scheiden
maandag 25 juli 2011 om 01:31
quote:1benverdrietig schreef op 25 juli 2011 @ 01:26:
[...]
Nee.. dat weet ik ook heel goed.. uiteindelijk vertrek ik.. maar tot die tijd, zou ik willen dat hij vertreket.. daarna mag hij alles hebben..
oeps.. de wijn doet z'n werking
Jij bent de enige die over jouw situatie kan oordelen. Ik neem aan dat het geen "plotselinge bevlieging" is. Maar vooruit, morgen weer een dag. Je kan nu toch weinig doen dan je ellendig voelen.
Probeer wat te slapen, morgen zie je weer verder.
[...]
Nee.. dat weet ik ook heel goed.. uiteindelijk vertrek ik.. maar tot die tijd, zou ik willen dat hij vertreket.. daarna mag hij alles hebben..
oeps.. de wijn doet z'n werking
Jij bent de enige die over jouw situatie kan oordelen. Ik neem aan dat het geen "plotselinge bevlieging" is. Maar vooruit, morgen weer een dag. Je kan nu toch weinig doen dan je ellendig voelen.
Probeer wat te slapen, morgen zie je weer verder.
maandag 25 juli 2011 om 06:34
Allereerst heb je rust nodig. Je bent nu overstuur, dat is geen toestand om te beslissen dat je gaat scheiden. Neem een paar dagen rust zodat je de zaken helderder kan zien en een beetje afstand kan nemen. Praat met je huisarts, vraag om een verwijzing naar een psycholoog en praat met familie of een wijze vriendin. Bedenk strategieën om met de woedebuien van je man om te gaan.
Je kunt bij het aanvragen van een scheiding voorlopige voorzieningen aanvragen. Daarbij kun je vragen dat de kinderen en het huis aan jou worden toegewezen tot de scheiding rond is. Hierop moet binnen 6 weken na het verzoek uitspraak worden gedaan.
Ga even goed voor jezelf zorgen en laat de kinderen aan je man - tenzij je hem niet met ze vertrouwt.
Je kunt bij het aanvragen van een scheiding voorlopige voorzieningen aanvragen. Daarbij kun je vragen dat de kinderen en het huis aan jou worden toegewezen tot de scheiding rond is. Hierop moet binnen 6 weken na het verzoek uitspraak worden gedaan.
Ga even goed voor jezelf zorgen en laat de kinderen aan je man - tenzij je hem niet met ze vertrouwt.
Ga in therapie!
maandag 25 juli 2011 om 07:42
maandag 25 juli 2011 om 08:02
To, beetje raar dat je alles verwijderd. Je wist gisteren toch ook dat hij mee kon lezen? En zo veel dat hij niet mag weten stond er niet... Je wil scheiden, het is te ver gegaan, maar je wil dat hij het huis verlaat. Dat was de clou. Te ver gaan ging niet over geweld...
Mag hij dat echt niet lezen? Of ben je terug gekomen op je beslissing?
Mag hij dat echt niet lezen? Of ben je terug gekomen op je beslissing?
maandag 25 juli 2011 om 08:08
Probeer eerst eens een beetje te kalmeren. Je speelt nu op alle fronten paniekvoetbal. Je opent een topic om je hart te luchten en vervolgens moet alles weer gewist worden voor je man het misschien leest. Denk je niet dat die wel in kan schatten hoe jij er momenteel over denkt? Bewaar de rust vrouw, in de eerste plaats voor je kinderen. Die hebben er niets aan als papa over de zeik gaat en mama vervolgens in elkaar stort. Zij hebben jullie nodig. Jullie allebei. Regel jullie zaakjes buiten hun blikveld, zoals het 2 volwassen ouders betaamt.
Sterkte. Ik hoop dat jullie dit in goed overleg op kunnen gaan lossen. Elkaar de tent uit wensen en dreigen, helpt daar in ieder geval niet aan mee.
Sterkte. Ik hoop dat jullie dit in goed overleg op kunnen gaan lossen. Elkaar de tent uit wensen en dreigen, helpt daar in ieder geval niet aan mee.
maandag 25 juli 2011 om 09:28
De kinderen worden er helemaal niet buiten gehouden, en beide ouders zullen het niet schuwen de kinderen hierbij te gebruiken om hun gelijk te krijgen. De buitenwereld zal moeten denken dat de man de schuldenaar is in deze en zal daarom weg moeten. De kinderen kunnen dit verhaal dan beamen... Klinkt naar, maar voor je kinderen vrees ik...
Anyway, als je je ruzies net zo doet als je gedragen hier op het forum snap ik wel dat ook je man dit niet trekt. Er heel heftig in gaan en vervolgens niet meer willen reageren helpt niemand...
Anyway, als je je ruzies net zo doet als je gedragen hier op het forum snap ik wel dat ook je man dit niet trekt. Er heel heftig in gaan en vervolgens niet meer willen reageren helpt niemand...
maandag 25 juli 2011 om 11:17