Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 17 augustus 2009 om 00:04
ff terug...
Zomergasten gezien? Mijn god wat is dit mooi zeg...
http://www.youtube.com/watch?v=O0ob52GyXl4
Zomergasten gezien? Mijn god wat is dit mooi zeg...
http://www.youtube.com/watch?v=O0ob52GyXl4
maandag 17 augustus 2009 om 02:23
Heb dinsdag een date...lang verhaal, maar de jongen met de vriendin van vrijdag had een hele leuke vriend (waar ik ook een tijdje mee gepraat heb). Anyway, hij had me toegevoegd op hyves en msn, vanavond met m gepraat en nu hebben we dinsdag een date geloof ik Weet het niet helemaal zeker (hij lijkt nogal into mij en daar kan ik nooit zo goed tegen) maar hij is best leuk...date kan altijd toch??
Nu moet ik echt naar bed! Morgen gewoon weer werk.
Nu moet ik echt naar bed! Morgen gewoon weer werk.
maandag 17 augustus 2009 om 08:04
maandag 17 augustus 2009 om 09:49
Goeiemorgen!
Het weer ziet er een beetje een triest uit hier
@Appel: Ik heb Anthony & the Johnsons een keer bij Paul de Leeuw gezien...heel bijzonder en mooi!
@Elve: Leuk een date!
@WM en Olive: Werk ze!
@Dersan: Welkom hier!
Ik ga niet veel bijzonders doen vandaag..beetje opruimen en boodschappen doen..
Vanavond naar Harry Potter...ik heb er zin in!
Het weer ziet er een beetje een triest uit hier
@Appel: Ik heb Anthony & the Johnsons een keer bij Paul de Leeuw gezien...heel bijzonder en mooi!
@Elve: Leuk een date!
@WM en Olive: Werk ze!
@Dersan: Welkom hier!
Ik ga niet veel bijzonders doen vandaag..beetje opruimen en boodschappen doen..
Vanavond naar Harry Potter...ik heb er zin in!
maandag 17 augustus 2009 om 12:32

maandag 17 augustus 2009 om 12:38
Hello darlings, welkom Dersan en sterkte aan de collegae die weer mogen vandaag! (Ik heb nog drie weken vrij. Hoera voor Brabant!)
Heb ik veel gemist|? Een date, spannend Elve! Laat hem je maar verwennen! Knuf voor Miran en een schop voor haar stomme baas.
Er vlindert wel zo één en ander hier geloof ik, spannend allemaal.
Bij mij geen vlinders, gister was maandagman hier (verkeerde dag dus is ie maar gebleven tot het wel maandag was
), terug van vakantie, met lief kadootje en high hopes. Heb hem nogmaals verteld dat ik niet verliefd ben en dat vindt hij jammer. We hebben wel...uhm...ge-enzo'd, en dat was toch wel okay Hij mag eventueel wel blijven als SVtje. Maar dat wil ie niet, hij wil op mijn verjaardag worden voorgesteld als het nieuwe vriendje, hij wil mijn ouders ontmoeten, the works. Helaas, dat gaan we niet doen. Nu gaat ie morgen (echt dit is bijzonder!) met zijn vrouw afspreken op de plaats waar ze precies 8 jaar terug getrouwd zijn om zich uit te spreken over wat hij verder wil; terug naar haar of alleen verder. Hij had met mij verder gewild maar nu dat niet gebeurt zie ik hem nog wel terug gaan naar haar. Sja.
Heb ik veel gemist|? Een date, spannend Elve! Laat hem je maar verwennen! Knuf voor Miran en een schop voor haar stomme baas.
Er vlindert wel zo één en ander hier geloof ik, spannend allemaal.
Bij mij geen vlinders, gister was maandagman hier (verkeerde dag dus is ie maar gebleven tot het wel maandag was

maandag 17 augustus 2009 om 12:44
idd op zijn minst bijzonder MP. Ik denk dat je nu een goed gevoel hebt over je standpunt en dat je daarin heel duidelijk bent geweest naar hem toe? Het lijkt mij dat hij gewoon niet alleen kan zijn. Hoe oprecht zijn dan zijn gevoelens naar jou en zijn ex-vrouw toe? Is het niet de één...dan maar naar de ander. Sneu eigenlijk en zo'n vent zou je ook niet moeten willen.
voor jou MP.
Ga je nog leuke dingen doen in de rest van je vakantie?
voor jou MP.
Ga je nog leuke dingen doen in de rest van je vakantie?

maandag 17 augustus 2009 om 12:54

maandag 17 augustus 2009 om 13:13
Ik zit effe in mun pausuuh! Gelukkig heb ik donderdag en vrijdag lekker vrij, lekker een kort weekje. Het wordt supermooi weer dus ik ga lekker dagje naar het strand.
MP...heel apart van de Maandagman??!! Inderdaad hoe oprecht is zijn gevoel naar jou toe dan. Gaat het goed met je verder? Wat Appeltje al vroeg/zei...je komt soms niet erg relaxed over hier de laatste tijd.
En Appeltieeee....ga jij eens heel gauw aan het werk!!
Ik ga weer aan de arbeid!!! Tot laterrrrrrrrr........
MP...heel apart van de Maandagman??!! Inderdaad hoe oprecht is zijn gevoel naar jou toe dan. Gaat het goed met je verder? Wat Appeltje al vroeg/zei...je komt soms niet erg relaxed over hier de laatste tijd.
En Appeltieeee....ga jij eens heel gauw aan het werk!!
Ik ga weer aan de arbeid!!! Tot laterrrrrrrrr........

maandag 17 augustus 2009 om 13:18
Vind je me niet relaxed? Hm, dat is misschien meer dat ik me soms erg stoor aan dingen. Sorry, zal er op letten. Bern juist heel ontspannen, het gaat me goed, kindjes gaan lekker, we doen allemaal leuke dingen en ook als ze er niet zijn doe ik allemaal gezelligs. En wb de maandagman, nouja, dat is zoals het is. Ik vind het prima zo.
Werkse weer dames! Ik ga effe boodschappen en bieb doen enzo, en beetje aankeutelen in huis ...
ps: het gaat toch onweren donderdag?
Werkse weer dames! Ik ga effe boodschappen en bieb doen enzo, en beetje aankeutelen in huis ...
ps: het gaat toch onweren donderdag?
maandag 17 augustus 2009 om 13:26
werkze Erykah! Ik moet eigenlijk ook heel hard werken...nog even geen zin
MP, wat een verhaal van de maandagman...serieus, als ie nu terug gaat naar z'n vrouw...niet te geloven.
Zespri, goede meet-the-parents gehad dus! Nice!
BM, heftig hoor. Verklaart het ook een hoop? (kan ik me namelijk wel iets bij voorstellen met die diagnose.)
Indi, veel plezier bij Harry Potter! Heb m al gezien
Zat na te denken over een goede bijnaam voor de date van morgen. Ik denk dat ik hem Prodent moet noemen. Hij heeft namelijk echt zo'n tandpastareclame-glimlach
Kon gister niet slapen. Was aan het nadenken wat ik nu met Ex aan moet. Ten eerste denk ik dat we nog steeds uit elkaar zijn en ik dus volledig vrij ben om uit te spoken wat ik wil (en dat doe ik dus ook) maar aan de andere kant lijkt het er ook wel weer een beetje op dat we aan het daten zijn. En dan zou het een beetje raar zijn om met een ander het bed in te duiken. Maar toch, aan de redenen dat we uit elkaar zijn gegaan is niets veranderd. Bovendien, hij heeft het uitgemaakt, dus als hij twijfels heeft, zal hij daar ook mee moeten komen.
Toch blijft het wel een rare situatie. Hij had het gister (hij is in het buitenland nu maar sprak hem online) over dat ie een feestje wilde geven volgende week. Bedacht me opeens, in welke hoedanigheid ben ik daar dan? Zijn vrienden weten dat het uit is, maar als ik er ben dan is het ook wel weer duidelijk dat er nog wel iets is tussen ons. Misschien dat hij hier gewoon helemaal niet over nadenkt.
Ik wil er eigenlijk niet met hem over praten. Ik vind het prima dat we uit elkaar zijn, ik vind de vrijheid prettig en we hebben al bewezen dat een traditionele relatie niet werkt voor ons. En ik wil eigenlijk ook niet her-definieren hoe het dan wel zit tussen ons, want ik wil niet toegeven tegenover hem dat ik eigenlijk wel de vrijheid wil hebben om te doen wat ik wil met wie dan ook...maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk zoals het nu is tussen ons en wil ik dat dat niet verandert.
Volgen jullie het nog? Anyway, sorry voor de lange post maar moest het even kwijt!
MP, wat een verhaal van de maandagman...serieus, als ie nu terug gaat naar z'n vrouw...niet te geloven.
Zespri, goede meet-the-parents gehad dus! Nice!
BM, heftig hoor. Verklaart het ook een hoop? (kan ik me namelijk wel iets bij voorstellen met die diagnose.)
Indi, veel plezier bij Harry Potter! Heb m al gezien
Zat na te denken over een goede bijnaam voor de date van morgen. Ik denk dat ik hem Prodent moet noemen. Hij heeft namelijk echt zo'n tandpastareclame-glimlach
Kon gister niet slapen. Was aan het nadenken wat ik nu met Ex aan moet. Ten eerste denk ik dat we nog steeds uit elkaar zijn en ik dus volledig vrij ben om uit te spoken wat ik wil (en dat doe ik dus ook) maar aan de andere kant lijkt het er ook wel weer een beetje op dat we aan het daten zijn. En dan zou het een beetje raar zijn om met een ander het bed in te duiken. Maar toch, aan de redenen dat we uit elkaar zijn gegaan is niets veranderd. Bovendien, hij heeft het uitgemaakt, dus als hij twijfels heeft, zal hij daar ook mee moeten komen.
Toch blijft het wel een rare situatie. Hij had het gister (hij is in het buitenland nu maar sprak hem online) over dat ie een feestje wilde geven volgende week. Bedacht me opeens, in welke hoedanigheid ben ik daar dan? Zijn vrienden weten dat het uit is, maar als ik er ben dan is het ook wel weer duidelijk dat er nog wel iets is tussen ons. Misschien dat hij hier gewoon helemaal niet over nadenkt.
Ik wil er eigenlijk niet met hem over praten. Ik vind het prima dat we uit elkaar zijn, ik vind de vrijheid prettig en we hebben al bewezen dat een traditionele relatie niet werkt voor ons. En ik wil eigenlijk ook niet her-definieren hoe het dan wel zit tussen ons, want ik wil niet toegeven tegenover hem dat ik eigenlijk wel de vrijheid wil hebben om te doen wat ik wil met wie dan ook...maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk zoals het nu is tussen ons en wil ik dat dat niet verandert.
Volgen jullie het nog? Anyway, sorry voor de lange post maar moest het even kwijt!
maandag 17 augustus 2009 om 13:43
@Appel: Mag ik je hartelijk bedanken voor je tip? Ik heb Antony & The Johnsons nu op staan en het is moooooooi! Dat ene nummer bij Paul de Leeuw vond ik destijds wat minder..
@Erykah: Groot gelijk dat je lekker gaat genieten van het mooie weer!
@MP: Heel bijzonder die maandagman van je! En ook erg standvastig...
Wil je misschien vertellen waaraan je je zo stoort??
@BM: Fijn dat er een diagnose is gesteld in ieder geval.. Ik moest wel een beetje gniffelen om dat "kwartet"sorry..
@Elve: Ik ben heel benieuwd hoe de film is..Mijn zusje vond 'm mwah..maar dat is ook geen diehard Potterfan
En wat betreft je ex...ik weet het niet..hahahha
@Erykah: Groot gelijk dat je lekker gaat genieten van het mooie weer!
@MP: Heel bijzonder die maandagman van je! En ook erg standvastig...
Wil je misschien vertellen waaraan je je zo stoort??
@BM: Fijn dat er een diagnose is gesteld in ieder geval.. Ik moest wel een beetje gniffelen om dat "kwartet"sorry..
@Elve: Ik ben heel benieuwd hoe de film is..Mijn zusje vond 'm mwah..maar dat is ook geen diehard Potterfan
En wat betreft je ex...ik weet het niet..hahahha
maandag 17 augustus 2009 om 17:16
Indi: had jij vandaag niet ook je eerste werkdag dan? Of duurt het nog even?
Pop en WM: hoe wast bij jullie?
ElveS: kan me voorstellen dat je er mee bezig bent. Maar zoals je zelf concludeert: geniet van je vrijheid, en het belangrijkste is dat je eerlijk bent tegen jezelf. Als hij iets voelt, moettie dat zelf aangeven.
MP: wat een vreemde vis.....
BM: hmmm klinkt best heftig als je moeder vanalles heeft. Maar het klinkt alsof je er best mee kan dealen. Evengoed een knuffel!
Voor de rest : hallo!
Vnvd vriendinnenavond; altijd leuk! Nu iedereen nog mooi in ons pittoreske dorpje woont en de scholen niet zijn begonnen en we de tijd er nog voor hebben is het heerlijk om met zn alle de hele avond te keuvele enzo.
Pop en WM: hoe wast bij jullie?
ElveS: kan me voorstellen dat je er mee bezig bent. Maar zoals je zelf concludeert: geniet van je vrijheid, en het belangrijkste is dat je eerlijk bent tegen jezelf. Als hij iets voelt, moettie dat zelf aangeven.
MP: wat een vreemde vis.....
BM: hmmm klinkt best heftig als je moeder vanalles heeft. Maar het klinkt alsof je er best mee kan dealen. Evengoed een knuffel!
Voor de rest : hallo!
Vnvd vriendinnenavond; altijd leuk! Nu iedereen nog mooi in ons pittoreske dorpje woont en de scholen niet zijn begonnen en we de tijd er nog voor hebben is het heerlijk om met zn alle de hele avond te keuvele enzo.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 17 augustus 2009 om 17:18
quote:Indi schreef op 17 augustus 2009 @ 13:45:
Oh..vleer vergeten Fijn dat het zo gezellig was met Aapje en de familie!
En ik heb ook geen zin om alweer aan het werk te gaan..
Hoewel..alweer...na 6 weken vrij mag het toch wel weer een keertje!ai, ik ook...... Same for you Vleer
Oh..vleer vergeten Fijn dat het zo gezellig was met Aapje en de familie!
En ik heb ook geen zin om alweer aan het werk te gaan..
Hoewel..alweer...na 6 weken vrij mag het toch wel weer een keertje!ai, ik ook...... Same for you Vleer
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.