Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 19 juli 2009 om 00:45
Joehoe ben weer thuis en heb gewonnen !
Dus mag morgenmiddag weer....
Mr. X (leuke man van het tannasfeestje gister)speelt dus morgenochtend 9 uur al...tja, dan ga ik nog niet zitten kijken hoor.......pff wel jammer want mocht hij die verliezen dan zie ik hem wellicht niet meer..........heb geen telnr. niks..........
Dus mag morgenmiddag weer....
Mr. X (leuke man van het tannasfeestje gister)speelt dus morgenochtend 9 uur al...tja, dan ga ik nog niet zitten kijken hoor.......pff wel jammer want mocht hij die verliezen dan zie ik hem wellicht niet meer..........heb geen telnr. niks..........
zondag 19 juli 2009 om 10:35
Gooodmorning! Iedereen lekker geslapen?
@Miran: Goed dat je gewonnen hebt, vandaag weer lekker tennissen! Jammer dat je die leuke meneer niet meer ziet..
Ik spring even onder de douche en ga eens even bellen hoe het weer is op de camping..heb eerlijk gezegd niet veel zin om in de regen te zitten daar..hier ziet het er aardig uit!
@Miran: Goed dat je gewonnen hebt, vandaag weer lekker tennissen! Jammer dat je die leuke meneer niet meer ziet..
Ik spring even onder de douche en ga eens even bellen hoe het weer is op de camping..heb eerlijk gezegd niet veel zin om in de regen te zitten daar..hier ziet het er aardig uit!

zondag 19 juli 2009 om 13:34
Ah, die regen/plens en onweersbui van Indi komt nu bij mij langs.
Balen dat het zulk weer is, ik wil zohohohohohohooonn!! en waaaahaaaarmte!!!
Buikje gaat al een stuk beter, borrelt nog een beetje!
Miran, gewonnen! Gefeliciteerd!
Ik ga van mn oude pc proberen foto's en andere documenten af te halen, dus ik moet even wat stekkers gaan ombouwen.
Balen dat het zulk weer is, ik wil zohohohohohohooonn!! en waaaahaaaarmte!!!
Buikje gaat al een stuk beter, borrelt nog een beetje!
Miran, gewonnen! Gefeliciteerd!
Ik ga van mn oude pc proberen foto's en andere documenten af te halen, dus ik moet even wat stekkers gaan ombouwen.
zondag 19 juli 2009 om 14:02

zondag 19 juli 2009 om 14:46
Agossie Indi! Kan je zoals MP zegt niet direct even naar de dierenarts?
BTW, foto's staan op hyves
Miran, super dat je gewonnen hebt, en nu maar hopen dat Mr. X morgen ook wint
Pop, gaat nog steeds niet lekker met je he... Dikke knuff, en doe lekker rustig aan meis.
ik ben ondertussen begonnen met de vakantie-was... blegh. Zo ook even de nagelstylist verzetten. Ik zou morgen gaan, maar heb morgen een crematie. Tijdens mijn vakantie is de oom van mijn papa overleden
BTW, foto's staan op hyves
Miran, super dat je gewonnen hebt, en nu maar hopen dat Mr. X morgen ook wint
Pop, gaat nog steeds niet lekker met je he... Dikke knuff, en doe lekker rustig aan meis.
ik ben ondertussen begonnen met de vakantie-was... blegh. Zo ook even de nagelstylist verzetten. Ik zou morgen gaan, maar heb morgen een crematie. Tijdens mijn vakantie is de oom van mijn papa overleden

zondag 19 juli 2009 om 19:59
MP .. haha , ik ben al 3 dagen op zoek naar mijn afstandsbediening van de tv in mijn slaapkamer. Gelukkig kan de ab van de tv in de woonkamer ook op die van mijn slaapkamer (zelfde merk). Ik heb overal gekeken , onder bed , in bed , nog bedacht dat ik m dan misschien op balkon had liggen , hele woonkamer op de kop , in kledingstukken gekeken bij de wasmachine. Pak ik net wat uit de koelkast en dacht huh wat voor raar iets grijs heb ik in de koelkast liggen (bedorven vlees ?) Nee de AFSTANDSBEDIENING !!
zondag 19 juli 2009 om 21:56
Hey meisjes!
Olive, welcome back! Je vakantie klinkt echt helemaal super.
Indi, ga zo je foto's van de wandeling bekijken, ben wel benieuwd.
Xen, hoe zit dat precies met die therapie van jou, wat is daar de gedachte achter? (Je hoeft het niet te vertellen, hoor, als je het te persoonlijk vindt).
Pop, wat een rotbuik heb je! Hoop dat ie snel ophoudt met borrelen.
Zes, wat goed, dat je in luv bent! Vasthouden, hoor
Erykah, jammer van je date, maar misschien moet het allemaal idd nog komen. Laat het maar gewoon allemaal gebeuren, en in het slechtste geval krijg je er een goede vriend bij, ook nooit weg.
Mijn feestje in Bloemendaal was erg leuk, alleen stond de muziek echt retehard! Kon mijn vriendin nauwelijks verstaan, dus wij vonden het niet een echt goede locatie om op mannenjacht te gaan. Daarbij heb ik welgeteld 1 man gezien die ik wel ok vond Maar we hebben ons prima vermaakt, en zijn zelfs nog op verschillende foto's vastgelegd!
En dan Mr. Magic. Ik geloof toch stiekem dat ik 'm wel een beetje leuk begin te vinden. Bah, en dat wil ik dus juist niet. Maar ik merk dat mijn gedachten vaak naar hem afdwalen, en dat mijn hart een sprongetje maakt als ik een sms van hem krijg. HELP!!!!
(enne, we moeten toch een nieuw topic bij 5000 berichten?)
Olive, welcome back! Je vakantie klinkt echt helemaal super.
Indi, ga zo je foto's van de wandeling bekijken, ben wel benieuwd.
Xen, hoe zit dat precies met die therapie van jou, wat is daar de gedachte achter? (Je hoeft het niet te vertellen, hoor, als je het te persoonlijk vindt).
Pop, wat een rotbuik heb je! Hoop dat ie snel ophoudt met borrelen.
Zes, wat goed, dat je in luv bent! Vasthouden, hoor
Erykah, jammer van je date, maar misschien moet het allemaal idd nog komen. Laat het maar gewoon allemaal gebeuren, en in het slechtste geval krijg je er een goede vriend bij, ook nooit weg.
Mijn feestje in Bloemendaal was erg leuk, alleen stond de muziek echt retehard! Kon mijn vriendin nauwelijks verstaan, dus wij vonden het niet een echt goede locatie om op mannenjacht te gaan. Daarbij heb ik welgeteld 1 man gezien die ik wel ok vond Maar we hebben ons prima vermaakt, en zijn zelfs nog op verschillende foto's vastgelegd!
En dan Mr. Magic. Ik geloof toch stiekem dat ik 'm wel een beetje leuk begin te vinden. Bah, en dat wil ik dus juist niet. Maar ik merk dat mijn gedachten vaak naar hem afdwalen, en dat mijn hart een sprongetje maakt als ik een sms van hem krijg. HELP!!!!
(enne, we moeten toch een nieuw topic bij 5000 berichten?)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 19 juli 2009 om 22:07
Hey Olive! Tja, ik wil eigenlijk helemaal niet verliefd zijn, enzo, vind dat zo'n zenuwslopend gedoe, daar ben ik helemaal niet goed in. En ik vind het geloof ik ook nog wel een beetje moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en de controle uit handen te geven!
Indi, hele mooie foto's! Mijn complimenten. Wat voor camera heb jij?
Indi, hele mooie foto's! Mijn complimenten. Wat voor camera heb jij?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).