Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oh over de pup van de buren , een buurman heeft toch de Dierenbescherming gebeld. Die zouden langsgaan. geen idee nog of ze al zijn geweest.

Tja heel triest gewoon !

Snap dat niet he , prima hond in de bench voor een paar uurtjes en snachts. Doe /deed ik ook , maar zal never ever de bench in de tuin/balkon zetten in de regen /onweer e.d en zelf de hort op gaan.
Indi : t heeft gewoon tijd nodig denk ik. Wel mooie foto van Zoe op je hyves.
Thanks Vleer! Het is ook een heel leuk beest..maar het heeft inderdaad tijd nodig...
Potdomme, ben moe; kleine oogjes.

Net een veel te zoute rookworst gegeten. Of waren het de aardappelen die half drooggekookt waren?

Anyway; straks komt vriendin de laatste voorbereidingen treffen voor as vriendinnnenweekend. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer....

Olive: indd; beter geen auto dan een kutbaan

Xen: ken dat gevoel wel. Vorige jaar 2 weken vakantie zonder vriend, bij ouders thuis. Ook niet veel te lachen. Maar geniet maar gewoon van alles waar dat van kan, en doe een beetje rustig aan. Daar is de vakantie voor he?

Voor de rest : hello
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hi all,

Ben er even kort, heb straks vergadering met buren (vvE) zo geen zin, maar ja moet maar even.

Pop, lekker dat je gister nog op het terras hebt gezeten!! Was lekker he nog buiten?

Misschien moet je het met de scharrel van je vriendin nog maar even op zijn beloop laten, al zou ik wel oppassen dat het straks niet ten koste gaat van jullie vriendschap!

Xen, fijn dat het contact met je broer zo goed is nu! En geniet lekker van je vakantie!

Olive, jammer van je mini, maar ja misschien wel even beter zo?

Ingel, klinkt leuk vriendinnenweekend?!! waar gaan jullie heen?

Indi, met de katten is het dus nog even afwachten?? ze moeten zeker nog even de kat uit de boom kijken....hahaha

Hoi Eve!

Dank jullie voor jullie lieve woorden, gaat inderdaad weer de goede kant op met LM! Dus ben zelf ook erg blij

Kreeg net nog een heel leuk gezellig berichtje van een leuke meneer van RP, waarvan ik dacht dat ie misschien toch niet zo geinteresseerd meer zou zijn, maar hij begon toch over een date... Dus wie weet... al is het natuurlijk nog afwachten of ik hem in real life net zo leuk vindt... hij heeft in elk geval humor, en dat vind ik erg belangrijk in een man.
LM; ah ben benieuwd of er wat van gaat komen!

We gaan in een centerparcshuisje in Oosterhout zitten. Tis de 1e keer dat we een vriendinnenweekeind gaan en de locatie is geheim gehouden. Zijn enorm aan het zinsspelen op dat we naar een nudistencamping gaan
haha...grappig, ingel!! Klinkt gezellig in elk geval!

Ok, ik ben weg... misschien tot later!
Hoi ik zit ook in meeleesmodus

Vleer ja dan ist ineens een buitenlandse meeting

LM ik ben zo blij voor je dat het goed met je gaat

Indi hopelijk gaat het goed met je poezebeesten

Olive ja dan kun je beter even sparen en soliciteren en leuk 2e handsje kopen

Ingel oeps genant maar wel goed dat hij het niet slecht opneemt

Vleer als ze nog eens zoiets doen opnieuw dierenbescerming bellen: hoe meer klachten des te sneller ze er iets aan doen??
Mag ik hier een nieuwtje posten?

Tijdje geleden gezoend met een sexy man, aardige jongen, heel wellicht zit er meer in. Vandaag elkaar weer gezien, en dan begint hij heel lief te sms'en om het een beetje op gang te krijgen... over het weer.
Willen jullie zo lief zijn om op foto 5 te stemmen ?

(is hond van zusje nl)

http://www.hondenschoolmi ... ex_bestanden/Page1686.htm
ga zo mijn led uitlaat lampje testen Als jullie dus iets zien flikkeren door het park is het hoogstwaarschijnlijk mijn hondje
Zwaai! Ga zo een drankje drinken met Ex
haha dat LED lampje is echt een uitkomst.. Kwam al andere wandelaars tegen die mij een compliment gaven met de woorden * dat zouden er veel meer moeten doen*

Andere hondenuitlater op een idee gebracht die gaat morgen ook even naar de Action.

Dus 1 groot flikkerlicht parade in het park sávonds
quote:Zespri79 schreef op 01 september 2009 @ 21:26:

Willen jullie zo lief zijn om op foto 5 te stemmen ?

(is hond van zusje nl)

http://www.hondenschoolmi ... ex_bestanden/Page1686.htm

ook het leukste hondje als je het mij vraagt

Ik ben inmiddels weer helemaal op de been, vanavond genadeloos op m'n donder gehad met sporten...pff, net alsof je weer vanaf 0 begint!
Hallloooooooooo (echo) :-)

Hoef (helaas) niet veel bij te lezen, kom es onder die steen vandaan lieve singletjes!

Leuk hondje van je zus, Zes, ik ga zo stemmen!

Prik: blij dat je weer wat opgeknapt bent!

Indi: ik bedoelde het niet heel verkeerd van de dierentuin hoor, maar was goedbedoeld. Sorry, was ff vergeten dat 1 konijn van je overleden is. Hoop dat Zoe snel went!

Reiz en Elvestad: hai!

Ik ging gisteren bij R wat gereedschap lenen en toen heb ik hem maar even geholpen met behang afstomen (leuk klusje vind ik dat). R kwam toen op het spontane idee om naar de film te gaan 's avonds. Dus naar the inglorious bastards gegaan...geweldig! Typische Tarantinofilm, veel geweld en humor. Daarna nog wat biertjes weggetikt in een kroeg en elk naar ons eigen huis gegaan. Voelt goed zo hoor. En zondag gaan we naar een thermen/sauna. Ik had nog een bon te besteden, dus gratis entree voor ons beiden. Voor mij een hele overwinning, nog nooit gedaan, maar heb super veel zin in relaxed dagje.

Ik ga zo met collega naar de Makro om drank en hapjes in te slaan voor uitje a.s. vrijdag. Gaan we eerst varen en daarna sushi workshop. Voor de vaartocht moeten we dus een en ander even inslaan. Daarna ga ik met mijn trap beginnen, wel zin in eigenlijk, toch slechter weer nu.

Hoop dat de stilte hier niet inhoudt dat er mensen in een dip zitten! Hoop gewoon dat t met iedereen goed gaat!
Met mij alles goed hoor Xen. Ben dan wel geen single meer, maar moet de verslaving rustig aan afbouwen :-). Rustig op het werk.

Je planning ziet er goed uit. Geen tijd voor een dipje oid nu, zo te zien. Hopelijk wordt het een beetje goed weer als je gaat varen. Of is het een overdekte boot? Klinkt wel erg goed met ik zeggen.
Hey Ingel! moet nog even bellen of boot ook overdekt is..denk t eigenlijk niet. De sushi workshop is in de oude gevangenis hier in de stad, bij mij op de hoek eigenlijk, dus kan kruipend naar huis. Superlocatie hoor, vinden allerlei culturele/culinaire evenementen plaats tegenwoordig en we meren met de boot daar ook aan.

Ga me even orienteren op sportschool nu, want wil en moet er een paar kilootjes af, minimaal 3. Minder al met snoepen, eten en drinken, maar moet er meer voor doen ben ik bang (tja de leefftijd he). Jij werkse he!
Hoi Xen dat loopt echt goed tussen jou en R he

Helemaal geen dip hier hoor! Druk bezig met alles in orde te brengen voor mijn backpackreis => vertrek 3 november dus stilletjes beginnen met alles in orde te brengen!

Verder weer met naailessen begonnen = vanavond.

Bezig met mijn ma haar terras; had ik hier al eens over geschreven, de oude stenen zijn bijna allemaal weg ligt nog klein stukje voor de deur en de ergste job is gedaan de rioolleidingen zijn allemaal opgegraven dus nu kunnen ze met het zware geschud verder wegbreken en dan beginnen te leggen! Met dat uitbreken had ik weekje niet mogen verder doen van ma omdat dat veel te warm was (zuidkant huis in hoek dus geen zuchtje wind).

En verder farmville verslaaft he
Reiz: je gaat je naam eer aan doen!

Waar ga je naar toe?
Hallooo...

Hier ook geen dip, maar druk, druk, druk..en heel erg moe!

@Xen: Ik las je post ook niet als "kwaad bedoeld"hoor...wilde het alleen even uitleggen..

Wat heb je een boel leuke plannen voor de boeg!! Sushi maken is heerl erg leuk!

@Ingel: Veel succes met het voorbereiden van je vriendinnenweekend..

@Reiz: Waar gaat de reis naar toe?

@Elve: Was het gezellig met je ex?

@Vleer: Ik ga straks even stemmen...

Ben net thuis van mijn werk...even kijken of ik nog wat huishoudelijke taken ga doen of dat ik even lekker ga relaxen en een boek ga lezen..

Heb een drukke week. Morgen infoavond en zaterdag mag ik ook opdraven voor de jaarlijkse kleedjesmarkt op school *Hoera! *

Straks met een vriendin eten misschien..
Hoi!

Xen, jij was toch de bedenkster van alle personeelsfeestjes geworden? Leuk plan, dat sushi maken!

Reiz, 3 november komt eigenlijk bets wel dichtbij! Spannend hoor... Moet je nog veel doen?

Indi, ik heb volgende week informatie avond, we hadden vanmiddag een cursus/congresje over zorg binnen de school. Helaas wist ik er al meer van dan wat er verteld werd, dus het was wat saai.

Gisteren had ik een vreselijk suffe dag, last van mn rug, de ibu sloeg erg goed in (geen pijn meer, maar ook verschrikkelijk suf). Dus ik heb gisteren op de bank gelegen, gelezen en telkens in slaap gevallen. Dus nu moet ik vanavond een afwasje doen, even opruimen en een paar wassen draaien (zucht).

Maar eerst maar eens lekker op de bank kruipen, tv aan, of misschien wel een uitzending gemist van K2 zoekt K3 kijken.
Ha Pop,

Wat shit van je rug zeg! Gelukkig had je een dagje om even bij te komen..

Ik wil ook best extra dingen voor school doen, dat moet soms gewoon..maar als het in het weekend is vind ik het erg vervelend..zeker omdat ik een uur heen moet en een uur terug..
Hi,

Even een teken van leven van mij!

Gister was weer helemaal super met ZB. Pffff die rupsen worden vlinders! Fijn gevoel (maar ook wel bietje eng)....ik ben er beetje ondersteboven van eigenlijk. Heb ik allang niet meer gevoeld!

Ik ga vanavond weer gezellig bij mijn lieve vriendin slapen.

Xen....lekkerrrrrr sushi!! Een van mijn favo gerechten. En wat heb je leuke dingen gepland! Heel veel plezier.

Ik ga ervan door..zit nog op het werk. Ik lees later wel bij ...sorry hoor maar ben er even met mijn hoofd niet helemaal bij.

X
Erykah kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is leuk die vlinders maar idd waarschijnlijk ook wel wat om ondersteboven van te zijn! Geniet ervan meid

Indi jakkie das idd nie zo leuk dat je int weekend ook nog eens een uur moet verplaatsen dan is uurtje langer blijven veel praktischer

Backpacken is 4 maand rondtrekken in australie, visum ga ik zo afronden, internationaal rijbewijs halen, nieuwe steunzolen, zonnebril, rugzak,... Valt op zich goed mee maar binnenkort word het thuis eerst nog druk met werk en dan heb ik daar niet zoveel tijd voor...

voor pop haar rug
Terwijl ik K2 zoekt K3 aan het kijken was, was mn wasmachine klaar, dus heb snel de was opgehangen en toen meteen ook maar mn bed opgemaakt, slaapkamer gezogen en opgeruimd, dus ik ben best trots op mezelf! Zo maar even eten en dan de afwas doen, dan is het huis alweer stukken netter! (Rug doet het weer veel beter, gelukkig!)

Reiz, gaaf hoor, 4 maanden weg!

Ery, klinkt echt erg euk met ZB, en k snap heeuul goed dat het net zo spannend als leuk is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven