Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 18 juli 2009 om 17:18
quote:Xenia66 schreef op 18 juli 2009 @ 17:12:
Ik zou ook die man niet mee uit vragen hoor Miran! En blijf op je handen zitten met smsen..niet doen dus! Ga je vanavond nog wat doen?yep, tennis, volgende toernooi.....en morgen 2 feestjes (en als ik vanavond win, morgen ook weer tennissen) dus lekker druk weekend. En jij ?
Ik zou ook die man niet mee uit vragen hoor Miran! En blijf op je handen zitten met smsen..niet doen dus! Ga je vanavond nog wat doen?yep, tennis, volgende toernooi.....en morgen 2 feestjes (en als ik vanavond win, morgen ook weer tennissen) dus lekker druk weekend. En jij ?
zaterdag 18 juli 2009 om 17:24
zaterdag 18 juli 2009 om 17:25
Samenvatting gelezen!
WM heb ik via sms nog even gesproken... arme meid. Hoopte bijna dat ik vertraging zou hebben vannacht, want dan zouden we tegelijk op schiphol zijn.
Indi: keihard aan de handkusjes, hihihi! Oefenen voor straks op het station en in Jordanië?
enne, ik ben nog lekker een week vrij!
Miran: Volgens mij is de tennis de flirt-plek bij uitstek! Blijven flirten en verder op je handen zitten zoals Xen zegt!
Erykah mag nu inderdaad wel ff verslag komen doen hoor!
Zes: Hoest met de Aap? (dat heb ik een beetje gemist) Enne... foto's volgen, wacht nog even op die van mijn zusje.
Appel: Las over je mams... hoe gaat het met haar?
WM heb ik via sms nog even gesproken... arme meid. Hoopte bijna dat ik vertraging zou hebben vannacht, want dan zouden we tegelijk op schiphol zijn.
Indi: keihard aan de handkusjes, hihihi! Oefenen voor straks op het station en in Jordanië?
enne, ik ben nog lekker een week vrij!
Miran: Volgens mij is de tennis de flirt-plek bij uitstek! Blijven flirten en verder op je handen zitten zoals Xen zegt!
Erykah mag nu inderdaad wel ff verslag komen doen hoor!
Zes: Hoest met de Aap? (dat heb ik een beetje gemist) Enne... foto's volgen, wacht nog even op die van mijn zusje.
Appel: Las over je mams... hoe gaat het met haar?
zaterdag 18 juli 2009 om 17:28
Jaaaa ik ben er al! Het was heel gezellig...was vanmorgen om 7 uur thuis. Lekker gegeten en heel veel gekletst over van alles en nog wat. Het is hele leuke en lieve vent maar erg serieus. Ik miste wel de humor. Terwijl aan de foon van de week was het wel lachen en leuk. Ik had idee dat hij soms beetje verlegen was...kon ook totaal niet peilen wat hij nou van mij vond. Ik voel ook geen kriebels oid. Ik heb echt leuke avond gehad met hem...en we gaan zeker nog keer afspreken. Maar of het nu love is in the air is...nee denk het niet
zaterdag 18 juli 2009 om 17:31
zaterdag 18 juli 2009 om 17:35
zaterdag 18 juli 2009 om 17:36
Hahaha sorry geen ranzige details
We hebben lekker op terras gezeten buiten in de regen...tot een uurtje of 6. Wel grappig om het gewoon morgen te zien worden...lang geleden dat ik zo ben doorgezakt..
Ja daarom spreken we ook nog wel af....hij heeft net lange relatie achter de rug, is vers vrijgezel en denk dat het voor hem ook heel vreemd en onwennig voelt om weer met een andere vrouw op pad te zijn. We hebben zeker raakvlakken met elkaar en hele leuke gesprekken gehad. Ik bedoel we hebben van 8 uur 's avonds tot 7 uur vanmorgen alleen maar gepraat.
We hebben lekker op terras gezeten buiten in de regen...tot een uurtje of 6. Wel grappig om het gewoon morgen te zien worden...lang geleden dat ik zo ben doorgezakt..
Ja daarom spreken we ook nog wel af....hij heeft net lange relatie achter de rug, is vers vrijgezel en denk dat het voor hem ook heel vreemd en onwennig voelt om weer met een andere vrouw op pad te zijn. We hebben zeker raakvlakken met elkaar en hele leuke gesprekken gehad. Ik bedoel we hebben van 8 uur 's avonds tot 7 uur vanmorgen alleen maar gepraat.
zaterdag 18 juli 2009 om 17:39
quote:Xenia66 schreef op 18 juli 2009 @ 17:35:
Blijft toch raar he, dat t op msn en foon dan zo klikt en dat het dan in t eggie tegenvalt....Ja denk dat dan eerder onzekerheid om de hoek komt kijken als je elkaar ziet. Via foon en msn is toch wat makkelijker om jezelf te zijn denk ik? Hoewel ik me gister niet onzeker voelde...
Blijft toch raar he, dat t op msn en foon dan zo klikt en dat het dan in t eggie tegenvalt....Ja denk dat dan eerder onzekerheid om de hoek komt kijken als je elkaar ziet. Via foon en msn is toch wat makkelijker om jezelf te zijn denk ik? Hoewel ik me gister niet onzeker voelde...
zaterdag 18 juli 2009 om 17:41
quote:Xenia66 schreef op 18 juli 2009 @ 17:35:
En ik had echt zon goed (voor)gevoel hierbij, zoiets van meant to be. vind het wel heel jammer voor je hoor! al voel je je misschien (nog) niet verdrietig, toch een dikke zusterlijke knuf van mij!
Dank je wel voor je knuf lieve sis....ik voel me niet verdrietig hoor.
En hij had geen zwarte blouse aan....dat was het!!!!
En ik had echt zon goed (voor)gevoel hierbij, zoiets van meant to be. vind het wel heel jammer voor je hoor! al voel je je misschien (nog) niet verdrietig, toch een dikke zusterlijke knuf van mij!
Dank je wel voor je knuf lieve sis....ik voel me niet verdrietig hoor.
En hij had geen zwarte blouse aan....dat was het!!!!
zaterdag 18 juli 2009 om 17:58
quote:Erykah schreef op 18 juli 2009 @ 17:36:
Ja daarom spreken we ook nog wel af....hij heeft net lange relatie achter de rug, is vers vrijgezel en denk dat het voor hem ook heel vreemd en onwennig voelt om weer met een andere vrouw op pad te zijn. We hebben zeker raakvlakken met elkaar en hele leuke gesprekken gehad. Ik bedoel we hebben van 8 uur 's avonds tot 7 uur vanmorgen alleen maar gepraat.Leuk, zo ging het ongeveer met mij en GL ook de eerste avond, lang geleden. Gewoon ontspannen kletsen kletsen...maar wel beetje zoenen ook toen. Jammer zeg dat je de klik niet voelde, had je zelf ook niet verwacht denk ik, want de spanning vooraf was er wel, dus ik dacht ook .......appeltje/eitje/binnnenhalen
Ja daarom spreken we ook nog wel af....hij heeft net lange relatie achter de rug, is vers vrijgezel en denk dat het voor hem ook heel vreemd en onwennig voelt om weer met een andere vrouw op pad te zijn. We hebben zeker raakvlakken met elkaar en hele leuke gesprekken gehad. Ik bedoel we hebben van 8 uur 's avonds tot 7 uur vanmorgen alleen maar gepraat.Leuk, zo ging het ongeveer met mij en GL ook de eerste avond, lang geleden. Gewoon ontspannen kletsen kletsen...maar wel beetje zoenen ook toen. Jammer zeg dat je de klik niet voelde, had je zelf ook niet verwacht denk ik, want de spanning vooraf was er wel, dus ik dacht ook .......appeltje/eitje/binnnenhalen
zaterdag 18 juli 2009 om 18:07
Ja die spanning was er misschien alleen in mijn hoofd? Dat kan he...misschien vond hij het wel gewoon leuk en gezellig om keer af te spreken met me? Dat is ook niet besproken...wat we nu van elkaar vinden. Of waarom hij met me wilde afspreken? Ik denk dat ik hem daar heel ongemakkelijk door had laten voelen. Maar misschien komt dat nog wel keer ter sprake?