Schoonvader is een hypocriet!
maandag 29 november 2010 om 21:06
maandag 29 november 2010 om 21:15
Ik vind jou ook hypocriet
Als de man niet goed kan doen dan ga je toch ergens anders wonen?
Of op zijn minst zelf voor vervoer zorgen ipv hem als taxi te gebruiken?
En al maakt hij 100 achterlijke regels
Het is nog altijd ZIJN huis, en je hebt je dus maar aan te passen...
Accepteren of een eigen plek zoeken, meer smaken heb je niet!
Als de man niet goed kan doen dan ga je toch ergens anders wonen?
Of op zijn minst zelf voor vervoer zorgen ipv hem als taxi te gebruiken?
En al maakt hij 100 achterlijke regels
Het is nog altijd ZIJN huis, en je hebt je dus maar aan te passen...
Accepteren of een eigen plek zoeken, meer smaken heb je niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 29 november 2010 om 21:17
Ik vind het nogal wat om zulke dingen te roepen over iemand die je een dak boven je hoofd biedt en je te eten geeft. Als het echt zo erg is ga je toch? Zolang je onder zijn dak woont heb je het er maar mee te doen denk ik dan. Je laat je wel elke dag wegbrengen en hebt het dak boven je hoofd etc. Maar ondertussen maak je hem hier zwart. Niet netjes in mijn ogen...
maandag 29 november 2010 om 21:18
quote:liefdeis21 schreef op 29 november 2010 @ 21:00:
Ik heb duizende voorbeelden maar een goed voorbeeld is dat hij kan zeggen met zijn mond vol met eten, dat er in zijn huis niet met de mond vol gepraat mag worden.
Sorry, ik vind dit niet echt een wereldprobleem. Jeetje, als jij hier al een probleem mee hebt en dit een GOED voorbeeld noemt.... Meisje het leven is hard en sommige mensen zijn idd niet zo tactisch. So What!
Hij rookt, af en toe ook wiet (dit is echt de grootste zonde, terwijl ik laatst een half lege fles jack daniels wisky onder de autostoel vond,
Misschien wil hij zijn zoon wel behoeden voor hetgeen waar hij zelf spijt van heeft (neiging tot drinken/roken). Mogelijke conclusie hoor, ik oordeel niet.
Het huis is echt een puinhoop en vies omdat hij tuinniert en alle aparaten en zooi door het hele huis verspreid. Niemand zegt er meer wat van omdat die hij overal doorheen tiert.
Het is niet jouw huis, het is het huis van je schoonfamilie. Bevalt het je niet, ga dan weg.
.
Mijn schoonvader brengt mij elke dag naar mijn werk. Dit omdat het ver weg is en gevaarlijk met de bus en te duur met de taxi.
Over hypocriet gesproken, dat ben jij ook hoor.
Ik snap je irritatie, maar niet noemenswaardig. Misschien irriteert het deze mensen wel dat ze het maar moeten accepteren dat ze naast hun eigen kinderen ook nog eens schoondochter erbij hebben. Je kan best een aardige meid zijn, maar het kan ouders ook wel eens teveel worden.
Ik heb duizende voorbeelden maar een goed voorbeeld is dat hij kan zeggen met zijn mond vol met eten, dat er in zijn huis niet met de mond vol gepraat mag worden.
Sorry, ik vind dit niet echt een wereldprobleem. Jeetje, als jij hier al een probleem mee hebt en dit een GOED voorbeeld noemt.... Meisje het leven is hard en sommige mensen zijn idd niet zo tactisch. So What!
Hij rookt, af en toe ook wiet (dit is echt de grootste zonde, terwijl ik laatst een half lege fles jack daniels wisky onder de autostoel vond,
Misschien wil hij zijn zoon wel behoeden voor hetgeen waar hij zelf spijt van heeft (neiging tot drinken/roken). Mogelijke conclusie hoor, ik oordeel niet.
Het huis is echt een puinhoop en vies omdat hij tuinniert en alle aparaten en zooi door het hele huis verspreid. Niemand zegt er meer wat van omdat die hij overal doorheen tiert.
Het is niet jouw huis, het is het huis van je schoonfamilie. Bevalt het je niet, ga dan weg.
.
Mijn schoonvader brengt mij elke dag naar mijn werk. Dit omdat het ver weg is en gevaarlijk met de bus en te duur met de taxi.
Over hypocriet gesproken, dat ben jij ook hoor.
Ik snap je irritatie, maar niet noemenswaardig. Misschien irriteert het deze mensen wel dat ze het maar moeten accepteren dat ze naast hun eigen kinderen ook nog eens schoondochter erbij hebben. Je kan best een aardige meid zijn, maar het kan ouders ook wel eens teveel worden.
maandag 29 november 2010 om 21:20
maandag 29 november 2010 om 21:39
Waar wonen jullie dan?
Je kan toch zelf een kamer ergens huren zodat je niet met die mensen hoeft te blijven wonen?
Het huis is een bende schrijf je; jij kan daar toch verandering in brengen?
Je schoonvader brengt je naar je werk omdat de bus te gevaarlijk is. Wonen jullie in Irak of op de Gazastrook?
Ik vind je post best raar moet ik zeggen.
Nergens lees ik hoe je vriend zich voelt en wat hij er aan doet om de relatie met zijn vader te verbeteren.
Je kan toch zelf een kamer ergens huren zodat je niet met die mensen hoeft te blijven wonen?
Het huis is een bende schrijf je; jij kan daar toch verandering in brengen?
Je schoonvader brengt je naar je werk omdat de bus te gevaarlijk is. Wonen jullie in Irak of op de Gazastrook?
Ik vind je post best raar moet ik zeggen.
Nergens lees ik hoe je vriend zich voelt en wat hij er aan doet om de relatie met zijn vader te verbeteren.
maandag 29 november 2010 om 21:41
Ik heb zelf ook een maand bij mijn schoonvader in huis gezeten en dat was vakantie. Maar als je met zoveel mensen op een klein oppervlakte zit, dan is het gewoon onvermijdelijk dat er spanningen komen. Zo meende mijn schoonvader mij alles te moeten vertellen over de opvoeding van mijn zoontje, vooral waarom hij met 20 maanden nog niet zindelijk was. Ik snap dat je je ergert, maar probeer je er overheen te zetten. Want hij geeft je wel onderdak en eten en hij brengt je elke ochtend weg. Wees flexibel en laat dingen het ene oor in gaan en het andere oor weer uit en bemoei je niet teveel met hun zaken ook al gaat het tegen je gevoel in.
En er spelen natuurlijk ook nog de nodige culture verschillen mee.
En er spelen natuurlijk ook nog de nodige culture verschillen mee.
anoniem_2871 wijzigde dit bericht op 29-11-2010 21:44
Reden: woonland TO weggehaald. Is niet relevant.
Reden: woonland TO weggehaald. Is niet relevant.
% gewijzigd