Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 18 juli 2009 om 19:48
Erykahtje, ben je niet helemaal kapot? Nachtjes overslaan kan ik echt niet meer! Jammer dat het niet vonkte! Maar volgens mij klikt het uitermate goed, dus waarom niet een leuke 'normale' vriend erbij?
Mijn lijf heeft de rust nu echt te pakken: ik ben nu ziek. Ik loop de hele dag al te kotsen. Nu is het ergste er wel af en ik heb een beschuitje en een kopje thee binnen. Heb alleen zoveel dorst....
Olive, welkom thuis!
Xen, die koptelefoon therapie, is dat om je 'aangeleerde emoties' bij een gebeurtenis 'af te leren'? Dus dat als je nu denkt aan die gebeurtenis, je niet meer het verdriet voelt, maar een nieuwe link hebt gelegd naar een tikkende klok?
Mijn lijf heeft de rust nu echt te pakken: ik ben nu ziek. Ik loop de hele dag al te kotsen. Nu is het ergste er wel af en ik heb een beschuitje en een kopje thee binnen. Heb alleen zoveel dorst....
Olive, welkom thuis!
Xen, die koptelefoon therapie, is dat om je 'aangeleerde emoties' bij een gebeurtenis 'af te leren'? Dus dat als je nu denkt aan die gebeurtenis, je niet meer het verdriet voelt, maar een nieuwe link hebt gelegd naar een tikkende klok?

zaterdag 18 juli 2009 om 19:52
Piepjestherapie, dat heeft een meisje in mijn klas ook en ze knapt er zo van op! Het is altijd wel even heftig op de dag er na, want dan moet ze de therapie even uitbuien op school maar het heeft een geweldig resultaat. Ik hoop dat het voor jou ook zo goed werlen zal Xen.
Erykaahtje lekker doorgezakt Helemaal lekker en joh, was pas de eerste date toch, wie weet wat het wordt? Trouwens wel gek dat je in de regen zat want ik zat 25 km verderop ook buiten maar het was heerlijk weer, we hebben de hele avond gebeachvolleybald en daarna nog flink geborreld!
Mir, ik vind het wel strak van je dat je niet smst. You go girl!
Erykaahtje lekker doorgezakt Helemaal lekker en joh, was pas de eerste date toch, wie weet wat het wordt? Trouwens wel gek dat je in de regen zat want ik zat 25 km verderop ook buiten maar het was heerlijk weer, we hebben de hele avond gebeachvolleybald en daarna nog flink geborreld!
Mir, ik vind het wel strak van je dat je niet smst. You go girl!
zaterdag 18 juli 2009 om 20:16
Zo..afwas gedaan en kattenbak verschoond..nu weer zitten
@Pop: Het zit je niet mee he? Eerst al zo moe en nu echt ziek! Beterschap!
@Misspoez: Geniet je al een beetje van je vakantie? Nog leuke dingen in de planning?
@Erykah: Het is echt zaterdag vandaag Houd je je ogen nog open?
Ik ben ook moe..de warmte blijft erg hangen hier in huis en dus slaap ik niet zo goed..vannacht beter hoop ik!
@Pop: Het zit je niet mee he? Eerst al zo moe en nu echt ziek! Beterschap!
@Misspoez: Geniet je al een beetje van je vakantie? Nog leuke dingen in de planning?
@Erykah: Het is echt zaterdag vandaag Houd je je ogen nog open?
Ik ben ook moe..de warmte blijft erg hangen hier in huis en dus slaap ik niet zo goed..vannacht beter hoop ik!
zaterdag 18 juli 2009 om 21:42
zaterdag 18 juli 2009 om 21:53
Hée Indi... aan de mixjes? Welke ben je aan het uitproberen?
Lief dat je me gemist hebt!
Een week zonder internet was best ff raar hahahaha. Maar als ik nu alle foto's en filmpje kijk, baaaaaaal ik echt dat ik weer thuis ben. 't Was best lekker om even helemaal weg te zijn.
Vermaak je je een beetje in je vakantie? Al leuke dingen gedaan?
Lief dat je me gemist hebt!
Een week zonder internet was best ff raar hahahaha. Maar als ik nu alle foto's en filmpje kijk, baaaaaaal ik echt dat ik weer thuis ben. 't Was best lekker om even helemaal weg te zijn.
Vermaak je je een beetje in je vakantie? Al leuke dingen gedaan?
zaterdag 18 juli 2009 om 21:59
Sorry Erykah...watertje???
@Olive: Gin-tonic probeer ik..maar het is echt niet mijn ding..wel lekker, maar veel te zoet! Wanneer was die picknick in het Vondelpark ook alweer?
En jaaaaaa ik vermaak me best. Lallen op het Hollandse hitfestival met een kushandje als bonus (ik ben nog steed s onder de indruk )..Vandaag lekker foto's gemaakt
http://www.flickr.com/photos/indi2002/
en ik ben verder lekker lui! Soms voel ik me schuldig daarom, maar ach..ik heb vakantie!
En oh ja..Morgen ga ik voor 2 nachtjes kamperen..bij mijn ouders op de camping..ouderwetsch in de tent
Zet je nog foto's op Hyves?
@Olive: Gin-tonic probeer ik..maar het is echt niet mijn ding..wel lekker, maar veel te zoet! Wanneer was die picknick in het Vondelpark ook alweer?
En jaaaaaa ik vermaak me best. Lallen op het Hollandse hitfestival met een kushandje als bonus (ik ben nog steed s onder de indruk )..Vandaag lekker foto's gemaakt
http://www.flickr.com/photos/indi2002/
en ik ben verder lekker lui! Soms voel ik me schuldig daarom, maar ach..ik heb vakantie!
En oh ja..Morgen ga ik voor 2 nachtjes kamperen..bij mijn ouders op de camping..ouderwetsch in de tent
Zet je nog foto's op Hyves?
zaterdag 18 juli 2009 om 22:08
Erykah!!! Joehoe... leuk hoor dat je in ieder geval leuk met em kan praten.
En ja, heb echt een super vakantie gehad. Me echt kapot gelachen om die turken... Het toppunt was een vent die mijn faxnummer wilde hebben
Indi, ik ga zeker foto's op hyves zetten! Heb ze bijna allemaal binnen ondertussen. Brrrrr Gin-tonic... ik ben ook niet zo van de mixjes.
Camping, wow, stoer hoor, in een tent hihihi. Ik ga dinsdag naar mijn beste vriendinnetje, die zit met de kids in een huisje ergens.
Vleer: Heerlijk dat het nu goed gaat! Lekker van genieten!
En ja, heb echt een super vakantie gehad. Me echt kapot gelachen om die turken... Het toppunt was een vent die mijn faxnummer wilde hebben
Indi, ik ga zeker foto's op hyves zetten! Heb ze bijna allemaal binnen ondertussen. Brrrrr Gin-tonic... ik ben ook niet zo van de mixjes.
Camping, wow, stoer hoor, in een tent hihihi. Ik ga dinsdag naar mijn beste vriendinnetje, die zit met de kids in een huisje ergens.
Vleer: Heerlijk dat het nu goed gaat! Lekker van genieten!