Scharrel/minnaar doet raar
zondag 11 november 2018 om 10:07
Hallo allemaal,
Sinds een jaar of 2 zie ik een man hij is 37 ik 28 elke week hebben we seks enzo maar, het begint me op te vallen dat na de seks de dag erna bijvoorbeeld dat die niet belt enzovoort. Nou ben ik erachter gekomen dat die met een ex van hem praat en vrijdag hebben we elkaar voor het laats gesproken nu is het alweer zondag en heb nog niks van hem vernomen

ben hierdoor super geïrriteerd!!!! Ohjaa ik had hem een paar dagen geleden ook gezegd dat ik soort van , van hem hou of zo voelt het teminste soms en dat ik hem geef. Zijn reactie hierop was van wat wil ik hem eigelijk echt zeggen...? Wat bedoeld hij met die vraag
?
Jullie mening!!!??
Sinds een jaar of 2 zie ik een man hij is 37 ik 28 elke week hebben we seks enzo maar, het begint me op te vallen dat na de seks de dag erna bijvoorbeeld dat die niet belt enzovoort. Nou ben ik erachter gekomen dat die met een ex van hem praat en vrijdag hebben we elkaar voor het laats gesproken nu is het alweer zondag en heb nog niks van hem vernomen
Jullie mening!!!??
zondag 11 november 2018 om 10:46
Eh, dus jij zegt: "ik …. hou … soort van van je, of zo.... tenminste, soms - en ik geef om je"
en dan vraag je je af waarom hij reageert met iets als "Wat wil je nu eigenlijk echt zeggen?"
Nou eh... ik denk, soort van, eh.... nou ja soms, dat je misschien wel... soms... een beetje onduidelijk bent.... ten minste, soort van?
en dan vraag je je af waarom hij reageert met iets als "Wat wil je nu eigenlijk echt zeggen?"
Nou eh... ik denk, soort van, eh.... nou ja soms, dat je misschien wel... soms... een beetje onduidelijk bent.... ten minste, soort van?
zondag 11 november 2018 om 10:51
Dit ja
zondag 11 november 2018 om 10:55
zondag 11 november 2018 om 11:15
Verrassend weer.
De zoveelste vrouw die liefde en seks niet van elkaar kan scheiden.
Je zult binnekort wel afgeserveerd worden want hier heeft hij natuurlijk geen trek in.
Hoe weet je trouwens dat hij contact heeft met zijn ex? Loop je hem ookal te stalken? Zo fout.
Lijkt me verstandig als je in de toekomst niet meer aan seksrelaties begint want je kunt het duidelijk niet aan lieve schat.
De zoveelste vrouw die liefde en seks niet van elkaar kan scheiden.
Je zult binnekort wel afgeserveerd worden want hier heeft hij natuurlijk geen trek in.
Hoe weet je trouwens dat hij contact heeft met zijn ex? Loop je hem ookal te stalken? Zo fout.
Lijkt me verstandig als je in de toekomst niet meer aan seksrelaties begint want je kunt het duidelijk niet aan lieve schat.
zondag 11 november 2018 om 11:26
Gebruiken? Waar maak je dat uit op?
zondag 11 november 2018 om 11:46
Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
zondag 11 november 2018 om 11:49
Vandaar mijn tip om na te denken over wat je van hem wil en dat in begrijpelijke taal tegen hem te zeggen. Dan zegt hij óf ja, óf nee. Kun jij ook weer door met je leven.Priscilla1 schreef: ↑11-11-2018 11:46Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 11 november 2018 om 11:50
Kortom, ditch die loser. Dat je daar na 2 jaar nog niet zelf achter bent gekomen. Overigens noem je hem zelf ook je scharrel/minnaar. Hij is je niks verplicht als scharrel. Waarom zou hij je bellen? Hij krijgt immers precies wat hij wil, wanneer en hoevaak hij dat wil en jij gaat daar al 2 jaar mee akkoord.Priscilla1 schreef: ↑11-11-2018 11:46Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
zondag 11 november 2018 om 11:54
Huh?Priscilla1 schreef: ↑11-11-2018 11:46Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
Wat een vage fwb relatie is dit dan.
Gewoon zeggen dat je van hem houdt een relatie wil. Wil hij dit niet dan je conclusies trekken en verder gaan.