Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Olive hier... donderwolkje is weg... maar ben verschrikkelijk moe...

Ingel: Hihihi, knoflook lijkt me geen goede optie voor morgen Veel plezier, en werk ze vannacht.

Mozz: Knuff... en ga nou niet twijfelen aan je relatie met PD... 't Hoeft allemaal niet over 1 nacht ijs.

Indi: Sterkte met lola en met poetsen

Ik ga ook aan de poets vanavond, en daarna plof ik waarschijnlijk als een dood musje op de bank...
Zo...woonkamer, wc en keuken zijn klaar! Slaapkamer, badkamer en andere kamer komen morgen of vrijdag aan de beurt!

@Pop:De dierenarts zit hier niet om de hoek...dus ander voer halen zit er even niet in..Het is overigens natvoer en ik had haar tabletje heel fijn gemalen en er doorheen gedaan..misschien merkt ze dat.

Ze moet toch een keer honger krijgen en eten..

@Olive: Hier ook een dood musje..bah word gek van alle drukke dingen zo de laatste weken van een schooljaar!

@Ingel: Misschien beter om vandaag die pasta met knoflook te eten

@MP: Weer helemaal bijgekomen van de Efteling? Ben je nog in de Vliegende Hollander geweest? Die vind ik erg leuk!

@Reiz: Werk ze weer vanavond!

@Mozz: Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt...rustig aan!

Vanavond komt er een gezamenlijke vriendin van "vroeger"op bezoek. Haar vriend is een vriend van mijn ex...

Is het gek als ik haar zeg dat ik geen zin meer heb om over alle zaken rondom ex te praten?? Ik heb daar zooooo geen zin meer in..ik heb haar sinds oktober niet meer gezien en gesproken en ben een beetje klaar met het verhaal steeds opnieuw te vertellen..

Ik ga maar eens verzinnen wat ik ga eten..
Hé dood musje Ik vind het niet gek dat je niet meer over je ex wil praten... Voor jou is er al een stuk afgesloten, en kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om dit weer naar boven te halen.

Hoe lang moet je nog werken?

Zo de eerste was zit erin... tijd voor de stofzuiger...
Indi; hartstikke begrijpelijk dat je er geen zin in hebt, maar wie weet valt het allemaal wel mee. Ik kan me nog herinneren dat je zo opkeek tegen het bezoek van je ex-schoonzus (toch?), en dat het ook heel erg meeviel. Hoop dat je een leuke avond hebt.

Hiero is pa aant werk; ik rook gas. Nu zit er een lek ergens bij de gasleiding, ben benieuwd of pa het gefixt krijgt.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hai lieverds, wat reageren jullie weer lief en geruststellend! Dankjullie wel daarvoor. Ben daarom zo blij dat ik hier weer ben! Maar ook gewoon vanwege de guzzellugheid hoor!

MP, denk dat ik idd toch voorzichtiger ben geworden. Altijd slag om de arm houden ofzo. Uitweg hebben voor ALS...

Maar zoals jullie zeggen: het hoeft allemaal niet vandaag. Rustig aan... Tis gewoon toch even wennen aan het idee als iemand je ineens zowat 'uitnodigd' over een jaar ofzo samen een huis te gaan kopen. Ik plan sowieso nooit zo ver vooruit, en qua mannen moet ik misschien inderdaad nog e.e.a. verwerken. Ook al valt het allemaal best mee, het is toch een klein zakje bagage...

En mijn ouders, tja, sixties he... mijn moeder kan soms ineens vervallen in geëmancipeerde redes over dat ik vooral overal het heft in eigen hand moet houden en vooral niet binden of mezelf vastleggen dmv huizen of kinderen. (en vervolgens wil ze dan toch best graag oma worden... wat is het nou mam?)

Ingel wat goed dat je het rook, dat gas. Stel dat je morgen lekker weg ging en je hele huis vol met een gaswolk! Brr...

Is de knoflook lekker? Ik moet ook nog verzinnen wat ik ga eten... misschien maar eens die internetbrommert dinges regelen Wat was die link ook weer?

Indi jij poetst met een vaart zeg! *kijkt schuldig achterom naar eigen zooi-huis*

Goed als je aangeeft aan die vriendin dat je liever niet over ex wilt praten. Is toch je goed recht? En het valt vast allemaal mee joh, zoals Ingel ook zei.

En Olive ook al zo goed bezig in huis... *overpeinst om vanavond wellicht ook nog maar wat aan zooi te gaan doen*

Zwaai naar Poppie en de anderen!
Oei! Een gaslek Ingel! Eng! Ik hoop dat pa het kan fixen!

@Olive: Ik moet nog 4 weken werken..aftellen! volgende week de rapporten mee..ik twijfel dus over Parkpop...moet even kijken of het allemaal uit komt..Ook qua financien..Zo'n dierenarts rekening hakt erin en de trein kost me best veel geld..
Ha Mozzje! ik poets inderdaad met een vaart..niet zo'n heel groot huisje en misschien ook niet altijd even goed, maar voor nu even lekker schoon genoeg!
Mozz: Als er mensen zich niks van hun ouders aantrokken was het wel in de sixties Het belangrijkste is dat jij je goed voelt...

Indi: Je bent echt al aan het aftellen dus... Nog 4 weekjes, en dan mag je neerploffen en alles uit je handen laten vallen! Het zou jammer zijn als je niet naar Parkpop komt, maar snap het heel goed hoor! (met name het financiële gedeelte... pfff... heeft iemand een stekkie van een geldboom???)
Hai allemaal!

hier nog een dooie mus...ging weer als laatste het kantoor uit...snel even boodschappen gedaan en nu met wijntje gestrekt!

Oei Ingel, doodeng vind ik dat, zon (eventueel) gaslek! Hoop dat je vader het kan fixen! En morgen weer pianospelen dus

Heyhey Olive en Indi, wat zijn jullie flink met poetsen zeg! Trek je weer een beetje bij Olive? en Indi, wat vervelend van Lola zeg, hoop dat ze snel opknapt. Kut dat je van dat dure voer moet kopen zeg, zometeen raakt ze daar zo aan gewend dat ze niet meer anders wil..hoop t niet voor je! En ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je niet over ex wilt praten, is het die vriendin die dat etentje geeft/gaf?

Mozz; wat een hersenspinsels he? ik heb wel de indruk dat je veel zekerder bent van/met PD als in t begin. iig hoef je niet 1-2-3 te beslissen, het is iets op langere termijn natuurlijk, maar kan mij goed voorstellen dat je er af en toe mee worstelt. Het is zo makkelijk om te zeggen: volg je gevoel, maar ik denk dat je dat wel moet doen.

Pop; blij dat je er weer/nog bent!

LM; welkom thuis! fijn dat je t zo leuk hebt gehad!
Ha ander lief dood musje!

Fijn om weer even wat van je te horen! Doe je rustig aan? Het is ook best een heftige week geweest voor je...

En het is inderdaad 1 van die vriendinnen die het etentje geeft volgende week vrijdag..ze zal het wel begrijpen.

Wat een crime om een kat pilletjes te geven..ik heb maar wat door haar oude vertrouwde voer geroerd..ze moet toch een beetje eten..
ff tussendoor: gaslek is gefixt

tjuus
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
oh gelukkig Ingel!
Gelukkig Ingel!
indi: bij mijn katten kan ik gewoon de bek opentrekken (wat klinkt dat grof eigenlijk) pilletje erin, keeltje masseren en slikken..maar ja ik heb ook wel heel makkelijke, lieve poezebeesten. Bij vorige katten die ik had lukte dat nl. ook nooit.
dat moet ik maar eens even gaan proberen..hoe trek ik die bek het makkelijkste open??
Hee Xen, ik zat me net af te vragen waar je was!

Voel me inderdaad een stuk zekerder dan in het begin over PD. Maar soms wel moeilijk om niet te gaan zitten piekeren of toekomst-gissen...

Bevalt het relax-wijntje?

Indi, wat meestal bij mijn katten werkt is hapklaar stukje verse kipfilet, gaatje in maken, pilletje erin stoppen en geven. Vinden ze zo lekker dat ze gaan schrokken en dus het pilletje niet opmerken Of als het lukt kat stevig in de houtgreep en pilletje in keel gooien. Beetje rigoreus, maar na tig mislukte pogingen met eten doe ik soms maar even zo.

Ingel, gelukkig gefixt!

Ik ga er ook van door ladies. Etuuuuh!

Fijne avond allemaal!
heb t ff uitgetest :-) 1 hand achter de oren en met de ander aan de onderkin trekken zeg maar..vat je m?
Ha, Xen was me voor... aan de zijkant van zijn kaakjes duwen, zeg maar knijpen, doen ze meestal bek vanzelf open werkt bij mijnes altijd...
Eet smakelijk Mozz. Gisteravond heeft R mn tv op slaapkamer aangesloten in ruil voor massage..dus vandaar mn afwezigheid gisteravond :-)
Hé Xen, harde werker! Geniet van je wijntje!

Echt bijtrekken doe ik nog niet... 't Is té druk op werk en er zijn dingen gaande daar waar ik echt heel verdrietig/ongelukkig/boos van word (al een paar maanden). Ik wilde dan ook vanavond mijn cv gaan bijwerken maar kan me er even niet toe zetten. Het werken kost me zo verschrikkelijk veel energie... Blegh. Ik zit ook echt af te tellen tot mijn vakantie (10 juli). Op dit moment mis ik Soulmate best wel... Hij kreeg me altijd wel weer rustig. We doen ongeveer hetzelfde werk, dus hij kent de frustraties.

Het ergste is dat ze nu in mijn salaris snijden (lang leve de economische crisis) en dat ik dat nog amper trek. Desondanks heb ik het geld van mijn verjaardag apart gehouden, en daar mag ik van mezelf van gaan shoppen zaterdag.

Zucht... tot zo ver mijn verhaal... Ik denk dat ik buiten even een stukje ga lopen door t bos. Misschien krijg ik daar weer wat energie van.
Olive:

het is nu ook lastig in de ICT he, heb daar al meer verhalen over gehoord. Heb zelf ook tijd in de ICT gezeten, in de booming tijd en de teloorgang zeg maar, dus veel meegemaakt. Mogen ze zomaar in je salaris gaan snijden dan? of mag je ook minder werken?

Shop je frustraties maar even weg zaterdag!
quote:winkelmandje schreef op 16 juni 2009 @ 07:43:

[...]

???????

ja ik was er ook nog, vandaar...

goedenavond allemaal !

pff druk weekje, presentatie-avonden, gezeik op het werk, ben moeoeoeoeoe (en vooral na dat wijntje van net en moet nog eten.........)
Hey Miran, same here...wijntje op, maar moet nog eten (Appie maaltijdsalade, dus geen gekook gelukkig). Zullen we er nog 1tje nemen?
haha......ohwww dan val ik echt in slaap denk ik, maar wel lekker........ok proost !!!!!
ik ook geen gekookkkk..... pasta uit de vriezer

en schoonmaakster komt morgen.......... wat een luxe he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven