Should I ask him out?

19-08-2010 21:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,

Hellup!

Sinds 8 maanden ben ik (27) verliefd op een (vrijgezelle) collega van 43. Ik werk niet direct met hem samen, maar we zien elkaar regelmatig op de werkvloer.

We kunnen het erg goed met elkaar vinden; de afgelopen maanden hebben we veel met elkaar gepraat en daarnaast ook vaak genoeg enorm met elkaar gelachen. Het voelt alsof we elkaar al jaren kennen, en denken over veel dingen hetzelfde. Het lijkt erop alsof hij mij leuk vindt/vertrouwt.

Ik zou heel graag een keer buiten werk met hem afspreken, maar ik durf het hem niet te vragen. Het spreekt voor zich dat het leeftijdsverschil al een klein obstakel an sich is. Ik durf hem mijn gevoelens niet duidelijk te maken, voor het geval ik het allemaal verkeerd zie.

Daarnaast ben ik ook altijd van mening geweest dat als een man geinteresseerd is, hij zeker moeite zal doen om je beter te leren kennen en je uit zal vragen.

Wat denken jullie hier over?
Yes, U can!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Als hij op een andere afdeling zit, of in ieder geval dat jij zijn werk niet beoordeelt en hij jouw werk niet, dan lijkt het me geen probleem. Ik zou gewoon vragen of hij zin heeft om een iets te gaan drinken buiten werktijd.
Nouschi
Kun je geen 'werketentje' voorstellen? Heb je nog een way out (om in de termonologie te blijven) als hij je alleen graag mag en verder niet.
quote:nouschi schreef op 19 augustus 2010 @ 21:44:

Why not? No have you and yes can you becomen.Agreesch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven