Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nou Ingel..wat je hierboven schrijft is natuurlijk ook wel zo.. je weet niet wat je doet als je straalverliefd bent..ik hoop dat ik ook mijn verstand gebruik...
ff een vraagje he?

Hoelang kun je witte wijn houden nadat hij open is?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik denk een dag of 3? Even ruiken aan de kurk.of is het zo'n plastic kurk?
Hi!

Elve: Niet overdonderd door de Yank dus... Ga je hem nog wel zien/

Ing: wat onwijs kl*te van je ouders zeg, en heel sterk dat ze nog bij elkaar zijn.

Indi Al je dinars binnen?

Ik ben lekker in huis aan het rommelen. Helemaal vergeten te eten. Dus er staan nu eitjes te koken, broodjes in de oven en snel wat sla en restrommeltjes in een bak gegooid

Ik moet morgenochtend naar het ziekenhuis voor mijn schouder. Eindelijk... na 9 jaar op en af naar de fysio. De fysio vermoedt dat ik een SLAP-leasie heb... Ik ben benieuwd.

En eigenlijk maakt het me niet uit hoe het heet... als ze er maar wat aan kunnen doen

Ow, die wijn... een fles moet je gewoon in 1 (of 2) avond(en) leegdrinken
Ing ff proeven , als t heel zuur is weggooien.. Ik ruik niet aan de kurk e.d.. Ik proef t gewoon :P

Weet wel dat je rode wijn t langst kan bewaren en witte wijn hooguit 1 week in de koelkast.
jaaaa...de dinars zijn binnen! Ik ga nu even naar een vriendin die de beestje gaat voeren..misschien tot later!!!
Hoi allemaal,

Ingel, woww, heftig wat jij hebt meegemaakt. En dan was het niet alleen je moeders vriendin, maar ook nog familie. 2 gezinnen.

Ik ken via mijn ouders een verhaal over 2 stellen die vroeger eens partnerruil hebben gedaan (tja the sixties.....). Daaraan is toch 1 relatie (door verliefdheid) aan kapot gegaan. Andere stel heeft het wel gered.

Vleer, leuke foto's en leuk filmpje ! Ik zie ook dat ik niet naar je had kunnen zwaaien, ik stond aan de andere kant van de gracht....Het was vast fantastisch voor jullie met die duizenden mensen aan de kant die naar jullie zwaaien, kan ik me zo voorstellen. Achterkant van jullie boot swingt lekker, voorin doen ze niet zo veel....

Indi, bijna vakantie !

Ik heb zo'n handige vacuvin voor de wijn. Lucht eruit pompen en dan kan je de fles nog even laten staan.....
Dinars? Je kan daar toch gewoon pinnen?
Jep je ken daar gewoon pinnen .. Moet je wel naar een ArabBank gaan daar kan je 250 dinar per keer pinnen andere banken maar 50 of 100 dinar
Tja; die wijn.... Als er iemand ier is geweest die rode wijn drinkt geef ik de fles altijd aan moeders mee, want die gaat hier niet op.

En witte drink ik wel, maar ook niet dagelijks. Zker niet als ik nachtdienst heb, zoals deze week...

Naja; ik zal de volgende keer wel ff ruiken...
Volgens mij blijven beide maar een paar dagen goed, tenzij je de vacuvin gebruikt. Gewoon ff proeven....
Mooi kado voor je volgende verjaardag Ingel: een vacuvin! Is ook wel wat voor mij trouwens..
Een tip die ik van mijn oom en tante kreeg: Pakken wijn... Vond het wat raar klinken. Maar die zitten in een zak en dat schijn je langer goed te kunnen houden (details zijn me even ontglipt...)
Ik zie mezelf toch echt geen wijn schenken uit een pak voor de visite

Maar het klop wel wat je zegt, het is ook goedkoper en je hebt er ook kraantjes voor om erop te zeten.
Ghehehe, er zit inderdaad een tapje op

Ik moet zeggen dat ik ze ook nog nooit in huis heb gehaald. Maar zij zweren erbij...
Wat is het hier rustig vandaag.

Ben nog steeds moe van dit weekend....ga slapen,

truste !!!!
Trusten Miran, ik ga gelijk je voorbeeld volgen...

Trusten allemaal!
Olive dat is de lievevrouwenmelk van de Aldi o.a
Halloooo...weer terug!

Ja..je kunt pinnen, maar ik vind het fijn om een beetje geld mee te nemen..dus vandaar de dinars.

@Vleer; Die pakken wijn die Olive bedoelt zijn niet die pakken van de Aldi, maar een soort doosjes wijn met aan de binnenkant een zak wijn. Er zit geloof ik wel 10l in...
Olive, fijn dat ze hopelijk eindelijk weten wat er mis is met je schouder, al zo lang op en af fysio lijkt me ook niet alles.

De Yank heeft nog niks van zich laten horen. Ik ook niet trouwens. Wil hem best nog een keer zien maar denk eerder vriendschappelijk dan iets anders.

Op een of andere manier blijft er niet zo vaak wijn over als ik een fles openmaak... Maar volgens mij werkt zo'n vacuum ding wel goed. Zonder kun je een open fles best een paar dagen in de koelkast bewaren.
quote:Elvestad schreef op 03 augustus 2009 @ 22:55:

Op een of andere manier blijft er niet zo vaak wijn over als ik een fles openmaak... Maar volgens mij werkt zo'n vacuum ding wel goed. Zonder kun je een open fles best een paar dagen in de koelkast bewaren.Daar heb ik nou altijd last van bij repen chocolade, pakken koekjes en repen ontbjitkoek
Hoe gaat het met iedereen, vanaf 1 aug ga ik hier weer eens regelmatiger meelezen:-)
en schrijven, BM?
Goedemorgen! Ja ingel, hier precies hetzelfde

Heb niks meer van de Yankee gehoord, dus denk dat het 'vriendschappelijk, meer niet' wederzijds was

Fijne dag! Hoorde vanochtend op de radio dat het tegen de 30 graden wordt komend weekend! Yay!
En schrijven indi, vooral nu, heel netwerk op het werk ligt eruit behalve internet en ben ook nog eens moe van t sporten dan dus ga het HELE viva forum doorspitten:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven