Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 24 mei 2009 om 22:44
Halloo,
Speciaal voor erykah hier nogmaals mijn (single)duikervaringen in egypte
Ik heb gekozen voor een duiklocatie aan de rode zee, namelijk Hurghada. Hurghada is perfect als startlocatie en je hebt heel veel mogelijkheden om te duiken, zowel starters als gevorderd.
Pas nadat ik mijn reis heb geboekt ben ik door vrienden ingelicht over de duikscholen, in dit geval een nederlandse duikschool, zie link onderaan. De volgende keer zal ik dit combineren, dat scheelt dagelijks een uurtje reizen door hurghada en je kan na het duiken lekker blijven hangen.
Vooraf had ik nog wat twijfels over het alleen op reis gaan. Maar na 1 dag duiken, met dezelfde mensen, maak je heel snel nieuwe contacten. Mensen spreken je makkelijker aan, juist omdat je alleen bent..eigenlijk heb ik gewoon een supervakantie gehad.
Aanrader dus!
De duikschool waar ik mee heb gedoken is: http://www.voodoodivers.com/
Speciaal voor erykah hier nogmaals mijn (single)duikervaringen in egypte
Ik heb gekozen voor een duiklocatie aan de rode zee, namelijk Hurghada. Hurghada is perfect als startlocatie en je hebt heel veel mogelijkheden om te duiken, zowel starters als gevorderd.
Pas nadat ik mijn reis heb geboekt ben ik door vrienden ingelicht over de duikscholen, in dit geval een nederlandse duikschool, zie link onderaan. De volgende keer zal ik dit combineren, dat scheelt dagelijks een uurtje reizen door hurghada en je kan na het duiken lekker blijven hangen.
Vooraf had ik nog wat twijfels over het alleen op reis gaan. Maar na 1 dag duiken, met dezelfde mensen, maak je heel snel nieuwe contacten. Mensen spreken je makkelijker aan, juist omdat je alleen bent..eigenlijk heb ik gewoon een supervakantie gehad.
Aanrader dus!
De duikschool waar ik mee heb gedoken is: http://www.voodoodivers.com/