Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
hoihoi, ik ben redelijk nieuw op het vivaforum en vond jullie singlestopic. Ik dacht misschien leuk om ook eens te posten,wie weet hoe gezellig het is hier maar ik geloof wel dat jullie mekaar allemaal al kennen?

ik zal maar het lijstje even beantwoorden dan kennen jullie me allemaal

- Leeftijd? 34

- Hoe lang al single? al eeuwen...

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? ..erg kort,laten we t daar maar op houden

- Kortste relatie? nog korter dus, 2 weken ongeveer

- Regio? limburg

- Aan het daten? was dat maar zo,nee dus

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) ik denk toch wel n 7

- Sterrenbeeld ? stier

- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen,twijfelachtige kinderwens

- Hobby's ? koken, relaxen, terrassen, dagtripjes maken
Welkom Nurse

Ik ga ff fotos van Yengo uploaden en ook filmpiesssss
Dit is m dan mijn allerleukste date allertijden

aah wat een lief puupeke! is het een rottweilertje?
Nee een jack russeltje

Dit zijn toch jack russeltjes?

En dit rottweilertjes:

Ik ben ook in de war, zespri
Welkom scrub_nurse! We kennen elkaar niet allemaal persoonlijk hoor, dus sluit je gewoon aan!
Xenia.. ik heb een black& tan jack russeltje
Ahhhhh ok Zespri! Het lijkt idd veel op een rottweilertje. Wanneer komt ie nou?
Zit nog te twijfelen of 29juli of ik haal hem a.s vrijdag op
WM : hoe is het nu met je oma ?
Hallo..Ik ben weer thuis..Wat langer blijven hangen dan gepland..het was erg gezellig! Nu even een roseetje en een beetje tv kijken..

@Zespri: Wat een cutie is Yengo !
Nieuweling meld zich! :-)

- Leeftijd?

27

- Hoe lang al single?

1,5 jaar

- Geslacht?

vrouw

- Langste relatie ?

7 jaar

- Kortste relatie?

een maand

- Regio?

Den Haag

- Aan het daten?

Momenteel even niet

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

Uhmmm toch wel een dikke 8 denk ik..

- Sterrenbeeld ?

Waterman

- Kinderen of kinderwens ?

Geen kinderen, zeker wel een wens

- Hobby's ?

Reizen, uitgaan, lezen, sporten, enz.
Zespri, wat een schatje!!!

Hoe is het hier?

Welkom nieuwelingen!

Ik heb weer eens ouderwetsch last van een zondagdip.. In de trant van ikwileenleukeventmaardemannendiemijleukvindenvindikniksen

demannendieikwilvindenmijnietleukikwilgewooneenarmommeheenof

de'ikwil'kopuitkunnenzetten. Zo, einde zeurverhaal!
Ik ben even thuis en geef even een update, want weet niet wanneer ik weer online ben.

Oma is stervende. Ze is alleen zo aan het vechten, dat we niet weten hoe lang het duurt. Ze heeft nu morfine tegen de pijn en een slaapmiddel om haar rustig te houden.

Ik ben nu even thuis, kleren halen voor mij en mijn ouders en beide katten eten te geven. Ga nu weer naar oma. We gaan in shifts draaien zodat ze nooit alleen is.

Voor haar hoop ik dat het niet te lang duurt, het is totaal niet menswaardig om haar zo te zien. Gelukkig is ze inmiddels wat rustiger door het slaapmiddel......

Ik ben heel verdrietig, maar heb er wel vrede mee. Het is goed zo, ze mag weer samen zijn met opa!
Oh, WM, wat erg! En dat terwijl je nog goede hoop had dat het beter zou gaan. Hopelijk stert oma rsutig en kan je nog even afscheid van haar nemen. Sterkte voor je meis!
WM

Wel mooi dat je het van haar kant ook bekijkt: als ze pijn heeft kan het voor je lieve oma beter sneller gaan hoe erg dat ook voor jullie is!!!! En terug samen met je opa dat zal ze wel fijn vinden

Appel voor je mams

6pri: schattige je pup: hoe sneller je een pup begint te trainen hoe beter hij luisterd maar natuurlijk als je even op reis gaat moet dat lieve pupy weer naar vreemde mensen => moeilijke keuze

Weekend was weer leuk ik ga slapen tot morgen iedereen!!!
WM: sterkte !

Reizen: pup gaat 4 aug al mee op cursus. En wanneer ik een weekendje wegga e.d mag de hond naar mijn zusje en zwager die zelf ook een hond hebben. Zodra ik de pup thuis heb gaat ie gelijk socializen met de hond van zusje

Ik heb al 2 dagen onwijze last van mijn linker schouder. Pijn lijkt steeds erger te worden. Kan er gewoon niet doro slapen. Kan er niet op liggen , kan arm niet naar achteren bewegen. Naar voren lukte vanmiddag nog wel maar ook dat gaat nu moeilijker. Makkelijkste stand is zittend met arm op tafel geleund en typen
@WM: Heel erg veel sterkte!

@Pop: Die dipjes zijn hier heeeeeel herkenbaar!

Hoi Zes en Reiz!
Ik ben ook nieuw hier! Lees wel al een tijdje mee, maar nog nooit meegedaan.

- Leeftijd? 24, bijna 25

- Hoe lang al single? mijn hele leven

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? n.v.t.

- Kortste relatie? n.v.t. (tenzij je scharrels ook mag meetellen en dan kom ik misschien op twee maanden)

- Regio? Amsterdam

- Aan het daten? *zucht* nee

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Ik denk tussen de 6 en 7

- Sterrenbeeld ? kreeft

- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, gelukkig ook nog geen kinderwens

- Hobby's ? relaxen, lezen, shoppen, stedentripjes en stappen
Goeiemorgen allemaal,

Tjeetje, bijlezen alleen is al een vak apart, hahaha. gisteren een deel gelezen, en vanochtend de rest.

WM, meisje, wat een ontzettende rottijd moeten jullie doormaken nu. voor jou en je familie. Veel sterkte!

Nieuwelingen, welkom. Gezellig dat jullie meeschrijven. Ben hier zelf ook nog niet lang, maar het is hier altijd gezellig.

Erykah, ben zooooo benieuwd hoe het was op NSJ????

Hahahaha, Zes, dat verhaal over dat licht op je fiets! Hilarisch. Ben je nog teruggegaan vannacht?

Appel, hoe gaat het met je moeder nu? Ook voor jou en je moeder een

Hier verder weinig nieuws, druk weekend gehad, ook wel weer wat gewerkt (het is nog steeds druk!), en mijn vakantie voor volgende maand geboekt!!! Yes! Ik heb er zo'n zin in!

Ik ga dus snel weer aan het werk, anders haal ik het allemaal niet.

Fijne dag allemaal!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Weer een bewogen weekeind geweest voor sommigen hier....

WM: vreselijk van je oma. Dikke knuffel, hopelijk put ze (en jullie ook) hoop en troost uit jullie aanwezigheid daar.

Zes: lippenstift gevonden?

Denk je dat die schouderpijn niet wellicht het gevolg is van een nachtelijke valpartij in de sloot? Erg leuk; dat verhaal van jou weer!

Erykah: hoe was North Sea Jazz?

Indi: leuk dat je het fijn hebt gehad op stap !

Hoe zal het met Olive zijn op vakantie?

Scrubnurse, Love-dingetje en festini-ijsje > welkom!

Pop: hoe is je zondagdip afgelopen? Hopelijk nog een leuk weekeind gehad?

Voor de rest: hallo!!!!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Mijn weekeind was ook top!

Zaterdag feesje van twee vriendinnen. Gister met mr Piano in DH wezen shoppen (dat is voor ons boeren nogal een grote stad....en druk ook....) en toen de zon ging schijnen aant strand lekker gegeten en gelopen. 's Avonds nog ff op stap geweest, want ik heb tenslotte VAKANTIE !

Vandaag beetje lamballen, koffer pakken, nog even een paar broeken kopen in de plaatselijke broeken-winkel (ja, toch nix gevonden in de stad gister) en vnvd eten bij mn broer en samen naar de bios.

Morgenmiddag vertrek ik naar Bulgarije!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
WM sterkte en het beste voor je oma.

Appeltie hoe is het met je mams? En hoe was NJS, ook voor Erykah?

Pop, ik voel met je mee *knuf*.

Festini en Nurse, welkom. Leuk dat jullie er zijn!

Inkie, geniet van je vakantie!

ik ben aan het inpakken, de boeken moeten geïnventariseerd, rommel uit mijn lokaal. Weet wie ik krijg volgend jaar, leuke klas wordt het, ben er blij mee! Woensdag komt maandagman. Vind het toch wel spannend.
MP, hahahaha, die rupsjes van jou zijn toch wel een beetje uit hun coconnetje aan het ontsnappen, of niet?

Zes, ik had eigenlijk helemaal niet meer gereageerd op je date-verhaal (ook nav het andere topic), maar als ik het zo begrijp is het wel allemaal weer ok, toch? (heb net zoveel moeten bijlezen, dus sorry als ik ernaast zit).
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven