie seks hebben gehad.

En met zijn vraag wat je hem eigenlijk echt wil zeggen bedoelt hij wordt er volgende week nog geneukt of niet.
Scharrel doet ook niet raar. Jij doet raar omdat je ineens van alles van hem verwacht.
En dat hij met zijn ex praat, tja.. daar heb jij eigenlijk weinig mee te maken toch? Jullie zijn alleen maar neukies, om heel eerlijk te zijn lees ik niet eens echt fwb, want wat is dan het vrienden-gedeelte?
Afbeelding
Waarom laat jij je al 2 jaar gebruiken?
ik geef mn bek ook maar een douw
Verrassend weer.
De zoveelste vrouw die liefde en seks niet van elkaar kan scheiden.
Je zult binnekort wel afgeserveerd worden want hier heeft hij natuurlijk geen trek in.
Hoe weet je trouwens dat hij contact heeft met zijn ex? Loop je hem ookal te stalken? Zo fout.
Lijkt me verstandig als je in de toekomst niet meer aan seksrelaties begint want je kunt het duidelijk niet aan lieve schat.
Wat wil jij van deze man? Zet dat om in een begrijpelijke zin. Zeg het tegen hem. Dan goed luisteren naar zijn reactie en die serieus nemen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Laat gaan, zonder zijn pik ga je heus niet ineens dood ofzo.

Ga je eigen leven leiden.
Blokkeer hem, neem nooit meer contact op en ga op zoek naar een volwaardige relatie.
En oh ja....neem geen genoegen (meer) met minder dan dat.

Succes.
Madeliefjees schreef:
11-11-2018 11:04
Waarom laat jij je al 2 jaar gebruiken?
Gebruiken? Waar maak je dat uit op?
SjaanRoeispaan schreef:
11-11-2018 11:02
Afbeelding
:rofl: :rofl: :rofl:
Jullie hebben geen relatie maar alleen gemakkelijke seks. Verwachtingen, houden van horen bij een relatie maar die hebben jullie niet.
Ik denk dat hij helemaal niet wil horen dat je gevoelens voor hem hebt.
sugarmiss schreef:
11-11-2018 10:59
Scharrel doet ook niet raar. Jij doet raar omdat je ineens van alles van hem verwacht.
Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
Priscilla1 schreef:
11-11-2018 11:46
Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
Vandaar mijn tip om na te denken over wat je van hem wil en dat in begrijpelijke taal tegen hem te zeggen. Dan zegt hij óf ja, óf nee. Kun jij ook weer door met je leven.
Priscilla1 schreef:
Kortom, ditch die loser. Dat je daar na 2 jaar nog niet zelf achter bent gekomen. Overigens noem je hem zelf ook je scharrel/minnaar. Hij is je niks verplicht als scharrel. Waarom zou hij je bellen? Hij krijgt immers precies wat hij wil, wanneer en hoevaak hij dat wil en jij gaat daar al 2 jaar mee akkoord.
En 'Ja, ik verwacht niet van alles'' is dus geen begrijpelijke taal. Probeer wat concreter te zijn.
Priscilla1 schreef:
Huh?
Wat een vage fwb relatie is dit dan.

Gewoon zeggen dat je van hem houdt een relatie wil. Wil hij dit niet dan je conclusies trekken en verder gaan.
Gewoon duidelijk aangeven dat je meer wil zijn dan zijn neukgat.

Wil hij dat niet , of te wel.. hij is niet stiekem ook verliefd op jou, kies dan voor jezelf en stop met de seks met hem, dat gaat je helemaal niks brengen anders dan verdriet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven