Schoonvader is een hypocriet!
woensdag 22 december 2010 om 20:13
Tja liefde uiten is voor sommige vaders een moeilijk iets, en al spoort ie officieel niet dan nog lijkt het me niet dat jij met je beste bedoelingen daar wat aan kan doen door erover te praten... (dat heb je tenslotte ook al overloos geprobeerd he)
Ik zou eerder verschrikkelijk uitkijken dat hij niet straks ook nog een hekel aan jou krijgt en je fijn alsnog met de bus moet.
Ik zou eerder verschrikkelijk uitkijken dat hij niet straks ook nog een hekel aan jou krijgt en je fijn alsnog met de bus moet.
woensdag 22 december 2010 om 20:16
quote:JohnnyCake schreef op 22 december 2010 @ 20:12:
[...]
Waarom zou zoon lief in een sloppenwijk moeten gaan wonen zoals je voorstelt. Want daar komt het op neer, hij heeft zelf als student niet genoeg geld om iets fatsoenlijks te huren. Thuis heeft ie alles.
O, zo.
Nou, omdat zijn pa geen goed kan doen in zijn ogen. En in de ogen van zoon doet hij het zelf ook niet goed in de ogen van zijn pa. Door alle slaande ( en schoppende lees ik net? ) ruzies, vanwege de stress die het zo te lezen iedereen oplevert, vanwege vriend zijn eigenwaarde en dat soort nobele dingen, ......
[...]
Waarom zou zoon lief in een sloppenwijk moeten gaan wonen zoals je voorstelt. Want daar komt het op neer, hij heeft zelf als student niet genoeg geld om iets fatsoenlijks te huren. Thuis heeft ie alles.
O, zo.
Nou, omdat zijn pa geen goed kan doen in zijn ogen. En in de ogen van zoon doet hij het zelf ook niet goed in de ogen van zijn pa. Door alle slaande ( en schoppende lees ik net? ) ruzies, vanwege de stress die het zo te lezen iedereen oplevert, vanwege vriend zijn eigenwaarde en dat soort nobele dingen, ......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 22 december 2010 om 20:21
Ja maar hoeveel eigenwaarde behaal je in een sloppenwijk? Of als je vriendin in de bus overvallen wordt? Het is wel Zuid-Amerika. Totdat het tegendeel bewezen is denk ik dat zowel vader als zoon hetzelfde karakter hebben. En dat botst. Zoon zelf is ook geen zuivere koek, want gebruikt drugs in een land waar dat zwaar illegaal is.
woensdag 22 december 2010 om 20:24
quote:JohnnyCake schreef op 22 december 2010 @ 20:21:
Ja maar hoeveel eigenwaarde behaal je in een sloppenwijk?
Is eigenwaarde afhankelijk van het huis wat je bezit? Is eigenwaarde niet dat je je niet laat uitschelden, dat je niet teert op het geld van iemand die jou de *&%$# wenst?
Of als je vriendin in de bus overvallen wordt? Het is wel Zuid-Amerika. Totdat het tegendeel bewezen is denk ik dat zowel vader als zoon hetzelfde karakter hebben. En dat botst. Zoon zelf is ook geen zuivere koek, want gebruikt drugs in een land waar dat zwaar illegaal is.
Ja maar hoeveel eigenwaarde behaal je in een sloppenwijk?
Is eigenwaarde afhankelijk van het huis wat je bezit? Is eigenwaarde niet dat je je niet laat uitschelden, dat je niet teert op het geld van iemand die jou de *&%$# wenst?
Of als je vriendin in de bus overvallen wordt? Het is wel Zuid-Amerika. Totdat het tegendeel bewezen is denk ik dat zowel vader als zoon hetzelfde karakter hebben. En dat botst. Zoon zelf is ook geen zuivere koek, want gebruikt drugs in een land waar dat zwaar illegaal is.
woensdag 22 december 2010 om 20:29
woensdag 22 december 2010 om 20:44
quote:JohnnyCake schreef op 22 december 2010 @ 20:42:
[...]
Huh? Nee, dat zeg ik niet. Ik vraag me alleen af hoe je het voor je ziet, TO met haar vriend in een sloppenwijk.
Kun je kamers huren in sloppenwijken?
Dat het geen " op stand " wonen gaat worden is toch wat anders dan meteen met een sloppenwijk op de proppen te komen? Is er niets tussenin?
[...]
Huh? Nee, dat zeg ik niet. Ik vraag me alleen af hoe je het voor je ziet, TO met haar vriend in een sloppenwijk.
Kun je kamers huren in sloppenwijken?
Dat het geen " op stand " wonen gaat worden is toch wat anders dan meteen met een sloppenwijk op de proppen te komen? Is er niets tussenin?
woensdag 22 december 2010 om 20:46
woensdag 22 december 2010 om 20:48
woensdag 22 december 2010 om 20:54
Blijfgewoonbianca de politie kan je daar gewoon voor betalen als ze je pakken.. Verder op verlaten stranden zal niemand je zien roken en bij toeristische strandtentjes zijn de mensen vaak vrijer opgevoed en gebeurd er van alles.. Verder gaat mijn vriend niet met hoeveelheden de straat op. Dus dat is allemaal wel te doen. Vader vind het gewoon een ramp dat zijn zoon wiet rookt en coke ook natuurlijk. Mijn vriend wil binnekort een test doen en deze op de koelkast plakken dat hij al jaren cokevrij is. Dat de beste vriend van zijn vader coke snuift en de helft van de familie ook en die aardige buurman maakt verder niet uit.
woensdag 22 december 2010 om 21:35