Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Aaaah, Zesp, ik zag dat stukje ook op internet en ik moest ook ff janken! Agossie wat naar voor dat lieve meisje....

En MrAap blijven slapen... sja... tis maar net hoe je je over hem voelt he... PD bleef de eerste nacht al slapen, dus wat dat betreft hoef ik hier geen redes over te gaan houden

WM wat een goed bericht zeg, van je oma!

Wel gek he, dat ze dan helemaal niet weet waarom ze in het ziekenhuis is... dat had mijn oma ook met haar bypass operatie... ze snapte er geen bal van!

Ik blijf voor je oma duimen dat ze snel weer naar huis mag.

Van intensive care af is in ieder geval al het eerste stapje.

Ik ga de comp maar eens afsluiten en voor de allerlaatste keer mijn lijstje nalopen en dan zzzzzz!

Ladies, hele fijne week gewenst, tot over een dag of 8!

WM: Goed nieuws wat betreft je oma! Dat andere nieuws wist ik al

@Mozz: Heeeeeel veeeeeeeel plezier!!! En tot gauw!

Vannacht ben ik weeeeer wakker geworden door de onderbuurman..weer om 03.00u.. Ik ben nu naar beneden gegaan en heb tegen 'm gezegd dat ik er om 6 uur uit moet en dat ik graag wilde dat de muziek zachter ging.. Hij trok een heel schuldig gezicht en zei 10 keer sorry en dat ze de muziek absoluut gingen uitzetten..dat deed ie ook gelukkig!

Ik vluchtte snel weer naar boven met mijn verwarde haren en mooie joggingpak Een nachtelijk avontuur

Vanavond heb ik afscheidsavond van groep 8, ben laat thuis. Misschien kom ik nog even kijken! Ben heel benieuwd naar de date van miss Thang! Fijne dag allemaal!
Mozz....hele fijne vakantie!! Waarom ben jij nou ineens weer uit de group????

Indi...Stoere actie dat je je bed bent uitgegaan! Nu nog een stoere actie.....GOEDEMORGEN tegen Stationmeneer zeggen!

Ik heb vandaag een druk dagje, even weer naar werk, daarna visum India regelen, eten bij paps en mams, naar oma en daarna een verjaardag.

Ik ga maandag definitief beslissen of ik op vakantie ga. Ligt aan de vorderingen van oma......

Hele fijne dag allemaal!!
Lief mailtje gekregen:

Nog bedankt voor gisteren…en wees niet te veel verward. Geniet gewoon lekker van het leven. Je hebt me gisteren laten zien wat genieten is, bedankt.

WM, wat fijn dat het met oma de goede kant opgaat, en India is echt stoer. Zou daar graag een de geuren opsnuiven, lijkt me geweldig. Maar ik denk ook dat ik me daar erg toerist zou voelen en dat vind ik dan weer niet fijn.

Mozza, hele fijne vakantie!

6pri, joh, al blijft ie gelijk slapen... en daarbij je hebt slapen en slapen toch?

Indi, hoe is het gegaan? MIssT hoe was je date? Olijfje; vakantieeeeee! Xen, Erykah, Appel, Badmeester, Reize, Ingel, anderen: haaaai!
MP...wat een super lief mailtje! Inderdaad gewoon echt van genieten!! Hoe voel je jezelf nu?
Ja wel okay hoor. Het was leuk en fijn en gezellig. Meer dan dat hoeft het ook niet te zijn van mij. Gewoon van genieten, precies wat hij mailt.

Ik moet mijn voorkamer poetsen, ik denk dat er een kitten heeft opgesloten gezeten gisteren want het ruikt naar babypoezenpoepjes.
Goeiemorgen allemaal ! (Indi, hoop dat jij ook goeiemorgen tegen stationman gezegd hebt!! )

Mozz, als je dit nog leest: geniet van je vakantie!

MP, wat een leuk mailtje, lekker om mee wakker te worden.

WM, wat een ontzettend goed nieuws van je oma. Ik kreeg even een brok in mijn keel toen je schreef dat de traantjes over je wangen liepen

Zespri, haha, goeie nick voor je date, Mr. Aap. Laat het hem maar niet horen! Blij om te horen dat het weer goed is met jullie. En wat betreft dat blijven slapen, gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. We zijn geen 16 meer, toch? Zoals in het mailtje van MP stond: gewoon lekker van het leven genieten.

En mijn date? Goh, wat zal ik zeggen? Het is niet de man van mijn leven-date, maar wel een erg leuke en lekkere man. Hahaha, ja lekker. We hebben dus gisteren meer gedaan dan alleen maar praten, en dat was errug gezellig en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Verder ook veel gepraat, hij is 7 jaar jonger dan ik, maar heeft verbazend veel wijsheid in te brengen, waardoor de gesprekken ook erg prettig zijn. To be continued!

Fijne dag allemaal dames, ik moet echt hard aan de slag, superveel werk!

PS. Regent het bij jullie ook zo ongenadig hard?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
MP : http://www.telegraaf.nl/b ... or_kattenpis__.html?p=5,2
MOgguH: zo lekker geslapen tot uurtje of 12. Lekker tot 1uur ofzo aan de telefoon gezeten met MrAap. Was erg gezellig. Erg leuk om hem zaterdag weer te zien.

Idd gewoon lekker van genieten. Is weer even geleden dat ik zo onder de indruk was van een man.

De vorige dates voelde ik direct al dat t ergens niet klikte /klopte tussen ons en met MrAap voelt het goed. Nu hopen dat dit een blijvertje gaat worden
http://www.youtube.com/watch?v=Dj02-glXr1k

En ook voor het zien van de 2e keer weer traantjes
Ja Zes, hier ook, traantjes. Mijn hart brak gisteren echt voor dat meisje toen ik dat zag...
Indi je bent dus vorige nacht al beginnen trainen met stoer doen

Benieuwd hoe je treinrit was

Miss T gewoon genieten van die lekkere kerel

MP wat een lief mailtje

6pri ook gewoon genieten en ja wie weet is hij het wel (maar hier wel blijven posten dan he zoals mozz en Ingel )

Beetje laat maar goede reis Mozz

Straks zumba
Mijn treinreis ging niet zoals gepland..door al dat gedoe vannacht was ik er niet helemaal bij geloof ik.. Ik stond al op het perron toen ik me bedacht dat er nog een map met leerlinggegevens in mijn fietstas zat die mee moest naar mijn werk..

Ik als een speer die map ophalen en toen moest ik letterlijk de trein in springen..geen stationman gezien

Ben nog op mijn werk..aan de administratie..blegh..

@WM: Fijn dat het steeds wat beter gaat met oma..

@MT: Goed dat je date geslaagd was! Wanneer zien jullie elkaar weer??

@Zespri: Vrij vandaag??

@MP: Lief mailtje zeg!!

@Reiz: Zumba ze!
Ola dames

MT: mooi, een lekkere man tegengekomen, maar wel iemand die SV+ waardig is denk je? Wanneer zie je hem weer?

Olive: strakke actie naar je baas toe? Nog iets over terug gehoord vandaag? Wanneer heb je vakantie?

Moz: veel plezier meis!

WM: wat goed van je oma! Echt super hoe ze eruit aant komen is! Hoop voor je dat je op vakantie kunt!

Vleer; ach laat die jonge maar lekker slapen. Je kan nog altijd je kuisheidsgordel om doen als je geen seks wilt op een tweede date. Die hint zal die vast wel begrijpen

Indi: wat goehoed van je buurman-actie! Hehe, eindelijk!

Jammer van stationsman! Was het vandaag de laatste dag?

MP: wat een lieve mail zeg! Je rupsen zijn dus mooi teruggekropen in waar ze vandaan kwamen? Zie je hem binnenkort weer?

Voor de rest: smakelijk eten en een fijne avond!

Hier is alles ok, by the way.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ha Ingel,

Morgen nog een kans... hahaha en anders nog over 6 weken

Ik ben nog steeds op mijn werk..voor geen meter opgeschoten en helemaal niet gedaan wat ik wilde doen.. *zucht* Nou..dat komt nog wel een keer..
VAAAAAKKKKKKKAAAAAAANNNTTTTTTIIIIIIIIEEEEEEEE!

Zo da's duidelijk geloof ik!

Ik ben er vanaf, ik ben vrij, ik hoef de komende anderhalve week NIET aan werk te denken! JIPPIE!!!

Daar drink ik vanavond een biertje op!

MP: Wat een lief mailtje! Oef, en succes met de kittens. Gaat het verder goed met ze?

Indi: Ik ben trots op je! Stoer dat je naar de buurman bent gegaan! Jammer dat ie je statsion man-momentje heeft verstoord. Dat moet je morgen maar goed maken

WM: Heb je je visum?

MT: Date klinkt goed ghehehehe. Wanneer zie je em weer?

Ingel: Jij weer een druk avondje voor de boeg? Of ga je de nacht in?

Reiz: Zumba ze!!

Had ik al gezegd dat ik vakantie heb?
Olive, klopt het dat je vakantie hebt?????
Olive: Vakantie!!!! Genieten maar!!!

Indi, he getsie, zul je net zien, heb je al je moed bij elkaar geraapt, gebeurt er zoiets. Nou ja, dan MOET je morgen maar actie ondernemen!

Reiz - Zumba??

Ingel, tja, SV+, ik weet het niet. Hij is ontzettend leuk, en ik heb vandaag ook een paar superleuke/lieve sms'jes van hem gehad, en hij is ook ontzettend goed tussen de lakens, za'k maar zeggen. Ik laat het gewoon lekker op zijn beloop, ik ga niks meer beredeneren en plannen, alleen nog maar genieten.

Weet niet wanneer ik hem weer zien, maar ik hoop dat dat niet al te lang duurt
Ik ga een feestje vieren met de kids van groep 8..misschien tot later!!!
Hi meiden,

Olive....lekkerrrrrrrrrr vakantie!!

MT...wat leuk dat je 2e date zo leuk was en uhh lekker!

Indi....veel plezier met het feestje met de kids. MOrgen je laatste kans om Stationsman gedag te zeggen....gewoon doen! Ooh we zitten je wel te pushen he? Maar jij hebt soms een zetje nodig

Mozz...fijne vakantie en fijn dat de kriebels tov PD weer terug zijn!!

Zespri...mag ik echt geen Vleertje meer zeggen?....spannend van je date!!

Ik heb volgende week vrijdag een afspraakje. Ik ken hem via mijn werk...ik kwam hem heel erg toevallig tegen op Parkpop, gekletst en deze week gemaild en hij vroeg om keer af te spreken. Ik heb er zin in...hij lijkt me hele leuke vent, dus we zullen zien. Zooo is echt lang geleden dat ik afspraakje had...ik ben lidmaatschap van de sekte inmiddels wel zat.
Erykah!!! Wat super... je hebt een date!!!! Spannend! Is het deze vrijdag al? Of volgende week?

Indi: veel plezier met de kids!!

MT: Lekker van genieten hoor! Maare... je gaat toch geen verzameling SV's maken he
Olive....nee is volgende week vrijdag. Ja leuk he? Ik heb er echt zin in.
Jeuj! Date voor Erykah! Spannend. Heb je al een strak-n-sexay jurkje uit de kast getrokken voor om je afgetrainde lijf (hoe gaat het met je sportregime en de resultaten?)? Echt leuk zeg, hoop dat ie zo leuk is als ie lijkt!
Echt wel leuk E! Welke was het? (ben niet nieuwsgierig hoor, ghehehehe)
Erykah, leuk! Een date. Ben benieuwd hoe dat gaat!

En nee hoor, ik ga geen sv's sparen, maar een wijs vriendin van me heeft ooit gezegd: Je moet nooit op 1 paard wedden

En nu weer aan het werk, ik heb echt zooooooveel te doen opeens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven