Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ja het waait heul hard Ik merkte het ook al in de auto

Succes met poetsen!!!
Oké even een vraagje.....(van hele andere aard)

Ik ben gestopt met de pil, niet dat ik zwanger wil worden. Maar na 11 jaar van die troep slikken en hetgeen wat ik vorig jaar allemaal heb meegemaakt wil ik ervan af. Dus dat is exit (for now)

Maar wat moet ik dan slikken, nemen, prikken, indoen etc......??
Moet je nou morgen fietsen naar je werk, Olive? Tjeetje, dan tref je het niet met dit weer he. ik ben zon geluksvogel dat mijn fietstochtje naar kantoor max. 3 minuten (nou ja som 4 als het heel erg waait) duurt. He, maar als jij je auto inlevert heb je toch extra geld maandelijks? ivm je studieplannen...

Ik zal muppet maar eens gaan bellen (R dus) hoe laat ie weg wil naar Ikea. Hij zou gisteravond al bellen...iig kun je niet zeggen dat ie claimerig is :-) ik rverheug me nu al op de hotdogs vanmiddag en o ja, heb mn budget op 35 euro gesteld. Heb ook nix nodig, maar je komt er nooit vandaan zonder iets..
WM, condooms sowieso toch? ik zou nu maar even niets doen na 11 jaar hormonen slikken. En als je dan wel vaste verkering hebt en niet meer condooms wilt gebruiken, zou ik het spiraaltje adviseren.
Mirena spiraal!

Ik vond het plaatsten niet prettig, maar niet zo dat ik zeg "nooit meer". Ik word eigenlijk nooit meer ongesteld en als ik al vloei dan is het met een inlegkruisje op te vangen (volgens mij zei Xen dat ook al tegen Appeltje).

En onthou dat je er na het plaatsen gelijk voor 5 jaar vanaf bent!

Wat betreft dat kinderampie... Als je de touwtjes ver genoeg laat afknippen is er geen probleem

Ik ben mijn touwtjes ook een hele tijd 'kwijt' geweest, dus dan is er helemaal geen probleem! ghehehehe...
Jaaaa condooms zoiezo.... That is out of the question. Het is voor ernaast....de "double dutch" methode zeg maar
Hé Xen, ja moet fietsen morgen. 't Is ongeveer een kwartier, dus best te overzien. En als het echt noodweer is, kan ik met de bus. Het geld dat ik er aan over hou is wel een hele goede stimulans! Dan kan ik hard sparen voor de studie! (heb er nog steeds helemaal zin in!)

Is de Mupet al wakker? Ikea, jeuj! Altijd leuk!! (en dan niet van die dingen uithalen zoals je over de supermarkt beschrijft he! )
Maar Ikea, leuk!!

Ik wil ook, wil nog allemaal leuke accessoires hebben en een nieuw dekbedovertrek
Goedemorgen!

Net in bed al mobiel bijgelezen, en nu even reageren met een bakkie koffie verkeerd.

LM, voor jou. Vervelend, dat hij niks meer van zich laat horen, maar ben het wel met Xen eens, het waren maar 2 dates, en ik vind het hem niet waard dat hij nog zoveel energie van je krijgt.

MP, ik moest verschrikkelijk lachen om je 'kots', jij zegt t, ik denk ik! Ik heb eens ooit een hele stoere, brede man leren kennen in een kroeg, die me met een uitgestreken gezicht vertelde dat ie met me wilde knuffelen. Dacht dat ik me in mijn wijn verslikte.... (Heb m toen heel snel duidelijk gemaakt dat ie dat wat mij betreft kan overslaan, hahahahaha, en daarna dan dat verhaal van die aanrecht, zeg maar - is allemaal nog helemaal goedgekomen )

Pop, ik heb gisteren ook naar K2 en K3 enzo gekeken, onder het mom van: Ik moet dat toch bijhouden als moeder van de doelgroep. Maar ik was stiekem toch wel heel blij dat Josje won, want die vond ik het leukste.

WM, Babel is inderdaad een prachtige film! Ik heb gistermiddag lekker op de bank gehangen met het eerste seizoen Gossip Girl, ook niet verkeerd.

Oh ja, wie heeft er trouwens van die puzzelstukjes van Albert Heijn? Missy probeert koortsachtig de puzzel bij elkaar te sparen, maar krijgt telkens dubbele stukjes. Dus mochten jullie ze over hebben..... Missy zou jullie dankbaar zijn.

Voor de rest even een zwaai, u raadt het al: Ik moet werken!

(Oh ja, PV, je vroeg wanneer ik naar NY ga - eind oktober) (kort maar krachtig, haha)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
eh nee wees daar maar niet bang voor Olive, wij zijn gelukkig niet zo soft, we slaan elkaar eerder de tent uit. Wel grappig, want R is nog nooit in Ikea geweest, nee echt waar niet. Dat nieuwe huis doet rare dingen met hem (of ben ik het?) :-)

WM; het is sowieso, dus niet met een z. :-) en ik heb ook helemaal geen last van de touwtjes, nergens last van eigenlijk.
Haha MT, was die vent niet in de kroeg diegene (gut hoe heet ie ook alweer) uit Big Brother: lekker knuffelen...?
Schrijven jullie nou een hele pagina vol in de tijd dat ik 1 post schrijf???
He bah, Xen, nee gelukkig niet! Daar wil ik echt helemaal niks mee!!
Haha nog nooit in de Ikea geweest??? Ik wist niet dat die mensen nog bestonden!!

MT..Ik was ook voor iemand anders aan het sparen, maar ik zal ze even apart houden en dan neem ik ze over 2 weekjes gezellig mee! Al wijninkopen aan het doen?
Dank je, WM, lief van je!

Hahahaha, ik heb al wat pallets besteld......
quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:17:

Haha MT, was die vent niet in de kroeg diegene (gut hoe heet ie ook alweer) uit Big Brother: lekker knuffelen...?

Ruud!!!

quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:15:

WM; het is sowieso, dus niet met een z. :-) en ik heb ook helemaal geen last van de touwtjes, nergens last van eigenlijk.Sorry mijn Nederlands is (zoals jullie al weten) niet al te best

Vriend van een vriendin van me is ook groot, breed en lang..maar een typische knuffelbeer.. zo wordt ie trouwens ook standaard genoemd: knuffelbeer..

Terwijl 't eigenlijk gewoon een ouderwetse rocker is
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:23:

is de grote dan zo belangrijk?

Ik lees steeds over kinderarmpjes zodat het lijkt of jullie met minder geen genoegen meer nemen?

Ja wij hebben niets met Mini Piemols!

Wij willen GROOT
WM, da's duidelijke taal.

WW, check de sekspijlert maar eens....
PV, jouw post staat trouwens wel heel dubbelzinnig onder de post van WW
Haha, de bedoeling was natuurlijk om aan te geven dat ook grote, brede mannen niet standaard stoer zijn
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:28:

[...]

En wat s in jullie ogen dan groot genoeg?

Want ik vind zelf dat ik niet echt te klagen heb, maar misschien denken jullie er wel heel anders over. ;) en denk ook dat jullie misschien wel meer vergelijkings materiaal kennen

Wat vind jij niet te klagen dan?

Geef eens aan in centimeters! Dan oordelen wij wel.
hahahahaha, WM, wat heb jij gisteren gedronken!?
Dat vraag ik mij ook af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven