Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Cecilie schreef:
13-08-2020 20:20
Ik vind het juist mooi dat je zegt: "Als ik er nu voor ga hoop ik ook dat zij het is." Je handelt daar ook naar. Het is alleen zo jammer dat je zo aan jezelf twijfelt.
Ik deed om dezelfde reden het tegenovergestelde en dat is me heel slecht bevallen.
Toen ik 31 was (nu 53) twijfelde ik nog veel meer aan mezelf dan nu. Erg veel zelfvertrouwen heb ik nooit gehad en daar heb ik nu wel vrede mee. Maar ik realiseer me dat ik zo verbijsterd was en verguld ook door de aandacht die ik toch wel kreeg dat ik me in foute relaties stortte. Ik stak mijn kop in het zand, wilde niet zien dat het niet verstandig was met een dergelijke man in zee te gaan. Ik registreerde het wel, maar ik deed er niets mee. De behoefte aan leuk gevonden worden was groot omdat ik mezelf niet leuk vond.
Nu is dat niet meer zo, natuurlijk word ik nog steeds graag aardig gevonden en zelfs aantrekkelijk en boeiend, maar heel veel maakt het me niet meer uit.

Op datingsites wordt zoveel gevraagd aan capaciteiten en eigenschappen van de ander, ik heb ook nooit dat ik denk: "Daar ga ik op reageren, zo ben ik precies!" Ik mis altijd een hele hoop!
Vroeger blufte ik in de hoop dat ik goed gevonden zou worden. Nu niet meer, ik heb de neiging mezelf zo oninteressant mogelijk te maken..
Interessant om te lezen :) Maar jij twijfelde op die leeftijd dus kennelijk niet echt aan jezelf, of je wel een geschikte / leuke partner was? Maar meer aan je uiterlijk ofzo? Dat het hebben van een relatie/ krijgen van aandacht een soort bevestiging voor je was, waardoor je zekerder van jezelf werd?

Ik hoop ook wel een beetje dat het met de tijd minder wordt. Al moet het ook niet té lang duren, want heb wel de wens voor een huisje, boompje, bestje. Maar precies wat je zegt : de eisen zijn tegenwoordig zo hoog. Nu gebeurt het bij mij best regelmatig dat vrouwen mij leuk vinden. Al zeg ik het zelf ; ik ben ook geen lelijke verschijning. Ook lang enzo. En ik weet dat ik in eerste instantie ook de uitstraling heb van een joviale, vriendelijke en sociale vent. Maar ik denk toch dan al snel : ik ben niet zo leuk als jij denkt. Ik merk dat de verwachtingen die vrouwen van mij hebben, onrealistisch zijn. In de praktijk heb ik soms best een moeilijk karakter bij vlagen. Ik ben ook niet per sé de goedlachse vriendelijke goedzak die ze vaak denken dat ik ben maar kan juist best koppig zijn en kan snel geirriteerd zijn als dingen niet lopen zoals ik wil. Daarnaast komt mijn eerste indruk socialer over, dan ik in feite ben. Ik denk ook al snel : ik ben te saai. Een feestje, reis, festivalletje op z'n tijd vind ik best leuk, maar kan ook een weekend thuis op de bank zitten.

Dus door al die twijfels, hoge eisen die ik met name aan mezelf stel, durf ik er eigenlijk niet aan te beginnen. Ik wil me niet aan iemand hechten, en dat ik dan faal ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
13-08-2020 18:15
Maar krijg jij niet van iedere man die jou wel ziet zitten de zenuwen? Of is er nog een kans dat je juiste jouw behoeftes 'wakker kust' :-D ?


Tegen iemand aanlopen is ook voor mij altijd de manier geweest. Er waren hier steeds feesten, festivals, leuke concerten, maar sinds een half jaar is het dus doodsaai in de stad geworden :(
Ik heb het idee inderdaad wel dat ik van iedere man die me ziet zitten de zenuwen krijg :$ maar ik hóóp van harte dat dit bij dé man anders zal zijn.
Tot die tijd ga ik er wel mee aan de slag in de vorm van een psycholoog, heb ik besloten.

Het lijkt erop dat ik mannen al snel in de friendzone plaats. En daar komen ze dan ook niet meer uit. Waaronder één van mijn beste vrienden. 11 jaar geleden kort een relatie met hem gehad. Daarna vrienden gebleven. Ik weet dat hij meer voor me voelt....Ik zou willen dat ik die gevoelens zou beantwoorden.

Tja, geen makkelijke tijd om nu iemand in het wild tegen te komen. Nu ik voor kindlief niet meer thuis hoef te blijven, was het plan wat vaker op pad te gaan, maar helaas...
Vlak voor corona wel naar een 80's party geweest, maar qua mannen was dat niet zo'n succes. Of ik had voor een 'jonkie' moeten gaan :hyper:

Ik moet mijn enthousiaste 'dateman' van afgelopen week nog kenbaar maken dat ik minder enthousiast ben.... :|
Alle reacties Link kopieren
Karratha, ik herken me in wat je schrijft. Ik ben soms bang dat mannen te hoge verwachtingen van me hebben. En dat ik daar dus niet aan kan voldoen. Ik had dit vroeger nooit. Niet dat ik zo zelfverzekerd was, maar ik dacht daar verder niet over na.

Het vertrek (in de trant van: hij gaat een pakje sigaretten halen en 'verdwijnt') van vader van kind heeft denk ik diepere sporen achter gelaten dan ik had verwacht. Geen verdriet ofzo om hem (dat is hij niet waard), maar het heeft iets met mijn, al wankele, zelfvertrouwen gedaan. Ik vermoed dat ik méde daardoor een 'opbloeiende romance' al afbreek voordat het echt een kans krijgt.

Ik ga dit voer laten zijn voor een psycholoog....
Antoon69 schreef:
13-08-2020 17:55
Dat was waarin Linda de Mol zei veranderd te zijn na de menopauze. Er voor maakte ze altijd (onbewust) een snelle scan van de aanwezige mannen als ze ergens binnen kwam. Gewoon automatisme, je wist nooit.
Dat had ze na de menopauze dus niet meer. De urgentie was weg. Ook vindt ze haar relatie leuk, maar als het ooit uitgaat is het ook prima.
Je behoefte neemt af als je ouder wordt (ook die van mij) en zonder behoefte zijn er natuurlijk vooral nadelen.
Ben jij een man of een vrouw? Ik ben al lang uit de menopauze maar ik herken niets van wat jij en Linda de Mol zeggen. Net als voor de menopauze vind ik alleen leven heerlijk, maar ook na de menopauze ( drie keer hetzelfde woord in twee zinnen) scan ik nog altijd de ruimte die ik betreed op beschikbare mannen.
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
13-08-2020 20:32

Dus door al die twijfels, hoge eisen die ik met name aan mezelf stel, durf ik er eigenlijk niet aan te beginnen. Ik wil me niet aan iemand hechten, en dat ik dan faal ofzo.
Ik heb niet alles gelezen, maar dit lijkt me een beetje op afwijzingsangst ? Zou dat kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
13-08-2020 20:01
Ik zeg zeker niet dat je niets te bieden hebt. Dat kan ik natuurlijk ook helemaal niet beoordelen.
Maar het enige wat ik bedoel aan te geven, is dat het misschien een idee kan zijn om eens stil te staan bij wat jij te bieden hebt, en
in hoeverre dat past bij het type persoon dat jij zoekt. Jij wil neem ik aan zelf ook een gelijkwaardige relatie, niet dat een man alleen voor
jou moet zorgen en ''achter je moet staan'', terwijl dat andersom misschien minder het geval is (weet niet of dat echt zo is hoor).


MAar in de prakijk is dat wel vaak waar het fout gaat, een irreeel beeld hebben van jezelf en je potentiele partner.
Ik reageerde ook iets te fel 😀

Diverse gebeurtenissen in mijn leven waaronder de dood van mijn ouders, toen ik in de dertig was heb ik alleen gedragen.
Ik heb geen familie waar ik verder op kan terugvallen. Natuurlijk mijn vrienden, maar ik miste toch een maatje. Soort van thuisbasis

Misschien zie ik dat te rooskleurig. Ik heb de ervaring niet...heb het alleen moeten doen.

Ik zoek een gelijkwaardige relatie. Voor elkaar zorgen en er zijn. Elkaar stimuleren, maar ook elkaar de ruimte te geven.
Ik zoek ook geen evenbeeld van mij zelf.
Wel leuk als we gemeenschappelijke interesses hebben.

En ja er moet wel een aantrekkingskracht zijn haha

Ik ben een verzorger en een regelaar. Ook in mijn werk. Loyaal.

