Should i?

21-12-2011 15:37 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik begin even overnieuw.

Had een relatie gehad met gescheiden kerel ( via datingsite)

Mekaar leren kennen via msn, ging allemaal leuk en gezellig.

Hij was al 8 jaar getrouwd, waarvan 1 jaar gescheiden, hij woont bij een zus in,hij moest nog financieen met het huis dat ie met zn ex deelde regelen, plus hij is opzoek naar eigen woning.

Hij had na zn scheiding een jaar gehad met ander, dat is ook uit gegaan en daarna heeft meneer nog wat kortstondige relatie relaties gehad ( helaas val ik daar dus ook onder)

We zijn wat snel gegaan met de relatie, ging niet helemaal goed maar wilden het nog wel volhouden dus hebben het op vriendschap gehouden.

Maandje later heb ik hem gevraagd of hij me wilde helpen met een kast die hij bij mijn moeders moest ophalen (want zij kreeg het niet in haar auto, die van mn ex heeft meer ruimte)

Dat wilde hij wel doen, dus zo gezegd zo gedaan.

Onderweg naar mij toe had ik het over een feest waar ik naartoe wou,er traden bands op die ik erg graag wilde zien, maar ik zou het niet redden met OV dus ik twijfelde. Toen had hij aangeboden om mee te gaan en mij thuis te brengen. Ik zei dat ik het nog wel zou laten weten of ik dat zou doen. Paar dagen later belde ik hem op ( want toen vond ik het wel een ok voorstel) toen begon hij dat hij toch de relatie wil weer oppakken met degene waar hij een jaar wat mee had maar dat hij wel mee wilde en me thuis af wilde zetten.

Tegen mij heeft hij gezegd dat ie er mee wilde wachten vanwege het feit dat hij geen eigen plek heeft en nog dat gedoe met exvrouw achter de rug wilde hebben. Maar zij wilde hem terug omdat ze nog aan hem dacht,terwijl zij het had uitgemaakt inde eerste instantie..en hij wil dan ineens wel aan de relatie met haar werken :-/ terwijl wij het eerst met vriendschap wilde proberen en dan maybe more..

Toen ik dat hoorde heb ik het in het midden gelaten.

Gelukkig later kwam een vriendin die nog een kaartje over had want iemand kon niet mee en ze had hotel geboekt, dus heb ik hem gezegd dat ik met haar zou gaan.

Toen hij het uitmaakte heeft hij dat niet via sms,mail of telefoon gedaan maar is hij naar mij toe gereden om het uit te praten,dus echt en afkeer heb ik niet van hem.

Ik ben niet een ' jij hebt een relatie dus jij ben dood voor me' type, of hij dat is weet ik niet.

Wat zouden jullie doen, contact houden of niet?
anoniem_132978 wijzigde dit bericht op 21-12-2011 19:33
Reden: zo nu is het wel duidelijk
% gewijzigd
Onleesbaar.
[quote]zwartrood schreef op 21 december 2011 @ 15:57:

ooh sorry voor het warrige verhaal, ben op mn werk :p

Aha, dus als jij op je werk bent hoef je geen fatsoenlijk Nederlands te schrijven en/of praten? Ben ik toch benieuwd wat voor werk dat dan is...
quote:zwartrood schreef op 21 december 2011 @ 15:57:

ooh sorry voor het warrige verhaal, ben op mn werk :p

okay naja duidelijk dan,as ie op msn wilt babbelen fine maar meer ook nietIk hoop dat je voor je werk geen brieven naar opdrachtgevers de deur uit hoeft te doen. Dat wat jij schrijft binnenskamers blijft, zeg maar. Want hier lever je geen positief visitekaartje mee af.
Wow...

Snap er helemaal niks van...

Er is dus een man die gescheiden is, daar heb jij een "relatie" mee gehad. Daarvoor heeft hij een relatie met iemand anders gehad en dat duurde een jaar.

Nu heeft hij tegen jou gezegd dat hij verder wilt met die andere meid..

Wat is nu je vraag dan??

Of je vrienden kunt blijven met hem

Of dat je een relatie met hem wilt en dat duidelijk wilt maken aan hem?

( dat hele ouders "voorstellen" en dat hij je taxi speelt heeft er geloof ik niks mee te maken...)
Als jij vrienden met hem wilt blijven en je hebt geen valse hoop op een herstart van de relatie, kun je dat best doen. In een ander geval maak je jezelf alleen maar verdrietig.
Owww, maar als um wil batsen dan hup hip snel met um gaan fietsen bij Gamma en miss. ook nog wel me ov chip ruilen bij Bijen krf. Okee.
Yes but, no but, yes but, well butt, duh.

Je wil nu dus weten of je nog af en toe met hem mag babbelen op MSN?

Ja hoor. Zolang je maar niet de hoop hebt dat het naar meer uitgroeit.
2Italy, zo komt het ook op mij over!
quote:Fame schreef op 21 december 2011 @ 15:59:

Ga doen waar je werkgever je voor betaalt!
Snap er geen ruk van door die kutzinnen.
Kun je de ondertiteling aanzetten? 888
verba volant, scripta manent.
quote:2Italy2 schreef op 21 december 2011 @ 16:07:

[afbeelding]

Ik snap er ook echt geen reet van, dus kan geen (zinnig) advies geven.
I am surrounded by morons
quote:2Italy2 schreef op 21 december 2011 @ 16:07:

[afbeelding]Hahahahaha!!
hoi! ik heb het topic aangepast :-)

nu is het wel leesbaar.
quote:zwartrood schreef op 21 december 2011 @ 15:47:

hij is over degene waar ie mee getrouwd is heen, moet alleen nog het financiele gedeelte met haar afronden en woont nu bij familie in tijdelijk..heeft nog jaar met iemand anders gehad,daarna kortstondige relaties (waaronder ik)

Heeft mij verteld dat ie nog geen relatie aangaat vanwege dat gedoe met zn ex en zn woning..daar kon ik inkomen, relatie is er op 1 of andere manier toch ff geweest. ging uiteindeljik toch niet zo goed tusse ons,hebben het op de vriendschappelijke toer gedaan, hebben nog wel af en toe contact,

Toen na dat ie langs was geweest om mij te helpe met de kast en ff bij mn ma zijn geweest om die ophalen samen,en dat verhaal met eventueel taxi spelen, heeft ie me dat verteld zo van 'ik ga mn relatiemet ... weer oppakken maar ik wil nog wel met je naar .... gaan" Gelukkig kwam iemand anders met betere optie dus heb ik hem afgezegd, maar wil nie dat ie denkt dat ik heb af heb gezegt omdat ie nou met haar verder wilt...

Nou En? Op alles wat je schrijft.

Hij wil geen relatie met je, en wilde je halen en brengen uit medelijden. Ik denk niet dat hij wakker ligt over de reden dat je hebt afgezegd.

Waarom denk jij dat hij er wel mee zit? Hij is gericht op z'n nieuwe relatie, niet op jou. Echt niet.

Ik lees niet dat er vriendschap was, enkel een kortstondige relatie. Waarom dan contact houden?
Zwartrood, wat goed van je dat je je openingspost hebt aangepast, zo kan ik het tenminste lezen en begrijp ik wat je bedoeld.

Mijn advies blijft hetzelfde. Als jij een vriendschap met hem wilt onderhouden en je hebt geen verwachtingen dat het uit kan groeien tot een liefdesrelatie, dan moet je dat gewoon doen. Als je echter ook maar een flintertje hoop koesterd, moet je er echt mee kappen, want je doet jezelf alleen maar verdriet.
quote:Katherina schreef op 22 december 2011 @ 09:40:

Zwartrood, wat goed van je dat je je openingspost hebt aangepast, zo kan ik het tenminste lezen en begrijp ik wat je bedoeld.

Mijn advies blijft hetzelfde. Als jij een vriendschap met hem wilt onderhouden en je hebt geen verwachtingen dat het uit kan groeien tot een liefdesrelatie, dan moet je dat gewoon doen. Als je echter ook maar een flintertje hoop koesterd, moet je er echt mee kappen, want je doet jezelf alleen maar verdriet.

jah,ik kan normaal wel multitasken maar dit keer ging het even niet zo goed haha

nah ik vind het wel eerlijk dat ie het gewoon heeft verteld, het enige wat ik nog heb is beetje onhebbelijk gevoel naar haar toe

maar dat gaat wel over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven