Schoonzus is duivel

18-05-2018 23:01 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen

Mijn vriend zijn zus is echt een hel...
Ze heeft heel snel aandacht te kort ze is 16
Ze wilt alles wat ik heb.
Als haar relatie slecht is moet ze stoken tussen die van mij en mijn vriend.
Zij is dus samen met een jongen genaamd E. Ze heeft mij onlangs bekend dat ze niet zeker weet of ze gevoelens heft voor hem omdat ze veel ruzie hebben etc.
Maar dus Ik praat wel met haar ondanks ze zo erg kan zijn. Om mee te zijn met mijn verhaal gaan we even terug de tijd in zo een 2 maand terug heeft mijn vriend met zijn neef van 15 wiet gedaan ben ik helemaal niet blij mee dus ik heb dat dan aan die zus gezegt om te vragen wat ik moest doen... zij heeft dat dan tegen haar tante gezegt waardoor ik in de ogen van mijn vriend de slechte ben omdat ik dit tegen zn zus had gezegt 😒 maar nu mogen mijn vriend en zijn neef elkaar niet zien en daar is hij heel boos en verdrietig om want zij hadden een goede band.
Dus ben ik met z’n zus gaan praten waarom ze dat tegen die tante had gezegt en of ze wel wist wat ze gedaan had. Zij antwoorde daarop ik mag mijn neef niet en iets in de aard van dat was mn bedoeling dat ze elkaar niet zagen ofz. Dus ik heb dat dan tegen mijn vriend gezegt van jou zus wou dat wist jij dat. Nu heeft zij tegen mijn vriend gezegt dat ik lieg dat zij dat niet heeft gezegt maar dat ik heb gezegt dat dat mijn bedoeling was en nu wilt hij mij dumpen omdat hij haar gelooft en mij niet.
Zij heeft deze soort dingen al eerder gedaan ze zorgt vaker voor ruzie. Het is echt niet meer leuk om naar hem thuis te gaan want zij is daar en ik weet echt niet wat ik moet doen...
Het is een puber... ze groeit er wel uit.
Uitmaken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou haar uitdrijven
Ik zou naar je eigen huis gaan
Huh? Ik snap het niet.

Zus heeft iets gezegd en beweert achteraf dat dit niet zo is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Serieus? :facepalm:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Volgens mij zijn jullie allemaal pubers..en jullie lullen teveel over elkaar.
Hoe oud ben je? Maak je niet te druk om dat zusje, zulke erge dingen lees ik niet in je verhaal.
Huiswerk maken en op tijd naar bed.
Hoe oud zijn jullie?
Een ding snap ik wel

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje, Wat is die tekst ingewikkeld geschreven!

Ik denk dat je nog heel jong bent. Vriend met wiet, irritante schoonzus... klinkt niet gezellig. Stop ermee en zoek een ander!
Hoe oud ben jij en hoe oid is je vriend?

O, en jij loopt net zo hard te stoken in de relatie tussen broer en zus. De pot verwijt de ketel...

Zo, en nu weer gaan leren voor je examens. Of ga slapen.
gezegd

Zij is 16 en jij ook zoiets gok ik?
Gewoon niks van haar aantrekken en niks meer met haar bespreken.
Jouw vriend zit te blowen met een jongen (neef) van 15 jaar?
Geen leuke vriend.
18plussers moeten minderjarigen niet overhalen tot het gebruiken van wiet (of sigaretten of alcohol of paddo's).

Wiet roken kost veel geld
en levert weinig op.
Hij wil jou dumpen.
Meisje, relaties op jouw leeftijd horen leuk en zorgeloos te zijn.
Dit is één en al drama.

Je hebt toch wel condooms gebruikt?
Ik vind het opmerkelijk dat pubers onder elkaar het ook al hebben over "schoonzus".
Zucht.....
.
Bearnaise schreef:
18-05-2018 23:13
Ik vind het opmerkelijk dat pubers onder elkaar het ook al hebben over "schoonzus".
Heh, 'duivel' heeft meer mijn aandacht.
LadyMadonna schreef:
18-05-2018 23:17
Heh, 'duivel' heeft meer mijn aandacht.
Pubers overdrijven graag dus daar viel ik niet over :proud:
Abigail__ schreef:
18-05-2018 23:13
Hij wil jou dumpen.
Meisje, relaties op jouw leeftijd horen leuk en zorgeloos te zijn.
Dit is één en al drama.

Je hebt toch wel condooms gebruikt?
Dit lijkt mij een gevalletje 'dwars door de pil en het condoom heen zwanger'. Schijnt zeer vaak voor te komen hier op het forum. Misschien moeten ze dat ook even opnemen in die algemene voorwaarden.
Honingdropje2 schreef:
18-05-2018 23:06
Volgens mij zijn jullie allemaal pubers..en jullie lullen teveel over elkaar.
Dit
:popcorn:
Zoek een hobby. Of een leuke vervolgopleiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven