Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Eve, NIET DOEN!!! Tenminste, als jij zeker weet dat het er niet meer in zit met je ex en als het om een goede reden uit is gegaan....Of voel je stiekem ergens nog iets voor hem? Of is het puur fysiek? Hoe lang hebben jullie een relatie gehad, en hoe lang is het al uit?

Zes, o wat klinkt dat leuk met je hondje...Wie is die onderbuurman?

Leuk van die lieve smsjes, maar laat je niet gek maken in je koppie he?

Ik heb het nog steeds volgehouden om niet te smsen...., o wat ben ik trots op mijzelf...:)
NIET DOEN ELVE!!!

Zoiets? Maar doe het net als je het niet wil. En ga je gewoon enorm verheugen op je date zaterdag!

Mornroe... Stoer dat je je in kan houden! Lukt het al met pakken?

*grijns* dierenbeul-ik moest net iets te hard lachen nadat een van mijn katten mijn glas cola omgooide en dat over zich heen kreeg.... *grijns* Cola-katje
Haha, Olive, dat lijkt me ook wel een schattig gezicht...

Hm, inpakken wil niet echt vlotten..Wil het liefste mijn hele kledingkast mee, kan niet kiezen...:-( Waarom mag je nou maar 20kilo mee....gemeen
Hai allemaal!

Ben ik ook weer eens..zat bijna hele week in mn uppie op t bankje, maar sinds vandaag voel ik mij gelukkig weer beetje beter (geen aanwijsbare reden hoor, gewoon down en beetje overwerkt denk ik). Mn horrorcollega is vanaf morgen met vakantie...heerlijk! Zonder overlegg en wetende dat er onderbezetting is, heeft ze morgen via de baas die altijd op haar hand is vrij genomen....anyway..ze is weg en dat komt de algehele sfeer ten goede. Moet je nagaan hoe t was toen ze half jaar overspannen thuis zat :-)

Heb even getwijfeld, maar ik ga naar je zwaaien zaterdag Zes! Wat is t nummer van je boot ook alweer? Heb er heel veel zin in en ben ook echt aan een provincie-escape toe!

Je hondje doet t hartstikke goed volgens mij, nog geen fotootje?

Olive: gaat t weer wat beter met je?

Moet nog beetje bijlezen hoor....
quote:misspoez schreef op 29 juli 2009 @ 20:58:

Verder is mij vannacht uitgebreid de liefde verklaard door de maandagman die ervan overtuigd is dat wij voor elkaar zijn gemaakt. Ik denk van niet. Ik wil vlinders en passie en bliksem en slapeloze nachten en chaos in mijn hoofd, ik wil overdonderend verliefd!

Wow, MP, wat zeg je dat weer mooi! hoe heeft hij je eigenlijk de liefde verklaard, in real life of virtueel? ...omdat t woensdag was vandaar :-)

En heerlijk die tuinpuinhoop he, ruikt zo lekker altijd!
Halloooooooo...Ik ben er ook weer!

@Elve:Niet doen!! Genoeg gewaarschuwd?

@Monroe:Al een sms gestuurd?

@Olive: Foei! Je kat uitlachen! Ik heb net nagels geknipt van mijn konijn Piet...Knip ik in het leven..Hier dus ook een dierenbeul!

@Xen: Fijn dat je er weer bent! Lekker vooruitzicht dat die collega op vakantie gaat!

Hier alles ok. Vanmorgen ontbeten in de stad met een vriendin, daarna geshopt. Vanmiddag had ik last van opruimwoede.. Oud papier opgeruimd en koelkast en diepvries schoongemaakt. Nu zit ik lekker op de bank met Piet op schoot (konijn)..Typen doe ik met 1 hand
Goh MP, en jij vind het dus niks, de maandagman?

Wat een berg klimop!

Xen, wat fijn dat je weer van de bank af bent. Nu ff eraf blijven he! Collega effe weg zal in ieder geval schelen. Wel erg hoor, dat dat voor de sfeer zo uitmaakt. Bah... (ben ik weer ff blij dat ik niet echt collega's heb... niet dagelijks om me heen in ieder geval)

Indi hoe doe je dat met kat en konijn? Gaat dat gewoon samen? Of moet je heel erg opletten?

Monroe, wat een uithoudingsvermogen om niet te smsen! En tas inpakken is een ramp... ik heb er nog steeds geen truukje voor...

Elve, doe maar niet. Eerst maar ff lekker naar je date!

Grijnst even mee om de cola-kat van Olive :D
Hai Indi en Piet (haha leuke naam)! Hoe is t met je vakantiestress?
Ha Xen! Het gaat goed met mijn stress..Ik ben iemand van het laatste moment..dus dat betekent waarschijnlijk dat ik maandag en dinsdag de hele dag aan het wassen en aan het strijken ben

@Mozz:Piet zat met Nijn altijd in een aparte kamer..zo kan Lola er niet bij. Nu ie alleen haal ik 'm wat vaker deze kant op..Lola trok zich er weinig van aan, volgens mij is ze een beetje jaloers
Katten zijn erg goed in jaloers zijn inderdaad! Samen op schoot gaat vast niet
Kut zeg... ik ga vanavond nog weg. PD heeft een jamsessie, kan ik 'm eindelijk eens live horen/zien... maar nu komt me hier toch ineens een koppijn op... klotehoofd ook altijd... *heeft alvast pillen in de aanslag voor als het niet binnen 5 minuten weg is*
Nog niet geprobeerd
oooh Mozz..niet fijn!*duimt dat het beter gaat binnen 5 minuten*
zenks indi, *gaat even bij dit beeldscherm weg, misschien komt het wel doordat ik half krom op een stoel hang met m'n snufferd voor zo'n fel scherm*
Mozz, hoop dat je je snel beter voelt en kunt genieten van je avond! wat shit zeg!
Hm, tis nog niet weg... ongesteld he, dan doet mijn hoofd altijd vrolijk mee... neem mijn pillen wel mee straks. Wil ze nog niet meteen innemen omdat je er altijd zo ontzettend loom en moe van wordt. Dus als het zonder lukt...

Fijne avond allemaal!
Jij ook Mozz! Ik moet ook ongesteld worden en hoofdpijn is ook altijd een van mijn klachten...en ik heb altijd heel veel zin in eten

Hoe zou het met Pop zijn...zou ze nog kunnen lopen?
HI Xen, wat klote dat je op het bankje zat... Maar wel even relatieve rust zonder je collega. Moet jij nou haar werk overnemen?

Hier gaat het met ups en downs... Zo af en toe zat ik bij je op het bankje. Maar ik merk dat mijn dipjes korter worden en ik dus weer uit mijn dalletje klim. Daar krijg ik wel weer energie van :-)

Indi... Tsss, en dan wat over mij zeggen Is Piet zwaar gewond?

Mozz: Ik hoop dat je hoofdpijn ondertussen wat is weggezakt en je van PD kunt genieten!

Ik ga zo richting bed... Het is van dat weer om met een boek onder de wol te kruipen, dus dat ga ik lekker doen :-)
@Olive: Ik heb het gelijk dicht geknepen en het bloeden stopte vrij snel..vond het wel zielig..

Goed dat je minder dipperig bent, meis! Welk boek ga je lezen?

Ik heb het een beetje gehad met thuis zitten...ik verveel me..

Het is maar goed dat ik bijna op vakantie ga.. sorry, wel een beetje een luxeklaag..
Agossie, arme Piet... Je schrikt er zelf zo van...

Pffffff... die dikke kater van mij staat weer in de knuffel/aanrand-modus! Hij laat me echt niet met rust hahaha. Overdosis kattenliefde

Ik ben nog steeds bezig in De Idealisten... Het blijft wat vaag dit boek, maar ben daardoor wel steeds nieuwsgierig.

*gooit laptop nu echt uit en duikt in bed*
trusten Olijfje!!
Hey hey,

Mozz, sterkte met je hoofdpijn...hopelijk heb je van de avond kunnen genieten..

Olive, waarom zit jij in een dip? Vanwege je werk? Hopelijk voel je je snel beter....

Indie....ik heb ook een konijn!!!! Hihi...zo lief.

(denk dat Pop een leuke surfdude aan de haak heeft geslagen....haha)

Nou, ik heb dus nog steed niet gesmst, ga ik morgen doen. Maar ergens twijfel ik ook zo, want hij heeft mij dus ook niet gesmst...Oke, ik weet ergens wel dat ik nu aan zet ben, maar als hij mij echt leuk zou vinden, kan hij mij toch ook smsen...? Hij is volgens mij wel een beetje verlegen, maar dan nog...Ik weet het gewoon niet, wil echt niet op mijn bek gaan...Maar jah, wie niet waagt, wie niet wint, dus morgen een sms en dan wacht ik af. Ik probeer niet te veel verwachtingen te hebben.....

welterusten allemaal....
Hi meiden,

Ik ben net thuis van schilderen...heb amper een kwast aangeraakt, heb lekker zitten kletsen. Was erg gezellig!

Xen..wat leuk dat je ook naar de Gaypride gaat!! Appel en ik gaan ook, wie weet komen we elkaar wel tegen? :-)

Hoe gaat met iedereen hier?
Heee meer singles! Ik voelde me hier erg alleen vanavond

@Monroe: Ik had er twee..een bejaard stel van 7 en 11..helaas heb ik Nijn moeten laten inslapen en zit Piet nu alleen..meer knuffelen dus
O wow dat is inderdaad best oud voor eenkonijn he? Wat zielig van Nijn...maar heeft vast een heel fijn leven bij jou gehad als ik het zo hoor...

De mijne is helaas niet echt een knuffelkonijn...wil ook nooit op schoot Maar wel heel lief hoor...

Moet echt naar bed, maar heb beetje uitstelgedrag....Kga altijd piekeren als ik in bed lig......grmpf....jullie ook wel eens last van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven