Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 10 augustus 2009 om 22:05
Goedenavond lieve mensen.
Tis wat veel om terug te lezen wat er hier in 1.5 dag geschreven wordt....
Prima !
Hopelijk heb ik geen heel schokkend nieuws gemist.
Met mij alles ok; drukke week voor de boeg (mr Piano is op vakantie), dus alvast excuses voor mijn af en toe binnenvallen en verdere afwezigheid.
Dikke kus!
Tis wat veel om terug te lezen wat er hier in 1.5 dag geschreven wordt....

Hopelijk heb ik geen heel schokkend nieuws gemist.
Met mij alles ok; drukke week voor de boeg (mr Piano is op vakantie), dus alvast excuses voor mijn af en toe binnenvallen en verdere afwezigheid.
Dikke kus!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 10 augustus 2009 om 22:07
Nee gelukkig niet en zijn laatste lullige reactie was met een collega erbij en die collega is een echte roddelvent dus zijn al wat opmerkingen over gemaakt en de mannen steunen mij
Bij ons opt werk ist echt een plaagsfeer dus als ze weten dat iemand wel eens achter mijn kont zou kunnen lopen plagen ze me er wat mee maar deze keer wordt er niets over gezegd en dat zegt veel
Het zijn lieverds opt werk
Bij ons opt werk ist echt een plaagsfeer dus als ze weten dat iemand wel eens achter mijn kont zou kunnen lopen plagen ze me er wat mee maar deze keer wordt er niets over gezegd en dat zegt veel
Het zijn lieverds opt werk
maandag 10 augustus 2009 om 22:53
Geloof dat er nu dingen door elkaar heen gaan lopen..
Ik bedoelde met mijn post dat WM bij mij over komt alsof ze heeeeel graag een relatie wil.En daar in mijn ogen erg mee bezig is. Daarover ook heel enthousiast verteld alsof het al helemaal *dik aan* is. En vervolgens op niets uitloopt.
Wanneer je het prima vind om alleen sex te hebben prima , zoals bv andere singles hier ook posten dat ze nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie e.d maar gewoon beetje willen rond snuffelen. Prima , maar WM komt dus zo bij mij niet over , die komt over alsof ze serieus een relatie wil. En daarom vreog ik mij oprecht af of het dan wel verstandig was om iemand mee naar boven te vragen en gelijk te laten blijven slapen.
Ik bedoelde met mijn post dat WM bij mij over komt alsof ze heeeeel graag een relatie wil.En daar in mijn ogen erg mee bezig is. Daarover ook heel enthousiast verteld alsof het al helemaal *dik aan* is. En vervolgens op niets uitloopt.
Wanneer je het prima vind om alleen sex te hebben prima , zoals bv andere singles hier ook posten dat ze nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie e.d maar gewoon beetje willen rond snuffelen. Prima , maar WM komt dus zo bij mij niet over , die komt over alsof ze serieus een relatie wil. En daarom vreog ik mij oprecht af of het dan wel verstandig was om iemand mee naar boven te vragen en gelijk te laten blijven slapen.
maandag 10 augustus 2009 om 22:58
Zo lekker avondje bij een vriend geweest, hondjes weer lekker met elkaar gespeeld.
Aapje zijn auto is kaduuk dus komende week naar hem toe ipv hij bij mij..
Misschien a.s weekend samen een weekendje weg, ff kijken waar we heen gaan.. Iets met zee en strand lijkt mij een goed idee..
Dus nog de vraag of ik op de meeting kom
Aapje zijn auto is kaduuk dus komende week naar hem toe ipv hij bij mij..
Misschien a.s weekend samen een weekendje weg, ff kijken waar we heen gaan.. Iets met zee en strand lijkt mij een goed idee..
Dus nog de vraag of ik op de meeting kom
maandag 10 augustus 2009 om 22:59
maandag 10 augustus 2009 om 23:12
Wm: Als jij je er verder oke bij voelt prima toch.
Mij maakt het verder geen snars uit wat je doet met de mannen. Ik vind mijn tekst niet erg kwetsend overkomen , bij mij kwam je nl echt zo over en er staan een aantal vragen in omdat ik mij dingen afvroeg nav hoe je bij mij overkomt. Deze heb je inmiddels beantwoord.
Inmiddels een vervolgdate gepland met hem ?
Mij maakt het verder geen snars uit wat je doet met de mannen. Ik vind mijn tekst niet erg kwetsend overkomen , bij mij kwam je nl echt zo over en er staan een aantal vragen in omdat ik mij dingen afvroeg nav hoe je bij mij overkomt. Deze heb je inmiddels beantwoord.
Inmiddels een vervolgdate gepland met hem ?
maandag 10 augustus 2009 om 23:51
Wat is er veel bij geschreven, ik had even niet opgelet.
Ik heb laatst weer een date gehad (de derde). Toen ik mijn vriendinnen vertelde dat hij mij ook op mijn hoofdhoofd had gekust, werden ze laaiend enthousiast. Ze vinden dat dit nogal wat betekent, maar ik ben me er niet echt van bewust.
Is dat een issue of een positief teken, als een man je op je voorhoofd kust??
Ik heb laatst weer een date gehad (de derde). Toen ik mijn vriendinnen vertelde dat hij mij ook op mijn hoofdhoofd had gekust, werden ze laaiend enthousiast. Ze vinden dat dit nogal wat betekent, maar ik ben me er niet echt van bewust.
Is dat een issue of een positief teken, als een man je op je voorhoofd kust??
dinsdag 11 augustus 2009 om 12:33
Goede middag!
Hoe is het hier?
Ik tik dit berichtje even vanaf werk...ben alweer druk bezig met voorbereiden voor het nieuwe schooljaar! Moeders heeft net ook even geholpen dus dat was wel lief.
Vanavond komt Prikvlieg gezellig een hapje bij mij doen. Even bijkletsen over hoe alles nu gaat enzo.....
Hoe is het hier?
Ik tik dit berichtje even vanaf werk...ben alweer druk bezig met voorbereiden voor het nieuwe schooljaar! Moeders heeft net ook even geholpen dus dat was wel lief.
Vanavond komt Prikvlieg gezellig een hapje bij mij doen. Even bijkletsen over hoe alles nu gaat enzo.....

woensdag 12 augustus 2009 om 13:27