Schoonmoeder bemoeit zich met mijn kind..

16-02-2009 14:35 374 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik hier goed ben maar zal in het kort uitleggen waar ik mee zit. Wij hebben sinds kort een leuk kleintje, is een maand te vroeg geboren en was ook nog eens veel te klein. Hij heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen maar gelukkig gaat nu alles prima!

Maar nu het probleem waar ik mee zit en niet weet hoe ik het aan moet pakken. Mijn schoonmoeder.. Sinds mijn zoontje uit het ziekenhuis is vraagt ze steeds dezelfde dingen elke keer als ik ze zie..wanneer mag ie nar buiten?? En, ben je al gaan wandelen? Echt ik overdrijf het niet, ze vraagt dit elke keer als we ze zien weer.

En dit terwijl ons als advies is gegeven het heel rustig aan te doen met Jesse omdat ie al zoveel heeft meegemaakt en een andere start heeft gehad. Dit hebben we onze schoonmoeder ook al diverse keren uitgelegd.. Maar het dringt niet door denk ik.

En het ergste is ook nog dat mijn man ook nog partij voor haar kiest steeds(ik mag niks zeggen over zijn moeder)

Nu zijn we eindelijk even langs geweest bij haar met Jesse.

Zegt ze ineens: Ik zal maar eens vaker langs komen bij jullie anders word hij nog eenkennig!! Nu, ik was echt woest!!

Snapt ze het nu echt niet?? Ze kan nog genoeg van Jesse gaan genieten maar heeft blijkbaar geen begrip dat we het rustig aan moeten doen met hem en niet te veel met hem mogen sjouwen.

Want schoonma zegt, ik nam mijn kinderen overal mee naar toe.

Dus hoe los ik dit op? Want ik ga al liever niet meer naar mijn schoonmoeder en mijn man en ik hebben er steeds vaker ruzie over. Hij is het wel met me eens over Jesse, maar ik mag niks verkeerds over zijn moeder zeggen.

Maar nogmaals, ze vroeg al steeds wanneer neem je Jesse nu mee toen ie net uit het ziekenhuis was en net 4 pond woog..

Hoe los ik dit op? Want ik word niet meer goed van haar..
quote:fleurtje schreef op 18 februari 2009 @ 16:22:

[...]

Ben daar net es gaan kijken. Wat een infantiel gedoe daar met die icoontjes. Ja ja, hier zijn ook icoontjes, maar dat daar slaat werkelijk alles.

idd zeg..gaat dat automatisch als je een bericht plaats, worden dan bepaalde woorden vervangen? of doen al die mensen dat zelf?!

edit: oh wacht, dat zegt Fleur net al
quote:sharra schreef op 18 februari 2009 @ 16:36:

[...]

idd zeg..gaat dat automatisch als je een bericht plaats, worden dan bepaalde woorden vervangen? of doen al die mensen dat zelf???

Ik vrees dat ze dat zelf doen.

Voel me nu niet helemaal lekker, maar als ik me wat beter voel, ga ik me daar even inloggen. En ja, dat ontaarde moeder-topic openen. Morgen, denk ik
Waarschuw me even, dan haal ik me klapstoel erbij!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Wat emoticons betreft, is dit topic echt hilarisch:

Moet ik schoonmoeder zeggen wat me dwars zit?

Nee, is niet van onze Roos.

Staat in de rubriek: relaties/spiritueel, bovenaan.
quote:fleurtje schreef op 18 februari 2009 @ 16:41:

Wat emoticons betreft, is dit topic echt hilarisch:

Moet ik schoonmoeder zeggen wat me dwars zit?

Nee, is niet van onze Roos.

Staat in de rubriek: relaties/spiritueel, bovenaan.\

Hahahahaaa, dat was toevallig net het topic wat ik vond op "schoonmoeder" en toen werd ik reisziek van alle bewegende plaatsjes
Poep, wie heeft jou gescheten?
OMG
Toch zou ik ook graag wel dat tijd icoontje hebben.....

"Aha, hier zit je dus! En bedankt dat je me zo te kakken zet op het Vivaforum! Jij bent nog niet klaar met mij, hoor je me Roos? Oh, en ben je nu al buiten geweest met Jesse? Wordt toch eens tijd nietwaar? Kun je meteen een bakkie doen bij mij.

Je liefhebbende schoonmoeder en OMA van Jesse
Hahahahahahah
quote:dertigmin schreef op 18 februari 2009 @ 16:46:

Toch zou ik ook graag wel dat tijd icoontje hebben.....

Alsjeblieft zeg...
Fleur Thanx!

Gewoon knippen/plakken van babybrabbel dus (Ik wil daar eigenlijk alleen naar toe om een klapstoel neer te zetten)
Oh, wel even melden hier he als je daar een topic opent. Kan me zo voorstellen dat babybrabbel dan opeens een heleboel nieuwe aanmeldingen heeft

Leuk, leuk, leuk!

Kan het trouwens niet een ander forum zijn? Fok ofzo?
OMG? Ik lees hem vaker maar wat betekent het?

Babybrabbel, wat een wereld, ik vind het fijn dat de analfabeten onder ons ook een plekje op het WWW hebben.
Oh My God

Of

Ooohhh Mijn God

Denk dat ze naar GeenStijl is gegaan en dat ze haar dáár heel goed zullen begrijpen en heel lief voor haar zijn
quote:dametje27 schreef op 18 februari 2009 @ 16:59:

Babybrabbel, wat een wereld, ik vind het fijn dat de analfabeten onder ons ook een plekje op het WWW hebben.
quote:Jaschenca schreef op 18 februari 2009 @ 16:47:

[afbeelding]

"Aha, hier zit je dus! En bedankt dat je me zo te kakken zet op het Vivaforum! Jij bent nog niet klaar met mij, hoor je me Roos? Oh, en ben je nu al buiten geweest met Jesse? Wordt toch eens tijd nietwaar? Kun je meteen een bakkie doen bij mij.

Je liefhebbende schoonmoeder en OMA van JesseSjesus Jasch, ik verslik me in mijn wijn.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Jaschenca schreef op 18 februari 2009 @ 16:47:

[afbeelding]

Je liefhebbende schoonmoeder en OMA van JesseBriljant!!!

Naast babybrabbel zijn het Yesforum (niet qua leeftijd, maar wel qua emotionele ontwikkeling) en het flairforum goede kandidaten voor een balsem-alsjeblief-mijn-huilie-ziel-topic. Wie wil mag gaan kijken, ik heb al een (perma?)ban op flair vanwege eerder soortgelijk geval dus met pijn in mijn hart laat ik verstek gaan.
Op Flair staan allerlei schoonmoeder topics. ( o.a. help, ik heb een schoonmoeder!) Maar die zijn niet recent. Neem aan dat ze zich nu net pas aangemeld heeft om ergens anders medestanders te vinden ,nadat ze gemerkt heeft dat ze die hier niet vond.

Erg hoor, heb medelijden met kleine Jesse...
Medelijden gaan uiten met Jesse vind ik echt heel erg ongepast en onnodig kwetsend naar to.

Wat Roos ook heeft uit te vechten met haar schoonmoeder, en hoe blind ze daar misschien ook in kan zijn, ze houdt overduidelijk zielsveel van haar zoontje en wil alleen maar het beste voor hem.

Dat ze geen goede modus kan vinden om met haar schoonmoederfrustraties om te gaan, maakt haar nog geen slechte moeder.
Los van TO, maar daar is ook nog een goeie discussie over te voeren.
quote:korenwolf schreef op 18 februari 2009 @ 08:22:

Heb je ook een schoonzus? Wel eens een kastje aan uitgeleend toevallig?
quote:fleurtje schreef op 18 februari 2009 @ 21:07:

Los van TO, maar daar is ook nog een goeie discussie over te voeren.Ik mis je even, over wat?
Even voor de duidelijkheid, dit staat dus los van Roos en haar, in mijn ogen, gezeik.

Maar ik bedoel dit: maakt 'het beste voor je kind willen' je altijd een goede ouder?

Staat dus verder los van dit topic, maar dat vroeg ik me opeens af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven