Single, we kletsen hier verder (deel 2)
donderdag 27 augustus 2020 om 21:05
Is dat niet wat te snel geconcludeerd? Ik vond je bio uiteindelijk ook leuk, namelijk. Je mag me best een privé bericht sturen voor wat opbouwende kritiek overigens.butterfly1234 schreef: ↑27-08-2020 20:49De bio lijkt niet te helpenen ligt het dus aan de foto's
Iemand die mijn foto is wil beoordelen?
-
donderdag 27 augustus 2020 om 21:27
Gevoel gaat beetje alle kanten opAmmenooitniet schreef: ↑26-08-2020 10:32Dat vertrouwen deel ik met jullie! Wel vervelend om te lezen dat je het contact wel weer als lastig ervaart. Heb je een onderbuikgevoel? Wat zeg je intuïtie?
En herken zeker je gevoel mbt huis kopen! Vond het ook wel een hele beslissing en verantwoordelijkheid. Ook iets waarvan ik had gedacht dat ik het samen met iemand zou doen.. Maar trots dat we het alsnog gewoon doen
donderdag 27 augustus 2020 om 22:06
butterfly1234 schreef: ↑27-08-2020 20:49De bio lijkt niet te helpenen ligt het dus aan de foto's
Lees mijn eerdere post nogmaals.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
donderdag 27 augustus 2020 om 22:08
butterfly1234 schreef: ↑27-08-2020 20:49De bio lijkt niet te helpenen ligt het dus aan de foto's
Misschien keer Tinder resetten? (Verwijderen)
Eraf en er weer op...
donderdag 27 augustus 2020 om 22:10
Geef het idd even de tijd en evt even profiel eraf en nieuwe aanmaken. Maar je mag ook mij altijd een berichtje met foto's sturen hoor.Ammenooitniet schreef: ↑27-08-2020 21:05Is dat niet wat te snel geconcludeerd? Ik vond je bio uiteindelijk ook leuk, namelijk. Je mag me best een privé bericht sturen voor wat opbouwende kritiek overigens.
donderdag 27 augustus 2020 om 22:27
Wat herkenbaar!Ritmodelanoche schreef: ↑27-08-2020 17:29Afgelopen weekend bij mijn ouders filmpjes zitten terugkijken van toen mijn zussen en ik baby waren. Van weekendjes weg naar Center Parcs enzo.
Beelden van twee jonge ouders met jonge kindjes. Het geluk dat ervanaf spat. Ik kan me nu wel voorstellen waarom mijn moeder altijd zegt dat dat de mooiste tijd van haar leven was (toen wij klein waren). Met je eigen gezinnetje een weekendje weg in eigen land.
Begin nu wel een beetje stress te krijgen haha. Lijkt me toch best wel erg als ik dat nooit mag gaan meemaken. Weet niet waarom ik jullie hiermee lastig val, maar wil het even kwijt![]()
Ik ben nu dertig, en begin ook wel wat urgentie te voelen, zeg maar

Zelf denk ik ook dat het krijgen van een eigen gezinnetje essentieel is om ''los'' te komen van je jeugd, je verleden. Ik ben nu (zoals gezegd) dertig, maar ben echt bijvoorbeeld nog héél erg gehecht aan mijn ouders. Als ik het heb over ''mijn gezin'', dan heb ik het nog steeds over mijn ouders en mijn zussen. Dat is nog steeds volledig mijn referentiekader.
Best raar om dan te beseffen dat als sommige vriendinnen het hebben over ''hun gezin'' dat ze het over hun eigen partner en kinderen hebben. Ik ben zelf nog enorm gehecht aan mijn ouders en het gezin waar ik uit kom. Er zijn echt periodes waarin ik me nog net zoveel ''kind van mijn ouders'' voel als toen ik twaalf was zeg maar. En hoewel dat feitelijk nooit verandert, is het denk ik wel gezond als dat door natuurlijk verloop op een gegeven moment wat minder wordt. Op zich is dat een goed iets, maar ik denk dat je er op een gegeven ogenblik ook wel wat meer los van moet komen. Dat is ook het natuurlijk verloop. Ik weet nog uit de tijd dat ik nog een relatie had, dat ik wat meer een gezondere afstand tot mijn ouders had. Mijn partner was toen degene met wie ik alles besprak, die op nummer één stond. Ik hield nog steeds erg veel van mijn ouders, maar mijn partner had nu wel die meest prominente plaats ingenomen. Daarna pas kwamen mijn ouders.
Als je zelf een gezinnetje hebt, en kindjes, dan sluit dat denk ik veel beter aan op de (helaas bij het leven horende) toekomstige situatie (die hopelijk nog heel lang duurt) waar ouders eventueel ziek worden, dementeren en ooit een keer komen te overlijden. Ik denk dat als ik tegen die tijd nog geen eigen gezinnetje heb, en dus nog geen nieuw referentiekader heb, dat het enorm moeilijk wordt om over zoiets heen te komen. Als je zelf een gezin/kinderen hebt, dan groeit er toch een soort natuurlijke afstand en je kinderen en partner nemen de plek in waar voorheen je ouders en broers/zussen zaten. Die schuiven als het ware een plekje op. Dat is alleen maar gezond.
vrijdag 28 augustus 2020 om 07:12
Focus je op het laatste, je mag trots zijn op jezelf.Ammenooitniet schreef: ↑27-08-2020 19:32Mijn hoofd zit zo vol met overwegingen dat het verkeer stil is komen te staan. Zo'n koophuis is niet niks. Ik schenk maar even een wijntje in om de gemoederen te bedaren. Een deel van mij zou het nu wel fijn vinden om deze beslissing met iemand te maken. Een ander deel van mij is heel blij met het feit dat ik met niemand hoef te overleggen en nu ook weer van de stilte en rust in mijn huidige plekje kan genieten.

vrijdag 28 augustus 2020 om 07:33
Vivi ook als iemand weinig tijd heeft is een appje of hij wel of niet kan in 10sec gemaakt.
Leer te vertrouwen op jezelf en ook in datgene wat je nodig hebt. Jouw onzekerheid ligt niet alleen aan jezelf, soms wel en ik denk dat je echt wel aanvoelt wanneer dat is.
Nu klinkt je onzekerheid heel gegrond en vind ik je date niet erg enthousiast overkomen.
Ook date je nu al een tijdje met hem en zit er weinig progressie in. Het contact wordt niet warmer en liefdevoller.
Jammer, ikzelf zou het aangeven en dat je interesse verliest door zijn houding.
Je verdient zoveel leuker!
Denk dat alle prille relaties hier wel kunnen beamen dat er in de begin fase geen enkele reden tot twijfel was.
Dat zou hij jou ook echt niet moeten geven, ondanks zijn drukke leven, als hij jou super leuk vond.
Leer te vertrouwen op jezelf en ook in datgene wat je nodig hebt. Jouw onzekerheid ligt niet alleen aan jezelf, soms wel en ik denk dat je echt wel aanvoelt wanneer dat is.
Nu klinkt je onzekerheid heel gegrond en vind ik je date niet erg enthousiast overkomen.
Ook date je nu al een tijdje met hem en zit er weinig progressie in. Het contact wordt niet warmer en liefdevoller.
Jammer, ikzelf zou het aangeven en dat je interesse verliest door zijn houding.
Je verdient zoveel leuker!
Denk dat alle prille relaties hier wel kunnen beamen dat er in de begin fase geen enkele reden tot twijfel was.
Dat zou hij jou ook echt niet moeten geven, ondanks zijn drukke leven, als hij jou super leuk vond.

vrijdag 28 augustus 2020 om 13:48
RedRoseThorn schreef: ↑27-08-2020 21:04Ja hoor^ maar het is soms ook gewoon rustiger op Tinder. Kwestie van geluk denk ik
Ammenooitniet schreef: ↑27-08-2020 21:05Is dat niet wat te snel geconcludeerd? Ik vond je bio uiteindelijk ook leuk, namelijk. Je mag me best een privé bericht sturen voor wat opbouwende kritiek overigens.
Sabbieehhhh schreef: ↑27-08-2020 22:10Geef het idd even de tijd en evt even profiel eraf en nieuwe aanmaken. Maar je mag ook mij altijd een berichtje met foto's sturen hoor.
Jullie hebben een PM
vrijdag 28 augustus 2020 om 14:52
Ik ben het wel eens met de rest, moet ik eerlijk zeggen. Hij klinkt niet als een eikel, dat niet, maar ook niet als iemand voor wie je een prioriteit kan zijn. Ik zeg met opzet ‘kan zijn’ en niet ‘wil zijn’, want het lijkt inderdaad alsof hij heel druk is (we gaan er voor het gemak maar even vanuit dat het allemaal klopt wat hij zegtVivi3338 schreef: ↑27-08-2020 21:27Gevoel gaat beetje alle kanten opEne kant lijkt het een mindering qua interesse, bepaalde afwezigheid de laatste dagen. Maar kreeg ook weer appje eergisteren om 1 uur ‘s nachts dat hij toen pas klaar was met werk. M’n opa lag even in ziekenhuis en reageerde hij gister snel op met vragen etc en dat het hem leuk leek om af te spreken. Heb gisteravond een dag voorgesteld maar tot heden nog geen reactie.. Dan heb ik bijna de neiging om nog app achteraan te sturen met ‘laat maar’
Weet ergens niet meer of ik het persoonlijk moet opvatten (dus verlies aan interesse) of dat z’n afwezigheid aan andere factoren buiten mij ligt.
En herken zeker je gevoel mbt huis kopen! Vond het ook wel een hele beslissing en verantwoordelijkheid. Ook iets waarvan ik had gedacht dat ik het samen met iemand zou doen.. Maar trots dat we het alsnog gewoon doen![]()
-
vrijdag 28 augustus 2020 om 15:07
Butterfly, ik vind het eerlijk gezegd heel logisch dat je weinig tot geen matches hebt. Dat klinkt wat hard, maar laat het me even uitleggen:
Niemand is in staat om jouw gezicht te zien! Zet die zonnebril eens af!
En als je dan een foto van je volledige gezicht hebt, een duidelijke met een glimlach, zou ik het nog eens proberen.
Persoonlijk zou ik hieraan toevoegen: zorg ook voor foto’s met wat meer ‘sfeer’: wit overhemd, op het terras, met wat leuke lichtjes op de achtergrond bijvoorbeeld. Of spontaan en lachend met vrienden. En ik zou die foto met de auto weg doen. Komt wat te patserig over op mij. Maar voor dit stuk benadruk ik dat het heel smaak gevoelig is, dus als je je hier niet in kan vinden, trek je er dan ook vooral niks van aan.
En als afsluiting: laat je niet onzeker maken door het gebrek aan matches. Het hoeft er maar 1 te zijn die enthousiast wordt!
Niemand is in staat om jouw gezicht te zien! Zet die zonnebril eens af!
En als je dan een foto van je volledige gezicht hebt, een duidelijke met een glimlach, zou ik het nog eens proberen.
Persoonlijk zou ik hieraan toevoegen: zorg ook voor foto’s met wat meer ‘sfeer’: wit overhemd, op het terras, met wat leuke lichtjes op de achtergrond bijvoorbeeld. Of spontaan en lachend met vrienden. En ik zou die foto met de auto weg doen. Komt wat te patserig over op mij. Maar voor dit stuk benadruk ik dat het heel smaak gevoelig is, dus als je je hier niet in kan vinden, trek je er dan ook vooral niks van aan.
En als afsluiting: laat je niet onzeker maken door het gebrek aan matches. Het hoeft er maar 1 te zijn die enthousiast wordt!
-
vrijdag 28 augustus 2020 om 16:17
Dank voor jullie eerlijke reacties!
Het is inderdaad het gevoel geen prioriteit te zijn, wat de laatste tijd wat vaker aan de hand is. Eerder hield hij me altijd wel goed op de hoogte etc en voelde ik wel dat ik bij betrokken was. Maar sinds deze week voelt er ineens een afstand, hij had wel 2x aangegeven (ma en di) te komen in mails. Maar dan ook nog ineens die stilte nu.. Dat ik bijna beetje flabbergasted ben om z’n gedrag. En stukje verdriet ook, omdat het echt heel leuk was tussen ons.
Heb nu een appje gestuurd dat hij even wat moet laten weten, anders ga ik wat anders plannen (had morgen voorgesteld om af te spreken). Mag hopen dat hij het fatsoen heeft om even te reageren, want ghosten zou ik heeeeel laag vinden.
Het is inderdaad het gevoel geen prioriteit te zijn, wat de laatste tijd wat vaker aan de hand is. Eerder hield hij me altijd wel goed op de hoogte etc en voelde ik wel dat ik bij betrokken was. Maar sinds deze week voelt er ineens een afstand, hij had wel 2x aangegeven (ma en di) te komen in mails. Maar dan ook nog ineens die stilte nu.. Dat ik bijna beetje flabbergasted ben om z’n gedrag. En stukje verdriet ook, omdat het echt heel leuk was tussen ons.
Heb nu een appje gestuurd dat hij even wat moet laten weten, anders ga ik wat anders plannen (had morgen voorgesteld om af te spreken). Mag hopen dat hij het fatsoen heeft om even te reageren, want ghosten zou ik heeeeel laag vinden.
vrijdag 28 augustus 2020 om 18:47
Update;
Hij heeft gereageerd, excuses voor z’n late reactie, hij erg achter liep met werk en dat hij z’n agenda niet goed had gecheckt dus morgen niet kan omdat hij een feestje heeft. Vervolgens ‘zullen we morgenmiddag even bellen?’. Weet even niet of ik dit positief of negatief moet inzien, we bellen namelijk vrijwel nooit.. Wellicht om het dus te eindigen, al is dat beter dan via app of helemaal niks zeggen uiteraard. Liefste zou ik het alvast willen vragen ‘goh is het voor gezelligheid of om te eindigen’?
Hij heeft gereageerd, excuses voor z’n late reactie, hij erg achter liep met werk en dat hij z’n agenda niet goed had gecheckt dus morgen niet kan omdat hij een feestje heeft. Vervolgens ‘zullen we morgenmiddag even bellen?’. Weet even niet of ik dit positief of negatief moet inzien, we bellen namelijk vrijwel nooit.. Wellicht om het dus te eindigen, al is dat beter dan via app of helemaal niks zeggen uiteraard. Liefste zou ik het alvast willen vragen ‘goh is het voor gezelligheid of om te eindigen’?
vrijdag 28 augustus 2020 om 19:06
Ah wat naar Vivi! Kan me voorstellen dat je nu behoorlijk in spanning zit. Ik hoop van harte dat ik nu volledig fout zit, maar ik ben ook bang dat dit geen goed teken is. Of hij moet heel blind zijn voor hoe zo’n boodschap over kan komen, dat kan ook nog. Persoonlijk zou ik het niet kunnen laten om naar zijn intenties te vissen. Dan niet zoals in jouw voorbeeld (al zou ik mezelf daar wel in moeten tegenhouden), maar meer met een ‘Dat klinkt serieus, gaat alles wel goed?’. Al is dat wellicht niet de beste keuze. Sterkte voor nu, met wat je ook besluit te doen. Ik hoop in ieder geval dat je binnenkort duidelijkheid mag krijgen: voor jezelf of vanuit hem.Vivi3338 schreef: ↑28-08-2020 18:47Update;
Hij heeft gereageerd, excuses voor z’n late reactie, hij erg achter liep met werk en dat hij z’n agenda niet goed had gecheckt dus morgen niet kan omdat hij een feestje heeft. Vervolgens ‘zullen we morgenmiddag even bellen?’. Weet even niet of ik dit positief of negatief moet inzien, we bellen namelijk vrijwel nooit.. Wellicht om het dus te eindigen, al is dat beter dan via app of helemaal niks zeggen uiteraard. Liefste zou ik het alvast willen vragen ‘goh is het voor gezelligheid of om te eindigen’?![]()
-
vrijdag 28 augustus 2020 om 19:11

vrijdag 28 augustus 2020 om 20:00
vrijdag 28 augustus 2020 om 20:01
vrijdag 28 augustus 2020 om 20:26
Het gevoel van gissen en vraagtekens bij het bericht is inderdaad erg vervelend. Denk dat ik ook nog op ga reageren met de vraag ‘of het serieus’ zoiets om me toch beetje te kunnen voorbereiden. Het is jammer, alle dates flitsen wel ineens voorbij en dat gevoel blijft gewoon fijn.. Altijd balen aangezien m’n muurtje net wat naar beneden ging en het wilde gaan vertrouwen. Maar wat jullie zeggen, de twijfel en onduidelijkheid van de afgelopen dagen is ook niet fijn. Net paar dagen voordat ik de sleutel krijg en m’n verjaardag ook, doet allemaal wel even zeer.
Ik laat het gesprek morgen op me afkomen, in ieder geval proberen het positief te eindigen aangezien we elkaar nog wel tegen zullen komen in de buurt.
Ik laat het gesprek morgen op me afkomen, in ieder geval proberen het positief te eindigen aangezien we elkaar nog wel tegen zullen komen in de buurt.

vrijdag 28 augustus 2020 om 22:17
Hehe Vivi wat rot zeg al die onzekerheid. Ik zou idd ook wel even vragen of het serieus is of niet. Dan weet je dat zelf ook maar alvast. En hoe iemand eerder zei, ik zou zelf ook nadenken of je dit wil. Het gevoel hebben dat je geen prioriteit bent lijkt me ook niet prettig. Jammer dat het nu zo'n wending opeens heeft, want het klonk zo leuk allemaal in begin

zaterdag 29 augustus 2020 om 10:34
Bah Vivi, dit klinkt echt niet goed! Ik ken niet de hele geschiedenis, want ik ben pas later in dit draadje gekomen, maar ik ben bang dat je onderbuikgevoel wel klopt. Zeker als zijn houding opeens veel afstandelijker is dan eerder.
Er kan natuurlijk ook iets anders aan de hand zijn, maar ik vrees wel dat dit niet goed uit gaat pakken.
Al hoop ik natuurlijk het tegenovergestelde voor je!
Er kan natuurlijk ook iets anders aan de hand zijn, maar ik vrees wel dat dit niet goed uit gaat pakken.
Al hoop ik natuurlijk het tegenovergestelde voor je!