Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 13 augustus 2009 om 22:45
Wow Indi, mooie foto's!!! Een vriendinnetje van mij vertrekt morgen naar Jordanie, na het zien van jouw foto's ben ik nog jaloerser
Ik ben ook van het een zoen, als het al moet. Vind dat drie zoenen standaard echt helemaal niks.
Zespri leuk dat jullie zo in love zijn familie etentje, ben benieuwd!
Ingel, yay voor bloemen!
Olive, balen dat je nog steeds zo'n last hebt. Hoop dat ze na de scan in ieder geval weten wat ze eraan kunnen doen!!
WM, hoe was de kapper, ben je tevreden?
Tja, die ex. Is op het moment een soort van SV. Maar eigenlijk wel meer een gewone goede vriend waar ik af en toe nog het bed mee deel, want we spreken en zien elkaar veel vaker dat er geen sex van komt dan wel. Dus geloof niet dat dat echt een SV is
De Yank mailde hoe het ging en een goede reden waarom hij meer dan een week niks van zich had laten horen. Waar hij zich niet voor hoefde te verontschuldigen, want ik had hem ook kunnen mailen en dat heb ik ook niet gedaan. Geen direct voorstel om elkaar weer te zien. Heb hem gister teruggemaild, maar daar nog geen reactie op, we zien het wel dus! Verder weinig uitgespookt, werk, werk, werk...maar bijna weekend yay! Gaan jullie nog iets leuks doen?
Ik ben ook van het een zoen, als het al moet. Vind dat drie zoenen standaard echt helemaal niks.
Zespri leuk dat jullie zo in love zijn familie etentje, ben benieuwd!
Ingel, yay voor bloemen!
Olive, balen dat je nog steeds zo'n last hebt. Hoop dat ze na de scan in ieder geval weten wat ze eraan kunnen doen!!
WM, hoe was de kapper, ben je tevreden?
Tja, die ex. Is op het moment een soort van SV. Maar eigenlijk wel meer een gewone goede vriend waar ik af en toe nog het bed mee deel, want we spreken en zien elkaar veel vaker dat er geen sex van komt dan wel. Dus geloof niet dat dat echt een SV is
De Yank mailde hoe het ging en een goede reden waarom hij meer dan een week niks van zich had laten horen. Waar hij zich niet voor hoefde te verontschuldigen, want ik had hem ook kunnen mailen en dat heb ik ook niet gedaan. Geen direct voorstel om elkaar weer te zien. Heb hem gister teruggemaild, maar daar nog geen reactie op, we zien het wel dus! Verder weinig uitgespookt, werk, werk, werk...maar bijna weekend yay! Gaan jullie nog iets leuks doen?

donderdag 13 augustus 2009 om 23:12
eindelijk ga ik morgen naar het concert van de beste band ter wereld: living colour!!!
als ik iedereen trouwens zo druk hoor over sjans, sv, heren en dates moet ik toch bekennen dat mij bekruipt dat ik t jammer vind dat er niet zoveel bij mij gebeurt, maar ja who is to blame?:-)
die indi kan wel fotograferen zeg...
als ik iedereen trouwens zo druk hoor over sjans, sv, heren en dates moet ik toch bekennen dat mij bekruipt dat ik t jammer vind dat er niet zoveel bij mij gebeurt, maar ja who is to blame?:-)
die indi kan wel fotograferen zeg...
donderdag 13 augustus 2009 om 23:36
vrijdag 14 augustus 2009 om 00:04
Tjeempie! WM is helemaal hyper.
Echt een hele fijne dag gehad vandaag met vriendinnen en mijzelf! Echt even een opsteker geweest. Heerlijk en het was zo gezellig met verschillende vriendinnen. Fijn!
Ingel...Heerlijk dat je ook als Mr. Piano op vakantie is nog zo'n fijn contact hebt. Super, je verdient het!
BM...Tjop tjop, er een beetje werk van maken dan kan je zo weer met ons erover meepraten!
Erykah...Hoe was de date met ZB??
Zes...Leuk dat aapje meegaat! Wel aardig serieus dus tussen jullie??
Slaap lekker lieverds!
Echt een hele fijne dag gehad vandaag met vriendinnen en mijzelf! Echt even een opsteker geweest. Heerlijk en het was zo gezellig met verschillende vriendinnen. Fijn!
Ingel...Heerlijk dat je ook als Mr. Piano op vakantie is nog zo'n fijn contact hebt. Super, je verdient het!
BM...Tjop tjop, er een beetje werk van maken dan kan je zo weer met ons erover meepraten!
Erykah...Hoe was de date met ZB??
Zes...Leuk dat aapje meegaat! Wel aardig serieus dus tussen jullie??
Slaap lekker lieverds!
vrijdag 14 augustus 2009 om 00:19
hmm begrijp wel dat het zo klinkt maar op zich valt het wel mee. Bij mij is er een ex die nog af en toe rondspookt, en heb sinds het uit is (2 maanden) welgeteld met een iemand gezoend en een semi-leuke date gehad Doe je aan internetdaten BM? Dan kan je in theorie elke dag drie dates hebben
Goed dat je een fijne dag hebt gehad WM
Ik ga ook zo slapen..trusten!
Goed dat je een fijne dag hebt gehad WM
Ik ga ook zo slapen..trusten!

vrijdag 14 augustus 2009 om 08:15
Ja heb heerlijk gegeten Indi! Gistermiddag lekker bruin oerbrood met Geitenkaas, honing en pijnboonpitjes!
Gisteravond, lekker gewokte mosselen met een frisse salade, patatjes met wasabimayonaise. Met als klapper, Chocoladesoufflé
Het was heerlijk en super gezellig met de verschillende vriendinnetjes. 's Avonds in bed had ik nog napret met vriendinnetje van het avond uiteten. Weer genoeg meegemaakt en genoeg bepraat. Dus dikke lol!!
Gisteravond, lekker gewokte mosselen met een frisse salade, patatjes met wasabimayonaise. Met als klapper, Chocoladesoufflé
Het was heerlijk en super gezellig met de verschillende vriendinnetjes. 's Avonds in bed had ik nog napret met vriendinnetje van het avond uiteten. Weer genoeg meegemaakt en genoeg bepraat. Dus dikke lol!!
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:32
MOgguh , Pup maakte mij wakker.. Lekker heur , 1e paar dagen was dat nog om 6uur smorgens inmiddels kan hij ook uitslapentot uurtje of 8 a 9 !
Met Aapje en mij gaat het heerlijk , lekker rustig , doen veel leuke dingen samen. Heerlijk zeg dat verliefd zijn en dat t nog wederzijds is ook
Nu even hond uitlaten en daarna op koffie visite bij nicht van mij.
Indi: prachtige foto's kan jij maken zeg !!!
Kan jij niet ehm een hele mooie foto maken van een witte bloem met stengel ? Dan kan ik die op mijn muur schilderen.
Met Aapje en mij gaat het heerlijk , lekker rustig , doen veel leuke dingen samen. Heerlijk zeg dat verliefd zijn en dat t nog wederzijds is ook
Nu even hond uitlaten en daarna op koffie visite bij nicht van mij.
Indi: prachtige foto's kan jij maken zeg !!!
Kan jij niet ehm een hele mooie foto maken van een witte bloem met stengel ? Dan kan ik die op mijn muur schilderen.
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:36
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaap* Olive lag weer te laat in bed, en zit nu met kleine oogjes op werk... Bijna weekend
BM: Zie je nou dat het hier meevalt... 't Is alleen logisch dat de datende dames hier hieperdepieper en enthousiast komen vertellen
Ingel: Je bent weer lekker druk meis! Ik vind het zo leuk te horen dat het nog helemaal super gaat met Mr Piano!
Erykah: Hoe was het met ZB? Groeien de rupsjes al?
WM: Klinkt lekker!!! Stuiter je nog steeds?
Elve: Heb je ondanks je rondspokende ex nog wel zin om te daten? Of vind je het wel ff prima zo?
Zes: Ga je nog een weekendje weg met Aap?
Ik pak nog maar een koffie en ga nuttige dingen doen op werk... Vroeg naar huis vandaag want heb om 4 uur een afspraak met de nagelmevrouw (zit al dik aan mijn uren deze week, dus vind het gescheten...)
BM: Zie je nou dat het hier meevalt... 't Is alleen logisch dat de datende dames hier hieperdepieper en enthousiast komen vertellen
Ingel: Je bent weer lekker druk meis! Ik vind het zo leuk te horen dat het nog helemaal super gaat met Mr Piano!
Erykah: Hoe was het met ZB? Groeien de rupsjes al?
WM: Klinkt lekker!!! Stuiter je nog steeds?
Elve: Heb je ondanks je rondspokende ex nog wel zin om te daten? Of vind je het wel ff prima zo?
Zes: Ga je nog een weekendje weg met Aap?
Ik pak nog maar een koffie en ga nuttige dingen doen op werk... Vroeg naar huis vandaag want heb om 4 uur een afspraak met de nagelmevrouw (zit al dik aan mijn uren deze week, dus vind het gescheten...)
vrijdag 14 augustus 2009 om 08:50
Olive....zo hoort het! 16u is een mooie tijd om het weekend in te luiden meis!! En het wordt me toch een leuk weekend, vooral zaterdag!!
Enne ja, ik ben nog helemaal HYPERDEPIEPER.... Ik ben zo gaan slapen en ben zo wakker geworden!! Zo gezellig naar werk even met alle collega's bijkletsen, daarna even weer even werken en daarna
Enne ja, ik ben nog helemaal HYPERDEPIEPER.... Ik ben zo gaan slapen en ben zo wakker geworden!! Zo gezellig naar werk even met alle collega's bijkletsen, daarna even weer even werken en daarna
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:22
Goeiemorrrrrrgen! Lekker wakker geworden in mijn eigen bedje!
@WM: Stuiterballetje! Het eten klinkt heerlijk! Alleen ben ik niet van de mosselen...
@Olive: Goed streven om om 16u naar huis te gaan
@Vleer: Thanks voor het compliment! Ga je nog mee morgen?
@BM: Ik ben ook niet aan het daten en dat soort dingen..heb ik ook geen zin in..Ik geniet gewoon van mijn nieuwe leven
Zo. Nu even wakker worden en dan de rest van de vakantiewas gaan doen.
Om half 1 heb ik afgesproken om te lunchen met een vriendin...
@WM: Stuiterballetje! Het eten klinkt heerlijk! Alleen ben ik niet van de mosselen...
@Olive: Goed streven om om 16u naar huis te gaan
@Vleer: Thanks voor het compliment! Ga je nog mee morgen?
@BM: Ik ben ook niet aan het daten en dat soort dingen..heb ik ook geen zin in..Ik geniet gewoon van mijn nieuwe leven
Zo. Nu even wakker worden en dan de rest van de vakantiewas gaan doen.
Om half 1 heb ik afgesproken om te lunchen met een vriendin...
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:38
WM, lekkere stuiterbal
Je hebt mij toch niet nodig bij je date?? Hahaha, ik zie 'm al kijken, dat jij zegt: Ik heb nog even iemand meegebracht......
En mijn weekendplannen? Ik vlieg morgen richting Zuid-Oost Azie om daar de boel onveilig te gaan maken (ook best leuk).
Voor de anderen even een zwaai, even heel druk met de organisatie hier!
Voor iedereen met een date: Have fun!!
Je hebt mij toch niet nodig bij je date?? Hahaha, ik zie 'm al kijken, dat jij zegt: Ik heb nog even iemand meegebracht......
En mijn weekendplannen? Ik vlieg morgen richting Zuid-Oost Azie om daar de boel onveilig te gaan maken (ook best leuk).
Voor de anderen even een zwaai, even heel druk met de organisatie hier!
Voor iedereen met een date: Have fun!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:50
vrijdag 14 augustus 2009 om 13:50
Hahaha, de stuiterballencommissie hier, hoor! Voorzitter: WM, Penningmeester: Olive.
Indi, ja, ga zeker proberen mooie foto's te maken. Is ook wel een hobby van mij (hoef niet te vragen of dat bij jou ook zo is, he?)
Nu nog even met Missie naar de film van Mega Mindy.
Indi, ja, ga zeker proberen mooie foto's te maken. Is ook wel een hobby van mij (hoef niet te vragen of dat bij jou ook zo is, he?)
Nu nog even met Missie naar de film van Mega Mindy.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).