Scharrel/minnaar doet raar
zondag 11 november 2018 om 10:07
Hallo allemaal,
Sinds een jaar of 2 zie ik een man hij is 37 ik 28 elke week hebben we seks enzo maar, het begint me op te vallen dat na de seks de dag erna bijvoorbeeld dat die niet belt enzovoort. Nou ben ik erachter gekomen dat die met een ex van hem praat en vrijdag hebben we elkaar voor het laats gesproken nu is het alweer zondag en heb nog niks van hem vernomen

ben hierdoor super geïrriteerd!!!! Ohjaa ik had hem een paar dagen geleden ook gezegd dat ik soort van , van hem hou of zo voelt het teminste soms en dat ik hem geef. Zijn reactie hierop was van wat wil ik hem eigelijk echt zeggen...? Wat bedoeld hij met die vraag
?
Jullie mening!!!??
Sinds een jaar of 2 zie ik een man hij is 37 ik 28 elke week hebben we seks enzo maar, het begint me op te vallen dat na de seks de dag erna bijvoorbeeld dat die niet belt enzovoort. Nou ben ik erachter gekomen dat die met een ex van hem praat en vrijdag hebben we elkaar voor het laats gesproken nu is het alweer zondag en heb nog niks van hem vernomen
Jullie mening!!!??
zondag 11 november 2018 om 12:31
Hoezo pff. Als jij met je ex neukt dan neuk je niet met hem. Hij wil zijn makkelijke neukertje niet kwijt dus wil niet dat je met je ex om gaat.Priscilla1 schreef: ↑11-11-2018 11:46Ja ik verwacht niet van alles miss voelt het voor hem zo maar hij vind bijvoorbeeld van dat ik me ex niet op me app hoor te hebben en blabla en niet met hem hoor te praten maar andersom gebeurd het wel pfff
Bovendien heeft die ex als het goed is om je gegeven en wil hij dus ook niet dat je ex jouw voor hem waarschuwt.
Natuurlijk appt hij wel met zijn ex want altijd handig om een vrouw achter de hand te hebben.
Deze man is gewoon heel erg egoïstisch en op zich zelf gericht.
Het is maar waar je zin in hebt
zondag 11 november 2018 om 12:39
In een FWB ‘gebruiken’ ze elkaar toch? Is toch niet eenrichtingsverkeer, hebben ze samen voor gekozen lijkt me...
zondag 11 november 2018 om 12:48
sugarmiss schreef: ↑11-11-2018 12:31Hoezo pff. Als jij met je ex neukt dan neuk je niet met hem. Hij wil zijn makkelijke neukertje niet kwijt dus wil niet dat je met je ex om gaat.
Bovendien heeft die ex als het goed is om je gegeven en wil hij dus ook niet dat je ex jouw voor hem waarschuwt.
Natuurlijk appt hij wel met zijn ex want altijd handig om een vrouw achter de hand te hebben.
Deze man is gewoon heel erg egoïstisch en op zich zelf gericht.
Het is maar waar je zin in hebt
Ja super egoïstisch nu ik eraan denk..ach ga gewoon lekker een punt erachter zetten.
zondag 11 november 2018 om 12:49
Alleen hoopt to nu dat hij ook een soort van iets van houden van voor haar voelt en dat hij een echte relatie met haar wil en zij put hoop uit het feit dat hij niet wil dat zij met haar ex appt en twijfelt omdat hij de dag na de sex geen contact met haar opneemt.Rosamendosa schreef: ↑11-11-2018 12:39In een FWB ‘gebruiken’ ze elkaar toch? Is toch niet eenrichtingsverkeer, hebben ze samen voor gekozen lijkt me...
En ondertussen staat ze niet open voor andere mannen.
En dan is het straks al mijn vriendinnen zijn gezeteld behalve ik.
zondag 11 november 2018 om 13:19
Een scharrel is een scharrel....daar zitten niet veel diepe gevoelens bij. Je vindt elkaar leuk genoeg om te scharrelen, maar ziet geen relatiemateriaal in elkaar. Zodra eentje dat wel begint te voelen dan kun je 2 dingen doen. Het duidelijk zeggen tegen de ander en vragen wat hij ervan vindt en daarna je conclusie treken, of direct een punt erachter zetten wanneer alles er op lijkt dat jij degene bent die gekwetst gaat worden.
noppes
zondag 11 november 2018 om 14:57
Hoezo is het gebruiken als je beiden hetzelfde wilt, nl. seks. Dan is het elkaar een wederzijdse dienst leveren. Niks meer, niks minder.
zondag 11 november 2018 om 15:20
Dat zegt hij zeker in de dagen/uren voordat jullie seksen?Priscilla1 schreef: ↑11-11-2018 15:03En jongensss het ergste is nog dat die wel zegt dat me leuk vind enzovoort en om me geeft verliefd is enzo blabla maarja dat zijn waarschijnlijk gewoon praatjes![]()
Als hij zijn zak heeft geleegd, in jou, hoeft hij daarna niet meer te appen.
Pas als hij weer jeuk krijgt, praat hij over leuk vinden en verliefd zijn.
Zodat je hem weer binnenlaat.
Dit kan nog jaren zo doorgaan.
Wil je dat?
zondag 11 november 2018 om 15:22
Ja is een juweeltje
Damned if I don’t
zondag 11 november 2018 om 15:59
Nee soms als we het toevallig erover hebben. Maar voorderest niet ofzo maar idd wnr we seks hebben gehad is het contact daarna wel minder.Caitriona* schreef: ↑11-11-2018 15:20Dat zegt hij zeker in de dagen/uren voordat jullie seksen?
Als hij zijn zak heeft geleegd, in jou, hoeft hij daarna niet meer te appen.
Pas als hij weer jeuk krijgt, praat hij over leuk vinden en verliefd zijn.
Zodat je hem weer binnenlaat.
Dit kan nog jaren zo doorgaan.
Wil je dat?
zondag 11 november 2018 om 16:11
Dan is de buit binnen, voor hem.Priscilla1 schreef: ↑11-11-2018 15:59Nee soms als we het toevallig erover hebben.
Maar voor de rest niet ofzo
maar idd wanneer we seks hebben gehad is het contact daarna wel minder.
zondag 11 november 2018 om 16:13
Idd
zondag 11 november 2018 om 17:01
En ik dacht dat ik goed kon samenvatten
Dit dus
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
zondag 11 november 2018 om 17:28
Ja ga er een punt achter zetten.Caitriona* schreef: ↑11-11-2018 16:18Hij vindt het best zo.
Hij heeft zijn weekendwip, gegarandeerd elke week.
Over een paar dagen laat je hem weer binnen.
Priscilla, wat wil je zelf?
Zo doorgaan de komende 10 jaar?
Of een punt erachter zetten, zoals je eerder schreef?
zondag 11 november 2018 om 18:14
Ik snap dat je je rot voelt. Zou ik ook hebben.
Maar je moet even zorgen dat je zelf weer volledig de controle krijgt nu heeft hij die sowieso en trek jij aan het kortste eindje. Geef hem gewoon geen aandacht meer. Vooral op seksueel gebied laat hem lekker links liggen.
Er zijn zoveel mannen die wel willen neuken daar heb je hem niet voor nodig. Zo denk ik er altijd over als ik gevoel heb voor iemand.. Waarom zou je dan hem dat gunnen als hij niet meer van je wilt?
Maar ik heb sowieso liever geen sex dan gecompliceerde gevoelens en wel sex..
En veel vrouwen kunnen het uiteindelijk niet scheiden.. Ik zelf ook niet dus daarom begin ik er niet eens aan. Ik zit nog liever thuis alleen op de bank.. Dan dat ik mezelf laat gebruiken door een man die mijn waarde niet kent. Of dat nu gaat om een ex, scharrel of wat dan ook ik zelf pas daarvoor.
Maar je moet even zorgen dat je zelf weer volledig de controle krijgt nu heeft hij die sowieso en trek jij aan het kortste eindje. Geef hem gewoon geen aandacht meer. Vooral op seksueel gebied laat hem lekker links liggen.
Er zijn zoveel mannen die wel willen neuken daar heb je hem niet voor nodig. Zo denk ik er altijd over als ik gevoel heb voor iemand.. Waarom zou je dan hem dat gunnen als hij niet meer van je wilt?
Maar ik heb sowieso liever geen sex dan gecompliceerde gevoelens en wel sex..
En veel vrouwen kunnen het uiteindelijk niet scheiden.. Ik zelf ook niet dus daarom begin ik er niet eens aan. Ik zit nog liever thuis alleen op de bank.. Dan dat ik mezelf laat gebruiken door een man die mijn waarde niet kent. Of dat nu gaat om een ex, scharrel of wat dan ook ik zelf pas daarvoor.
zondag 11 november 2018 om 18:22
Mijn ex heeft mij ook gedumpt maar kwam wel nog bij mij geilen op het begin als ik hem op contacteerde dat hij de sex zo miste en zin had in me.. Dat terwijl ik volop aan het rouwen was en ontzettend verdrietig.. Ik kan me daar nu nog op ergeren. Ik heb hem toen letterlijk gezegd wat hij ook zei over onze relatie:
¨ Onze neuktijd zit erop´ ´ je kunt toch ook wel iemand anders neuken of niet´
Aangezien hij tegen mij ervoor had gezegd dat onze (Relatie) tijd erop zat..
Ik kon me daar zo kwaad over maken dat hij niet eens het respect had om dat gegeil te laten. Hij had het uitgemaakt en dan kun je bij mij ook oprotten met dat soort praat.
Ik zou never nooit afspreken om maar sex te hebben dan.
¨ Onze neuktijd zit erop´ ´ je kunt toch ook wel iemand anders neuken of niet´
Aangezien hij tegen mij ervoor had gezegd dat onze (Relatie) tijd erop zat..
Ik kon me daar zo kwaad over maken dat hij niet eens het respect had om dat gegeil te laten. Hij had het uitgemaakt en dan kun je bij mij ook oprotten met dat soort praat.
Ik zou never nooit afspreken om maar sex te hebben dan.