Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
vrijdag 24 april 2020 om 22:57
Dit dus haha.RedRoseThorn schreef: ↑24-04-2020 22:24^ ligt een beetje aan de context van de foto. is het een geposeerde foto in de spiegel is het voor mij snel een nah. Is het een foto waar je bijvoorbeeld op een BBQ bent waarbij je met ontbloot bovenlijf staat dan vind ik het wel oké. Of op het strand, weet ik het wat. Anders zou ik toch de conclusie trekken dat het om iets anders te doen valt. Maar dan moet ik eerlijk zeggen dat ik meestal niet voor sportschool types ga. (Jeetje wat een vreselijke hokjesdenker :'D)
vrijdag 24 april 2020 om 23:03
Oh ja, de ellende van die foto's. Ik vind spontane foto's op profielen altijd het leukst, of een leuke selfie. Spiegelfoto's vond ik ook altijd zo'n afknapper.
Tussen mij en mijn date gaat het nog steeds goed. Heb hem nu de hele week nog niet gezien en merk dat ik hem wel begin te missen. Begin hem steeds leuker te vinden maar vind het ergens ook wel weer eng, bang dat dit weer op niets uitloopt.
@Ira87, ik knap normaal wel af op een foto met ontbloot bovenlichaam, omdat dat vaak types zijn waar ik niet op val. Ik vind dat heel gespierde vaak niet aantrekkelijk.
Tussen mij en mijn date gaat het nog steeds goed. Heb hem nu de hele week nog niet gezien en merk dat ik hem wel begin te missen. Begin hem steeds leuker te vinden maar vind het ergens ook wel weer eng, bang dat dit weer op niets uitloopt.
@Ira87, ik knap normaal wel af op een foto met ontbloot bovenlichaam, omdat dat vaak types zijn waar ik niet op val. Ik vind dat heel gespierde vaak niet aantrekkelijk.
zaterdag 25 april 2020 om 09:31
zaterdag 25 april 2020 om 10:22
@Flaffy: Fijn dat het tussen jou en je date nog steeds goed gaat! Ik snap wel dat je het eng vindt om weer echt iets voor iemand te gaan voelen, met de kans gekwetst te worden. Ben je al lang met hem aan het daten?
@Sabbieh: Jammer dat je er een punt hebt achter gezet. Maar als het nu al niet helemaal goed voelde is het wss wel verstandig. Kunnen jullie wel vrienden blijven? Aangezien je het over een jeugdvriend hebt. Of bedoelde je iemand die je uit je jeugd kent?
@Sabbieh: Jammer dat je er een punt hebt achter gezet. Maar als het nu al niet helemaal goed voelde is het wss wel verstandig. Kunnen jullie wel vrienden blijven? Aangezien je het over een jeugdvriend hebt. Of bedoelde je iemand die je uit je jeugd kent?
zaterdag 25 april 2020 om 11:41
Ira87 ik denk niet dat zo'n foto per se verkeerde vrouwen aantrekt maar eerder de serieuze afstoot. De meeste bodybuildende/fitnessende mannen pronken graag met hun gains en ik neem aan dat jij ook kleding draagt waar je spieren in aftekenen. Dat je in shape bent zal aan foto's met kleding ook wel te zien zijn. Ik val wel op een gespierd lichaam maar niet op een man die daar steeds indruk wil mee maken. Zoals mijn ex. Die zei letterlijk dat hij dat al heel zijn volwassen leven deed om indruk te maken op vrouwen.
Flaffy fijn dat het goed gaat tussen jullie. Niet te veel zorgen maken, geniet!
Sabbieehhh jammer dat het niets geworden is maar blijkbaar pasten jullie niet bij elkaar. Goede beslissing genomen.
Hier veel contact met mijn date, hij belt minstens elke dag, vandaag weer een buiten-de-deur date gepland. Hij lijkt me een prima kerel en ik vind hem steeds leuker. Hij lijkt eigenlijk qua match zo perfect dat ik me afvraag wanneer er lijken uit de kast gaan vallen.
Flaffy fijn dat het goed gaat tussen jullie. Niet te veel zorgen maken, geniet!
Sabbieehhh jammer dat het niets geworden is maar blijkbaar pasten jullie niet bij elkaar. Goede beslissing genomen.
Hier veel contact met mijn date, hij belt minstens elke dag, vandaag weer een buiten-de-deur date gepland. Hij lijkt me een prima kerel en ik vind hem steeds leuker. Hij lijkt eigenlijk qua match zo perfect dat ik me afvraag wanneer er lijken uit de kast gaan vallen.
zaterdag 25 april 2020 om 11:58
@attravarso: Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie en dat je hem steeds leuker gaat vinden! Kan me wel voorstellen dat als het te perfect lijkt, dat je denkt is het niet te perfect. Date je al lang met hem?
Ik merk aan mezelf dat ik het lastig vind om iemand leuk te vinden. De jongen waarmee ik nu praat vind ik eigenlijk wel leuk. Maar ik durf me er ook niet aan "overgeven" want ik weet niet wat hij vindt. Dat gaat dan door mijn hoofd en ik twijfel aan alles of het niet stom is enzo. Super onzeker infeite. Het is ook al zolang geleden dat ik dit heb "moeten" doen. Hoe pakken jullie zulke dingen aan? Of laat je het meer op je afkomen en zie je wel hoe het loopt?
Ik merk aan mezelf dat ik het lastig vind om iemand leuk te vinden. De jongen waarmee ik nu praat vind ik eigenlijk wel leuk. Maar ik durf me er ook niet aan "overgeven" want ik weet niet wat hij vindt. Dat gaat dan door mijn hoofd en ik twijfel aan alles of het niet stom is enzo. Super onzeker infeite. Het is ook al zolang geleden dat ik dit heb "moeten" doen. Hoe pakken jullie zulke dingen aan? Of laat je het meer op je afkomen en zie je wel hoe het loopt?
zaterdag 25 april 2020 om 15:44
Bedankt voor je reactie, zo sta ik er ook wel een beetje in. Ik draag niet per se kleding waarin mijn spieren aftekenen, maar draag doorgaans het liefst een shirt over overhemd want heb het gauw warm en heb een hekel aan truien. Dan krijg je het automatisch een beetje. Ook wordt goed zittende kleding kopen steeds lastiger. Op m'n werk loop ik trouwens in uniform, dus heb ik weinig keus.Attraverso schreef: ↑25-04-2020 11:41Ira87 ik denk niet dat zo'n foto per se verkeerde vrouwen aantrekt maar eerder de serieuze afstoot. De meeste bodybuildende/fitnessende mannen pronken graag met hun gains en ik neem aan dat jij ook kleding draagt waar je spieren in aftekenen. Dat je in shape bent zal aan foto's met kleding ook wel te zien zijn. Ik val wel op een gespierd lichaam maar niet op een man die daar steeds indruk wil mee maken. Zoals mijn ex. Die zei letterlijk dat hij dat al heel zijn volwassen leven deed om indruk te maken op vrouwen.
Over dat indruk maken; dat is niet echt mijn doel, maar als je nooit echt relaties en dates hebt gehad en geen succes op online platform zoals Tinder, moet ik wellicht mezelf toch beter presenteren. Daarmee bedoel ik trouwens niet direct met ontbloot bovenlichaam hoor, maar was gewoon benieuwd hoe hier tegenaan wordt gekeken.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
zaterdag 25 april 2020 om 15:46
Ik ben altijd wel vrij open een eerlijk daarover. Ik weet niet of dat de beste aanpak is, maar als ik iets voel of vind of ergens over twijfel, zeg ik dat gewoon. Soms kan het ook wel helpen als de ander dit dan weet. Die twijfel of iets wellicht 'stom' is begrijp ik goed, maar als je elkaar leuk vindt, is dat vaak helemaal nergens voor nodig.Shiverrr schreef: ↑25-04-2020 11:58Ik merk aan mezelf dat ik het lastig vind om iemand leuk te vinden. De jongen waarmee ik nu praat vind ik eigenlijk wel leuk. Maar ik durf me er ook niet aan "overgeven" want ik weet niet wat hij vindt. Dat gaat dan door mijn hoofd en ik twijfel aan alles of het niet stom is enzo. Super onzeker infeite. Het is ook al zolang geleden dat ik dit heb "moeten" doen. Hoe pakken jullie zulke dingen aan? Of laat je het meer op je afkomen en zie je wel hoe het loopt?
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
zaterdag 25 april 2020 om 17:54
@Attra veel plezier! Hopelijk is het nog steeds zo leuk.
@Sabbieh, jammer dat zo gelopen is, maar beter om maar gewoon snel te stoppen dan nog een maand aankijken.. Kan je weer energie steken in andere dingen
Ik had vanmiddag een wandel date, was erg gezellig! Lieve jongen, maar was verder niet echt een ‘romantische’ klik voelde ik en na 2 uurtjes was het wel beetje klaar.. Merk ook wel dat er nog wat dingen zijn van afgelopen maanden die ik moet verwerken, teleurstellingen etc. Geen spijt dat ik ben gegaan, was gewoon leuk verder maar denk niet voor 2e keer. Altijd een lastige keus, wel/niet etc. Maar altijd belangrijk om gewoon m’n gevoel te volgen!
@Sabbieh, jammer dat zo gelopen is, maar beter om maar gewoon snel te stoppen dan nog een maand aankijken.. Kan je weer energie steken in andere dingen
Ik had vanmiddag een wandel date, was erg gezellig! Lieve jongen, maar was verder niet echt een ‘romantische’ klik voelde ik en na 2 uurtjes was het wel beetje klaar.. Merk ook wel dat er nog wat dingen zijn van afgelopen maanden die ik moet verwerken, teleurstellingen etc. Geen spijt dat ik ben gegaan, was gewoon leuk verder maar denk niet voor 2e keer. Altijd een lastige keus, wel/niet etc. Maar altijd belangrijk om gewoon m’n gevoel te volgen!
zaterdag 25 april 2020 om 19:47
Mee eens. Als je gevoel je doet twijfelen en de klik ontbreekt, kun je daar het best op afgaan. Spijtig, maar beter nu stoppen dan langer doorgaan.Vivi3338 schreef: ↑25-04-2020 17:54Ik had vanmiddag een wandel date, was erg gezellig! Lieve jongen, maar was verder niet echt een ‘romantische’ klik voelde ik en na 2 uurtjes was het wel beetje klaar.. Merk ook wel dat er nog wat dingen zijn van afgelopen maanden die ik moet verwerken, teleurstellingen etc. Geen spijt dat ik ben gegaan, was gewoon leuk verder maar denk niet voor 2e keer. Altijd een lastige keus, wel/niet etc. Maar altijd belangrijk om gewoon m’n gevoel te volgen!
zaterdag 25 april 2020 om 23:24
Zouden mensen nu juist meer of minder swipen in deze crisistijd? Aan de ene kant denk ik juist meer omdat we toch meer thuis zitten, maar aan de andere kant denk ik minder omdat de crisis enigzins deprimerend werkt. Althans dat laatste is van toepassing op mij.
Afgezien van een handvol onzichtbare likes heb ik geen matches. Tja je kunt wel gaan betalen en kijken wie jou geliked heeft maar dan denk ik dat slaat nergens op want als ik haar leuk vond had ik die wel naar rechts geswiped en was er een match. Ik heb weleens Tinder Gold gehad een jaar terug en of ik vond ze niet aantrekkelijk of ze hadden al kinderen of wonen erg ver weg.
Tja afstand is toch een dingetje, noem mij lui maar zie het gewoon niet zitten om elke keer een grote afstand te moeten overbruggen om maar niet te spreken over de reiskosten.
Het is niet makkelijk om een leuk iemand te vinden op de apps, zeker niet als man zijnde.
Afgezien van een handvol onzichtbare likes heb ik geen matches. Tja je kunt wel gaan betalen en kijken wie jou geliked heeft maar dan denk ik dat slaat nergens op want als ik haar leuk vond had ik die wel naar rechts geswiped en was er een match. Ik heb weleens Tinder Gold gehad een jaar terug en of ik vond ze niet aantrekkelijk of ze hadden al kinderen of wonen erg ver weg.
Tja afstand is toch een dingetje, noem mij lui maar zie het gewoon niet zitten om elke keer een grote afstand te moeten overbruggen om maar niet te spreken over de reiskosten.
Het is niet makkelijk om een leuk iemand te vinden op de apps, zeker niet als man zijnde.
zondag 26 april 2020 om 09:47
Er wordt in mijn beleving wel veel geswiped op het moment, maar er zijn minder gesprekken. De gesprekken bloeden ook sneller dood, omdat mensen toch ergens weten : anders dan wandelen zit er niet zo veel anders op, als je uberhaupt al wil afspreken.
Wat ik wel merk is dat je opeens allerlei rare ''likes'' hebt van vrouwen uit de filippijnen, indonesie enzo. Tinder heeft het ''paspoorten'' (een normaal betaalde optie) gratis gemaakt, en dus hengelen veel vrouwen uit dat soort landen nu naar blanke mannen uit westerse landen.
Overigens heb ik nog een vraagje : is voor jullie, bij de ''keuze'' van partner, relevant wat voor exen die persoon heeft gehad? Er is nu een dame die wel interesse in mij heeft, maar ik ken ook haar ex ; vroeger mee in het voetbalteam enzo gezeten. Ze heeft met hem samengewoond en alles, nog niet eens tot zo heel lang geleden (half jaartje uit geloof ik nu).
Maar nu heeft ze kennelijk haar pijlen gericht op mij, maar het is misschien wat arrogant om te zeggen maar ik vertel het maar zoals ik het voel : haar ex is een beetje een simpel figuur, beetje type sjonnie met tattoos en zo'n hele oude auto met van die veel te harde uitlaten. Ik merk dat ik er dan toch over na denk van : zou ik serieus iets kunnen (of willen) beginnen met een meid die met zo'n type man kan/kon gaan?
Wat ik wel merk is dat je opeens allerlei rare ''likes'' hebt van vrouwen uit de filippijnen, indonesie enzo. Tinder heeft het ''paspoorten'' (een normaal betaalde optie) gratis gemaakt, en dus hengelen veel vrouwen uit dat soort landen nu naar blanke mannen uit westerse landen.
Overigens heb ik nog een vraagje : is voor jullie, bij de ''keuze'' van partner, relevant wat voor exen die persoon heeft gehad? Er is nu een dame die wel interesse in mij heeft, maar ik ken ook haar ex ; vroeger mee in het voetbalteam enzo gezeten. Ze heeft met hem samengewoond en alles, nog niet eens tot zo heel lang geleden (half jaartje uit geloof ik nu).
Maar nu heeft ze kennelijk haar pijlen gericht op mij, maar het is misschien wat arrogant om te zeggen maar ik vertel het maar zoals ik het voel : haar ex is een beetje een simpel figuur, beetje type sjonnie met tattoos en zo'n hele oude auto met van die veel te harde uitlaten. Ik merk dat ik er dan toch over na denk van : zou ik serieus iets kunnen (of willen) beginnen met een meid die met zo'n type man kan/kon gaan?
zondag 26 april 2020 om 17:49
Ik lees vooral ‘ze heeft pijlen om mij gericht’ en ‘ze zit achter mij aan’. Wat vind je dan zelf van haar? Als ik iemand echt leuk vind dan maakt het mij niet heel veel uit, gaat erom hoe die persoon met mij is en behandeld. Het is uiteindelijk niks voor niks een ex.. Zou lullig zijn als je haar daar op gaat afrekenen, maar als je haar al niet zit zitten dan zie je alles negatief uiteraard.Doctorguilty schreef: ↑26-04-2020 09:47Er wordt in mijn beleving wel veel geswiped op het moment, maar er zijn minder gesprekken. De gesprekken bloeden ook sneller dood, omdat mensen toch ergens weten : anders dan wandelen zit er niet zo veel anders op, als je uberhaupt al wil afspreken.
zondag 26 april 2020 om 17:52
Lief, dank je welSabbieehhhh schreef: ↑25-04-2020 18:23@Vivi: volg inderdaad je gevoel, als het niet is wat je zoekt dan heeft het geen zin er energie in te steken. En kan me goed voorstellen dat je wat dingen moet verwerken, neem daar ook je tijd voor he.
zondag 26 april 2020 om 18:34
zondag 26 april 2020 om 18:50
Bij mij is het vaak een bepaald ‘gevoel’, dat ik meer van die persoon wil weten en nog niet uitgekletst zijn etc om nog keer af te spreken. En toch ook wel een aantrekking. Maar dat was niet echt het geval gister, we hebben ook geen contact meer gehad daarna dus waarschijnlijk voelde hij hetzelfde haha.
zondag 26 april 2020 om 18:55
Bij mij komt het vaak niet eens tot contact of een date, laat staan dat ik er wel of niet een goed gevoel aan kan overhouden. Hoe komen jullie doorgaans in contact? Via Tinder heb ik echt 0 matches. Andere datingsites leven evenmin succes op. Op nou tegen mijn zin in naar de kroeg te gaan en daar te gaan staan/zitten, zie ik echt niet zitten.
maandag 27 april 2020 om 12:50
Ik heb de laatste tijd vooral op Happn gezeten, daar ook mijn huidige date ontmoet. Tinder en Badoo ook wel dates mee gehad maar op die apps was ik een beetje uitgekeken.Ira87 schreef: ↑26-04-2020 18:55Bij mij komt het vaak niet eens tot contact of een date, laat staan dat ik er wel of niet een goed gevoel aan kan overhouden. Hoe komen jullie doorgaans in contact? Via Tinder heb ik echt 0 matches. Andere datingsites leven evenmin succes op. Op nou tegen mijn zin in naar de kroeg te gaan en daar te gaan staan/zitten, zie ik echt niet zitten.
Ik heb ook wel eens iemand ontmoet in de kroeg/festival, maar als je daar niet van houd zou ik je dat ook niet aanraden. Ook een keer via vrienden iemand ontmoet.
maandag 27 april 2020 om 12:52
maandag 27 april 2020 om 16:52
Klinkt heel leuk Flaffy, houden zo!
maandag 27 april 2020 om 17:03
Klinkt inderdaad positief Flaffy! Ook al exclusiviteit besproken? Al zal dat in deze tijden wel wat makkelijker gaan haha.
@Attra, hoe was jouw afspraakje nog?
@Ira, wellicht dat het voor mannen dan toch lastiger is om matches te krijgen.. Het is een moeilijke inschatting, maar wellicht toch wat meer spontane foto’s proberen of uitwijken naar Happn/Bumble. Dat swipen over hele wereld is nog best grappig trouwens! Alleen loopt het gesprek vrij snel uit op niks natuurlijk vanwege de afstand.
@Attra, hoe was jouw afspraakje nog?
@Ira, wellicht dat het voor mannen dan toch lastiger is om matches te krijgen.. Het is een moeilijke inschatting, maar wellicht toch wat meer spontane foto’s proberen of uitwijken naar Happn/Bumble. Dat swipen over hele wereld is nog best grappig trouwens! Alleen loopt het gesprek vrij snel uit op niks natuurlijk vanwege de afstand.