Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 31 juli 2009 om 20:57
Hallo, voor degenen die gaan, heel veel plezier in A'dam!!!
MT, je hebt gelijk van die labels...dat biedt toch een bepaalde zekerheid en stiekem zijn we daar denk ik toch wel naar op zoek..Sommigen tot in het obsessieve (zoals ik zelf....
MAAR, het motto spreekt mij aan en heb ik serieus als screensaver nu....Go With the Flow...echt heel toepasselijk..
Misspoez, ik denk inderdaad dat hij ook voorzichtig, alleen zit het beetje in me om meteen van het negatieve uit te gaan en durf ik nergens op te hopen...Maar, I'll go with the flow en laat het op me afkomen....Ben jij een beetje bijgekomen trouwens
MT, je hebt gelijk van die labels...dat biedt toch een bepaalde zekerheid en stiekem zijn we daar denk ik toch wel naar op zoek..Sommigen tot in het obsessieve (zoals ik zelf....

Misspoez, ik denk inderdaad dat hij ook voorzichtig, alleen zit het beetje in me om meteen van het negatieve uit te gaan en durf ik nergens op te hopen...Maar, I'll go with the flow en laat het op me afkomen....Ben jij een beetje bijgekomen trouwens

vrijdag 31 juli 2009 om 21:10
Pff ja Mon, was vanmiddag met een vriendinnetje op het strand en heb het er uitgebreid met haar over gehad - ik heb echt genoten van de sex maar weet nu echt wel zeker dat het niet meer is. Ook besproken dat je best voor iemand kan gaan die niet helemaal is wat je zocht, ik zou best rekening kunnen houden met zijn liefheid bijvoorbeeld maar het punt is, ik hoef niet per se verkering en ik ben net zo lief met de kindjes ... dus waarom verkering nemen met iemand waar ik geen slappe knieën van krijg, droge mond, hoofd op hol? Echt, meiden hier die een heerlijke lieve attente aardige slimme leuke vrolijke eerlijke man zoeken van 36, let me know, ik stuur je wel door, hij is geweldig!

vrijdag 31 juli 2009 om 22:18
He bah, ben ik weer eens net te laat.....
MP, begrijp je helemaal (zie mijn verhaal van hierboven )
Verder ben ik nu te moe, weer nieuwe opdrachten aangenomen voor maandag, dus wordt dit weekend stiekem ook weer gewoon werken, dus nu even lekker op de bank....
MP, begrijp je helemaal (zie mijn verhaal van hierboven )
Verder ben ik nu te moe, weer nieuwe opdrachten aangenomen voor maandag, dus wordt dit weekend stiekem ook weer gewoon werken, dus nu even lekker op de bank....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 31 juli 2009 om 22:30
Hallooooooo...
@Mp: goed dat je het allemaal zo op een rijtje hebt voor jezelf.. Voor nu is het gewoon gezellig en je ziet wel hoe het gaat lopen...toch?
@Monroe: Leuk dat je een mail gehad hebt..eerst op vakantie en dan nog een date!
@Elve: Pfff...knap dat je op deze manier met je ex om kan gaan.. Ik kan het niet en heb er ook voor gekozen om hem niet meer te zien..het doet me, nu soms nog steeds, te veel pijn.
@Zes: Veel plezier in Amsterdam!!!!
@MissT: Lekker uitrusten!
@Mp: goed dat je het allemaal zo op een rijtje hebt voor jezelf.. Voor nu is het gewoon gezellig en je ziet wel hoe het gaat lopen...toch?
@Monroe: Leuk dat je een mail gehad hebt..eerst op vakantie en dan nog een date!
@Elve: Pfff...knap dat je op deze manier met je ex om kan gaan.. Ik kan het niet en heb er ook voor gekozen om hem niet meer te zien..het doet me, nu soms nog steeds, te veel pijn.
@Zes: Veel plezier in Amsterdam!!!!
@MissT: Lekker uitrusten!
zaterdag 1 augustus 2009 om 00:31
Ah, zou leuk voor je zijn als je met hun mee kan....Ik vind het altijd wel confronteren dat sommige vriendinnen van mij zo gelukkig gesetteld zijn...Hoewel ik het prima naar mijn zin heb zo en nu echt niet op een serieuze relatie zit te wachten...heel gek is dat...
Ik heb echt weer 'ik-moet-naar-bed-uitstelgedrag'......
Ik heb echt weer 'ik-moet-naar-bed-uitstelgedrag'......
zaterdag 1 augustus 2009 om 00:37
Ach..en anders verzin ik iets anders..
Ik ben op zich best gelukkig met mijn nieuwe leven, ik baal er alleen van dat ik soms weinig vriendinnen heb om iets mee te ondernemen..
En dat vrienden zo gesetteld zijn is soms heeeel confronterend. Ik wil ook wel graag weer een relatie en heb een grote kinderwens, maar ik vrees dat ik mijn vorige relatie nog niet echt verwerkt heb...Ik ben al wel een heel eind goed op weg!
En ik moet ook naar bed..ben alleen niet moe
Ik ben op zich best gelukkig met mijn nieuwe leven, ik baal er alleen van dat ik soms weinig vriendinnen heb om iets mee te ondernemen..
En dat vrienden zo gesetteld zijn is soms heeeel confronterend. Ik wil ook wel graag weer een relatie en heb een grote kinderwens, maar ik vrees dat ik mijn vorige relatie nog niet echt verwerkt heb...Ik ben al wel een heel eind goed op weg!
En ik moet ook naar bed..ben alleen niet moe
zaterdag 1 augustus 2009 om 00:50
Hey...dat herken ik wel van dat niet verwerkt hebben van vorige relatie....Ik merk dat nu na die date van afg dinsdag...Twijfel en onzekerheid slaat toe, omdat ik niet weer op mijn bek wil gaan....Ey, en jouw tijd komt wel...Je hebt toch nog alle tijd voor kinderen?
Welterusten, hoop dat je lekker kunt slapen en dat je iemand vindt om mee naa A'dam te gaan
Welterusten, hoop dat je lekker kunt slapen en dat je iemand vindt om mee naa A'dam te gaan
zaterdag 1 augustus 2009 om 11:03
Goeiemorgen! Ik heb heerlijk geslapen!
@Monroe: Natuurlijk heb ik nog wel tijd..komt ook vast wel goed!
@Miran: Veel plezier vandaag!
Ik blijf toch lekker thuis vandaag..voel me niet helemaal ok en natuurlijk heb ik nog genoeg te doen voor mijn vakantie.
Straks ga ik lekker op mijn balkon zitten met een boek..komt goed!
@Monroe: Natuurlijk heb ik nog wel tijd..komt ook vast wel goed!
@Miran: Veel plezier vandaag!
Ik blijf toch lekker thuis vandaag..voel me niet helemaal ok en natuurlijk heb ik nog genoeg te doen voor mijn vakantie.
Straks ga ik lekker op mijn balkon zitten met een boek..komt goed!
zaterdag 1 augustus 2009 om 15:58