Single, in de war en gemis van "warmte"...
zaterdag 28 juli 2007 om 22:54
Hoi,
Ik ben al een tijdje een meelezer (erg leuke discussies en ook aangrijpende).
Ik ben ondertussen alweer bijna 3 jaar vrijgezel en het is de tijd van het jaar om 'iets' te missen.. Velen vinden dit raar in mijn omgeving, omdat ze verwachten dat het makkelijk is om contact te maken.. EN dus ben je kieskeurig
.. Herkent iemand dit?
Daarnaast spelen ook andere gevoelens: ik heb een tijdje terug een ervaring gehad met een vrouw: was super... (het overkwam me en is me overigens overvallen).. Ik merk dat ik dus zowel naar vrouwen en mannen kijk...
(mijn ex is overigens een man..)
Een beetje in de war, en wil niet op zoek gaan (het overkomt ons uiteindelijk toch?...
Herkent iemand dit gevoel?
Ik ben al een tijdje een meelezer (erg leuke discussies en ook aangrijpende).
Ik ben ondertussen alweer bijna 3 jaar vrijgezel en het is de tijd van het jaar om 'iets' te missen.. Velen vinden dit raar in mijn omgeving, omdat ze verwachten dat het makkelijk is om contact te maken.. EN dus ben je kieskeurig

Daarnaast spelen ook andere gevoelens: ik heb een tijdje terug een ervaring gehad met een vrouw: was super... (het overkwam me en is me overigens overvallen).. Ik merk dat ik dus zowel naar vrouwen en mannen kijk...
(mijn ex is overigens een man..)
Een beetje in de war, en wil niet op zoek gaan (het overkomt ons uiteindelijk toch?...
Herkent iemand dit gevoel?
zaterdag 28 juli 2007 om 23:11
Hebben de mensen die zo reagerenn wel allemaal een relatie soms?
Mensen kunnen soms zo vreemd uit de hoek komen.
IK neem aan dat je nu pas voor 't eerst iets ervaart van die gevoelens naar andere vrouwen toe of begrijp ik dat verkeerd.?
Als het idd zo is begrijp ik dat je daar wel even van geschrokken bent ja.........is helemaal nieuw voor je.
Overigens niks om je voor te schamen enr zijn heel veel bi-sexuelen en daar is helemaal niks mis mee.
Haha, nou heb je gewoon twee maal zoveel kans om iemand tegen 't lijf te lopen.
Het alleen zijn kan idd soms eenzaam zijn vooral als al je vrienden wel als stelletjes door 't leven gaan.
Wij zitten op zaterdagavond alleen en hun hebben 't ,of samen knus of visitie of doen gewoon samen leuke dingen.
Soms is 't best zwaar en dan ben ik nog niet eens zo heel lang alleen.
nou ja, ook weer niet echt alleen, heb wel een vriend maar die gaat nog geregeld lekker in z'n eentje stappen, komt daarna altijd wel weer naar mij toe hoor. wonen niet samen dus dan zit je ook praktisch altijd 's avonds alleen te eten hè.
Misschien moeten we ons dan maar een beetje bezig houden hier op 't forum, elkaar een beetje steunen:R
groetjes redlock
Mensen kunnen soms zo vreemd uit de hoek komen.
IK neem aan dat je nu pas voor 't eerst iets ervaart van die gevoelens naar andere vrouwen toe of begrijp ik dat verkeerd.?
Als het idd zo is begrijp ik dat je daar wel even van geschrokken bent ja.........is helemaal nieuw voor je.
Overigens niks om je voor te schamen enr zijn heel veel bi-sexuelen en daar is helemaal niks mis mee.
Haha, nou heb je gewoon twee maal zoveel kans om iemand tegen 't lijf te lopen.
Het alleen zijn kan idd soms eenzaam zijn vooral als al je vrienden wel als stelletjes door 't leven gaan.
Wij zitten op zaterdagavond alleen en hun hebben 't ,of samen knus of visitie of doen gewoon samen leuke dingen.
Soms is 't best zwaar en dan ben ik nog niet eens zo heel lang alleen.
nou ja, ook weer niet echt alleen, heb wel een vriend maar die gaat nog geregeld lekker in z'n eentje stappen, komt daarna altijd wel weer naar mij toe hoor. wonen niet samen dus dan zit je ook praktisch altijd 's avonds alleen te eten hè.
Misschien moeten we ons dan maar een beetje bezig houden hier op 't forum, elkaar een beetje steunen:R
groetjes redlock
zondag 29 juli 2007 om 10:49
Wat ik probeer te zeggen? Een goede vraag (heb gisteravond klakkeloos wat gedachten weggeschreven..)
Laten we voorop stellen dat ik happy single ben, ik heb genoeg lieve mensen om me heen, dus daar ligt het niet aan.. Ondanks dat alle vriendinnen gesettled zijn, aan kinderen beginnen etc... Als ik dan van zo'n bezoekje terugkom, geeft mij dat stof te denken... Er zijn momenten dat ik iemand om me heen vreselijk mis... Dat gevoel is de afgelopen weken toegenomen...
En de reactie daarop is dat ik me inschrijf op een datingsite.. Leuk en wel lachen, maar het schiet niet op.... Misschien heb ik me ingeschreven in de hoop om een leuk iemand tegen te komen en te settelen, maar dat werkt niet.. Er is meer voor nodig... Ik vertel uiteraard geen nieuwe dingen...
Daarbij komt mijn nieuwsgierigheid naar vrouwen.. Ik heb het één keer meegemaakt... Was dat een leuk avontuurtje voor me of juist niet? Dan zou ik op onderzoek uit moeten.. Maar ja, hoe laat je een vrouw merken dat je haar meer als leuk vind??
Dus het waren mijn gedachten, ik was benieuwd of iemand hetzelfde voelt/ heeft gevoeld en hoe hiermee is omgegaan...
In mijn geval zorgt het alleen voor hilarische momenten: dates die niet leuk zijn (ben ik ook even mee gestopt) etc... Leuke onderwerpen voor mijn vriendinnen die gesetteld zijn, maar ja....
Laten we voorop stellen dat ik happy single ben, ik heb genoeg lieve mensen om me heen, dus daar ligt het niet aan.. Ondanks dat alle vriendinnen gesettled zijn, aan kinderen beginnen etc... Als ik dan van zo'n bezoekje terugkom, geeft mij dat stof te denken... Er zijn momenten dat ik iemand om me heen vreselijk mis... Dat gevoel is de afgelopen weken toegenomen...
En de reactie daarop is dat ik me inschrijf op een datingsite.. Leuk en wel lachen, maar het schiet niet op.... Misschien heb ik me ingeschreven in de hoop om een leuk iemand tegen te komen en te settelen, maar dat werkt niet.. Er is meer voor nodig... Ik vertel uiteraard geen nieuwe dingen...
Daarbij komt mijn nieuwsgierigheid naar vrouwen.. Ik heb het één keer meegemaakt... Was dat een leuk avontuurtje voor me of juist niet? Dan zou ik op onderzoek uit moeten.. Maar ja, hoe laat je een vrouw merken dat je haar meer als leuk vind??
Dus het waren mijn gedachten, ik was benieuwd of iemand hetzelfde voelt/ heeft gevoeld en hoe hiermee is omgegaan...
In mijn geval zorgt het alleen voor hilarische momenten: dates die niet leuk zijn (ben ik ook even mee gestopt) etc... Leuke onderwerpen voor mijn vriendinnen die gesetteld zijn, maar ja....

zondag 29 juli 2007 om 11:04
Wat ik probeer te zeggen? Een goede vraag (heb gisteravond klakkeloos wat gedachten weggeschreven..) Dank je wel
Laten
we voorop stellen dat ik happy single ben, ik heb genoeg lieve mensen
om me heen, dus daar ligt het niet aan.. Ondanks dat alle vriendinnen
gesettled zijn, aan kinderen beginnen etc... Als ik dan van zo'n
bezoekje terugkom, geeft mij dat stof te denken... Er zijn momenten dat
ik iemand om me heen vreselijk mis... Dat gevoel is de afgelopen weken
toegenomen...
En de reactie daarop is dat ik me inschrijf op een
datingsite.. Leuk en wel lachen, maar het schiet niet op.... Misschien
heb ik me ingeschreven in de hoop om een leuk iemand tegen te komen en
te settelen, maar dat werkt niet.. Er is meer voor nodig... Ik vertel
uiteraard geen nieuwe dingen...Nee dit is natuurlijk erg herkenbaar voor ons singles onder elkaar

Daarbij komt mijn
nieuwsgierigheid naar vrouwen.. Ik heb het één keer meegemaakt... Was
dat een leuk avontuurtje voor me of juist niet? Dan zou ik op onderzoek
uit moeten.. Maar ja, hoe laat je een vrouw merken dat je haar meer als
leuk vind?? "He hallo ik vind je leuk"...en als je toch op een datingsite staat => kijk eens naar de vrouwen!
Ga gewoon op onderzoek uit
In
mijn geval zorgt het alleen voor hilarische momenten: dates die niet
leuk zijn (ben ik ook even mee gestopt) etc... Leuke onderwerpen voor
mijn vriendinnen die gesetteld zijn, maar ja.... ja is een uitermate irritant onderdeel ja
nou dit was ook weer een geweldige bijdrage ahum...
Laten
we voorop stellen dat ik happy single ben, ik heb genoeg lieve mensen
om me heen, dus daar ligt het niet aan.. Ondanks dat alle vriendinnen
gesettled zijn, aan kinderen beginnen etc... Als ik dan van zo'n
bezoekje terugkom, geeft mij dat stof te denken... Er zijn momenten dat
ik iemand om me heen vreselijk mis... Dat gevoel is de afgelopen weken
toegenomen...
En de reactie daarop is dat ik me inschrijf op een
datingsite.. Leuk en wel lachen, maar het schiet niet op.... Misschien
heb ik me ingeschreven in de hoop om een leuk iemand tegen te komen en
te settelen, maar dat werkt niet.. Er is meer voor nodig... Ik vertel
uiteraard geen nieuwe dingen...Nee dit is natuurlijk erg herkenbaar voor ons singles onder elkaar

Daarbij komt mijn
nieuwsgierigheid naar vrouwen.. Ik heb het één keer meegemaakt... Was
dat een leuk avontuurtje voor me of juist niet? Dan zou ik op onderzoek
uit moeten.. Maar ja, hoe laat je een vrouw merken dat je haar meer als
leuk vind?? "He hallo ik vind je leuk"...en als je toch op een datingsite staat => kijk eens naar de vrouwen!
Ga gewoon op onderzoek uit
In
mijn geval zorgt het alleen voor hilarische momenten: dates die niet
leuk zijn (ben ik ook even mee gestopt) etc... Leuke onderwerpen voor
mijn vriendinnen die gesetteld zijn, maar ja.... ja is een uitermate irritant onderdeel ja
nou dit was ook weer een geweldige bijdrage ahum...