Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 4 oktober 2009 om 16:17
Ik heb "schoongemaakt"
Gedaan vandaag de hele dag:
- plantjes water gegeven
- afgewassen
- oude bloemetjes weggegooid
- zijkant koelkast afgenomen
- bed afgehaald
- nachtkastjes afgenomen
- gestofzuigd
Wat had ik ook moeten doen:
Opruimen ipv verplaatsen, stoffen en dweilen! Maar helaas...
Ik ben erover uit dat mijn offwhite vloerbedekking in mijn slaapkamer niet de meest verstandigste keus was ooit! Zou wel iets anders willen....maar dan moet mijn kast uitelkaar. Was ik maar handig.......
Gedaan vandaag de hele dag:
- plantjes water gegeven
- afgewassen
- oude bloemetjes weggegooid
- zijkant koelkast afgenomen
- bed afgehaald
- nachtkastjes afgenomen
- gestofzuigd
Wat had ik ook moeten doen:
Opruimen ipv verplaatsen, stoffen en dweilen! Maar helaas...
Ik ben erover uit dat mijn offwhite vloerbedekking in mijn slaapkamer niet de meest verstandigste keus was ooit! Zou wel iets anders willen....maar dan moet mijn kast uitelkaar. Was ik maar handig.......
zondag 4 oktober 2009 om 16:25
Zo ik ben ook met de franse slag door mijn huis gegaan. Mijn moeder maakt hier altijd schoon (echt zoooo fijn, heb zo'n hekel aan het huishouden)..en die is nu op vakantie, mot ik het zelf doen. Tssssssss.....ooooh verwend kreng ben ik!
WM....bij mij in het hofje staan nog paar huisjes te koop, kom je gezellig hier wonen? Lekker bakjes thee en roseetje bij elkaar drinken....
Olive...ja dat lijkt mij dus ook enorm wennen om niet zomaar je auto te kunnen pakken. Ik vind dat echt vrijheid...hup in de auto een gaan en staan waar je wilt. Bankhang ze!!!
Vleertje....je hebt wel goede muzieksmaak!! Kings of Leon is erg goed, had ik net ook opstaan!
WM....bij mij in het hofje staan nog paar huisjes te koop, kom je gezellig hier wonen? Lekker bakjes thee en roseetje bij elkaar drinken....
Olive...ja dat lijkt mij dus ook enorm wennen om niet zomaar je auto te kunnen pakken. Ik vind dat echt vrijheid...hup in de auto een gaan en staan waar je wilt. Bankhang ze!!!
Vleertje....je hebt wel goede muzieksmaak!! Kings of Leon is erg goed, had ik net ook opstaan!
anoniem_70723 wijzigde dit bericht op 04-10-2009 16:35
Reden: Nu met brillie op ;-)
Reden: Nu met brillie op ;-)
% gewijzigd
zondag 4 oktober 2009 om 16:32
Goh, WM, volgens mij is WW heel handig (las ik ergens) dus Wie Weet....
Eer, Zes had die muziek opstaan....
Enne, ik heb zowaar echt gewerkt net! Ik heb af wat ik voor vandaag wilde doen, dus Olijfje, ik ga mee in de relaxmode, ik ga de rest van Gossip Girl kijken!
Eer, Zes had die muziek opstaan....
Enne, ik heb zowaar echt gewerkt net! Ik heb af wat ik voor vandaag wilde doen, dus Olijfje, ik ga mee in de relaxmode, ik ga de rest van Gossip Girl kijken!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).

zondag 4 oktober 2009 om 20:16
quote:Olive01 schreef op 04 oktober 2009 @ 19:39:
Boer zoekt vrouw komt toch pas over een uur?
Whahaha... WW kan bomen omzagen, da's heel mannelijk. Dus die tegels en de CV moet ook kunnen.
Maar hij gaat nu eerst met een meetlint aan de slag geloof ik...
We wachten in spanning af....ja praat mij er niet van . Zat helemaal op de bank genesteld , kopje koffie , hond bij mij op de bank en zie ik allemaal benen op t gras en een bal.. uur te vroeg idd
Boer zoekt vrouw komt toch pas over een uur?
Whahaha... WW kan bomen omzagen, da's heel mannelijk. Dus die tegels en de CV moet ook kunnen.
Maar hij gaat nu eerst met een meetlint aan de slag geloof ik...
We wachten in spanning af....ja praat mij er niet van . Zat helemaal op de bank genesteld , kopje koffie , hond bij mij op de bank en zie ik allemaal benen op t gras en een bal.. uur te vroeg idd
zondag 4 oktober 2009 om 20:39