Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, Miran!

Zo..lekker gekoookt en gegeten en nu even op de bank..straks afwassen.. Blegh!
Ik denk heel de tijd dat het zondag is :-)

Miran heel veel plezier met wat je gaat doen of heengaat!
Erykahtje, ben je niet helemaal kapot? Nachtjes overslaan kan ik echt niet meer! Jammer dat het niet vonkte! Maar volgens mij klikt het uitermate goed, dus waarom niet een leuke 'normale' vriend erbij?

Mijn lijf heeft de rust nu echt te pakken: ik ben nu ziek. Ik loop de hele dag al te kotsen. Nu is het ergste er wel af en ik heb een beschuitje en een kopje thee binnen. Heb alleen zoveel dorst....

Olive, welkom thuis!

Xen, die koptelefoon therapie, is dat om je 'aangeleerde emoties' bij een gebeurtenis 'af te leren'? Dus dat als je nu denkt aan die gebeurtenis, je niet meer het verdriet voelt, maar een nieuwe link hebt gelegd naar een tikkende klok?
Piepjestherapie, dat heeft een meisje in mijn klas ook en ze knapt er zo van op! Het is altijd wel even heftig op de dag er na, want dan moet ze de therapie even uitbuien op school maar het heeft een geweldig resultaat. Ik hoop dat het voor jou ook zo goed werlen zal Xen.

Erykaahtje lekker doorgezakt Helemaal lekker en joh, was pas de eerste date toch, wie weet wat het wordt? Trouwens wel gek dat je in de regen zat want ik zat 25 km verderop ook buiten maar het was heerlijk weer, we hebben de hele avond gebeachvolleybald en daarna nog flink geborreld!

Mir, ik vind het wel strak van je dat je niet smst. You go girl!
En Pop, beterschap!
Zo..afwas gedaan en kattenbak verschoond..nu weer zitten

@Pop: Het zit je niet mee he? Eerst al zo moe en nu echt ziek! Beterschap!

@Misspoez: Geniet je al een beetje van je vakantie? Nog leuke dingen in de planning?

@Erykah: Het is echt zaterdag vandaag Houd je je ogen nog open?

Ik ben ook moe..de warmte blijft erg hangen hier in huis en dus slaap ik niet zo goed..vannacht beter hoop ik!
Erykah.. gewoon lekker nog een keer met hem afspreken . 1e date is altijd onwennig enzow.

MrAap date niet (meer)met andere dames, hij heeft zijn profiel op RP nu ook keurig gedeactiveerd.

Het gaat goed .
Fijn toch Vleer?

Ik ga aan de rosé...nog iemand?
Hoor ik rosé??

Zit met mijn zusje foto's heen en weer te mailen van de vakantie... leuk!

Vleer, wat goed van MrAap! Vertrouw je em ondertussen helemaal?

Erykah, gewoon nog een keertje met em afspreken. Misschien vallen dan de zenuwen wat van em af en kan ie wat spontaner doen.
Heej Olijfje! Gezellig! Heb je wel gemist hier hoor! Enne geen rosé, maar een mixdrankje..ik moet een doos van 24 blikjes uitproberen
Olive Yeps .. vertrouw hem , verder is t gewoon super tussen ons. Denk dat het ook te maken had met het prille begin.

Fijn dat we nu open en eerlijk naar elkaar zijn en het voelt errug lekker. Lang geleden dat ik mij zo gevoeld heb.
Rose.... :puke:

Olive...ik las je vakantieverhaal. Moest zooooo lachen hoe je het hebt beschreven, je hebt volgens mij erg leuk gehad?

En tuurlijk spreek ik nog keer af met hem....ik vond sowieso gezelig met hem, kan leuk met hem praten.
Hée Indi... aan de mixjes? Welke ben je aan het uitproberen?

Lief dat je me gemist hebt!

Een week zonder internet was best ff raar hahahaha. Maar als ik nu alle foto's en filmpje kijk, baaaaaaal ik echt dat ik weer thuis ben. 't Was best lekker om even helemaal weg te zijn.

Vermaak je je een beetje in je vakantie? Al leuke dingen gedaan?
Sorry Erykah...watertje???

@Olive: Gin-tonic probeer ik..maar het is echt niet mijn ding..wel lekker, maar veel te zoet! Wanneer was die picknick in het Vondelpark ook alweer?

En jaaaaaa ik vermaak me best. Lallen op het Hollandse hitfestival met een kushandje als bonus (ik ben nog steed s onder de indruk )..Vandaag lekker foto's gemaakt

http://www.flickr.com/photos/indi2002/

en ik ben verder lekker lui! Soms voel ik me schuldig daarom, maar ach..ik heb vakantie!

En oh ja..Morgen ga ik voor 2 nachtjes kamperen..bij mijn ouders op de camping..ouderwetsch in de tent

Zet je nog foto's op Hyves?
Oh..en ik zoek nog een slachtoffer die met mij naar Harry Potter wil
Erykah!!! Joehoe... leuk hoor dat je in ieder geval leuk met em kan praten.

En ja, heb echt een super vakantie gehad. Me echt kapot gelachen om die turken... Het toppunt was een vent die mijn faxnummer wilde hebben

Indi, ik ga zeker foto's op hyves zetten! Heb ze bijna allemaal binnen ondertussen. Brrrrr Gin-tonic... ik ben ook niet zo van de mixjes.

Camping, wow, stoer hoor, in een tent hihihi. Ik ga dinsdag naar mijn beste vriendinnetje, die zit met de kids in een huisje ergens.

Vleer: Heerlijk dat het nu goed gaat! Lekker van genieten!
Ik ben gewoon stoer Ben vandaag ook helemaal alleen naar die wandeling gegaan en ik heb me prima vermaakt!

je wil dus niet met mij naar Harry??
Ik wil zeker wel naar Harry (las je post te laat )!!! Foto's zien er super uit trouwens, echt heel mooi!
Thanks! Maar we wonen een beetje te ver uit elkaar he..
We wonen een flink eind uit elkaar ja, hihihi... Of je moet deze week zin hebben in een dagje Den Haag/ Scheveningen... Rosé aan het strand i.c.m. bios is Scheveningen?
Op zich leuk..maar deze week lukt niet

Heb al van alles staan

Jammer...

Nog 6 posts en we moeten weer een nieuw topic openen..wie heeft er inspiratie?
Anders ga ik gewoon even gezellig tegen mezelf l*llen..haha
hahahaha, ben er nog hoor! Was ff met mijn foto's bezig hihihi!

Jammer dat je niet kan deze week!

Ik duik zo trouwens wel mijn bed in, ben nog steeds een beetje brak van de reis. (NU mag je tegen jezelf l*llen Indi )

Tot morgen!
Rose? Bah. Ik meld me morgen...feestje!
Rose? Bah. Ik meld me morgen...feestje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven