Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
'Avond!

Hier gaat alles prima..heb ruim twee maanden alles even volledig afgezworen, maar was toch wel een beetje nieuwsgierig naar de vorderingen Inmiddels ben ik bijna helemaal gesetteld in m'n huis. Daarnaast begin ik volgende maand aan een trainingsschema om binnen 2 jaar in de top 100 professioneel squash te staan.. en het daten heb ik voorlopig volledig afgezworen en ...dat voelt heerlijk!

Pop, gefeliciteerd met je huisje! volgens mij was je er al wel een tijdje mee bezig? Enig idee wat je met de inrichting gaat doen?

Indi, ook ik verwacht dat je de SM gewoon aanspreekt nu.

Vraag gewoon even of je in de goede trein zit

Xen, ik zie jou eerlijk gezegd over een tijdje ook nog wel zitten met R

BM: gebruik je ook van dat glansspul?

Ook niet geheel onbelangrijk, donderdag begint Lowlands! daar kijk ik nu al 360 dagen naar uit

Wat sfeerimpressies:

http://www.youtube.com/watch?v=Lrmf283dSXw

http://www.youtube.com/watch?v=Ci40ae8BlcE&feature=fvst

http://www.youtube.com/watch?v=3SfrVnYsu1c

http://www.youtube.com/watch?v=2GAgm8sZ5mo

ja, die komen allemaal!
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 20:46
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Fijn dat het goed met je gaat, PV! Enne..ik ben helemaaaal niet jaloers dat je naar Lowlands gaat hoor!
Hey PV! Het klinkt alsof het heel goed met je gaat! Knap dat je het daten even hebt afgezworen zonder er moeite mee te hebben. Ik heb daar wat moeite mee, hoewel het rustiger wordt in mijn hoofd.

Ja, ik ben al helemaal aan het nadenken over mn inrichting maar ben er nog helemaal niet uit!

Welke kleuren ik op de muren wil weet ik nog niet, ik 'moet' eigenlijk een nieuwe bank, wil een leuk stoeltje (misschien zelf opknappen), maar ik vind het best moeilijk.

Woonkamer is 16m2 (ruimte1) met een doorgebroken muur naar de oude slappkamer van 10m2.(ruimte 2) Er zitten aan de zijkanten nog stukjes muur dus het is nog niet helemaal een ruimte.

Ik denk dat ik in deel 1 mijn woonkamer doe en in ruimte 2 mijn eettafel, computer en boekenkast. En in ruimte 2 wil ene kleur op de muur. k denk nu zelf aan oranje. Eettafel is zwart.
pop1980 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 21:00
Reden: Probeerde een plattegrond te maken, is mislukt!
% gewijzigd
Klinkt goed Pop!

Hi PV... jou ken ik alleen van de verhalen Aangenaam, Olive *handjeschud*

Xen: Wat lekker dat je al zo aan het aftellen bent! Al leuke plannen voor je vakantie? Enne... voelt goed als je onmisbaar bent

BM: Doe je netjes met je rug! En nu?

Indi: Een digitaal schoolbord... Cool! Toch is dat krijt wel zo leuk eigenlijk (althans, dat vond ik op de Pabo leuker hihihi)

Zes: Ben vanmiddag maar blijven zitten Maar jeeezzz wat zijn sommige IT'ers toch wereldvreemd... (ghehehe, misschien ben ik dat ook wel, maar heb ik het niet door )

Heb een heerlijk tut-avondje... Gezichtsmaskertje (ziet er zoooo charmant uit), uitgebreid douchen, scrubben, nageltjes lakken... Even meisje spelen.
oranje moet je doen pop kan een heel mooi effect geven in je woning zeg ik uit ervaring

rugsgewijs: tja morgen maar even naar de huisarts want zo kan ik echt niet basketballen (dat moet iemand anders me dan ook nog vertellen erg he?)
Hey hey...

Pop, tjee 25 kinderen……ohhjee…ikzou dat echt niet aan kunnen..

MP, ben het met je eens wat betreft liefde op afstand…maar hij is wel echt heeeeelll leuk…:(

Zes, oh wat leuk klinkt dat…ben beetje jaloers, wil eigenlijk ook wel tot over mijn oren verliefd zijn en weten dat iemand dat ook op mij is…ahhh zwijmel zwijmel…

Ingel, haha…dat is er weer een uit grootmoeders tijd ‘bezint eer gij begint’…maar je hebt gelijk…misschien wil ik wel weer gewoon te graag verliefd zijn…

Hoe was het met Mr Piano??

Indi: poeh 26 kinderen….echt respect voor jou en pop….

BM: sterkte met je rug? Hoe gaat ie nu? (hmmm je was toch niet net met je machogedrag leuk vrouwelijk schoon aan het inhalen???)

WM: een hele dikke knuffel voor jou! Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt…Ik vind het een hele mooie eigenschap dat je blijft geloven in de liefde…de breuk met mijn ex heeft bij mij echt een gat geslagen en ik weet niet of ik er ooit weer zo voor kan gaan..al zou ik dat zo graag willen…
@Pop; In mijn vorige huis hadden we ook een oranje muur..erg mooi! Het was de kleur meloen.

@Olive: Heerlijk zo'n avondje! Ik heb hier een masker staan van dode zeeklei uit Jordanie...Moet ik nog uitproberen..

@BM: Misschien moet je met zo'n rug gewoon helemaal niet gaan basketballen???
Ha Monroe! Stiekem even posten voordat ik post he?
Vandaag heb ik heel even met mr de spanjaard gechat...was weer erg leuk..We waren eerst gewoon over koetjes en kalfjes aan het praten en opeens zegt hij uit het niets dat hij mij mist..Of ik alsjeblieft naar spanje wil komen om hem te bezoeken. Dat ik te rationeel ben en mij meer moet laten leiden door min gevoel (wat hij al eerder in mail zei)...Ik reageerde met een grapje dat mijn rationaliteit zelfbescherming is omdat het nou eenmaal een gegeven is dat Nederlandse meisjes snel verliefd worden op spanjaarden...En toen zei hij zo iets vreemds wat mij echt aan het denken heeft gezet...Hij zei dat dat misschien wel zo is, maar dat hij geen een meisje kent die 100 muren om zich heen heeft gebouwd...Dus ik maakte nog een grapje dat het dan maar goed is dat hij zo sterk is...en toen zei ie dat hij bij mij wel een heel leger nodig heeft...En dat maakte mij opeens heel bang, wat nou als ik echt een muur om mij heen heb gebouwd en niet meer verliefd word op iemand die helemaal voor mij gaat en die niet ruim 1000 km hier vandaan woont....

Dit slaat ook op dat met die date van voor de vakantie...Heb hem vanmorgen nog gemaild en nog steeds geen reactie..en ik weet zeker dat hoe langer hij mij laat wachten, hoe leuker ik hem weer ga vinden (hij laat namelijk altijd wel een paar dagen/week over heen gaan voordat hij terugmailt...) dat is toch stom, wat wil ik nou??

Sorry voor ontzettende egobericht....
Nee ik wilde gewoon de auto's bijhouden:-)

Nee natuurlijk ga ik niet basketballen maar ik ben soms jong en onbezonnen

Monroe die muren en leger opmerking KAN je ook gewoon zien als een versiertruc he?
Jajaja, BM mee eens, maar het heeft me aan het denken gezet...Niet over hem, maar over mijzelf in het algemeen....Ik merk namelijk wel aan mijzelf dta ik moeite heb met mij overgeven aan mijn gevoel...Zodra een jongen mij leuk vindt, haak ik af (is al 2 keer eerder gebeurd in korte tijd), terwijl ik echt obsessief bezig ben met kerels waarvoor ik veel moeite moet doen....

En jah, mr de spanjaard is echt een versierder jah...zie er ook niets serieus in hoor...al is ie wel heel erg leuk ;)
quote:liefmeisje2 schreef op 18 augustus 2009 @ 18:56:

Misschien heb je je punt nu wel gemaakt Zes. Ik denk dat WM zelf ook wel inziet dat ze snel enthousiast is als ze een leuke man ontmoet. Dat geeft ze ook aan. Maar ik meen me te herinneren dat ook regelmatig bij jou te moeten bespeuren. En daar wil ik niemand op afrekenen, maar doe dat dan ook niet bij WM. Uiteindelijk vinden we het als singles allemaal leuk om aandacht te krijgen van een leuke man, en helaas loopt het soms zo af als bij WM, maar daarom mag ze het nog wel jammer vinden en teleurgesteld zijn. Al ben ik het met je eens dat het niet goed is daar dan weer te lang in te blijven hangen. En maakt ervaring niet wijs(er)... ach denk dat we allemaal wel eens in zo'n situatie hebben gezeten, toch?!Dan weet jij ook dat IK regelmatig ben aangesproken door medeforummers op dit topic hierop !!!!

Vind het rot voor WM dat hij zo met haar is omgesprongen. Ik zeg ook nergens dat ik het niet rot vind of dat ze belachelijk handelt.
Monroe: hoe komt het dat je allemaal van die rare vraagtekentjes in je tekst hebt staan ?

Verliefd zijn is leuk en tegelijkertijd ook eng ... Eng om jezelf over te geven , beetje bij beetje meer over jezelf te vertellen.

Jezelf bloot geven en dan op een andere manier dan je gewoon uitkleden
PV: leuk dat je er weer bent. Fijn dat t zo goed met je gaat..
[quote]Zespri79 schreef op 18 augustus 2009 @ 21:52:

[...]

Dan weet jij ook dat IK regelmatig ben aangesproken door medeforummers op dit topic hierop !!!!

Daarom is het extra opvallend dat jij zo reageert op WM, naar mijn idee. Verder heb ik niet echt de behoefte om hier een hele discussie over te maken, want ik denk dat er genoeg over is gezegd.

Ik ga zo lekker slapen. Alvast welterusten voor iedereen!
Zes, ik denk dat die vraagtekens komen doordat ik in de vakantie heel veel heb nagedacht over mijn ex. Ik heb een relatie van 8jaar achter de rug en het is begin dit jaar vrij plotseling uitgegaan...Na een maand had hij al een andere vriendin, en dat heeft mij heel diep geraakt....En ik ben nou eenmaal een kei in piekeren

Tja, verliefd zijn is denk ik heel eng...Ik ben het denk ik nog nooit echt geweest (op mijn ex ben ik nooit echt verliefd geweest geloof ik..dat was al heel snel 'houden van' en bovendien was ik toen superjong)...Haha, ja het letterlijk blootgeven is wat dat betreft makkelijker dan het andere blootgeven...;-) hmmmm
quote:liefmeisje2 schreef op 18 augustus 2009 @ 21:57:

[quote]Zespri79 schreef op 18 augustus 2009 @ 21:52:

[...]

Dan weet jij ook dat IK regelmatig ben aangesproken door medeforummers op dit topic hierop !!!!

Daarom is het extra opvallend dat jij zo reageert op WM, naar mijn idee. Verder heb ik niet echt de behoefte om hier een hele discussie over te maken, want ik denk dat er genoeg over is gezegd.

been there done that and won't go there again
Monroe ik bedoelde die zwarte vakjes met die vraagtekens erin

� � � � �

deze dus
Oh hahahahahaha...ik dacht de rare vraagtekentjes in mijn hoofd hahahahaha
maar uhm geen idee.....
LM en Monroe dank je wel.

Xenia, ik wil de reden best zeggen maar niet zo publiek op het forum, weet ook niet of ik het op de group wil hebben, ik denk er nog over.

Ik denk dat er nu wel genoeg is over gezegd over de toon waarom sommige mij hier aanspreken! Ik dank iedereen die zich erin heeft gemengd op welke manier dan ook!

Ik probeer ook iedere keer minder heftig in iets te stappen, elke keer neem ik het mijzelf. Maar iedere keer "faal" ik daarin omdat ik er gewoon elke keer voor 200% voor ga en enthousiast ben. Aard van het beestje denk ik!

Nu is er genoeg over gezegd en ga ik proberen te slapen!

Morgen heel mooi weer dus probeer te genieten ervan!

Trusten!
Hij is LEUK!! Had vanavond mijn date met Prodent En afgelopen vrijdag was ik natuurlijk (een beetje) dronken (nou ja, om eerlijk te zijn, best wel) maar toen ik hem weer zag dacht ik....oh ja!! Anyway, het was heel leuk! Zie hem morgen weer Yay yay yay!

Pop: klinkt goed je huisje!

Monroe: kan me voorstellen dat je na zo'n relatie even weer helemaal moet ontdekken hoe het werkt, dat verliefd worden. En daten. Zeker dat je ex zo snel een ander had, dat doet pijn. En dat je zegt dat je niet weet of je ooit verliefd bent geweest...begrijp ik wel. Zeker als je zo jong was toen jullie iets kregen. Maar nu heb je de tijd om daarachter te komen. En afknappen op mannen die te snel teveel interesse tonen, dat herken ik wel. En dan juist weer heel hard gaan voor mannen die niet gelijk all over you zijn. Vroeg of laat komt er wel weer iemand langs waarvan je steil achterover slaat!

Als redelijk nieuweling hier moet ik zeggen dat ik niet helemaal weet wat ik over de recente discussie moet zeggen, ik ken jullie nog niet zo lang, en ook niet IRL. WM, soms ontmoet je iemand en dan is er gelijk 'dat gevoel' dat het wel goed zit. Had ik in ieder geval heel duidelijk met al mijn exen, ik WIST gewoon na de eerste ontmoeting dat er meer in zat en dat gevoel heb je niet bij iedereen. En denk dat jij dat misschien ook wel had met de laatste. Dat het dan niet blijkt zo te zijn, is gewoon niet leuk.

Voor de rest: zwaai! Ik moet nu echt gaan slapen...morgen weer werken.
elvestad, heet zijn broer colgate?
Elvestad: leuk , gaan jullie doen morgen ?

Mijn 1e werkdag begint vanmiddag weer .. brrr heb er echt zo geen zin in..
Pfff...weetjehoeheettttt...in de tuin, bikini, boek, fles water, zonnebrand heerlijk hoor maar pffff... even afkoelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven