Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Shiverrr schreef:
06-07-2020 17:52
@Julus: Jammer dat je geen romantische klik voelde, maar wel zo eerlijk dat je het gelijk hebt aangegeven. Al zijn dat niet de leukste gesprekken.

@Attra: Echt leuk voor je dat het zo goed gaat!

Ik ben toch eens op paiq gaan kijken met die quizzen en kwam er achter dat je gewoon zelf kan kijken welke je wil doen en je ziet gelijk waar ze ongeveer wonen. Super handig! Dus ben benieuwd of hier wat tussen zit.
Yup! En als je er zelf eentje maakt krijg je vast veel reacties. Je ziet dan gelijk hoe oud iemand is en waar hij woont. Lekker uitzoeken op wie je wil reageren. Ben benieuwd!

Bij mij blijven de reacties komen. Voelt als luxe :-D
noumoe2019 schreef:
06-07-2020 18:19
Dat paiq klinkt eigenlijk best wel leuk, maar begrijp dus dat je in eerste instantie geen foto te zien krijgt. Ergens best leuk, gewoon eerst even aandacht voor de innerlijke mens.

Jammer @julus dat paiq-date nr 1 niets was, maar wel goed dat het meteen duidelijk voor je was en je dat meteen duidelijk hebt gezegd. Belangrijk, maar ook echt beetje kut om dat zo’n lieverd aan te moeten doen. Hoop dat de rest, of vooral: die ene speciale, van de quizdeelnemers je hart sneller doet kloppen. Hou ons op de hoogte.

En jij, @attraverso, verliefd, genieten...dat klinkt...bijzonder fijn. Wat heerlijk voor jou (eh jullie!)

Hier vooral druk met klussen, spullen inpakken en regelzaken. Word zo blij van deze nieuwe plek, dit nieuwe hoofdstuk. Over de liefde: na donderdagdate het weekend nog even gebeld, hoewel bijzonder leuk en fijn hou ik toch even slag om de arm. Hij is nu ruim 2 weken met zijn kinderen op vakantie en appen weinig. Gek hoe dit dan ook meteen uitwerking heeft op mijn gevoel. Kreeg een bos rozen (besteld) op mijn nieuwe adres uit australie, meteen ook weer wat fijne memories ineens, beetje heimwee ook.
Hoe dan ook; hier wisselt het maar heb prima klus/ verhuisafleiding
Klopt, geen foto maar je kunt dus zoveel quizzen maken van mannen als je wil en er zelf ook meerdere maken die zij kunnen beantwoorden.

Wow! Een bos rozen van je vlam, hoe attent ! En heerlijk dat je je kunt storten op je nieuwe paleis. Fijn dat het bevalt. Welkome afleiding voor jou en voor je het weer is hij weer terug.
Dit is wel grappig:

Een hele tijd geleden heb ik gemaild met een man van Ematching. Zijn nickname en beroep onthield ik vanwege opvallend. Het hield op doordat ik na doorvragen te horen kreeg dat hij nog getrouwd was dus gelijk exit.

Onlangs kreeg ik via Paiq contact met iemand die een nickname had die lijkt op die van hierboven. We appten maar ik ben afgehaakt.

Daarna zag ik op Ematching dat nr 1 mij weer bekeken had en ik vroeg me al af of het dezelfde man was (2).

Zojuist reageerde een man op de quiz. Zegt ie: volgens mij hebben wij ooit gemaild... en jaaaaaaa hoor! Weer dezelfde man maar met weer een andere naam.

Bizar toch? Ik: ben je nog steeds getrouwd :-D
@Julus: hahahaha wel een goede eerste vraag van je :rofl: Maar wel bijzonder hoor nog steeds op datingsites als je getrouwd bent.

@Vivi: Je hebt PM.
Ja kom nou! Hij was toen getrouwd en hij weet dat ik daar niks mee wil. Hij lulde er mooi omheen. En krijg net bericht dat ik de moeite waard ben om beter te leren kennen ( hij weet hoe hii moet paaien). Maar: nee dank je. Hoe wanhopig is hij? Er zijn meer mannen die alvast nieuwe schoenen zoeken voordat ze de oude op MP zetten. Die tref je helaas ook.
Whaha Julus, wat bijzonder dat zulke personen het dan toch altijd blijven proberen.. Maar genoeg aandacht zo te horen 😁 Zou leuk zijn als er weer iemand tussen zit met wie het klikt.

@Noumoe, bosje bloemen van je vorige date uit Australië? Dat is wel heel attent van hem zeg! Of huidige date? Kan me voorstellen dat op gegeven moment alles weer even zakt en nu aan het focussen bent op huis. Hopelijk zien jullie elkaar weer snel.

@Flaffy, hoe is het met jou? Hopelijk niet meer verdrietig.

@Shiverr, je hebt PB terug!

Ik ga morgenavond weer afspreken met mijn date, gaat best vlot zo! Spannend weer uiteraard, leuk om elkaar weer te zien maar dan wordt het ook steeds meer ‘echt’. Nu is het nog redelijk veilig, heb m’n gevoelens en grenzen goed onder controle. Andere kant moet ik het ook gewoon loslaten en genieten, qua intimiteit vind ik het nog te vroeg maar wel genieten van elkaars gezelschap uiteraard. Wil seks niet persé heel lang uitstellen, maar na mijn vorige ervaringen ben ik wel wat meer huiverig en eerst het gevoel hebben dat iets goed zit.
Ik blijf hoopvol Vivi en ondertussen geniet ik sowieso.

Fijn dat je hem morgen weer ziet. Er komt vanzelf een moment waarop het er van komt omdat het voor jou het juiste moment is. Ik vind zo'n opbouw het leukste. Met mijn ex ging het ook heel rustig en op de 5de date hadden we seks. Opbouw van spanning, love it! Enjoy!
@Vivi, hier gaat het best goed. Na zondag (toen hij het vertelde) niet meer verdrietig geweest. Het gemis is er nog wel en denk nog wel vaak aan hem, maar ook dat wordt wel minder. Al heb ik hem wel zaterdagnacht in een dronken bui een appje gestuurd en sindsdien hebben we een aantal berichten over en weer gestuurd, tot hij ineens begon over te willen knuffelen, en hoewel ik dat stiekem ook wil ga ik dat niet doen.

Leuk Vivi, weer een date. Juist wat langer wachten met intimiteit kan ook fijn zijn, net wat julus zegt spanning opbouwen. Dat zal hij vast geen probleem vinden en anders weet je ook gelijk wat zijn intenties zijn. Wat gaan jullie doen?

Jammer Julus dat de romantische klik mistte. Maar in ieder geval weer een ervaring rijker. En Paiq is wel helemaal jouw ding geloof ik :)

Attra, wat leuk om te lezen! Daar word ik blij van :D Zoals het zou moeten zijn.
@Vivi: Wat gaan jullie doen? Maar volgens mij heb ik het al eerder gezegd, hoe het bij jou gaat, volgens mij wil iedereen wel dat het zo verloopt! En ik denk dat het ook niet erg is om even met seks te wachten. Bedoel, als hij je echt leuk vindt, dan vindt hij dat ook geen probleem lijkt me.
Nog geen plannen gemaakt eigenlijk, hij probeerde me gisteravond te videobellen maar had gemist en alleen wat kort geappt dat vanavond beste uitkwam. Dat heb ik bevestigd en vanochtend vanuit hem nog geen voorstel qua tijd of plan. Wellicht wil hij nu dat ik iets verzin (hij had vorige keer alles geregeld), maar weet ook nog niet wat haha. Draaien geen leuke films, thuis voorstellen vind ik ook weer mwah. Misschien stel ik voor om de auto te pakken ergens naartoe of toch maar thuis een film met hapjes 😁
Woon je vlakbij een strand, of duinen?
Of ergens in een stad beetje slenteren en daar een drankje doen?
Mijn date van zondag is niet doorgegaan. Denk toch dat mijn onderbuik gevoel juist was. Hij zou in de avond bellen, heeft hij niet gedaan. Gisteravond zou hij zeker weten bellen, ook niet gedaan. Dus dan is het voor mij klaar. Heb hem verwijderd uit mijn telefoon. 10 min later kreeg ik een app. Niet meer op gereageerd. Ben geen speel bal.

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin mee geweest naar een speeddate. Van de 10 vond ik er wel 1 oké. Heb er over 1.5 week een afspraak mee. Vind het wel fijn dat ik hem al gezien heb.
We zullen zien. Verwacht niks, maar geef het wel een kans.
Dat heb ik ook vaker meegemaakt: ik verwijderde een nummer en kreeg toen ineens wel een app: ik zie je foto niet meer? Nee eikel, inderdaad. Zulke mannen kunnen het niet hebben als jij ze niet meer wil.

Leuk, speeddate! Dat is ook een manier. Wie weet..
Het gaat toch donderdagavond worden, had al beetje idee omdat hij wat afwezig was en heeft helaas druk met werkverplichtingen. Gelukkig stelde hij wel gelijk donderdag voor en gaat een activiteit regelen! Ook wel wat leuker dan last minute iets verzinnen, ik ben sowieso niet zo gek op dingen heel spontaan doen 🙈 Zo kabbelen we lekker door, alweer maandje geleden sinds eerste contact.

@Snow, jammer dat niet doorging zondag maar wel goed om niet meer op z’n appje in te gaan. Genoeg kansen gehad. Zo zie je maar dat je onderbuikgevoel altijd goed zit! Leuk van dat speeddaten, heb je elkaar in ieder geval keer gezien en wie weet kan er iets opbloeien.

@Flaffy, goed dat je niet bent ingegaan op zijn uitnodiging! Ook beetje laf van hem eigenlijk.. Niet verliefd, heeft het afgekapt maar vervolgens wel iets bij je gaan proberen als een soort FWB. Zou er gelijk ook klaar mee zijn eigenlijk, goed dat je geen verdriet meer hebt.

@Julus, al iemand die er tussen uitspringt op Paiq?
Snap dat ook nooit zo Snow, laat iemand dan weten dat er geen gevoel bij zit.
Lijkt net of je dan op de reserveplank staat ondertussen.
Doe je goed om de eer aan jezelf te houden, je wacht niet als een koel flesje Icetea in de koeling tot je 'afgenomen' wordt.

Ik lees dat Paiq ontdekt is, zeker een leuke site en toch iets meer persoonlijk dan een swipe app.
Ik heb er zeker leuke vrouwen leren kennen, mijn laatste relatie ook via Paiq ontmoet.
Vaak op grotere afstand, de afstand tussen ons was 130 km enkele reis.
Ergens kriebelt het maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om dat gedoe weer opnieuw te moeten doorlopen haha.
Maarja, er gebeurd zo weinig op dat vlak uiteraard.
mats schreef:
07-07-2020 19:11
Snap dat ook nooit zo Snow, laat iemand dan weten dat er geen gevoel bij zit.
Lijkt net of je dan op de reserveplank staat ondertussen.
Doe je goed om de eer aan jezelf te houden, je wacht niet als een koel flesje Icetea in de koeling tot je 'afgenomen' wordt.
Het grappige is dat dit de eerste date zou zijn, en hij er zoveel zin in had. Om vervolgens zo raar te doen. Dan hou ik idd de eer aan mezelf, en dan heb ik er ook snel tabak van.
Stom he, eerst zo enthousiast zijn en daarna niks.

Ik ben in contact met iemand die leuk op mijn quiz gereageerd had. Ik mag elke dag 1 gratis contact toevoegen en met deze heb ik een goede klik.
We denken hetzelfde over dingen, het gesprek verloopt dus heel erg soepel.
Niet direct een wow van mijn kant mbt zijn foto, maar hij heeft iets. We gaan het meemaken.

Vivi, weet je al wat hij bedacht heeft?

Mats, ik snap wel dat je geen trek hebt in weer het hele datingriedeltje. Zit je weer op Paiq? Leuk dat je je ex daar hebt gevonden, het is dus een goed medium voor jou.

Hebben jullie ook een herfstgevoel?
Julus schreef:
08-07-2020 16:10
Stom he, eerst zo enthousiast zijn en daarna niks.

Ik ben in contact met iemand die leuk op mijn quiz gereageerd had. Ik mag elke dag 1 gratis contact toevoegen en met deze heb ik een goede klik.
We denken hetzelfde over dingen, het gesprek verloopt dus heel erg soepel.
Niet direct een wow van mijn kant mbt zijn foto, maar hij heeft iets. We gaan het meemaken.

Vivi, weet je al wat hij bedacht heeft?

Mats, ik snap wel dat je geen trek hebt in weer het hele datingriedeltje. Zit je weer op Paiq? Leuk dat je je ex daar hebt gevonden, het is dus een goed medium voor jou.

Hebben jullie ook een herfstgevoel?
We gaan morgenavond naar soort foodhal waar je ook diverse spellen hebt, wel leuke manier om elkaar weer beter te leren kennen! Het contact loopt goed en merk dat hij enthousiast is, het is bijna even wennen haha. Zou leuk zijn als keer van beide kanten goed voelt 😁

Hij had vanmiddag nog gevraagd om elkaar na werk even te zien, hij vond leuk om me te zien. Dit las ik pas net, ben niet zo’n apper en niet gedacht dat hij nog iets zou voorstellen. Net pas gereageerd; hij zou wel denken; ‘ze speelt wel erg hard to get of interesseert haar niet’ 🙈 Morgen maar even rechtzetten haha.
Vivi3338 schreef:
08-07-2020 22:03
We gaan morgenavond naar soort foodhal waar je ook diverse spellen hebt, wel leuke manier om elkaar weer beter te leren kennen! Het contact loopt goed en merk dat hij enthousiast is, het is bijna even wennen haha. Zou leuk zijn als keer van beide kanten goed voelt 😁

Hij had vanmiddag nog gevraagd om elkaar na werk even te zien, hij vond leuk om me te zien. Dit las ik pas net, ben niet zo’n apper en niet gedacht dat hij nog iets zou voorstellen. Net pas gereageerd; hij zou wel denken; ‘ze speelt wel erg hard to get of interesseert haar niet’ 🙈 Morgen maar even rechtzetten haha.
Klinkt helemaal leuk! En als je het recht zet snapt hij dat vast wel. Veel plezier morgen!
Klinkt erg leuk Vivi, zowel de date als het feit dat hij je graag had willen zien!
Hij weet vast al dat je niet een enorme apper bent en anders nog een keer uitleggen.
Veel plezier straks Vivi!

Nog updates van iemand?
Ik heb me aangemeld bij nmlk. Was het vergeten maar nu echt aangemeld omdat er toch best veel wordt georganiseerd. Ben benieuwd.

Hoe gaat het met je date?
Vivi fijne avond samen!
Julus schreef:
09-07-2020 17:28
Ik heb me aangemeld bij nmlk. Was het vergeten maar nu echt aangemeld omdat er toch best veel wordt georganiseerd. Ben benieuwd.

Hoe gaat het met je date?
Al veel over gehoord. Is dat niet een select groepje waar je moeilijk bij aangesloten raakt of vergis ik me met een andere app?

Alles dik in orde :flirting:
Vivi, veel plezier! Hij is in ieder geval lekker enthousiast.
En Attra, leuk leuk! :heart:

Hier is er iemand die met me op date wil, maar weet nog niet of ik daar al zin in heb. Misschien leuk voor over een tijdje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven