Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
..dan neem ik maar een roseetje..Al foto's op Hyves???
Bier mag ook, MP! Veel plezier!!
Joehoe ben weer thuis en heb gewonnen !

Dus mag morgenmiddag weer....

Mr. X (leuke man van het tannasfeestje gister)speelt dus morgenochtend 9 uur al...tja, dan ga ik nog niet zitten kijken hoor.......pff wel jammer want mocht hij die verliezen dan zie ik hem wellicht niet meer..........heb geen telnr. niks..........
quote:misspoez schreef op 18 juli 2009 @ 19:52:Mir, ik vind het wel strak van je dat je niet smst. You go girl!ah wat lief van je, thanks !!
Gooodmorning! Iedereen lekker geslapen?

@Miran: Goed dat je gewonnen hebt, vandaag weer lekker tennissen! Jammer dat je die leuke meneer niet meer ziet..

Ik spring even onder de douche en ga eens even bellen hoe het weer is op de camping..heb eerlijk gezegd niet veel zin om in de regen te zitten daar..hier ziet het er aardig uit!
Bier, wijn, wat denken jullie toch? Ik lust toch helemaal geen alcohol... Ik vind het maar raar weer, zon, regen, zon, regen. Ga je nog naar de camping, Indi? Mir, succes op de tannus. Ik dacht trouwens, de organisatie weet toch wel wie mr X is?
Ha MP! Leuk feestje gehad?

Ik ga straks naar de camping ja..het weer is niet helemaal ideaal..maar ik zie wel
Hey Indi. Ga je naar de camoing bij die plas ? Ben ik ook wel eens geweest met de kinderen. Onder de luifel kan het ook best gezellig zijn!
Nee..niet bij de plas Daar hebben ze ook wel eens gestaan..

Het reeeeeeegent hier! En ook nog onweer!
Goedemorgeeeeeeeeen!

Het is inderdaad raar weer MP. Hier is het nu alleen maar grijs en veel wind.

Indi, ik ga vanmiddag de foto's op hyves zetten, moet ff een mooie selectie maken.
Ah, die regen/plens en onweersbui van Indi komt nu bij mij langs.

Balen dat het zulk weer is, ik wil zohohohohohohooonn!! en waaaahaaaarmte!!!

Buikje gaat al een stuk beter, borrelt nog een beetje!

Miran, gewonnen! Gefeliciteerd!

Ik ga van mn oude pc proberen foto's en andere documenten af te halen, dus ik moet even wat stekkers gaan ombouwen.
Mijn konijntje gaat echt heeeel erg hard achteruit.. Ze kan niet meer zelf in de kooi springen..valt letterlijk om.. Ik heb besloten haar een spuitje te laten geven volgende week..

Net nu ik een paar dagen weg ga..gelukkig heb ik een goede oppas!
Ach Indi, wat akelig... wees maar lief voor haar. Is het geen optie om vóór je weggaat nog langs de dierenarts te gaan?
BTW wie opent het nieuwe topique?
Agossie Indi! Kan je zoals MP zegt niet direct even naar de dierenarts?

BTW, foto's staan op hyves

Miran, super dat je gewonnen hebt, en nu maar hopen dat Mr. X morgen ook wint

Pop, gaat nog steeds niet lekker met je he... Dikke knuff, en doe lekker rustig aan meis.

ik ben ondertussen begonnen met de vakantie-was... blegh. Zo ook even de nagelstylist verzetten. Ik zou morgen gaan, maar heb morgen een crematie. Tijdens mijn vakantie is de oom van mijn papa overleden
Gecondoleerd Olijfje...
Onweerrrrrrrrrrrrrr hier .. blij dat ik heb gewerkt dit weekend met dit rotweer..

Vleertje is beetje Flieft
Lekker Vleer!
pff, mijn hoofd wil maar niet 'aan'Zal ik een wijntje nemen?Helpt vast.

Nog iets stoms: heb net lopen zoeken naar mijn auto... die was ik dus vergeten, vrijdag blijven slapen en zaterdag met de bus teruggegaan :-)
Goed bezig MP! Een wijntje kan best helpen hoor!

Vleertje: LEUK... flieft zijn is zo fijn!
MP .. haha , ik ben al 3 dagen op zoek naar mijn afstandsbediening van de tv in mijn slaapkamer. Gelukkig kan de ab van de tv in de woonkamer ook op die van mijn slaapkamer (zelfde merk). Ik heb overal gekeken , onder bed , in bed , nog bedacht dat ik m dan misschien op balkon had liggen , hele woonkamer op de kop , in kledingstukken gekeken bij de wasmachine. Pak ik net wat uit de koelkast en dacht huh wat voor raar iets grijs heb ik in de koelkast liggen (bedorven vlees ?) Nee de AFSTANDSBEDIENING !!
Hey meisjes!

Olive, welcome back! Je vakantie klinkt echt helemaal super.

Indi, ga zo je foto's van de wandeling bekijken, ben wel benieuwd.

Xen, hoe zit dat precies met die therapie van jou, wat is daar de gedachte achter? (Je hoeft het niet te vertellen, hoor, als je het te persoonlijk vindt).

Pop, wat een rotbuik heb je! Hoop dat ie snel ophoudt met borrelen.

Zes, wat goed, dat je in luv bent! Vasthouden, hoor

Erykah, jammer van je date, maar misschien moet het allemaal idd nog komen. Laat het maar gewoon allemaal gebeuren, en in het slechtste geval krijg je er een goede vriend bij, ook nooit weg.

Mijn feestje in Bloemendaal was erg leuk, alleen stond de muziek echt retehard! Kon mijn vriendin nauwelijks verstaan, dus wij vonden het niet een echt goede locatie om op mannenjacht te gaan. Daarbij heb ik welgeteld 1 man gezien die ik wel ok vond Maar we hebben ons prima vermaakt, en zijn zelfs nog op verschillende foto's vastgelegd!

En dan Mr. Magic. Ik geloof toch stiekem dat ik 'm wel een beetje leuk begin te vinden. Bah, en dat wil ik dus juist niet. Maar ik merk dat mijn gedachten vaak naar hem afdwalen, en dat mijn hart een sprongetje maakt als ik een sms van hem krijg. HELP!!!!

(enne, we moeten toch een nieuw topic bij 5000 berichten?)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Over sms van Mr. Magic gesproken..... Ontvang er eentje met een bevestigend antwoord op mijn vraag om dinsdag te daten.....
Hé MT!

Waarom wil je MrMagic niet leuk vinden (denk dat ik dat gemist heb...)

We hebben idd nog bijna 500 berichten voor we over moeten naar een nieuw topic zie ik nu...

Mijn vakantie was helemaal super! Zo jammer dat ik alweer terug ben
Hey Olive! Tja, ik wil eigenlijk helemaal niet verliefd zijn, enzo, vind dat zo'n zenuwslopend gedoe, daar ben ik helemaal niet goed in. En ik vind het geloof ik ook nog wel een beetje moeilijk om me kwetsbaar op te stellen en de controle uit handen te geven!

Indi, hele mooie foto's! Mijn complimenten. Wat voor camera heb jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven