Single, we kletsen hier verder (deel 2)
woensdag 27 mei 2020 om 08:57
In mijn omgeving, ook bij mezelf, gaat het eerder over van een grote geld/tijd/werkverslindende gezinswoning overstappen naar een kleine praktische energiezuinige woning. Ik ga volgend jaar op zoek.tomcat schreef: ↑27-05-2020 08:40Zijn jullie op huizenjacht omdat jullie relaties eindigden? of gewoon voor een leuker, groter, mooier huis?
Ik moest omdat het huis op 2 inkomens was en we het na de scheiding elkaar niet konden uitkopen. Viel nog niet mee, ik heb 3 kinderen dus aardig wat slaapkamers nodig, maar ben echt helemaal blij met wat ik gevonden heb.
Nu lekker rondneuzen voor keuken en badkamer inspiratie![]()
Maar in mijn vriendenkring heeft niemand nog kinderen in huis.
woensdag 27 mei 2020 om 09:04
Spannend zeg! Niet te veel vertraging door corona?RedRoseThorn schreef: ↑26-05-2020 22:39Leuk om te zien dat meerdere mensen met hetzelfde bezig zijn haha. Ik heb dik een jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht die na de zomer af is. Ik kan niet wachten!

woensdag 27 mei 2020 om 09:30
Als je geen kinderen hebt en je treft iemand die wel verwacht dat je een soort stiefmoeder wordt. Ja dat is heftig denk ik ja.Mikiniki schreef: ↑26-05-2020 22:04@tomcat: tja, het is nog allemaal niet zo eenvoudig. Ook voor de single die opeens een relatie én de kinderen erbij krijgt.
Weet ik toevallig uit ervaring, van single naar gezin is wel heftig hoor,qua overgang!
Maar, hangt er ook vanaf hoe flexibel je beide bent. En heb het idee dat leeftijd ook wat meer 'star' maakt.
Dus hoe ouder, hoe minder makkelijk aanpassen.
Mijn eigen insteek is meer dat je blij mag zijn als je iemand vindt waar je je leven mee kan en wil delen. En of dat iemand is om mee samen te wonen waar de kinderen ook dan om de week bij zijn, of iemand voor de weken dat de kinderen er niet zijn, of iets er tussenin.. Het ligt aan de persoon en de interactie.
Hoe dan ook zijn de kinderen mijn zorg, dat kan ik prima, daar zoek ik geen vrouw voor. Daarnaast ben ik om de week ook alleen en heb ik heel ander leven dan als de kinderen er zijn.
Die vrouw is er voor mij, en als ze leuk is met de kinderen de te beter, maar dat is geen toelatingseis om in mijn leven te komen.

woensdag 27 mei 2020 om 10:08
Hoi allemaal,
Leuk dat iedereen nog lekker date in deze rare tijd! Hoop dat jullie hele leuke dates krijgen wat leidt tot meer.
Ik heb inmiddels een relatie met de leukste man die ik me kan bedenken! Vanaf dag 1 gaat het soepel en kan bij hem werkelijk alles kwijt. Echt letterlijk alles, zo fijn en bevrijdend gevoel.
Nu denk ik weleens bij mijzelf: Dat ik ooit heb gedacht dat sommige dates bij mij zouden passen...
Deze man past! Al ken ik hem nu 2,5maand nog maar, maar hij kent me nu al beter dan m'n laatste relatie van 8 maanden. Alle maskers heb ik laten zakken, bevrijdend en zo fijn. Onze eerste date was 12 maart overdag, toen in de middag Nederland in lockdown ging. Vreemd, maar we zijn elkaar toch blijven zien want het zat echt meteen goed.
5 jaar single geweest en ineens ziet je leven er anders uit en heb ik het gevoel dat hij er altijd al was. Wilde toch even een update geven. Het kan dus ineens snel gaan, ik had echt schoon genoeg van het daten. Toch nog even op ok cupid gegaan en hem tegengekomen
Zo blij!
Gun het jullie ook allemaal!
Leuk dat iedereen nog lekker date in deze rare tijd! Hoop dat jullie hele leuke dates krijgen wat leidt tot meer.
Ik heb inmiddels een relatie met de leukste man die ik me kan bedenken! Vanaf dag 1 gaat het soepel en kan bij hem werkelijk alles kwijt. Echt letterlijk alles, zo fijn en bevrijdend gevoel.
Nu denk ik weleens bij mijzelf: Dat ik ooit heb gedacht dat sommige dates bij mij zouden passen...
Deze man past! Al ken ik hem nu 2,5maand nog maar, maar hij kent me nu al beter dan m'n laatste relatie van 8 maanden. Alle maskers heb ik laten zakken, bevrijdend en zo fijn. Onze eerste date was 12 maart overdag, toen in de middag Nederland in lockdown ging. Vreemd, maar we zijn elkaar toch blijven zien want het zat echt meteen goed.
5 jaar single geweest en ineens ziet je leven er anders uit en heb ik het gevoel dat hij er altijd al was. Wilde toch even een update geven. Het kan dus ineens snel gaan, ik had echt schoon genoeg van het daten. Toch nog even op ok cupid gegaan en hem tegengekomen
Zo blij!
woensdag 27 mei 2020 om 10:15
Nee, volgens mij hebben ze hier "gewoon" doorgewerkt. Wel zijn de regels op de bouwplaats aangescherpt en mag je niet meer zomaar komen kijken (natuurlijk vooral voor de veiligheid van de werklui). Het was al voor corona enorm uitgelopen en nu lijkt het op schema te liggen voor de vernieuwde planning.
Het is een rijtjeswoning met een slaapkamer en badkamer op de begane grond. Het stond in de brochure als een ouderen woning maar er komt ook een aantal mensen te wonen van mijn leeftijd. Ik was het wel een beetje zat om bij mijn ouders te wonen

woensdag 27 mei 2020 om 10:26
Qiyara wat leuk die update. Zo zie je maar, na 5 jaar! Zo moet het inderdaad lopen, vanzelf, voor minder zouden we eigenlijk niet moeten gaan. Gewoon jezelf kunnen zijn.
Geniet er met volle teugen van en een update af en toe is zeker welkom!
RedRose fijn! En erg praktisch die badkamer en slaapkamer beneden. Het comfort van een appartement op de begane grond maar dan met veel extra ruimte boven. Kan zo met gemak een woning voor altijd zijn! Waarschijnlijk heb je een terras/tuintje?
Geniet er met volle teugen van en een update af en toe is zeker welkom!
RedRose fijn! En erg praktisch die badkamer en slaapkamer beneden. Het comfort van een appartement op de begane grond maar dan met veel extra ruimte boven. Kan zo met gemak een woning voor altijd zijn! Waarschijnlijk heb je een terras/tuintje?
woensdag 27 mei 2020 om 10:27
Wat een heerlijk nieuws! Geniet ervan, het is je gegundQiyara schreef: ↑27-05-2020 10:08Hoi allemaal,
Zo blij!

woensdag 27 mei 2020 om 13:42
Qiyara, wat een leuke update! Is je erg gegund na 5 jr dategedoe. En dan gelijk meteen goed, fijn zeg!
Heel hoopvol voor ons allemaal, hoe lang of kort je ook single bent. Het kan je ineens overkomen. Ik ga richting de 5 jaar en ben minimaal aan het daten maar ik vertrouw er op dat als het zo bedoeld is, er wel iemand komt. En anders is mijn leven nog steeds prima.
Heel hoopvol voor ons allemaal, hoe lang of kort je ook single bent. Het kan je ineens overkomen. Ik ga richting de 5 jaar en ben minimaal aan het daten maar ik vertrouw er op dat als het zo bedoeld is, er wel iemand komt. En anders is mijn leven nog steeds prima.
woensdag 27 mei 2020 om 14:07
Super leuke update Qiyara! Ookal is het nog kort, ik denk dat je inderdaad snel aanvoelt wanneer iets gewoon goed zit en oprecht is. Weer een bevestiging dat het altijd vanaf het begin goed moet zitten en geen twijfels!
Toevallig dat meerdere met huizen bezig zijn, de markt is nog even oververhit heb ik het idee.. Soms kan ik na 1 dag op Funda al geen bezichtiging meer krijgen. Volgende week heb ik 2 gepland. De reden voor mij is dat ik nu huur buiten de stad en graag iets in de stad wil kopen. Huur voelt soms beetje als weggegooid geld en de rente is erg gunstig. Mijn omgeving is daarnaast nu ook niet heel dynamisch en veel ouderen. Maar de stad betekend ook een hoop concurrentie en overbieden, ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Toevallig dat meerdere met huizen bezig zijn, de markt is nog even oververhit heb ik het idee.. Soms kan ik na 1 dag op Funda al geen bezichtiging meer krijgen. Volgende week heb ik 2 gepland. De reden voor mij is dat ik nu huur buiten de stad en graag iets in de stad wil kopen. Huur voelt soms beetje als weggegooid geld en de rente is erg gunstig. Mijn omgeving is daarnaast nu ook niet heel dynamisch en veel ouderen. Maar de stad betekend ook een hoop concurrentie en overbieden, ben heel benieuwd hoe het zal gaan!

woensdag 27 mei 2020 om 20:29
Wat is nu een leuke dating site voor mensen van rond de dertig die op zoek zijn naar iemand waarmee je echt kunt settelen (als hoofdprijs zeg maar)
Ik (man, 31) ben eigenlijk nooit verder gekomen dan Tinder, maar die app gaat gewoon niet werken voor mij. Te vluchtig en te oppervlakkig.
Het type waar ik op val zijn vrouwen die wel intelligent zijn, maar ook gewoon een fijn, nuchter karakter hebben. Mij wordt door anderen wel eens e-matching / inner cirkel aangeraden (voor hoger opgeleiden), maar die boodschap trekt mij niet zo, het op voorhand uitsluiten van niet hoog opgeleiden. Dat heeft wat elitairs waar ik jeuk van krijg.
Wat zijn nou leuke datingsites met leuke mensen? Vind het niet per sé erg om ervoor te betalen
Ik (man, 31) ben eigenlijk nooit verder gekomen dan Tinder, maar die app gaat gewoon niet werken voor mij. Te vluchtig en te oppervlakkig.
Het type waar ik op val zijn vrouwen die wel intelligent zijn, maar ook gewoon een fijn, nuchter karakter hebben. Mij wordt door anderen wel eens e-matching / inner cirkel aangeraden (voor hoger opgeleiden), maar die boodschap trekt mij niet zo, het op voorhand uitsluiten van niet hoog opgeleiden. Dat heeft wat elitairs waar ik jeuk van krijg.
Wat zijn nou leuke datingsites met leuke mensen? Vind het niet per sé erg om ervoor te betalen

woensdag 27 mei 2020 om 20:50
rond de 30 is juist tinder het medium denk ik.
Wat ik wel ok vind zijn
Tinder
Happn
The Inner Circle
en als vreemde outsider PAIQ. Outsider omdat je dan al blij bent als je iemand uit dezelfde omgeving treft..maar wel leuke, originele dingen als de mogelijkheid om een quiz te maken en zo contacten te krijgen en een fototoernooi. Dit terwijl je eigenlijk elkaars foto juist niet ziet bij paiq, pas na een bepaalde tijd chatten met elkaar worden de foto's zichtbaar.
Hoe luchtig of serieus het is..daar ben je zelf bij toch? Ik zie op Tinder vooral alle vrouwen melden dat ze geen ONS of FWB willen..lijkt mij vrij serieus dan toch?
Voor mij werkt lang chatten niet, vrij snel wat gaan drinken dan heb je geen tinder meer maar persoonlijk contact, en ook dat bepaal je mede zelf hoe luchtig of serieus dat is.
Wat ik wel ok vind zijn
Tinder
Happn
The Inner Circle
en als vreemde outsider PAIQ. Outsider omdat je dan al blij bent als je iemand uit dezelfde omgeving treft..maar wel leuke, originele dingen als de mogelijkheid om een quiz te maken en zo contacten te krijgen en een fototoernooi. Dit terwijl je eigenlijk elkaars foto juist niet ziet bij paiq, pas na een bepaalde tijd chatten met elkaar worden de foto's zichtbaar.
Hoe luchtig of serieus het is..daar ben je zelf bij toch? Ik zie op Tinder vooral alle vrouwen melden dat ze geen ONS of FWB willen..lijkt mij vrij serieus dan toch?
Voor mij werkt lang chatten niet, vrij snel wat gaan drinken dan heb je geen tinder meer maar persoonlijk contact, en ook dat bepaal je mede zelf hoe luchtig of serieus dat is.
woensdag 27 mei 2020 om 20:59
Ik sluit mij aan bij Tomcat, apps als tinder/happn/bumble zijn juist voor de dertigers populair en kan best leuke dates opleveren. Zelf ben ik ook het type wat jij omschrijft en zit ook op de dating apps voor wat serieus. Ook de laatste tijd leuke dates gehad met serieuze mannen, dus wellicht moet je jezelf er ook wat meer in openstellen en wat meer in de gesprekken investeren of voorstellen om af te spreken. Dat is toch de beste manier om erachter te komen of er een klik is
woensdag 27 mei 2020 om 23:04
Misschien heb ik het niet helemaal goed verwoord.tomcat schreef: ↑27-05-2020 09:30Als je geen kinderen hebt en je treft iemand die wel verwacht dat je een soort stiefmoeder wordt. Ja dat is heftig denk ik ja.
Mijn eigen insteek is meer dat je blij mag zijn als je iemand vindt waar je je leven mee kan en wil delen. En of dat iemand is om mee samen te wonen waar de kinderen ook dan om de week bij zijn, of iemand voor de weken dat de kinderen er niet zijn, of iets er tussenin.. Het ligt aan de persoon en de interactie.
Hoe dan ook zijn de kinderen mijn zorg, dat kan ik prima, daar zoek ik geen vrouw voor. Daarnaast ben ik om de week ook alleen en heb ik heel ander leven dan als de kinderen er zijn.
Die vrouw is er voor mij, en als ze leuk is met de kinderen de te beter, maar dat is geen toelatingseis om in mijn leven te komen.
Maar ik heb het juist als een hele bijzondere periode ervaren. Ik moest niks, maar groeide er langzaam in.
En ben ook echt van deze kinderen gaan houden durf ik wel te zeggen. Juist omdat het zo natuurlijk ging allemaal.
Klikte gewoon ook heel goed. Dus voelde ook niet als een opgave en zeker niet als 'stiefmoeder' oid.
En mijn ex was idd ook echt zo van het is mijn verantwoordelijkheid, mijn kinderen. Is meer zo gelopen.
Maar denk dat ik me wel kan vinden in jouw visie: het is maar net hoe het loopt, aan de persoon etc.
Is ook lastig te voorzien denk ik, na een scheiding hoe dat gaat lopen met een (langdurig) nieuwe relatie.
woensdag 27 mei 2020 om 23:12
haha tomcat, leuke vraag, nou weet niet of het 1 op 1 samenhangt.
Maar hadden anders op termijn samen wat gekocht, dus dan nu maar alleen een nieuwe stap! En dan zien we wel weer wat voor man erbij komt tzt
Maar mooier, groter en voor mij mijn 1e huis.
En vooral: toe aan een nieuwe stap denk ik.
Dus indirect hangt dit misschien wel samen ja
@Qiyara: wauw. dat klinkt echt super zeg. Fijn voor je! En ook fijn voor alle daters onder ons.. De liefde is er gewoon en het kan wel
Mooi dat alles zo goed gaat!
Waar heb je 'm opgepikt?
Al moet ik zeggen, dat ik juist na mijn laatste relatie dit ook zeker weet.
Dat ik het kan en goed het samen kan zijn.
Alleen het is niet met hem...
@redrose: nou dat lijkt me ook wel. Woonde je weer bij je ouders na je laatste break up, moet ik het zo zien?
Fijn dat alles opschiet met de verbouwing!
@vivi: ja bizar he, hoe dat gaat. Ik belde voor een woning (morgen pas op funda), kon nog net komen bezichtigen (buiten de stad!). Niet leuk meer.
@karratha: ik hoor om mij heen (30-35) dat Tinder juist wel veel gebruikt wordt, want lekker laagdrempelig, geen kosten, minder wanhopige types..
Kwestie van goed filteren denk ik. Zelf nog niet getest.
Eerst een huis dan een man is hier het plan
Het werkt voor mij beter als ie onverwachts komt, dan zoek ik er niet zoveel achter en dan opeens overvalt het me
Maar hadden anders op termijn samen wat gekocht, dus dan nu maar alleen een nieuwe stap! En dan zien we wel weer wat voor man erbij komt tzt

@Qiyara: wauw. dat klinkt echt super zeg. Fijn voor je! En ook fijn voor alle daters onder ons.. De liefde is er gewoon en het kan wel

Mooi dat alles zo goed gaat!
Waar heb je 'm opgepikt?

Al moet ik zeggen, dat ik juist na mijn laatste relatie dit ook zeker weet.
Dat ik het kan en goed het samen kan zijn.
Alleen het is niet met hem...
@redrose: nou dat lijkt me ook wel. Woonde je weer bij je ouders na je laatste break up, moet ik het zo zien?
@vivi: ja bizar he, hoe dat gaat. Ik belde voor een woning (morgen pas op funda), kon nog net komen bezichtigen (buiten de stad!). Niet leuk meer.
@karratha: ik hoor om mij heen (30-35) dat Tinder juist wel veel gebruikt wordt, want lekker laagdrempelig, geen kosten, minder wanhopige types..
Kwestie van goed filteren denk ik. Zelf nog niet getest.

Het werkt voor mij beter als ie onverwachts komt, dan zoek ik er niet zoveel achter en dan opeens overvalt het me

woensdag 27 mei 2020 om 23:14
donderdag 28 mei 2020 om 07:33
oh nee hoor, ik wist na mijn studie niet goed wat ik wilde en ik mocht maar een jaar op mijn oude studentenkamer blijven wonen. Toen ben ik bij mijn ouders ingetrokken om te sparen en vrij snel daar in de buurt een baan gevonden.Mikiniki schreef: ↑27-05-2020 23:12haha tomcat, leuke vraag, nou weet niet of het 1 op 1 samenhangt.
Het werkt voor mij beter als ie onverwachts komt, dan zoek ik er niet zoveel achter en dan opeens overvalt het me![]()
donderdag 28 mei 2020 om 08:22
Wauw een heel jaar... Ik denk ook dat het beter is om een paar maanden te wachten totdat we elkaar weer zien (de kans dat we elkaar tegenkomen in de stad, op het werk of bij een gezamenlijke vriend is aanwezig). Maar de drang om hem op te zoeken en het 'normaal'af te sluiten is zo sterk aanwezig. Gisteren kwam ik via via erachter dat hij al op Tinder zit. Terwijl hij zei dat hij dat nooit zou doen, nu een tijdje alleen wilt zijn, niet zomaar met een ander verder zal gaan etc etc. Ook al heeft hij dit recht, ik voel me verdrietig en alsof hij mij al vergeten is.Shiverrr schreef: ↑24-05-2020 16:12
@Lemon: Rot dat je relatie uit is. Ik snap dat je vrienden wil blijven met je ex en dat wilde ik ook. Want we waren goed uit elkaar gegaan. Maar dat werkt gewoon niet. Je kan elkaar beter een hele tijd niet spreken en dan later kijken of er een vriendschap in zit. Het zal eerst wel even heel lastig zijn, maar op de langere termijn beter. Wij hadden elkaar een jaar niet gesproken en zijn toen af en toe eens begonnen met bijpraten. En nu praten we regelmatig gewoon als vrienden.
donderdag 28 mei 2020 om 09:00
Dat is nooit leuk om te horen natuurlijk zoiets!lemon84 schreef: ↑28-05-2020 08:22Wauw een heel jaar... Ik denk ook dat het beter is om een paar maanden te wachten totdat we elkaar weer zien (de kans dat we elkaar tegenkomen in de stad, op het werk of bij een gezamenlijke vriend is aanwezig). Maar de drang om hem op te zoeken en het 'normaal'af te sluiten is zo sterk aanwezig. Gisteren kwam ik via via erachter dat hij al op Tinder zit. Terwijl hij zei dat hij dat nooit zou doen, nu een tijdje alleen wilt zijn, niet zomaar met een ander verder zal gaan etc etc. Ook al heeft hij dit recht, ik voel me verdrietig en alsof hij mij al vergeten is.

donderdag 28 mei 2020 om 09:09
Wat is normaal afsluiten? Het afsluiten zit toch gewoon in uitspreken dat het over is? Elkaar blijven zien en spreken is niet afsluiten, heeft geen zin en zoals je zelf ervaren hebt worden er tijdens die gesprekken vooral dingen gezegd die de ander wil horen en niet wat er echt in iemands hoofd omgaat.
Afsluiten is aanvaarden dat het uit is, afstand nemen, van elkaar los komen, je eigen leven weer oppakken en verder gaan.
Als jullie gezamenlijke vrienden hebben zeg hen dan dat je niets over hem wil horen, dat je er geen boodschap aan hebt om te weten waarmee hij bezig is.
Veel sterkte.
Afsluiten is aanvaarden dat het uit is, afstand nemen, van elkaar los komen, je eigen leven weer oppakken en verder gaan.
Als jullie gezamenlijke vrienden hebben zeg hen dan dat je niets over hem wil horen, dat je er geen boodschap aan hebt om te weten waarmee hij bezig is.
Veel sterkte.
donderdag 28 mei 2020 om 09:19
Dank je wel Mikiniki! Ik voel me vrijwel iedere dag nog erg down. Wel druk met werk, maar mijn gedachten blijven zo vaak richting hem gaan. Waarom hij zomaar vanuit het niets ruzie zocht en al het contact afkapte. Ik voel nu ook echt het gemis; ruim anderhalf jaar lang iedere dag contact gehad en we zagen elkaar ook vaak in de week. Naar opeens sinds nu anderhalve week helemaal niets. Niet te geloven hoeveel pijn zoiets doet

Leuk om te lezen dat hier singles op huizenjacht zijn. Ik ook sinds begin dit jaar. Promotie gehad op werk waardoor ik nu veel toeslagen kwijt raak ivm mijn stuk hogere jaarinkomen. Netto houd ik helaas minder over maar vind ik totaal niet erg want verdien het liever zelf dan dat ik mijn hand moet ophouden bij de BD. Dus ik dacht met goede moed: nu kan ik gaan kopen ipv huren. Blijkt dat wat ik aan hypotheek kan krijgen echt te weinig is voor een beetje een leuk huis (lees: een huis waar niet alles aan verbouwd moet worden omdat daar sinds de jaren vijftig niets aan gebeurd is). Dus dat was wel een flinke teleurstelling. Wil zo graag een echt huis met een tuin voor mij en mijn dochter.... Dat binnen zitten met dit weer (wanneer ik werk en er niemand is om mee te spelen) is voor haar ook niet leuk. Maar ik blijf rondkijken, wie weet kom ik toch wat leuks tegen ooit.
@tomcat, meedoen aan First Dates, wat ontzettend leuk! En spannend! Tja het treffen van iemand zonder kind...ik zat in die situatie. Hij had er goed over nagedacht en accepteerde het feit dat ik een kind had. Doordeweeks draait alles om mijn dochter en in de meeste weekenden is zij bij haar vader. Dan heb ik ook een ander leven. Dat leven deelde ik met hem en ik heb nooit aan hem gevraagd of van hem verwacht dat hij mee moest doen met de doordeweekse dingen. Na anderhalf jaar te horen krijgen dat hij toch geen vriendin met een kind wilt, is echt veel om te verwerken. Weet nu even niet zo goed hoe ik straks verder moet daten. Wel of niet mijn kind bij diegene betrekken? Ik vind dat dat niet nodig is, het gaat immers om mij. Als diegene er voor open staat, prima. Maar ik ben niet op zoek naar een stiefvader voor mijn kind. Het ligt inderdaad aan de persoon en hoe je op elkaar afstemt. Of je uiteindelijk een gezin wilt vormen of er bewust voor kiest om elkaar alleen te zien wanneer er geen kind thuis is.
@Qiyara, wat enorm fijn voor je, super veel geluk samen!
Normaal afsluiten....tegen elkaar kunnen zeggen dat het helaas niet werkt. Elkaar veel geluk gunnen, knuffel geven en weggaan. Zoiets haha.Attraverso schreef: ↑28-05-2020 09:09Wat is normaal afsluiten? Het afsluiten zit toch gewoon in uitspreken dat het over is? Elkaar blijven zien en spreken is niet afsluiten, heeft geen zin en zoals je zelf ervaren hebt worden er tijdens die gesprekken vooral dingen gezegd die de ander wil horen en niet wat er echt in iemands hoofd omgaat.
Veel sterkte.
Wat ik me verder afvraag: zien jullie geen bezwaar tegen daten in Corona tijd? Houden jullie eerst afstand en als het klikt, wordt er dan gewoon gezoend? Vind het leuk om te lezen dat er gewoon gedate wordt. De singles in mijn omgeving zijn allemaal tijdelijk gestopt met daten vanwege Corona.
donderdag 28 mei 2020 om 11:37
Ik snap dat op zich wel, dat je het wil afsluiten.
Dus toch even zo'n gesprek dat het goed is zo, wat je waardeerde in elkaar en dat je elkaar het beste gunt. Beetje closure ofzo.
Ik heb dat iig wel als prettig ervaren.
Maar daar heb je wel beide partijen voor nodig (en een fijne gesprekspartner).
Ik denk als de ander daar geen behoefte heeft, je het toch zelf een plekje moet geven. Bv brief schrijven (niet versturen!) of dat soort dingen.
Dus denk ook persoonlijk. De ene zegt alles afkappen en door, de ander daar wat tussenin.
Lijkt me wel pittig Lemon, dat je hoort dat hij al op Tinder zit.
Maar ja, dat heeft niks met zijn gevoelens voor jou te maken. Eerder dat hij afleiding wil zoeken. Denk ik.
Nu eerst even goed voor jezelf zorgen en de toekomst (wat voor man, kind wel/niet betrekken) zie je later wel weer
@redrose: Ah op die manier. Dan snap ik m helemaal Haha.
Sparen is natuurlijk fijn, maar een eigen plek ook.
Dus toch even zo'n gesprek dat het goed is zo, wat je waardeerde in elkaar en dat je elkaar het beste gunt. Beetje closure ofzo.
Ik heb dat iig wel als prettig ervaren.
Maar daar heb je wel beide partijen voor nodig (en een fijne gesprekspartner).
Ik denk als de ander daar geen behoefte heeft, je het toch zelf een plekje moet geven. Bv brief schrijven (niet versturen!) of dat soort dingen.
Dus denk ook persoonlijk. De ene zegt alles afkappen en door, de ander daar wat tussenin.
Lijkt me wel pittig Lemon, dat je hoort dat hij al op Tinder zit.
Maar ja, dat heeft niks met zijn gevoelens voor jou te maken. Eerder dat hij afleiding wil zoeken. Denk ik.
Nu eerst even goed voor jezelf zorgen en de toekomst (wat voor man, kind wel/niet betrekken) zie je later wel weer

@redrose: Ah op die manier. Dan snap ik m helemaal Haha.
Sparen is natuurlijk fijn, maar een eigen plek ook.