Maar ik zoek geen zorgproject.

Ik wil mijzelf niet meer kwijtraken zoals ik dat ben geweest in mijn laatste relatie. Iets wat erin sloop. Waarvan ik nu denk....hoe dan...
Al kijk ik er nu soms met humor op terug als ik een voorbeeld aanhaal.
Ik ben daar sterker uitgekomen, maar het blijft een zwak punt.
Julus schreef:
13-08-2020 19:46
Herkenbaar. Bij mij is de behoefte er ook nog amper. Ik vind het jammer maar het heeft weinig zin om te zoeken als de behoefte ontbreekt. Want dan ben ik minder bereid om te investeren.

Ja weinig behoefte meer helpt niet mee denk ik. Maar zo'n teruggetrokken bestaan in je eentje als gepensioneerde, waarbij het enige wat je doet een beetje voor jezelf zorgen is, zie ik echt als een soort laatste levensfase, waar ik nog niet aan toe ben. Mijn eigen moeder was er zo een. En ik vind dat ze dingen gemist heeft.

De manier om het leven nog een keer te vieren is voor mij toch met zijn tweeen. En liefst door verliefd te worden of van iemand echt te houden.

Ik kan me ook best voorstellen dat je als vrouw op latere leeftijd of na de overgang voor een vrouwelijke levenspartner kiest. Zo'n Erika Terpstra en dan samen lekker aangeschoten mooie reizen maken. Geen mannen-gedoe meer en hartstikke gelukkig. Doen veel vrouwen dat?
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 14-08-2020 02:56
6.54% gewijzigd
Waterman26 schreef:
13-08-2020 21:43
Ben jij een man of een vrouw? Ik ben al lang uit de menopauze maar ik herken niets van wat jij en Linda de Mol zeggen. Net als voor de menopauze vind ik alleen leven heerlijk, maar ook na de menopauze ( drie keer hetzelfde woord in twee zinnen) scan ik nog altijd de ruimte die ik betreed op beschikbare mannen.
Het zal zeker niet voor iedereen gelden en er is ook weinig gemiddelds aan jou toch?
Alle reacties Link kopieren
@Ammenooitniet, ben benieuwd hoe het met jou en je date gaat! Hopelijk voel je je iets minder onzeker, blijft altijd spannend de beginfase.

Even wat luchtigs, ik zie mijn date vanavond weer 😁 Eerst hapje eten, daarna een activiteit door hem geregeld en dan voor eerst bij hem slapen. Hij heeft 2 huisgenoten, dus was altijd wat fijner als hij bij mij was. Ben heel benieuwd! Afgelopen dagen merk ik weer meer betrokkenheid, maar wil alsnog wel aankaarten dat de frequentie wel wat meer mag. Zou toch nog steeds wel fijn zijn als hij kan helpen met de verhuizing en achterburen worden ;-)

@Julus, jij weer leuke activiteiten gepland?
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn weekend Vivi! En iedereen natuurlijk....
Alle reacties Link kopieren
Fijn weekend allemaal!

Ik had zelf vandaag even een baaldag. Ik weet dat het leven niet alleen draait om het vinden van een leuke partner. Maar inmiddels begin ik het echt jammer te vinden dat ik niet meer dan een eerste date voor elkaar krijg. Mijn laatste date ghosten me (schrijf ik dat zo?). In iedergeval ik vind het jammer dat er geen enkele man is waarmee het zo klikt om meerdere dates mee te hebben of gewoon een leuke tijd. Baal momenten mogen er zijn, zo op zijn tijd. Ik denk dat elke single hier dit gevoel wel kent.
Ik heb nu ook een vriend. En ik voelde me meteen goed betreft gevoel. Geen vraagtekens of moeilijk gedoe met afspreken.
Als een man echt voor je gaat dan merk je dat ook meteen. Bepaalde verhalen hier, en ook wat dates uit mijn verleden heb ik ook mijn vraagtekens bij.
Merk alleen wel dat ik het moeilijk vind om mijn hart weer te geven. Ik zeg soms kwetsende dingen om hem op afstand te houden. Heel fout, maar mijn muur is moeilijk af te brokkelen.
Voor de rest voelt het wel fijn, en we zien wel hoe het loopt.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkigworden ja dat is heel herkenbaar hoor. Ben ook zelden voorbij 1 of 2 dates geraakt maar ik ervaarde de dates op zich dan wel vaak als aangenaam, zelfs leuk. Ook al wist ik snel dat er niet meer inzat.

Snow Die kwetsende dingen zeggen om hem op afstand te houden, pas daar mee op. Want meestal heb je een bepaald krediet wat telkens een beetje vermindert en op de duur kan hij het zat zijn en wegrennen. Ik zou het alleszins niet (blijven) pikken.
Attraverso schreef:
14-08-2020 19:12
Gelukkigworden ja dat is heel herkenbaar hoor. Ben ook zelden voorbij 1 of 2 dates geraakt maar ik ervaarde de dates op zich dan wel vaak als aangenaam, zelfs leuk. Ook al wist ik snel dat er niet meer inzat.

Snow Die kwetsende dingen zeggen om hem op afstand te houden, pas daar mee op. Want meestal heb je een bepaald krediet wat telkens een beetje vermindert en op de duur kan hij het zat zijn en wegrennen. Ik zou het alleszins niet (blijven) pikken.
Klopt, ben me er zeker bewust van, maar het zit zo in mijn systeem. Iets om aan te werken, want wil hem niet kwijt door mijn eigen stomme gedrag.
Ook ik had altijd maar 1 of 2 dates. En net als Attra waren het leuke dates en had ik soms vaker willen afspreken maar ja. Dan waren die mannen dus geen match voor mij, denk ik maar.

Snow, helemaal waar. Zo ging het met mijn exen ook en juist daarom weet ik nu prima dat stroefheid, onzekerheid of mindfucks niet passen bij een goede match. Kwestie van pech hebben als je dat treft. Gelukkig vond jij de juiste en er zijn er meer van, dus het kan ons ook overkomen.

Antoon, ik val totaal niet op vrouwen. En ik wil niet voor altijd alleen blijven maar voel nu geen behoefte of drang. Ik heb tijd, want ook met 50 kun je prima iemand treffen met wie je nog lang samenblijft. Ik heb gewoon geen haast.

Vivi veel plezier! Ook de anderen die dates hebben dit weekend
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-08-2020 19:25
Ook ik had altijd maar 1 of 2 dates. En net als Attra waren het leuke dates en had ik soms vaker willen afspreken maar ja. Dan waren die mannen dus geen match voor mij, denk ik maar.
Zo denk ik ook! Maar ik vind het wel jammer en hoop toch wel dat het nog op mijn pad mag komen. En op dit moment heb ik met niemand een klik en laat ik het even los. Maar de emoties en verlangen blijven wel.. dan ga ik snel afleiding zoeken en zeg ik tegen mezelf dat het wel komt.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen met een date: veel plezier! De anderern natuurlijk ook een fijn weekend gewenst!

Ik heb besloten dat mijn date-avontuur er alweer op zit. Ik kan het niet. Ben de laatste week tot diverse inzichten gekomen en daar moet ik mee aan de slag.

Denk dat ik mijzelf eerst de moeite waard moet vinden. De mannen zijn na 1 date al helemaal enthousiast en ergens denk ik dan: "Waarom dan? Wat is er nou zo leuk aan mij?"

Ik heb me jaren op de opvoeding/verzorging van mijn kind gestort. Nu is er tijd voor MIJ maar ik weet niet meer wat ik wil of leuk vind.
Of nou ja, eigenlijk wil ik gezelligheid, geborgenheid, verbinding. Liefde. Vol vertrouwen. Maar ik kan het niet....

Dus voorlopig blijf ik single.
Dat lijkt me een mooi inzicht. Ergens zit er een blokkade en zoals ik het interpreteer heb jij moeite met zien wat anderen in jou zien. Dat je leuk en de moeite waard bent. Je kunt er aan werken om je eigenwaarde op te krikken. En dan ben je in staat om die liefde te ( durven) ontvangen. Omdat je gelooft dat je dat waard bent.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Snow! Dat is dan ook snel gegaan. Is het de jongen van de speeddate?
Alle reacties Link kopieren
Sterrenstof74 schreef:
14-08-2020 19:45
Iedereen met een date: veel plezier! De anderern natuurlijk ook een fijn weekend gewenst!

Denk dat ik mijzelf eerst de moeite waard moet vinden. De mannen zijn na 1 date al helemaal enthousiast en ergens denk ik dan: "Waarom dan? Wat is er nou zo leuk aan mij?"
Snap ik helemaal, heb nu zelf ook wel dat gevoel van wat is er leuk aan mij. Aan boord al 10 week, kan niet naar huis, heb niks te melden. Anders dan zo nu en dan een foto van mijzelf maken en naar deze en gene sturen. Oh ja foto van hoe ik mijn kleding uhm jurkjes nu weer gecombineerd heb.
Wonder boven wonder ken ik een paar vrouwen die het leuk vinden.

Toch voel ik mijzelf dan wel weer van daar heb je die rare vent weer ergens op zee.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!

Jeetje, wat is er veel geschreven. Ik heb met dit warme weer mijn huisje geprobeerd zoveel mogelijk te ontwijken. Ik ging wat vaker naar kantoor, wat vaker naar de sportschool en elke avond wel naar het strand/uit eten/borrelen met vrienden. Ik vind regenachtige weekenden als single stiekem ook heel fijn, met name na zo'n week. Dan nestel ik mezelf lekker met een kopje thee op de bank :heart: Ik hoop dan ook op noodweer ;-D

Interessant om jullie uitwisseling hier te lezen.

@Julus, ik vind jouw kijk altijd heel prettig. Realistisch, hoopvol, maar vooral positief!

@Vivi, ohhh, wat spannend joh! Hoe was het om samen te slapen bij hem? Heb je ervan genoten?

Tsja, mijn onzekerheid blijft een beetje sluimeren. Ik heb hem afgelopen woensdag eigenlijk met stom toeval gezien, toen ik op een terras zat met vriendinnen (in een andere stad). Die riepen toen opeens: 'IS DAT JE DATE?' (naar aanleiding van de foto's die ik eerder liet zien). Nou, ja hoor.. Dat was hem ;-D Dus ik heb vervolgens al mijn moed verzameld om naar hem toe te lopen (hij zag mij niet) en om hem te begroeten (te midden van al zijn vrienden). Hij reageerde toen meteen heel vrolijk en enthousiast ('Hee lieve schat! Wat leuk om je te zien! Wat toevallig!') Ik ben tot op heden nog behoorlijk trots op hoe elegant en 'smooth' ik die situatie heb aangepakt. Mijn vriendinnen willen nu bij me in de leer haha.

En gisteren heeft hij mij mee uit eten genomen. Was eigenlijk weer heel fijn, heel gezellig en ik merk dat hij zich ook steeds iets meer blootgeeft op emotioneel vlak, wat ik heel fijn vind. Misschien zien we elkaar zondag ook nog even, maar als dat niks wordt dan zien we elkaar in ieder geval woensdag :)

Nog steeds dagelijks veel contact over de app. Ik merk wel dat ik.. Wat minder verliefd ben. Of misschien wat minder onstuimig. Tegelijkertijd ook zeker nog momenten van onzekerheid, daarin zie ik ook wel een verband met de mate aan verliefdheid die ik ervaar (op een bepaald moment). Afgelopen week heb ik me daardoor zelfs een dag echt wat minder blij gevoeld (heel stom, ik weet het). En dan denk ik wel: pff, echt alleen zijn is toch een stuk rustgevender en stabieler. En gelukkig kan ik ook zeker alleen zijn. Maar dan zijn we weer samen, loopt alles als vanzelf, lach ik zoveel dat ik er nu nog buikpijn van heb. En dan besef ik me dat ik me maar even over moet geven aan zowel de leuke als onzekere kanten van deze periode :$

Fijn weekend allemaal! :jump:
-
@iedereen die gereageerd had: Sorry late reactie, maar prive is het een beetje rommelig allemaal.

Ja ik weet dat jullie ergens wel een punt hebben hoor, laten gaan of geen verwachtingen hebben en soort van vrienden worden. Maar net als deze week ga ik naar zijn stad en ik heb gevraagd of hij kwam en in de lijn van onze gesprekken had ik op nee en (grappige) excuses gerekend. Die zijn ook gekomen, maar het aller stomste is dat hij het wel serieus overweegt. Ik weet dat het niet gaat gebeuren, want super ongemakkelijk aangezien ik niet alleen ben en alles. En ik weet dat hij dit oprecht niet doet om met mijn gevoelens te spelen. Ik weet zijn twijfel erover en ik had hetzelfde gehad en niet gedaan. Maar er is dus niet helemaal geen interesse vanuit zijn kant. En precies dat is hetgeen waarom ik het niet los laat. Ik baal er soms wel van hoe leuk ik hem vind hoor. Maar prive is het een beetje lastig en dan geeft hij ook wel goede afleiding.

@iedereen die een date heeft: Veel plezier allemaal dit weekend!

@Vivi: Fijn dat je meer betrokkenheid merkt, maar misschien idd goed om aan te kaarten. Wilde je dat dit weekend doen of een andere keer?

@Sterrenstof: Doen wat voor jou goed voelt. Als je denkt dat je er nog niet aan toe bent doordat je nog met jezelf in de knoop zit is het een goede beslissing denk ik. En knap dat je tot zo'n inzicht ben gekomen. Hopelijk kan je er ook wat mee.

@ammenooitniet: Ah klinkt echt leuk en spontaan hoe je date je heeft begroet! Klinkt wel alsof het goed zit tussen jullie hoor. Hopelijk zien jullie elkaar morgen nog even.
Amme niet teveel analyseren, laat alles er gewoon zijn. Je kan niet continu verliefd zijn, dat hoeft ook helemaal niet. Verliefdheid vind ik zo'n gek iets persoonlijk ook. Kijk naar hoe het samen is, jullie hebben het leuk, hij is enthousiast, jij bent enthousiast. Jullie lachen en praten veel. Dat zijn dingen waar je iets mee kan en wat een basis legt voor houden van. En houden van is nu eenmaal een stuk rustiger, veiliger, stabieler. Die vlinders zijn tijdelijk en voor mij persoonlijk zelfs hinderlijk.
Geen onrust maken waar hij er niet is. En als je je onzeker of angstig voelt, accepteer. Het hoort erbij, daar hoef je echt helemaal niks mee.

Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Positieve update Ammenooitniet! Ook goed teken dat hij gewoon enthousiast was toen je hem spontaan tegenkwam met z’n vrienden en hapje zijn gaan eten van de week 😁 Goeie frequentie ook, klinkt alsof je nergens onzeker over hoeft te zijn. Maar snap het maar al te goed, soms spannend en soms ineens gevoel dat alles toch ‘makkelijker’ is als je lekker single bent. Geen verwachtingen of andere dingen waar je op moet letten. Maar goed, uiteindelijk gaat het erom dat hij laat zien dat hij je ziet zitten en volgens mij is dat ook zo!

Ben net weer thuis van geslaagde avond en ochtend! Begin altijd beetje spanning, maar tijdens etentje werd het al snel relaxed, veel gekletst en gelachen met de activiteit. Daarna gezellig bij hem filmpje gekeken in z’n armen en vanochtend werd er ontbijtje voor me gemaakt 😇 Laatste tijd was hij elke keer bij mij wezen slapen, dus was wel leuk om nu andersom te hebben. Ook 1 van z’n huisgenoten snel ontmoet en tijdens etentje spontaan een vriend van hem. De sfeer was goed, dus eigenlijk niet echt over de frequentie van afspreken gehad. Nu gaat er aankomende week alleen weer niks van komen, hij zit 3 dagen in training en daarna lang weekend weg naar buitenland. Deze week dus weer lekker m’n eigen ding doen en aankijken hoe het gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren
@Wasted, lastig soms hoor, dat loskomen. En dan helpt het niet mee als het privé niet lekker loopt. Het standaard advies is toch wel dat je beter het contact (voor in ieder geval een poosje) kan stoppen. En dat is ook altijd wel mijn ervaring geweest.

@Qiyara, dankjewel voor je steunende post, alweer :) Het klopt ook wat je zegt, verliefdheid is natuurlijk geen constante. Dit is voor mij dan ook een goede oefening als het gaat om stoppen met analyseren (denken) en accepteren. Het helpt mij wel om het hier te schrijven, dan kan ik het beter 'parkeren'. Maar als ik er even iets te veel inzit dan ontloop ik dit topic juist weer, beetje struisvogel gedrag :P

@Vivi, klopt helemaal wat je zegt, die verwachtingen zijn soms een beetje de bottleneck!
Wat fijn dat jij zo'n leuke tijd hebt. Heel normaal lijkt me als je aan het begin van de dates nog een beetje spanning ervaart. Hopelijk is die spanning wel leuk :P Je date lijkt wel een drukbezette man, maar de kwaliteit van de dates gaat altijd nog boven de kwantiteit.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven