Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 24 mei 2009 om 22:18
Ik denk dat deze docu aangeeft hoe er in NL nog wordt gekeken tegen de rol van de man in het leven van kinderen... Mannen zijn echt kwetsbaar wat dat betreft.
Lieve meiden, ik duik zo mijn bedje in... Fijne avond nog!! Enne werk ze morgen voor degene die moeten werken.
Xen, nog wat van je baas gehoord trouwens?
Lieve meiden, ik duik zo mijn bedje in... Fijne avond nog!! Enne werk ze morgen voor degene die moeten werken.
Xen, nog wat van je baas gehoord trouwens?
zondag 24 mei 2009 om 22:24
Olive slaap lekker!!
Wat bizar dat je gewoon van iets beschuldigd kan worden...je in de cel belandt terwijl je onschuldig bent. Er wordt dus heel vaak uit rancune valse aangiftes gedaan van kindermisbruik. Ongelooflijk! Die moeder....ik had gevoel dat ze niet helemaal op rijtje heeft, een erg verbitterde vrouw.
Wat bizar dat je gewoon van iets beschuldigd kan worden...je in de cel belandt terwijl je onschuldig bent. Er wordt dus heel vaak uit rancune valse aangiftes gedaan van kindermisbruik. Ongelooflijk! Die moeder....ik had gevoel dat ze niet helemaal op rijtje heeft, een erg verbitterde vrouw.
zondag 24 mei 2009 om 22:27