Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
MP...sexy jurkje...check heb ik! afgetrainde lijf...uuh nog niet, i am working on it!

Had jij nou ook een date...vriend/kennis van vroeger? Had je toch lekker mee geknuffeld? Leuk hoor!! Loooooooove is in the air..its summertime! :-)

Olive...ik zal het even in de group zetten en daarna ga ik bodypumpen.

Tot laterrrrrrr! X
Sexy jurkje... nice Lekker gesport?

Zit heerlijk liedjes te downloaden om mijn iPodje mee te vullen voor op vakantie.

Gek genoeg ook flink wat MJ erbij hahahaha...

Ondanks dat ik kan uitslapen ga ik zo lekker mijn bedje in... Ben best wel moe...
Ik heb heerlijk gesport. Op de sportschool draaide ze ook MJ...wat een lekkere muziek heeft hij gemaakt eigenlijk...tijdloos!

Ik zit nu ook lekker muziek te luisteren....Jill Scott! Zondag ga ik naar North Sea Jazz....echt zo'n zin in!

Lekker hoor Olive dat je morgen heerlijk uit kan slapen...dat je niks moet!
Hallo! Thuis!! Was een gezellig feestje! De juffen hebben nog even gedanst op Billie Jean en fanatiek kastiebal gespeeld

@Erykah: Wat super voor je! Een date!! Echt helemaal gaaf! Ik gun het je!

@Olijfje: Lekker slapen!

@Miss T: Nog aan het werk??

Morgen ga ik het doen hoor meiden..ik hoop dat alles een beetje mee zit
Indi: fijn dat je een leuk feestje hebt gehad!

Erykah een date! Joehoe! Leuk zeg, al gespannen?

Voor de rest weltruste.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zo huilende winkelmandje hier...en ik lijk gewoon niet te kunnen stoppen.

Jeetje wat is zo'n ziekbed van je oma heftig zeg. Het liefste wil je dat ze elke dag een reuze stap vooruit maakt, maar helaas....

Ze is natuurlijk zoveel beter dan vorige week maandag dat ze het ziekenhuis inging...maar nog steeds is het niet de oude oma die je gewend bent. Het is zo moeilijk om haar zo te zien. Dat als je weggaat van omdat het bezoekuur is afgelopen ze gaat huilen....

...Ik weet heus dat ze niet helemaal hetzelfde wordt, maar als ze maar al iets meer zelfstandiger wordt, wat mobieler en gewoon weer goed kan praten....Deze onzekerheid.....Sorry ben gewoon even heel verdrietig....
Ik heb gewerkt vanavond..
WM
Ach WM. Het is inderdaad klote allemaal. Ze gaat natuurlijk vooruit, maar ze kan geen reuze sprongen maken, al zou je dat nog zo graag willen. Of ze ooit de oude wordt is ook nog maar de vraag. Begrijp je twijfel en verdriet meis.......

Hopelijk kun je een beetje slapen.

Kus!
Lieve WM, Ik sluit me aan bij wat Ingel zegt..

En elk stapje is er 1..ze gaat vooruit! Heel veel sterkte!

Laatste dag met kids is aangebroken..ik hoop dat het weer een beetje meewerkt..we gaan er een leuke dag van maken!

Werk/ luier ze vandaag!
WM, wat een rotgevoel is dat, zeg! Ik heb helemaal geen wijze woorden voor je, maar ik denk aan je!

Hoe oud is je oma eigenlijk?

Indi, ik denk ook aan jou! ben zo benieuwd hoe het in de trein verlopen is!

Erykah, had ik al gezegd dat ik stiekem heel jaloers ben dat je afgevallen bent? Ik ben ook heftig aan het lijnen, maar het valt me zo tegen.... En eigenlijk ben ik ook jaloers op North Sea Jazz

Ik ga weer verder, zit nog tot zondagavond bomvol met werk, en moet tot overmaat van ramp zo ook nog naar de tandarts!

Fijne dag allemaal!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Goedemorgen allemaal!

WM: Kan me voorstellen dat je hart breekt als je je oma alleen en huilend achter moet laten in het ziekenhuis. Maar lief aapie, ze heeft al zo verschrikkelijk hard geknokt! En ze is al een heel eind gekomen, en dat is helemaal geweldig. Met kleine stapjes vooruit zal ze weer op kracht komen...

MT: Wel fijn hoor dat je zoveel werk hebt in deze tijd! Werk ze! Nog wat van je date gehoord?

Indi: laatste dagje met de kids, lekker! Maak er een feestje van! Enne... station man... hoest gegaan??

Zes: Bevalt je nieuwe werk nog?

Ery: Gewoon ff een knuff omdat je zo'n lieverd bent en een super-date hebt gescored!

Ik ga snel de deur uit. Boodschappen doen, nieuw tasje kopen, zonnebrand en dan koffer inpakken... Jippie!!!
Olive: mijn nieuwe baan bevalt super goed !!

Ga jij maar gauw je koffer in pakken haha
Ola chica's!

Wacht vol spanning op het verhaal van Indi...... (potdomme wat een hooggespanne verwachtingen)
Mag ik even heel hard vloeken??? *9&65#@!)*&^%$

Hij was er gewoon niet vandaag...tjonge jonge..daarvoor in spanning gezeten..

Nou ja..over 6 weken maar een poging doen..

Laatste dag met de kids was erg leuk, maar ook vermoeiend..Ik ga lekker met een roseetje op de bank straks..mijn verdriet verdrinken
potdomme nee toch. Ja; wellicht is hij ook leraar en heeft hij vanaf vandag vakantie . Frusterating indd, maja. Jij hebt in ieder geval VAKANTIE.

Nog wilde plannen?
Ja misschien wel, Ingel.. Ik moet morgen nog een half dagje opruimen en lunchen met collega's...

Ik heb niet echt hele wilde plannen, behalve mijn singlereis naar Jordanie in augustus
Ooooooooooow Indi, wat balen! Nou ja... je hebt nu 6 weken om moed te verzamelen Dat verwachten we natuurlijk wel meer dan een 'goeiemoggel' :P

Ik schiet echt niet op vandaag hahahaha. Wel ff naar de winkels geweest, zonnebrand enzo. En een heel leuk nieuw tasje gekocht... Wassen zijn nu wel gedaan, hangen nog ff te drogen, en dan kan ik later vanavond mijn koffer inpakken.
Hi,

Ik heb weeeeeekend! En extra lang ook...ik heb maandag ook vrij.

Indi...wat balen dat hij er niet was!! Nou ja heb je iets om naar uit te kijken over 6 weken. En joh wie weet wat voor leukerds er op die singlesreis meegaan?

Olive...heb je alle boodschappen in huis, koffer ingepakt? Lekker bakken in de zon daar! Hele fijne vakantie!! En dank je wel voor je hug...echt superlief van je. Dikke terug!

MT...ik ben nog niet zoveel afgevallen hoor, ik moet echt heel veel ervoor doen. Het is wel heerlijk dat sporten...werkt echt verslavend. Nog iets van je date gehoord?

Ingel...hoe gaat met jou? En je pianoman?
Hey E!

ik heb bijna alles in huis... kleertjes zijn bijna droog en kunnen strakkies de koffer in. Heb er helemaal zin in!!! (kom wel piepend en krakend tot stilstand... knallende koppijn... hoort er bij)

Morgenavond kwart over 7 zit ik in het vliegtuig naar de zon!

Jij nog plannen vanavond?
Oh Olive..wat heeeerlijk!! Lekker naar de zon!!

Ik val echt om van de slaap..ik ga gewoon even mijn ogen dicht doen..
Lekker dutje doen Indi! Heel goed... slaap lekker!
Ik ga vanavond lekker schilderen...is lang geleden en heb zin om weer wat nieuws te maken.

Indi...lekker een dutje doen...heerlijk!

Olive lekker vooruitzicht hoor!

Ik ben ervandoor....ik ben vanavond nog wel even hier. X
Indi, lekker vakantie!!! Alleen morgen nog opruimen, meestal is dat wel lekker, is alles echt klaar! Jammer dat Treinman er niet was!

Ery, veel plezier met schilderen!

Olive, fijne vakantie!

Ik merk aan mn lijf dat ik rust nodig heb snotterig, veel slapen, veel moe, hoofdpijn en ook nog eens ongesteld.

Ik doe dus lekker niks vandaag!
Indi wat ###### maar idd dan verwachten we binnen 6 weken wel meer dan goeiemorgen

MT zumba is fitness achtig dansen op zuid amerikaanse muziek (zie je wel eens reclame van op tv

Olive VAKANTIE!!!!!!!!!!!! Juij!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven